Jos jedna dilema oko Fiata(Abarth?!)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • TheOne
    CBC Početnik
    • 20.05.2008
    • 8
    • Beograd

    Jos jedna dilema oko Fiata(Abarth?!)

    Pozdrav svima . Dugo citam forum, medjutim resih da i meni pripomognete prilikom kupovine auta.
    Naime planirao sam da kupim stila. I naidjem na dva oglasa koji se izdvajaju. Evo po cemu, naisao sam na 2 stila Abarth jedan 7700 drugi 8500(ne znam zasto je ovaj 8500 iako je isti a presao je vise itd..).
    Zasto su njihove cene iste kao cene stila mladjih jednu godinu koji nemaju ni jedan deo od opreme ova dva(da ne kazem koza,parking senzori,fps, itd.).Pa je moja prva pomisao da nesto nije u redu sa njima, jel da ?. Zna li neko nesto vise o pomenutim modelima? Imaju li sta problematicno, kakvi su, da li je neko probao, itd.

    Po meni izgledaju PRELEPO jos unutra...vrh.
    http://www.polovniautomobili.com/auto_o ... p?id=54113

    Pozdrav svima!
  • starac vujadin
    CBC Senator XXL
    • 27.08.2005
    • 2617
    • Stari grad

    #2
    Problem je u tome sto Stilo Abarth ima veliku kubikazu, pa je skup za registraciju. Njegovi konkurenti mahom imaju do 2000 kubika. Zbog toga mu je cena proporcionalno snazi i opremi dosta niska. Uz to (mada je to nebitno za nase trziste posto tih kola u toj klasi nema bas puno) Stilo Abarth je u toj klasi svojevremeno bio autsajder, pa je i to razlog zasto je napolju jeftin.

    Comment

    • TheOne
      CBC Početnik
      • 20.05.2008
      • 8
      • Beograd

      #3
      Aha! Pa bas mi je cudno da auto tako dobro opremljen i sa kilometrazom oko 60k bude toliko "skup". A registracija za tu kubikazu koliko moze da bude 500-600e sa osiguranjem ?

      Comment

      • starac vujadin
        CBC Senator XXL
        • 27.08.2005
        • 2617
        • Stari grad

        #4
        Zoves bilo koju osiguravajucu kucu i pitaj, nije to tesko saznati, mozda i ovde na forumu ti neko kaze, ako procita...

        Pre bih ti preporucio Stilo 1.8 - ide solidno, ima odlicnu opremu, jeftiniji je za eksploataciju i ima manuelni menjac umesto Selespeeda koji je u Stilu Abarth uzasno spor.

        Comment

        • overspeed
          CBC Senator XXL
          • 24.05.2005
          • 2779
          • Kosovska Mitrovica

          #5
          Shto se registracije tiche - za tih 2,4 litra i 170 KS, od 500 veverica ti ostane taman za gorivo do MUP-a i jedno pice usput =]

          Naravno, to je kompletna cena, sa porezom, uz uslov da je u pitanju samo redovno osiguranje. Nije problem u polisi osiguranja, nego upravo u tom nesrecnom porezu na upotrebu/korizhcenje motornog vozila (oko 25000 dindzi za tu kubikazhu).
          http://www.bmw.tv

          Comment

          • BrackoNe
            CBC Član
            • 13.05.2008
            • 55
            • Stara Pazova

            #6
            Stilo 1.8

            Originally posted by overspeed
            Shto se registracije tiche - za tih 2,4 litra i 170 KS, od 500 veverica ti ostane taman za gorivo do MUP-a i jedno pice usput =]

            Naravno, to je kompletna cena, sa porezom, uz uslov da je u pitanju samo redovno osiguranje. Nije problem u polisi osiguranja, nego upravo u tom nesrecnom porezu na upotrebu/korizhcenje motornog vozila (oko 25000 dindzi za tu kubikazhu).
            Računao sam za Stila 1.8, registracija izađe 27.500, s tim što sam sve zaokruživao na veću cifru... Mnogo brate...

            Kada/ako ugradim plin, biće bi registracija 200 dindži jeftinija, zbog ekološke takse, !
            Ma moj punto juri i 200, do duše nizbrdo...

            Comment

            • etibor
              CBC Senator
              • 12.05.2008
              • 293
              • Pancevo

              #7
              Ja sam juce platio za Stilo 1.9 JTD multijet 104kw, 2004god. 24.500, din. Sve komplet. Od toga su tablice 1000 i nova saobracajna 200 din. tako da je registracija oko 300 evrica...
              Stilo 1.9JTD 16v 140KS

              Comment

              • TheOne
                CBC Početnik
                • 20.05.2008
                • 8
                • Beograd

                #8
                Dobro, na stranu registracija. Ima li neki drugi razlog zasto ne uzeti auto?
                Kako je to menjas spor?! Jel se kvari? Jel ima auto nekih drugih problema?

                Comment

                • bojanTI
                  CBC Senator XXL
                  • 04.01.2006
                  • 870
                  • Pancevo

                  #9
                  Spor znaci da ce da ti menja uglavnom brze nego sto bilo ko od nas menja pri normalnoj voznji, ali dosta sporije nego kad bi menjao neko ko to zna! =]
                  Vrlo je jednostavno, prelep auto i dobra kupovina, jedino na sta treba da gledas je da li ti odgovara ta cena registracije koju ces placati svake godine (naravno da se podrazumeva da je sam primerak u dobrom stanju)!
                  In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.

                  Comment

                  • neshaoct
                    Banovan
                    • 18.08.2007
                    • 1754
                    • Beograd, Rakovica

                    #10
                    ...registracija :
                    od 2.001 do 2.500 ccm -
                    - javni putevi : 1.200 din
                    - komunalna taksa : 3.472
                    - administrativna taksa : 1.130
                    - porez : 22.650
                    Ukupno : 28.452 dinara

                    - obavezno osiguranje, kategorija vise od 110KW : 13.931 dinar
                    - ekoloska taksa : 430 dinara
                    Dodaj tehnicki koji je oko 1.000 dinara, i kad saberes sve ove stavke :
                    43.813 dinara [ preko 530 eura ]...

                    Odrzavanje tog auta je mnogo skuplje nego nekog ''normalnog'' auta...
                    Plus i majstori za ruke vise uzimaju kad rade Abarth...

                    Price o ''sporosti'' njegovog automatskog menjaca su preuvelicane...
                    Odnosno, on verovatno jeste sporiji nego sto su ljudi ocekivali, ali ce brze menjati brzine nego ti rucno...kao sto vec rece ''bojanTI''...

                    Comment

                    • starac vujadin
                      CBC Senator XXL
                      • 27.08.2005
                      • 2617
                      • Stari grad

                      #11
                      U ovom slucaju se radi o najsporijem selespeed menjacu zbog cega do 100-ke ubrzava daleko iznad 10sec, sto je jako los rezultat. Kasnije su zbog toga ugradjivali manuelni s kojim je ubrzavao oko 8,5, sto govori da ce i prosecni vozac u nekoj srednje ostroj voznji ubrzavati bolje.
                      Obaska sto je i problematican u slucaju kvara.

                      Comment

                      • bojanTI
                        CBC Senator XXL
                        • 04.01.2006
                        • 870
                        • Pancevo

                        #12
                        Kako se realno kotira Selespeed, nesto nije najsjanije ocene dobio, bar ne kao DSG, gde je istina?!
                        In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.

                        Comment

                        • TheOne
                          CBC Početnik
                          • 20.05.2008
                          • 8
                          • Beograd

                          #13
                          Aha znaci tako...pa sto se tice tog menjaca ja sam gledao i neku alfu 147 isto sa ss menjacem. Znaci da se manem toga?

                          n.p.r
                          http://www.polovniautomobili.com/auto_o ... p?id=47596

                          Comment

                          • neshaoct
                            Banovan
                            • 18.08.2007
                            • 1754
                            • Beograd, Rakovica

                            #14
                            Originally posted by starac vujadin
                            U ovom slucaju se radi o najsporijem selespeed menjacu zbog cega do 100-ke ubrzava daleko iznad 10sec, sto je jako los rezultat...
                            Ipak mi je ta cifra od preko 10s nekako previse...
                            Ok, nikad se nisam vozio u Abarth-u i zato nemam iskustvo iz prve ruke, ali iz prica nisam nikada cuo o preko 10s...

                            Govoris o modu automatskog saltanja, gde on sam sve radi...
                            Ipak to nije jedina opcija, mozes i ti sam menjati brzine...

                            edit - o tom menjacu pise i :
                            '' umjesto sajli i poluga za šaltanje, imaš el. ventile, pumpu, prekidaće, žice,...tj. imaš robotizirano šaltanje brzina...Sve ostalo je isto (menjač, set kvačila...)...Pošto imaš hrpu elektronike, naravno da su komponente skuplje od običnih sajli i poluga...''

                            Comment

                            • starac vujadin
                              CBC Senator XXL
                              • 27.08.2005
                              • 2617
                              • Stari grad

                              #15
                              Istina je da ubrzava 10,5 do 10,8 sekundi nego sam hteo da budem "nezan" pa sam rekao "iznad 10 sekundi". To su testirani podaci, a tada se izvlaci najbolje iz auta.

                              147-ica bolje ubrzava sa Selespeedom, ali i ona losije nego sa manuelnim menjacem. U realnosti vecina menjaca sa automatskim saltanjem brze menja nego ruka sem nekih jako losih primera kao sto je Stilo Abarth, Citroen C2, itd...U ekstremnoj voznji kad se izvlaci maksimum iz auta onda je situacija malo drugacija i od ruke su brzi svi menjaci sa duplim kvacilom (DSG i ostali...), F1 menjaci u Ferrariju, Maseratiju, Alfi 8c, nova generacija menjaca u Aston Martinu DB9. To je sto se tice manuelnih menjaca sa automatskim saltanjem. Sto se tice automatskih menjaca sa manuelnim modom i oni pocinju da bivaju brzi od ruke, ali je i dalje to manjina - menjac iz Lexusa IS-F, novi Mercedesov menjac u SL 63 AMG...

                              DSG je prilicno bolja stvar od Selespeed-a, ali i Selespeed je napredovao tokom godina.

                              Comment

                              Working...
                              X