Novi auto, ali koji?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • slavke1976
    CBC Član
    • 21.10.2007
    • 30
    • Subotica

    #16
    Bez razmisljanja uzmi imprezu, vozim forestera od kad je izisao, i sve pohvale za Subaru.
    Za mene ni jedna druga marka automobila ne postoji.

    Comment

    • doc
      CBC Senator
      • 25.08.2006
      • 240
      • BGD/KG

      #17
      paaa. obilazio sam malo salone ovih dana...
      izbor je definitivni suzen na i30 i imprezu...
      sad jos teska odluka, da li dizel - i30 ili benzin - impreza

      na zalost, posto ne odlucujem bas samo ja o tome, videcemo za ishod...
      do kraja meseca bi sve trebalo da bude zavrseno, pa ... =]
      Pametniji popusta, ali mentalno...

      Comment

      • mishkom
        CBC Senator XXL
        • 07.08.2007
        • 591
        • N/A
        • N/A

        #18
        Nemoj da nas zaboravis pa ne javis sta si kupio

        Comment

        • mrki
          CBC Senator XXL
          • 08.11.2006
          • 550
          • nis, serbia

          #19
          srce-impreza, a razum-i30.

          Comment

          • Car
            CBC Senator XXL
            • 07.07.2005
            • 900
            • Beograd

            #20
            Originally posted by bax76
            Koliko se secam sa nekih drugih foruma, Subaru servis, je u granicama normale, 120-150 eurica na godinu dana...

            S tim sto je to tek mali deo odrzavanja automobila. Na novim automobilma (nezavisno sad od proizvodjaca) uopste nisu tako retki i ozbiljni kvarovi, cak i dok su pod garancijom.

            U Srbiji gde pojam "servisna mreza" ne postoji ni za neke druge zastupljenije automobile, a kamoli za Subaru, najmanje je bitna cena ulja i filtera kad se radi o odrzavanju istog...

            Da je to dobar auto, jeste, ali da je ovde sjajno sto se tice odrzavanja NIJE.
            Cim se pokretac teme dvoumi sta da uzme, kakva je cena odrzavanja, servisi itd. ocigledno je da nije strastveni ljubitelj koji ce voziti Subaru pa makar da nema ni jedan servis u zemlji.
            Dakle, treba i to uzeti u obzir kao bitnu stavku pri izboru...

            Comment

            • bax76
              CBC Senator XXL
              • 07.11.2006
              • 605
              • BG

              #21
              @Car

              Delim tvoje misljenje, po meni je i Hyundai egzotika, a kamoli Subaru.
              Pametna kupovina je samo model koji je recimo, medju 10 najprodavanijih na nasem trzistu.
              Skoro smo uzimali kola, to su bili Z10, i Astra classic.
              Uzeo sam ih ponajvise, jer mozes da ih odrzavas na svakom cosku i prodas kad hoces. Imao sam Japanca Mitsubishija, i znam koja je muka, kad nemas gde da odes, da ti se auto sredi...

              A price da se japanski auto ne kvari, ne stoje, sve ce kad tad napraviti problem. I vojni avion otkaze, koji je vrhunac tehnologije.

              Kao sto pomenuh, imao sam iskustva sa Subaruom Foresterom, od poznanika. Auto je stalno izacivao Engine Failure, i trosio 20-25 litara benzina u tim trenucima..
              I u servisu su samo konstatovali da nije nase gorivo za njih.

              Covek se nervirao, pa kao menjao pumpe, pa kao nasao neku koja je dobra, i na kraju kupio neki mali Opel , a Subaru ostavio za lov.

              Comment

              • doc
                CBC Senator
                • 25.08.2006
                • 240
                • BGD/KG

                #22
                Originally posted by mrki
                srce-impreza, a razum-i30.
                tacno tako
                Pametniji popusta, ali mentalno...

                Comment

                • overspeed
                  CBC Senator XXL
                  • 24.05.2005
                  • 2779
                  • Kosovska Mitrovica

                  #23
                  Re: Novi auto, ali koji?

                  Originally posted by doc
                  treba mi gradski auto sa 4/5 vrata kojim 4-oro ljudi moze da komotno da putuje...
                  uglavnom za gradsku voznju. cenovni limit je oko 15000
                  pozeljno dizel, ali nije presudno.
                  Pa sad, ako su ovo uslovi, tj. ako auto treba da zadovolji ove kriterijume, da sam ja na tvom mestu ne bih imao puno dilema. Razumem to srce vs. razum, ali nije mi bash jasno zashto bi u ovom sluchaju trebalo da presudi srce jer ne znam koja je zauzvrat satisfakcija garantovana takvim izborom.

                  OK, Subaru je definitivno bolji i kvalitetniji brend, i to je otprilike sve shto mu u ovom sluchaju ide u prilog. Ne znam za tebe, ali meni to jednostavno ne bi bilo dovoljno ako bi auto morao da ispuni gornje zahteve. Srcem bih izabrao ako bi zauzvrat dobio pride i npr. daleko bolje performanse u odnosu na Hyundai - ali ovaj mali boxer je daleko od visokih performansi, narochito ako ce auto da se vozi uglavnom po gradu. Njemu treba otvoren put da se dobro zavrti, jer je na niskim i srednjim obrtajima poprilichno inertan. U tom pogledu mu pogon na svim tochkovima samo dodatno otezhava posao. Jako puno automobilskih novinara je u testiranjima ovog modela imalo najvece primedbe upravo na slabashan motor i loshe performanse za jedan benzinac. Pogledaj samo ubrzanja do 100 km/h ovog Subarua i i30-ice sa zeldi motorom - i stvari postaju jasne. A tek je elastichnost na strani Hyundai-ja, a pritom ce vozhnja da bude daleko ekonomichnija jer cesh za svako preticanje taj boxer morati bukvalno da terash u crveno...
                  Dalje, i30 u pomenutom Smile+ paketu dolazi sa podosta opreme, od bochnih vazdushnih jastuka i "vazdushnih zavesa", preko grejanih retrovizora, mp3 cd-a sa USB/iPod utichnicama pa sve do hladjene kasete - u principu sve shto treba i poneshta pride Ne znam koliko cesh opreme dobiti za isti novac kod Subarua, ali mogu da se kladim da ce biti manje od ovog.
                  Vec je recheno, ali je itekako vazhno - auto cesh uglavnom da vozish po gradu, i mada si rekao da diesel jeste pozheljan ali nije presudan - obzirom na aktuelnu situaciju sa cenama, a i na nimalo "ruzhichastu" buducnost u tom pogledu - ja bih itekako porazmislio vredi li cimati se sa boxerom po kreni-stani shpicevima. Na nedavnom testu ove Impreze na b92 ako se dobro secam izmerili su potroshnju u gradu od skoro 10,5 litara, shto je za 1500 ccm jako mnogo. Alternativa je LPG, ali prvo ne znam da li bi uopshte i razmotrio tu opciju a drugo na tom (novom) autu, ne znam pre svega da li bi zadrzhao garanciju, a i ako jeste tako to bi ti bilo dodatno keshiranje od minimum 700-800 veverica...
                  Shto se neke naknadne prodaje odnosno pada vrednosti tiche - tu su (nazhalost, zbog "mentaliteta" nasheg trzhishta) i Subaru i Hyundai u otprilike slichnoj situaciji. Tako da cesh na kraju biti u istoj situaciji, samo shto mislim da cesh kasnije daleko lakshe prodati (bilo koji) diesel, narochito obzirom na neki trend i opshte prognoze kretanja cena derivata u skorijoj buducnosti.
                  I na kraju - Hyundai ima koliko-toliko bolju servisnu mrezhu, a ochekujem da se ona vremenom daleko brzhe proshiri u poredjenju sa Subaru-ovom, iz jednostavno razloga shto Hyundai polako ali sigurno "pushta korenje" shirom Evrope, pa i kod nas. Subaru je, sa druge strane, uvek bio egzotika i mada se radi o zaista odlichnim automobilima ovde jednostavno nikada nisu imali dobar prijem i nisu narochito trazheni, tako da ne ochekujem da ce njihovi servisi bash da nichu Srbijom u skorije vreme...

                  Dakle, ne znam da li sam dovoljno jasan u tome shto pokushavam da ti kazhem - ne tvrdim da treba (uvek) kupovati glavom i ne poslushati srce. Treba medjutim znati ZASHTO pristati na kupovinu srcem a ne glavom, shta je to shto dobijash time shto zhrtvujesh "zdrav razum"?
                  Evo da ti to objasnim na lichnom primeru: ja lichno sam sadashnji auto upravo kupio srcem iako su mi u glavi stalno odzvanjali troshkovi odrzhavanja (npr. 7 litara motornog ulja na svaku zamenu ) i narochito cena godishnje registracije
                  Medjutim, presudio je nivo opreme koju sam dobio, tj. onoliko koliko u "chetvercu" (imao sam na umu 318i) teshko da bih ikad dobio, i pre svega performanse shestaka koje su "miljama" ispred pomenutog chetverca. Kad se sve izvaga, meni je bar izgledalo kao fer ponuda, jer sam prihvatio chinjenicu da ce ti dodatni troshkovi itekako da imaju svoje opravdanje "u praksi"

                  E sad, pitanje je shta bi ti dobio da ovde izaberesh srcem? Shta je to shto ce te sutra uteshiti da je dobro shto si poslushao srce? Kao shto rekoh, performanse su po opshtoj proceni struchne javnosti ali i "obichnih" ljudi ispod ochekivanja; sa svojih 107 ks, 144 Nm i tonu i po' tezhine rekao bih da je Impreza u verziji sa ovim motorom bukvalno na nekoj donjoj granici prihvatljivosti, i to pod uslovom da se boxer redovno vrti na 4500+ rpm. I sad to treba voziti po gradu... Shto se opreme tiche, jedino shto Subaru ima a i30 u ovoj varijanti nema je tempomat. Sa druge strane, Impreza nema mnogo toga shto i30 ima sa paketom opreme Smile+. Sem toga, zbog AWD sistema gepek Impreze je "minijaturan" shto se bar nekog proseka ove klase tiche, tako da sa svojih 300 litara teshko da mozhe da odvede pomenute 4 osobe na neki odmor a da se ne naprave ogromni kompromisi o tome koliko se stvari mozhe spakovati po osobi...
                  Konachno, garancija od 5 godina ili 100000 km koju Hyundai daje bi za mene bila "kap koja preliva chashu". Ako vec keshirash za nov auto, garantni rok bi itekako trebalo da igra veliku ulogu u donoshenju konachne odluke, a Subaru je u ovom pogledu u debelom zaostatku...

                  Dakle, dobro porazmisli gde cesh iskeshirati lovu. Da cesh auto uglavnom da vozish na otvorenom onda bi Impreza i imala smisla, ali za gradsku vozhnju, mali boxer u kombinaciji sa "glomaznim" i masivnim AWD sistemom jednostavno recheno nije dobar izbor, na stranu sve ostalo napisano. Naravno, lova je tvoja, kao i konachan izbor. U svakom sluchaju srecno i izvinjavam se na ovolikom davezhu

                  Tj. ako si uopshte imao nerava da chitash sve ovo...
                  http://www.bmw.tv

                  Comment

                  • doc
                    CBC Senator
                    • 25.08.2006
                    • 240
                    • BGD/KG

                    #24
                    @overspeed
                    jos malo, pa ces dostici brick-a ako ovako nastavis

                    inace, procitao sam svaku rec i razmisljannja za zadatu temu su nam jako slicna...
                    Svakako, i30 je u debelom vodjstvu zbog garancije, servisa i motora sa kojim dolazi...
                    No videcemo do kraja juna, kako ce se stvari odvijati, ali mislim da imamo pobednika :]

                    jos jednom, hvala svima na misljenjima ...
                    Pametniji popusta, ali mentalno...

                    Comment

                    • mrki
                      CBC Senator XXL
                      • 08.11.2006
                      • 550
                      • nis, serbia

                      #25
                      da se razumemo,
                      to sta zeli srce u 99% slucajeva ne slusam, jer moje srce zeli i ferari 599, f430, M3 itd, a realne potrebe su mnooogo drugacije.
                      e sad, poenta je naci ravnotezu u zeljama i potrebama.
                      pozz

                      Comment

                      • nikola_VUK
                        CBC Senator XXL
                        • 20.09.2005
                        • 317
                        • Podgorica - Novi Sad
                        • Mercedes vaneo 1.7

                        #26
                        Nemogu da kazem da sam imao iskustva sa Subaruovim boxerom ali na Alfi 1.6 boxer se ekstra vrti na malim obrtajima i nije ni malo inertan...

                        Comment

                        • neshaoct
                          Banovan
                          • 18.08.2007
                          • 1754
                          • Beograd, Rakovica

                          #27
                          ..koliko vidim, uopste nisi uzimao u obzir ono sto je i ''starac'' pomenuo...

                          Fiat Linea







                          Fiat Linea 1.4 8v, 77KS Active, za 12.390 eura.
                          1.600 eura jeftinije nego i30 sa 1.4 motorom...
                          Garancija je dve godine bez ogranicenja kilometraze.

                          U poredjenju sa i30, ima mnogo veci gepek [ 340, naspram celih 500 kod Fiat-a ]...Naravno, duza je skoro 30 cm...

                          Performanse su na strani i30, jer ipak ima celih 30KS vise...mada, nikada ne bih kupio auto koji ima 1.4 atmo. benzinac, a skoro 110KS izvucenih iz njega...
                          Ipak je ta snaga optimalna za 1.6...

                          Servisna mreza za Fiat je neuporedivo bolja od Hyundai-a...
                          Ipak Fiat i VW imaju najbolju mrezu kod nas...

                          Ali, s'obzirom da ce ti auto biti pun ljudi, onda je ipak Linea sa 1.4 slaba...
                          Zato ima 1.3 MultiJet sa Dynamic paketom opreme
                          [ najvisi nivo opreme ], 90KS, za 15.753 eura...

                          Comment

                          • ada
                            CBC Senator XXL
                            • 04.06.2005
                            • 2375
                            • Novi Sad
                            • Svasta nesto

                            #28
                            ja trenutno vozim megana karavana 1.5 dci 2005 god. auto bez greske. neces se pokajati ni u jednom trenutku. samo dopuni opremu i to je to.
                            Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
                            Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
                            Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
                            Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

                            Comment

                            • Dren
                              CBC Senator XXL
                              • 24.08.2005
                              • 1068
                              • Sarajevo

                              #29
                              Linea je manji auto od i30 ! Bar po unutrasnjosti... Koliko je ja vidjoh, ono je kao sto je Jetta bila u odnosu na Golf, tj. Golf sa ruksakom nazad... OK opcija, ako trebas vise gepeka a manje unutrasnjosti... Ali to je onda klasa Fabia-e Classic, Accent-a, Rio-a, i slicno... OK, mozda su je produzili par cm, ali je najnoviji proizvod u toj klasi, pa nije slucajno da je 'najbolja', kad je i najnovija...

                              Sto se slika Linea-e tice, ovo su slike kao da je dosla sa ucesca na DTM-u, tj. za 12.390 EUR nema pite da se moze dobiti ovakva kao na slici... To je onaj dio sa "vec od..." i "slika na reklami sluzi samo za informaciju..."

                              Comment

                              • neshaoct
                                Banovan
                                • 18.08.2007
                                • 1754
                                • Beograd, Rakovica

                                #30
                                @Dren


                                Originally posted by neshaoct
                                Ali, s'obzirom da ce ti auto biti pun ljudi, onda je ipak Linea sa 1.4 slaba...
                                Zato ima 1.3 MultiJet sa Dynamic paketom opreme
                                [ najvisi nivo opreme
                                ], 90KS, za 15.753 eura...

                                Comment

                                Working...
                                X