GTV

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mirdza
    CBC Senator XXL
    • 14.03.2005
    • 2437
    • Katowice (PL) / Banja Luka
    • AGP / W126

    GTV

    Poslije cetiri godine voznje Rovera doslo je vrijeme da ga prodam. (Motivacija je bio jucerasnji dan kad mi je Saxo parkirao u gepek... )
    Vec duze vrijeme sam trazio neki optimalan auto za svakodnevnu voznju i izbor ulazi nekoliko auta (ne zelim da ih nabrajam da ne bi bilo komentara nevezanih za temu) a na prvom mjestu je AR GTV. Najradije bih kupio 3.0 V6 ili 2.0 V6TB ali ne zelim drugi auto koji trosi 15-20/100 - ne zelim da ugradjujem LPG i tacka. Poslije svega toga najrazumija varijanta je 2.0TS - potrosnja ne bi trebala da bude prevelika a i performanse su sasvim OK. U petak idem da vidim jednu i zanima me na sta da obratim paznju.
    Dakle, molio bih za sve informacije koje mogu da budu korisne...

    BTW Kako izgleda eksploatacija ovog auta? Koliko sam upoznat dosta dijelova dijeli sa raznim starijim Alfama i Fiatima tako da ne vidim problem. Mada, vise vjerujem iskustvima iz prve ruke...

    Unaprijed zahvalan!
    Zovem se Miroslav i pravim igračke.
  • dranix
    CBC Senator XXL
    • 04.10.2004
    • 3079
    • Antwerpen/Belgium
    • Saab 9-3

    #2
    Ne postoji ni jedna Alfa koja je OPTIMALNI auto za svakodnevnu voznju osim eventualno onih sa dizel motorima.
    To sto ti hoces je sve ali nije OBICAN auto za svaki dan.
    Sta bi ti onda bio auto za spacijalne prilike? Veliki Mercedes diesel?
    Alfa je jednostavno auto za fun voznju i ima image a nije preterano skupa prilikom kupovine.
    Ima jako osetljivo, savrseno i preskupo podvozje, trosi mnogo, a takse su u skladu sa tim. Teska je prilicno. Nije za lose puteve i zimu.
    Alfa je napravljena pre svega da trosi i da se dere a tek retki modeli mogu da se nazovu dobrim (a i lepim) automobilima.
    Sad ce Alfisti da me nagrde ali mi se brate ne svidja vecina Alfi kako izgledaju spolja.
    Ako mozes kupi radije neku Hondu sa modernim motorom od 1.6.
    Ako hoces da izgustiras automobile dok je vreme kupi najvecu Alfu i vozi se kako ti hoces pa neka kosta koliko hoce. Uskoro ce retko ko moci sebi uopste da priusti takvu voznju svaki dan kad gorivo ode gore.
    Ti vec polazis od pretpostavke da ce se auto kvariti. Zasto? Kupi auto koji se ne kvari pa makar se ne zvao bas Alfa.
    Sumnjiv si mi jako i nesto krijes a neces da podelis sa nama za sada. Ajde priznaj. Necemo ti nista.
    Suvise smo dugo ovde zajedno da bi sada progutali pricu.
    Znate, treba mi optimalan auto za svaki dan da nije na LPG a ni slucajno dizel. Pa sta ti mislis, da smo mi mali?
    Imas skrivene namere, imas.

    Comment

    • bojanTI
      CBC Senator XXL
      • 04.01.2006
      • 870
      • Pancevo

      #3
      Nemoj da pises o necemu sto ne razumes! =]

      Sto se tice GTV jasno je da se to ne kupuje da bi bilo ne znam koliko razumno (iako inicijalno jeste) za vecinu ljudi oko tebe koji ce te posmatrati cudno i reci nesto tipa:"Ma nista ovo ne valja, u moju Astru moze 'ladno da sedne pretoro!" Uvek se setim toga sto mi je sasa bg ispricao na jednom od skupova, hehe... =]
      GTV je prosireni Fiat Tipo (Veloce), tacnije prednji trap je gotovo identican, dok je zadnji potpuno razlicit i prilicno je skup za zamenu ako je dotrajao i to je jedna od stvari za koju znam da treba da obratis paznju. A sve to iz razloga sto zadnji tockovi skrecu za 3 stepena i omogucavaju bolju upravljivost. Napred je konfiguracija kao kod 145 i 146, dakle zamena kompletnog trapa ne bi smela ici preko 300 eura sa dobrim (skupljim) delovima, a posto ne zivis u Srbiji morao bi da potraje i do 80 000 kilometara po nekoj mojoj proceni, jer ovde meni takav sa TRV viljuskama izdrzi i preko 50 000, pritom nije retko da zurim preko rupa i lezecih, pa i ne pazim bas najbolje. Za nazad zaista ne znam, to nbi trebalo da ti kaze neko ko ima GTV.
      Evo kako to izgleda...


      Sto se tice motora, tu je vec situacija raznolika i nikako losa!
      Mozes se odluciti za 2.0 TS, nece to biti nista lose, neko rece da je menjac drugaciji nego kod mene na 146 sa istim motorom, pa je i krajnja brzina veca, ali nisam u to potpuno siguran. Postoji i ona sa 1.8 TS, ali ne bih je uzimao u obzir, bez obzira sto je to samo 10 ks manje, eventualno ako bi stanjem predstavljala najbolju kupovinu od svega ostalog u ponudi.
      E sad ono sto bi ja okarakterisao kao najbolju varijantu je 2.0 V6 TB, najvise zbog zakona kod nas i cene registracije, a i zbog toga sto je to V6, potrosnje i snage! Ono sto bi me malo smaralo je TB, jer u mojoj utopiji bi to trebalo da bude atmo, ali verujem da bi se privikao za 0.34 milisekunde! =]
      Ali ono pravo je ipak taj 3.0 koji pominjes, mislim da ne moram ni da kazem zasto, taj Alfin V6 je pravi dragulj, jedan od najboljih motora ikada.
      Potrosnja... Ne znam zasto o tome pricamo, ipak to nije automobil za pijacu, ali hajde... =]
      Sa 2.0 TS bi trebalo da ide 10 otvoreno i 13 grad, 2.0 TB pri umerenoj voznji isto, a pri malo jacoj sve to samo sa po 2 litra vise, a sa 3.0... Racunaj 13 i 18, paaaaa mozda i malo gore... =]
      Na sta da obratis paznju... Pa, ova sa 2.0 TS dolazi sa 15' felnama tako da diskovi ne mogu biti veci nego sto su kod mene, a to znaci da je cena prednjih plocica 30 eura, a zadnjih 25, eto recimo Lucas, viljuska TRV je oko 40 eura (prednja), diske prednji ventilirajuci je oko 40 eura takodje...
      Vazno je sve ono kao i za bilo koji drugo auto, limarija je pocinkovana, bitno je da nije bio havarisan, poklopac motora je od plastike tako da tu nema nesto mnogo gitovanja a da se ne vidi, morala bi ici nova hauba sa farbanjem, a to bi se moglo prepoznati, pa obrati paznju. Bilo bi dobro da bude neka mladja, restyiling najbolje, ove starije su imale neku groznu guma-plastiku na dash-u pa se na mali dodir noktom, pa cak i prstom skida jedan sloj, nije mi jasno kako je to bilo moguce pustiti u proizvodnju, ali eto, zabari valjda! =] Mislim da je to ispravljeno ubrzo nakon prvog pojavljivanja, ali neka neko drugi o tome potvrdi ko zna.
      E da i jos nesto... Ako uzimas slucajno crvenu, nemoj da te buni ako je farbana, Alfa Rosso crvena iz tih godina uvek izbledi i postane vise roze nego crvena, evo mozes ovde procitati o tome vise...
      http://alfaowner.com/Forum/alfa-155/617 ... -fade.html
      Vozio si Rovera, znas sta su predrasude, dakle samo lagano i samo napred, nema greske sa GTV, pravi automobil sto se mene tice!
      Neka ti je srecna kupovina! =]
      In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.

      Comment

      • starac vujadin
        CBC Senator XXL
        • 27.08.2005
        • 2617
        • Stari grad

        #4
        Kupi sto novije godiste, to je najvaznija stvar. U poslednjim godinama proizvodnje je to bila najkvalitetnije napravljena Alfa jer se proizvodnja premestila u Pininfarina fabriku.

        Comment

        • mirdza
          CBC Senator XXL
          • 14.03.2005
          • 2437
          • Katowice (PL) / Banja Luka
          • AGP / W126

          #5
          Originally posted by bojanTI
          Sa 2.0 TS bi trebalo da ide 10 otvoreno i 13 grad, 2.0 TB pri umerenoj voznji isto, a pri malo jacoj sve to samo sa po 2 litra vise, a sa 3.0... Racunaj 13 i 18, paaaaa mozda i malo gore... =]
          Pricao sam sa jednim vlasnikom V6TB iz Varsave i kaze da mu po gradu trosi 16-20, a na otvorenom 12-14. Merc mi takodje trosi toliko a za sada nisam u stanju da odrzavam dva takva auta
          Druga stvar je sto se bojim turbo motora... Naime, oduvijek sam htio takav ali znam kako ljudi (ne znaju da) paze ova auta i kako ih tretiraju. Ne mora da znaci ali cesto je tako

          Sto se tice drugih auta razmisljao sam o nekoliko SAAB-ova, MG i Alfa Romeo. Bio sam zagrijan za 156SW ali sam odustao iz glupog razloga - zadnje vrijeme se u PL pojavilo toliko AR 156 da su mi se, da prostite, zgadile...
          Zovem se Miroslav i pravim igračke.

          Comment

          • bojanTI
            CBC Senator XXL
            • 04.01.2006
            • 870
            • Pancevo

            #6
            Pa zaista potrosnja zavisi od samog nacina voznje, valjda ja ne drzim papucicu gasa stalno na podu... =]
            To sto si naveo kao opcije je sve OK, nikako mainstream, ali opet GTV mi iskace i zbog mog subjektivnog stava, a opet realno je prelep automobil, nikoga ne ostavlja ravnodusnim, mada su drugi ljudi u ovoj prici nebitni! =]
            In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.

            Comment

            • X9
              CBC Senator XXL
              • 28.06.2005
              • 3179
              • Wien-Sabac
              • RX-8 i X-9

              #7
              pa sto se sekiras sto je turbo? posto je poljska u eu,dodjes ovamo nacicemo lep primerak,i uvezi je u poljsku.necu da ti kazem sta mozes jos da gledas posto znam sta trazis ...

              v6 turbo

              v6 3.0l
              "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

              No ROTOR no MOTOR...

              Comment

              • mirdza
                CBC Senator XXL
                • 14.03.2005
                • 2437
                • Katowice (PL) / Banja Luka
                • AGP / W126

                #8
                Bem ti zivot, kakve cijene Ovdje su skoro za 50% jeftinije...
                Zovem se Miroslav i pravim igračke.

                Comment

                • X9
                  CBC Senator XXL
                  • 28.06.2005
                  • 3179
                  • Wien-Sabac
                  • RX-8 i X-9

                  #9
                  tacno ali ni ovo nisu zadnje cene...znaci moze da se razgovara.plus ovo su auto koji su odrzavani ovde u AT,sto mislim da mnogo znaci...ona iz prvog linka je komplet sredjena i servisirana,pogledaj samo listu zamenjenih delova,pa izracunaj vrednost toga ...za tu lovu u ovom stanju nije mnogo..jedino godiste je malo hmmm,ali bas na racun toga moze da se ide sa cenom na dole
                  ovaj drugi je isto zanimljiv...verovatno i tu moze nesto sa cenom dole
                  "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                  No ROTOR no MOTOR...

                  Comment

                  • mirdza
                    CBC Senator XXL
                    • 14.03.2005
                    • 2437
                    • Katowice (PL) / Banja Luka
                    • AGP / W126

                    #10
                    Prije 30min prodao sam Rovera!
                    Cisto da se pohvalim...
                    Zovem se Miroslav i pravim igračke.

                    Comment

                    • X9
                      CBC Senator XXL
                      • 28.06.2005
                      • 3179
                      • Wien-Sabac
                      • RX-8 i X-9

                      #11
                      ajd pusti pp za koliko i koliko dobijas od osiguranja?
                      "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                      No ROTOR no MOTOR...

                      Comment

                      • AreOut
                        CBC Senator XXL
                        • 22.07.2006
                        • 590
                        • Zabjelo

                        #12
                        Hahh

                        GTV zaista nije za svaki dan, a sto ne pogledas fiata kupea, pogotovo 2.0 16V Turbo masinu. Ako te bas zanima na otvorenom moze da se spusti i ispod 7
                        http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c

                        Comment

                        • brzi_pas
                          CBC Senator
                          • 25.08.2005
                          • 272
                          • Podgorica

                          #13
                          Evo ja kao vlasnik jedne GTV da se javim...
                          Moja je V6TB i troshi po gradu preko 15, s' tim sto je ja vozim jako, na otvorenom sa normalnom voznjom ne prelazi 10...
                          Ide opasno dobro, i opasna je kad "rokne" turbina, znaci ima vecu turbo rupu i treba se naviknuti na to...
                          Po meni je to idealna varijanta (registracija za 2.0, snaga za 3.0) bar sto se tice CG...
                          Odrzavanje... pa dosta je skuplja nego ostale Alfe, konkretno TB, jer ima dosta detalja koje su samo od nje i ne idu od bilo koje druge...
                          Trap prednji jeftin, trap zadnji... bash skup, znaci pazi da ne "lupa" neshto pozadi...

                          Auto definitivno nije za svaki dan, nije napravljen prakticno, ima premali prtljaznik (tako da o plinu ne razmisljaj), i jedva stane neka fina riba pozadi....

                          Kad je probash, vidjecesh kako se ponasha u voznji, jednostavno je zalijpljena za ulicu i pravo je uzivanje voziti je...

                          Inace iz iskustva drugih ljudi, kazu da je ideal 3.0 24V jer inace taj motor je vrh, i u ovom autu dolazi do punog izrazaja, jer je TB malo trom dok ne pocne da puni turbina, a 2.0TS je po meni malo za auto koje izgleda tako... ali to je moje mishljenje...
                          http://www.oltretutto-arcg.com Alfa Klub CG
                          Alfa Romeo's GTV V6TB, 164 Q4 & 75 V6

                          Comment

                          Working...
                          X