
Punto Mk1 60s
Collapse
X
-
Otvaranje gepeka je standardna finta i jako praktična (naročito ako planiraš zatvaranje brave). Pretpostavljam da ti je šiber na kurblu, ako jeste onda imamo istu opremu. Nepostojanje sijalice u gepeku me... toliko glupo mesto za uštedu da je tragično... ustvari jedino je gluplja ušteda na temp. skali. I meni su naknadno farbani branici pa su se oljuštili (farbar se pravio pametan) ali sada je auto ceo ofarban u komori, uzeti novi branici u prajmeru i nadam se da će potrajati.
Stoka iz Bloka
Comment
-
-
prajmer onaj u spreju odradi posao samo tako. Da i je imam kurblu. A da mi ne vozimo isti auto
Sijalicu u gepeku nije teško odraditi. Potrebno je smao staviti prekidač na one kontakte kod branika (sa leve strane od one četiri pločice). Kad skineš tu plastiku sa kontaktima videćeš sa zadnje strane da ima jedna kružna cevčica. Nju brobiješ i staviš prekidač. To povežeš i "let there be a light".
Comment
-
-
Originally posted by Bane TelekomA da mi ne vozimo isti auto. Hvala za info, dojadilo mi da preturam po gepeku sa baterijskom u ustima... Jedino što bih ja montirao neku neonkicu umesto sijalice.
Stoka iz Bloka
Comment
-
-
Danas sam provozao doticni auto,i servo je potpuno nepotreban!
Ali mu itekako fali obrtomer i kazaljka za temperaturu.
Auro je presao 166000km,i dobro je ocuvan.
On ima pocinkovanu karoseriju,tako?Posto nigde nisam uspeo da nadjem ni tacku korozije.Limarija extra,motor extra,samo me malo buni menjac.Pri saltanju cuje se klak ,slicno kao kod Puga 206.Meni zvuk ne smeta,nego me zanima da li je nesto opasno u pitanju?
EDIT,e,da zaboravih da kazem,kupio sam ga,ali ce biti kod mene za 5-6 dana...
Comment
-
Comment