Drugari,
imam dilemu, i hocu da razresim u najskorije vreme, a uz vasu pomoc. Evo o cemu se radi, hocu da kupim terenac vec neko vreme, i gledam gledam, gledam, i recimo da je izbor pao na Nissan Pathfinder. Naravno ako neko ima neki drugi predlog, rad sam da ga cujem i mozda prhivatim. Elem ono sto hocu da vas pitam je nesto drugo, i moze biti primenljivo ne sam na ovaj auto nego i na neka druga kola. Ja se lomim da li da kupim ovaj auto u USA ili u Nemackoj. Sve ima svoje i za i protiv, pa bih voleo da cujem vas stav.
Znaci pathfinder se pravi od 2005 godine, tako da sam gledao od tada, vazno mi je bilo da ima automatski menjac, kozu i navigaciju (da bi imao pozadi kameru za parking). Nasao sam ih dosta (pogotovu u USA, eliminisao sam one najjeftinije i evo do cega sam dosao)
Ovo je kalkulacija za USA (prema odnosu dolar/EU 0.65):
Pathfinder 4.0 benzin - $18000 ~ 11700 eura
Provera kod carchex (nezavisna agnecija koja daje misljenje o kolima, cesto uracunato u cenu, a ako nije) - 100 eura
Transport do Floride (tamo mi je zet, pa da ga utovari na brod) - max 300 eura
Brod do Nemacke - oko 1200 eura max sa osiguranjem
Konverzija u EURO 3, papirologija, to kazu da zavrsavaju agencije gore za 600 eura
-----
Total cena u Nemackoj, spreman da se doveze u Srbiju : 13900 ~ 14000 eura
Kalkulacija za kupovinu iz Nemacke je jednostavna, gledam samo cenu, i drugari su mi nasli u Nemackoj u ovoj opremi za oko 20000 eura sa odbijenim PDVom.
Napominjem da je nemacki Pathfinder 2.5 dci, tako da u ovaj USA mora da ide jos i plin od 1000 eura, sto bi dalo razliku u ceni od 5000 eura u korist uvezenog iz USA. Carina i porez, kao i dovozenje iz Nemacke, ne racunam u ovu pricu jer kapiram da je ista u obe varijante
Ono sto sad mene zanima je vase misljenje
Sa jedne strane dobijam dizel koji je skuplji 5000 eura, manje cimanja, jeftiniju registraciju u buducnosti (oko 500 eura jeftinije godisnje), pretpostavka da cu ga lakse prodati u kasnijoj fazi, a sa druge strane iz USA dobijam benzinac sa plinom koji je jeftiniji za odrzavanje, koji mislim da manje trosi novca za gorivo, a i ono sto mi najvise stvara dilemu cinjenica da mislim da ce sve jeftinije biti voznja na plin, kako cena nafti bude rasla. Takodje kola iz USA su generalno u boljoj opremi, mada to ovde ne igra ulogu jer sam u oba slucaja gledao top verzije
Eto naprosto nisam pametan, voleo bih da cujem vase sugestije, a moguce i da sam nesto preskocio u kalkulaciji, pa i dopunu toga
Pozdrav i hvala na vremenu
imam dilemu, i hocu da razresim u najskorije vreme, a uz vasu pomoc. Evo o cemu se radi, hocu da kupim terenac vec neko vreme, i gledam gledam, gledam, i recimo da je izbor pao na Nissan Pathfinder. Naravno ako neko ima neki drugi predlog, rad sam da ga cujem i mozda prhivatim. Elem ono sto hocu da vas pitam je nesto drugo, i moze biti primenljivo ne sam na ovaj auto nego i na neka druga kola. Ja se lomim da li da kupim ovaj auto u USA ili u Nemackoj. Sve ima svoje i za i protiv, pa bih voleo da cujem vas stav.
Znaci pathfinder se pravi od 2005 godine, tako da sam gledao od tada, vazno mi je bilo da ima automatski menjac, kozu i navigaciju (da bi imao pozadi kameru za parking). Nasao sam ih dosta (pogotovu u USA, eliminisao sam one najjeftinije i evo do cega sam dosao)
Ovo je kalkulacija za USA (prema odnosu dolar/EU 0.65):
Pathfinder 4.0 benzin - $18000 ~ 11700 eura
Provera kod carchex (nezavisna agnecija koja daje misljenje o kolima, cesto uracunato u cenu, a ako nije) - 100 eura
Transport do Floride (tamo mi je zet, pa da ga utovari na brod) - max 300 eura
Brod do Nemacke - oko 1200 eura max sa osiguranjem
Konverzija u EURO 3, papirologija, to kazu da zavrsavaju agencije gore za 600 eura
-----
Total cena u Nemackoj, spreman da se doveze u Srbiju : 13900 ~ 14000 eura
Kalkulacija za kupovinu iz Nemacke je jednostavna, gledam samo cenu, i drugari su mi nasli u Nemackoj u ovoj opremi za oko 20000 eura sa odbijenim PDVom.
Napominjem da je nemacki Pathfinder 2.5 dci, tako da u ovaj USA mora da ide jos i plin od 1000 eura, sto bi dalo razliku u ceni od 5000 eura u korist uvezenog iz USA. Carina i porez, kao i dovozenje iz Nemacke, ne racunam u ovu pricu jer kapiram da je ista u obe varijante
Ono sto sad mene zanima je vase misljenje
Sa jedne strane dobijam dizel koji je skuplji 5000 eura, manje cimanja, jeftiniju registraciju u buducnosti (oko 500 eura jeftinije godisnje), pretpostavka da cu ga lakse prodati u kasnijoj fazi, a sa druge strane iz USA dobijam benzinac sa plinom koji je jeftiniji za odrzavanje, koji mislim da manje trosi novca za gorivo, a i ono sto mi najvise stvara dilemu cinjenica da mislim da ce sve jeftinije biti voznja na plin, kako cena nafti bude rasla. Takodje kola iz USA su generalno u boljoj opremi, mada to ovde ne igra ulogu jer sam u oba slucaja gledao top verzije
Eto naprosto nisam pametan, voleo bih da cujem vase sugestije, a moguce i da sam nesto preskocio u kalkulaciji, pa i dopunu toga

Pozdrav i hvala na vremenu
Comment