Nissan Pathfinder - EU ili USA - dilema

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jovancha
    CBC Član
    • 13.09.2006
    • 80
    • bgd

    Nissan Pathfinder - EU ili USA - dilema

    Drugari,
    imam dilemu, i hocu da razresim u najskorije vreme, a uz vasu pomoc. Evo o cemu se radi, hocu da kupim terenac vec neko vreme, i gledam gledam, gledam, i recimo da je izbor pao na Nissan Pathfinder. Naravno ako neko ima neki drugi predlog, rad sam da ga cujem i mozda prhivatim. Elem ono sto hocu da vas pitam je nesto drugo, i moze biti primenljivo ne sam na ovaj auto nego i na neka druga kola. Ja se lomim da li da kupim ovaj auto u USA ili u Nemackoj. Sve ima svoje i za i protiv, pa bih voleo da cujem vas stav.
    Znaci pathfinder se pravi od 2005 godine, tako da sam gledao od tada, vazno mi je bilo da ima automatski menjac, kozu i navigaciju (da bi imao pozadi kameru za parking). Nasao sam ih dosta (pogotovu u USA, eliminisao sam one najjeftinije i evo do cega sam dosao)

    Ovo je kalkulacija za USA (prema odnosu dolar/EU 0.65):
    Pathfinder 4.0 benzin - $18000 ~ 11700 eura
    Provera kod carchex (nezavisna agnecija koja daje misljenje o kolima, cesto uracunato u cenu, a ako nije) - 100 eura
    Transport do Floride (tamo mi je zet, pa da ga utovari na brod) - max 300 eura
    Brod do Nemacke - oko 1200 eura max sa osiguranjem
    Konverzija u EURO 3, papirologija, to kazu da zavrsavaju agencije gore za 600 eura
    -----
    Total cena u Nemackoj, spreman da se doveze u Srbiju : 13900 ~ 14000 eura


    Kalkulacija za kupovinu iz Nemacke je jednostavna, gledam samo cenu, i drugari su mi nasli u Nemackoj u ovoj opremi za oko 20000 eura sa odbijenim PDVom.

    Napominjem da je nemacki Pathfinder 2.5 dci, tako da u ovaj USA mora da ide jos i plin od 1000 eura, sto bi dalo razliku u ceni od 5000 eura u korist uvezenog iz USA. Carina i porez, kao i dovozenje iz Nemacke, ne racunam u ovu pricu jer kapiram da je ista u obe varijante

    Ono sto sad mene zanima je vase misljenje
    Sa jedne strane dobijam dizel koji je skuplji 5000 eura, manje cimanja, jeftiniju registraciju u buducnosti (oko 500 eura jeftinije godisnje), pretpostavka da cu ga lakse prodati u kasnijoj fazi, a sa druge strane iz USA dobijam benzinac sa plinom koji je jeftiniji za odrzavanje, koji mislim da manje trosi novca za gorivo, a i ono sto mi najvise stvara dilemu cinjenica da mislim da ce sve jeftinije biti voznja na plin, kako cena nafti bude rasla. Takodje kola iz USA su generalno u boljoj opremi, mada to ovde ne igra ulogu jer sam u oba slucaja gledao top verzije

    Eto naprosto nisam pametan, voleo bih da cujem vase sugestije, a moguce i da sam nesto preskocio u kalkulaciji, pa i dopunu toga

    Pozdrav i hvala na vremenu
  • r1cer
    CBC Senator XXL
    • 22.01.2006
    • 363
    • Beograd

    #2
    Konverzija u EURO 3, papirologija, to kazu da zavrsavaju agencije gore za 600 eura
    Mislim da si se ovde malo preračunao... Ali ako možeš da izvedeš po ovim cenama koje si naveo onda uzimaj iz usa.

    Comment

    • jovancha
      CBC Član
      • 13.09.2006
      • 80
      • bgd

      #3
      To je jedina stavka koju nemam 100% pokrivenu, ovo drugo sve u dinar je tacno, ili u dolar
      Tih 600 eura, mi je receno da rade likovi iz Nemacke koji imaju autoplaceve, znaci usluzno, prerade, itd, e sad, ako neko ima egzaktnu racunicu jos bolje. Ima i druga varijanta, da ide na luku Bar, pa direktno u Srbiju, pa ovde preko veze da se radi neka homologacija, na foru na fintu, itd, mada se time ne bih bavio, ali cisto prenosim sta sam cuo

      Pozdrav

      Comment

      • sw.brick
        CBC Senator XXL
        • 09.10.2004
        • 8141
        • Beograd, barajevo-zemun
        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

        #4
        da ne fali neka nula ?
        da je tako jeftino već bi do sada baš ti koji to pričaju sami naveliko prodavali taj model i uzimali 5.000 evra po komadu.

        a sam američki model je nekompatiblan sa ECE propisima pa mora da se prepravlja a to je kako izgleda zaboravljeno kao stavka.

        predloži da ti kupiš u Nemačkoj pa američkoj ceni+troškovi tako da isplatiš novac kada je vozilo fizički u Nemačkoj i registrovano na nemačke tablice.
        po odgovoru ćeš odmah znati šta je realnost.
        volvo
        945 SE turbo lpg
        344 GL lpg

        Comment

        • jovancha
          CBC Član
          • 13.09.2006
          • 80
          • bgd

          #5
          Brick,
          niko mi to ne nudi da mi proda, vec sam ja bio u USA proslog meseca kod sestre i zeta, i gledao cene kola tamo, i stavio na papir, zaprepastio se cenama tamo, znaci, Q7 kosta od $37k, ima ih brdo za oko $38k, sto je oko 23000, 24000 eura.
          Elem, raspitao sam se o troskovima u USA, napravio poprilicno tacnu racunicu sve do momenta dok auto ne stigne fizicki u Nemacku, i onda, priznajem, ovo na dalje sto se tice TUV sertifikata, samo cuo kao pricu, nista vise od toga, tek mi predstoji detaljisanje po tom pitanju, pa rekoh daj da krenem odavde, da vidim vasa misljenja, tj. da li sam negde omanuo u racunici (od momenta kad je auto u nemackoj), takodje da li neko zna poblize proceduru, cene, itd.

          Ja cu pokusati ovih dana da dobijem neke odgovore jos, izemdju ostalog da li to sve moze u Sloveniji, ili mora u Nemackoj, itd, pa cu javljati.

          Takodje me zanima, po vasem misljenju, do koje cifre ako je usteda mi se isplati da ulazim u ove aranzmane, a ispod koje cifre da jednostavno dignem ruke

          Pozdrav

          Comment

          • nikola_VUK
            CBC Senator XXL
            • 20.09.2005
            • 317
            • Podgorica - Novi Sad
            • Mercedes vaneo 1.7

            #6
            Jos jedna stvar, nema sanse za 1000 eura da stavis plin u 4.0 benzinca a i kad ga stavis trosice sigurno po gradu 20-tak i vise litara plina, sto sigurno biti vise nego dizel. A o servisu da nepricamo, licno nezanam ali mi je logicno da u ovaj 4.0 stane makar tri litre ulja vise nego u 2.5....
            srecno

            Comment

            • jovancha
              CBC Član
              • 13.09.2006
              • 80
              • bgd

              #7
              Upravo o tome i pricam, ne znam sta je isplativije. Sto se tice plina, nije mi bitno 100-200 eura gore dole, to je nevazno, posto je V6 motor, racunam da je oko 1000 eura, ja sam pre dve godine ugradio u moj Audi A6 V6 za 1300, a cuo sam da je pala cena, ali to nije toliko bitno, pitacemo Ivana i to je to. Mislim da je marginalno pitanje koliko je plin tacno u euro.

              Potrosnja je recimo bitna, slazem se sa tobom, i upravo me zanima misljenje clanova kako ce se kretati cena dizela, plina itd.

              Po sadasnjim cenama dizel je valjda 103 dinara i ima tendenciju skoka, a plin je 50-52 dinara u BG, znaci razlika za duplo. E sad taj 2.5 dizel po specifikaciji u gradu trosi 12 litara (znaci mozda cak i 13l-14l), a na otvorenom 8l

              Prevedno u plin, ako trosi 1l benzina na 100km, znaci imam mogucnost da trosi po gradu cak do 25l plina i da sam na istom, a cisto sumnjam da moze bas da trosi 25l, ali kazem i da trosi na istom sam. E sad, ako cena dizela i dalje bude isla na gore, nesrazmerno vise u odnosu na plin, to znaci da ce mi se sve vise isplatiti da bude na plin.

              Sto se tice servisa, o tome nisam razmisljao, dobro si me podestio,
              skinuo sam sa sajta user manual za benzin i zaprepastio se da u benzinski motor ide samo 4.8 litra (bez zamene filtera) ili 5.1 litar(sa zamenom filtera), tako da nisam ni trazio za dizel varijantu, ali cisto sumnjam da tamo ide samo 2 litra Verovatno isto, ili mozda litar manje, sto i nije neka cifra da bih o njoj razmisljao

              Za sada sve ide u pravcu da je USA varijanta gotivnija, pogotovu jer je mocnije voziti 4.0 benzin od 2.5 dizel
              Moram jos da elaboriram dobijanje tog TUV sertifikata, i njegovu cenu, kao i da svarim cinjenicu da cu placati registraciju duplo vise.

              Comment

              • doc
                CBC Senator
                • 25.08.2006
                • 240
                • BGD/KG

                #8
                Racunaj i na registraciju koja je bar 2 puta veca...
                Pametniji popusta, ali mentalno...

                Comment

                • nikola_VUK
                  CBC Senator XXL
                  • 20.09.2005
                  • 317
                  • Podgorica - Novi Sad
                  • Mercedes vaneo 1.7

                  #9
                  Neki ludi sa kojima sam pricao i koji su vozili malo vece kubikaze V6 motore su mi spominjali 7-8 litara ulja za zamenu pa sam ti na konto toga govorio, posto informacija nije iz prve ruke

                  Comment

                  • gt nebojsa
                    CBC Senator XXL
                    • 11.05.2007
                    • 348
                    • Preljina,Cacak

                    #10
                    Ovo za ulje potvrdjujem,npr. Audi A6 3.0TDI staje oko 7,8l sintetickog ulja,u 2.8 oko 6l,u A8 4.2 oko 8,2l,itd...
                    A i ne vidim svrhu onolikog Pathfindera u Srbiji.Jos za svakodnevnu upotrebu.Parkiraj ti to danas 7-8 puta u gradu,prodji kroz zakrcene ulice...
                    Toyota Čačak

                    Comment

                    • jovancha
                      CBC Član
                      • 13.09.2006
                      • 80
                      • bgd

                      #11
                      I meni je cudno jer u moj A6 2.4 ide 5.5l ulja, ali hajde da verujemo zvanicnom user manual za Pathfinder. Postavicu link ovde, jedino ne znam da li se krse neka pravila foruma.

                      Sto se tice dimenzija, to je druga neka prica, generalno mozemo da polemisemo, i mozda dodjemo do zakljucka da kola veca od punta ne trebaju vecini od bar 80%, a ovih 20% bi se zadovoljilo sa nesto vecim kolima. Ja volim dosta da putujem tako da mi je to kul da imam veliki auto, pogotovu jer imam kucu na selu, pa na kopaoniku, i tako dalje.

                      Poredjenja radi :
                      audi a6 - ukupna duzina (mm): 4877 / ukupna sirina (mm): 1811
                      nissan pathfinder - ukupna duzina (mm): 4765 / ukupna sirina (mm): 1849
                      Sto ce reci da je Pathfinder kraci 11cm, a siri 3cm, te shvatam da je i laksi za parkiranje od Audija, pogotovu sa kamerom pozadi

                      Comment

                      • sw.brick
                        CBC Senator XXL
                        • 09.10.2004
                        • 8141
                        • Beograd, barajevo-zemun
                        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                        #12
                        fizicki u Nemacku, i onda, priznajem, ovo na dalje sto se tice TUV sertifikata, samo cuo kao pricu, nista vise od toga
                        pa o tome sam i nešto pomenuo, da li fali neka nula jer mi za sve prepravke, za homologaciju, KBA (dozvolu upotrebe), pa TUV pregled smešno malo samo 600 eura.

                        da je i 6.000 eura nisam baš ubedjen da bi se moglo sve pozavršavati na bazi procedure za 1 primerak koji se homologira.

                        a sasvim siguran sam da ti nisi prvi koji zna za kursne razlike i razliku cena euro vs USA auta bilo koje marke (slično je za gotovo sve automobile tj u USA je jeftinije bar 50%) a opet i sam kažeš da ti niko nije ponudio na prodaju auto po principu koji opisuješ.

                        nezamislivo mi je da trgovci koji muku muče da prodaju u Nemačkoj evropske aute ne bi oberučke prodavali USA modele uz 5.000 eura razlike za sebe.

                        objašnjenje, je da nije razlika tolika na kraju što znači i da nije trošak prepravki iz USA u euro model samo 600 eura već više.

                        koliko više ne znam, ali rekao bih 5,000-10,000 evra s obzirom da je potrebno puno stručnog rada odnosno rasklapanje i ponovno sklapanje auta u dosta pozicija. sa zamenom delova.


                        zato sam predložio da ti koji nude priču od 600 eura izvrše tu proceduru i auto fizički ima nemačke tablice a ti da tek onda isplatiš novac.

                        ako je moguće ti si pokriven, oni nemaju razloga za brigu jer će masno zaraditi.

                        ako je laž da može, ti gubiš auto tj postaje bezvredan u Evropi a oni su naplatili svoju priču masno.

                        to me podseća na priču ljudi kako je jeftinije nabaviti zabavnu elektroniku preko bare i kako nasedaju na bajke.

                        zaboravljaju ljudi da je tamo drugačiji sistem standarda počev od elektro sistema pa kada kupe neki alat, telefon, ili kameru i dodju u Evropu zapanje se koliko košta prepravka (garancija se gubi naravno) da bi kupljeni "jeftino" uredjaj proradio do funkcionalnog stanja.

                        samo kažem da budeš veoma oprezan na razne priče iza kojih ne stoji jasan papir, dokaz i već potvrdjena realizacija odnosno kredibilitet onoga koji nudi da "proda" priču.
                        volvo
                        945 SE turbo lpg
                        344 GL lpg

                        Comment

                        • scarab26
                          CBC Senator XXL
                          • 27.09.2006
                          • 353
                          • bgd

                          #13
                          koliko ja znam konverzija u De kosta oko 10-12000 za ML-a. racunaj sta sve sigurno menjaju - branike, farove, instrument tablu, izduv.... ovo moje nije provereno ali za 600eur konverzije ja odma uzimam Chrysler Pacifica

                          Comment

                          • Corsa
                            CBC Senator XXL
                            • 22.09.2005
                            • 450
                            • Beograd

                            #14
                            Kvalitet automobila za USA i EU trziste nije isti.Evropljani su zahtevniji i generalno dobijaju kvalitetnija kola- npr Focus, sto Ameri nadoknadjuju u nizoj ceni
                            Isao bih na Evropsku verziju iz vise razloga-dizel,manja registracija,izbegavanje problema oko nekih specificnih delova (ako ih ima na USA verziji), manje gimastike oko kupovine

                            Comment

                            • nikola_VUK
                              CBC Senator XXL
                              • 20.09.2005
                              • 317
                              • Podgorica - Novi Sad
                              • Mercedes vaneo 1.7

                              #15
                              Koliko su meni objasnjavali u CG kad se uvozi auto iz USA ne mora nikakva konverzija da se radi, tako da mozda nije losa fora da ga prvo ovde uvezes pa ga iz CG uvozis u Srbiju

                              Comment

                              Working...
                              X