Sta sada?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Williams
    CBC Senator XXL
    • 07.02.2006
    • 556
    • Beograd- Cerak

    Sta sada?

    Oprostio sam se od bivseg ljubimca i sad se gleda nesto do 8, mozda malo preko.

    Opcija a) Auto koji sam planirao da uzmem ali se ispostavilo da je karavan sto me je malo smorilo.
    Dakle Audi A4, 1.8Ti 132kw, 98mo, s-line oprema i ogibljenje, 16felne sa novim michelin gumama, digitalna klima bla bla. Covek je drugi vlasnik, uzeo ga je 99te, ima servisnu istoriju, presao oko 140k. Vidim da se nije stedelo na odrzavanju, udaran je u prednju levu stranu ali cini mi se da nije puno, i zagreban je na braniku zadnjem. ALI karavan, teget boje, teget tabla i mahagoni koji mi se ne svidja. Lepo ide, nema nikakvih zvukova u kabini niti van nje, motor ravnomerno radi. Cena oko 7.

    Opcija b) Uvoz vektre B 2001-2003, u zavisnosti sta uleti.

    Opcija c) Fiat Stilo JTD, koliko pozitivnih- toliko negativnih stvari sam cuo. Uglavnom rizik servo volan, pumpa i sl. Nikad nisam vozio dizel pa mi je neka zelja da ga probam, narocito ovaj jtd. Mislim da bih ga lako prodao da mi se ne svidi.

    Opcija d) Pezo 406 redizajn, generalno mi se sve svidjalo dok ga drugar nije udario, a steta bila oko 3500e. Nije neki veliki sudar bio.

    Opcija e) Renault Laguna 2, ali verovatno samo benzinca mogu da priustim posto dobar dizel nije ispod 9-10. On mi je i najlepsi od svih navedenih.


    Svi predlozi i sugestije dobrodosli. Auto mi treba za period od oko godinu ipo do 2.
  • Type_R
    CBC Senator XXL
    • 26.05.2007
    • 900
    • Valjevo

    #2
    Mislim da bih ga lako prodao da mi se ne svidi.
    Mislim da gresis. taj auto se jako tesko prodaje. Uglavnom svako ko ga kupuje pre ce da kupi od neke auto kuce, primerak koji je tek uvezen nego neki koji je vozen kod nas.

    Pogledaj samo na polovniautomobili i mojauto, ima ih blizu 200 na prodaju!
    3SG(T)E EXPERT

    MAN service

    Comment

    • overspeed
      CBC Senator XXL
      • 24.05.2005
      • 2779
      • Kosovska Mitrovica

      #3
      U svakom sluchaju sam uvek za opciju "direktan" uvoz, odnosno auto koji je recimo uvezhen ali nije registrovan/vozhen ovde, da je dakle samo uvezen sa namernom da se proda (bilo auto plac bilo privatna lica koja rade sa tim). Ako je uvezen pa nakon tri meseci bude na prodaju - i od takvih, iako "svezhe" uvezenih, treba bezhati jer vlasnik je verovatno vec skontao shta nije u redu sa autom...

      Znachi, ili uvoz, ili auto tek ocarinjen. U oba sluchaja ti treba jako puno pomoci sa strane, od "insajdera" koji mogu da ti iskopaju informacije u vezi auta koje inache nisu "javno dostupne", preko majstora koji ce to da pregledaju a kojima mozhesh da verujesh, pa do shpeditera i carinarnika tako da auto ne chekash sa carine do decembra (ako se odluchish na uvoz).

      I kad smo vec kod uvoza, za taj kesh mozhesh da uzmesh poprilichno puno automobila, a nisi bash naveo koji su ti prioriteti i shta zapravo "trazhish" od sledeceg auta. Budi malo precizniji, vidim da ti zeldi nije obavezan ali jeste pozheljan, a to bi trebalo pre svega ostalog da rashchistish. Najmanji problem je tu cena vozhnje, treba da znash da su cene odrzhavanja CR dizela poprilichne a imaj na umu da te odmah po uvozu "cheka" neko ulaganje, mali servis definitivno a mozhda i poneka neochekivana krupnija stvar, tako da mozhesh neprijatno da se iznenadish. Ovo pishem iz razloga shto si naveo da cesh auto koristiti relativno kratko vreme, pa ako ne nameravash da u medjuvremenu predjesh 200000 km ne znam ima li uopshte smisla rizikovati...

      Dakle, da li dizel prioritet, i u kakvim uslovima ce auto biti vozhen? Prtljazhnik bitan ili...? Preferirash "mekshu" vozhnju ili malo brzhe ulaske u krivinu? Znachi takve stvari...

      Kad to razjasnimo, bice lakshe... Naravno da ovo shto sa nabrojao jeste opcija, ali za taj kesh mozhesh itekako da se "dokopash" i mnogo drugih automobila, pa da ti malo "proshirimo ponudu". =]
      http://www.bmw.tv

      Comment

      • Williams
        CBC Senator XXL
        • 07.02.2006
        • 556
        • Beograd- Cerak

        #4
        Od zeldija me malo hvata fobija zbog skupih kvarova koji mogu da nastanu, narocito kod novih CR dizela (pumpa, turbina, dizne, zamajac..). Svestan sam toga da ovo sto se uvozi je preslo minimum 200k. Iz prve ruke znam za jednog punta sa placa sto je vracen sa 450k na 130k, pretpostavljam da nije jedini. Iskreno benzin mi je favort, eventualno uz dodatak TNG-a u zavisnosti koliko ce mi trebati da ga isplatim.

        Auto se koristi u 70-30 odnosu, grad-otvoren put. Jesam fan brze voznje ali ne i prebrze. Najbitnija stavka su mi ubrzanja, tj sigurno preticanje.
        Od sledeceg auta trazim sto manje vanrednih poseta majstoru .
        Gepek nije toliko bitan, ali zatreba s vremena na vreme. Na velika kola sam navikao i najprijatnije se osecam u istim, doduse karavan mi realno ne treba niti sam ikad posedovao isti. Znaci small family i mid size executive klasa, eventualno neki izuzetak.

        Na umu su mi jos i alfe 156 & 147, ali sam malo skeptican zbog trapa i nasih dobrih puteva.

        I jos jedno pitanje, da li se isplati stavljati kasko na taj a4? Ipak je stari model, ne verujem da je toliko interesantan lopovima...

        Comment

        • overspeed
          CBC Senator XXL
          • 24.05.2005
          • 2779
          • Kosovska Mitrovica

          #5
          To shto kazhesh o CR motorima je ono na shta sam i ja mislio u ranijem postu, auto ostaje kratko kod tebe i necesh puno prelaziti onda zashto da ulazish u veliki rizik, dok alternativa itekako ima...

          Za dobra ubrzanja a bez zeldija onda turbo benzinac ili neki jachi atmosferac, a da upada u klasu do 2000 ccm. Limuzina ili B segment pozheljan, i (zashto se nisam iznenadio ) - da imash shto manje poseta majstorima

          Obzirom na ovo drugo shto si nabrojao, i sa tim da bi "ishao" na "8 ili malo preko", mogao bi da uzmesh u obzir npr. sledece primerke iz uvoza:

          Alfu 147 ili Alfu 156 koji su ti ionako "interesantni".

          Dobijash klasu koja ti odgovara, dobra ubrzanja sa ovim motorima, dizajn tradicionalno vrhunski, dosta opreme, ali sa ovima postoji i realna opasnost da ti taj tvoj obichaj da "ponekad" vozish brzo - predje u naviku E sad, alu veshanje hebe i njih koliko i Audi tog godishta, ili BMW istih generacija. Tu nema "pomoci", ali treba doobro pregledati auto pre kupovine, a narochito obratiti pazhnju na to da li je "spushtan" ili su na njemu neke 17-ice, ili, ne daj Bozhe, 18-ice... Od takvih se treba kloniti, bez obzira kojeg su od ova tri proizvodjacha... Pouzdanost nije bash vrhunska, i verovatno bi te chekalo neshto ulaganja odmah po kupovini. Pad vrednosti je poprilichan a mozhda i nerealan ali tako je kako je. Medjutim, za tako kratko vreme nece puno devalvirati, a mislim da bi kasnije lako nashao i novog vlasnika obzirom na poprilichno "gladno" trzhishte za ovim modelima.

          Dalje, model koji bi itekako trebalo da razmotrish je Mazda 323 F Sportive, npr. OVA ili OVA. Dobijash opet pozheljnu klasu, dosta snage (za ovu karoseriju), izuzetnu pouzdanost tj. malo poseta servisima a i plinchuga bi ovde "dobrodoshla". Problem je shto nakon tih dve godine verovatno bi promenio mishljenje shto se prodaje tiche

          Kad smo vec kod japosa, obavezno uzmi u obzir i Hondu Accord koja ti opet ispunjava sve zahteve i po meni deluje kao ponajbolji izbor.

          Josh jedan japanac, Nissan Primera u ovom konkretnom "izdanju" mozhe da zadovolji tvoje zahteve, pouzdanost poslovichno odlichna, 140 KS mislim da ce biti dovoljno za "povremenu" zhustriju vozhnju, a od svih japanaca mislim da je kod nje i Toyote najmanje izrazhen pad vrednosti. Dodushe, daleko je i od sportskog karaktera jednog Accorda ili one 323-ojke Sportive...

          Konachno, last but not least , mogao bi da dash mashti na volju i izadjesh iz nekih ustaljenih okvira i "ramova", pa izaberesh neshta poput ovog SAAB-a 9-3 Realno, za ove pare, ovo vredi svakog centa. Bezbedan, udoban, brz, pouzdan, dizajn... je vec subjektivna kategorija , klasa ti odgovara, a plin mu legne k'o boodali shamar Problem je shto bi imao vece troshkove odrzhavanja nego te A4-orke recimo, ali i malo izrazheniji pad vrednosti, mada obzirom na sve vece trzhishte Saab-a na ovim prostorima - ne verujem da cesh i sa ovim imati puno problema sa naknadnom prodajom. Narochito ako bi ga zadrzhao u ovakvom stanju Od opreme ima sve shto ti treba i ne treba, ali jedino mesto u Srbiji gde bi sve to mogao da odrzhavash po ps-u je Beograd i odnedavno NS, dakle servisna mrezha = 2

          E sad, sve ovo nabrojano se cenom (nakon nekog manjeg cenkanja, koje itekako "pali" na mobile) i rachunajuci i ostale troshkove "do tablica" recimo mozhe uklopiti u tih tvojih "8 i malo preko", ja sam rachunao recimo 8400-8500, mada sve zavisi od toga kako, gde, i preko koga bi odradjivao carinu jer tu mozhe itekako da se ushteka. Ali, recimo i da se najregularnijom procedurom sve ovo mozhe uklopiti u raspolozhivi budzet.

          I naravno, ta Vectra iz uvoza ti uvek ostaje kao solidna opcija, za te pare mozhesh da zavrshish sasvim dobar primerak sa podosta opreme...

          A shto se kupovine OVDE tiche, tu ti vec treba majstorska radionica, zhivci k'o sajle, lichna obaveshtajno-informativna sluzhba i charobna kugla pa da nadjesh i odluchish se za to shto trazhish I pored svega toga, bolje da si pride josh i rodjen pod srecnom zvezdom jer svakako mozhesh da naderesh samo tako... Dakle, koshmar... Been there, done that...

          Taj Audi bi josh i mogao da bude solidan izbor, ali me brine to shto je udaran... Koliko je tu bilo shebano "materijala", da li su stradali vezni limovi, koshevi i sl. su bitni faktori jer ako je samo limarija stradala onda ok, ali ako je otishlo dalje od toga, onda sam jako skeptichan kad su takvi automobili u pitanju, i u tom sluchaju ti preporuchujem izuzetan oprez... Zeder, ili josh bolje kandzu (vizuelan utisak na lopurde) a mozhe i oboje , dobar tj. kvalitetan auto-alarm i baseball palica su dovoljni, mislim da bi samo bacao pare na Kasko... "Pozajmljivachi" koji su toliko izvezhbani da bi prehebali ove mere zashtite postoje, ali njima su "zona interesa" mladji i skuplji modeli, karavani manje, benzinci skoro pa nimalo, turbo ne daj Bozhe... U principu, njima su uglavnom "interesantni" sedan/limuzina verzije i to sa magichnom oznakom TDI na gepeku...

          U svakom sluchaju, zhelim ti puno srece u potrazi i izboru!

          Toliko od mene
          http://www.bmw.tv

          Comment

          • Williams
            CBC Senator XXL
            • 07.02.2006
            • 556
            • Beograd- Cerak

            #6
            @overspeed legendo, hvala na trudu.... RESPECT

            Iskreno vozio bih sve navedene automobile. SAAB sam totalno zaboravio, a uklopio bi se u moj zahtev. Bio je skoro u oglasu jedan 9-3, samo sto je bio kabrio, za 8500.
            Mazdu imamo u porodici, doduse onaj stariji model (http://tinyurl.com/6x64wz), i verovali ili ne auto 98mo godiste nije imao ni jedan jedini kvar poslednjih 8 godina koliko je kod nas. Jedino je kvalitet izrade malo losiji, ostalo je sve perfektno. Ona srebrna mazda mi se cini da je malo udarana.

            Alfa 147 je extra, jos 2.0 bez selespeed-a je dobitna kombinacija. Najlepsi je ubedljivo. Problem je jedino sto je taj lik sa kojim sam imao kombinaciju za uvoz, malo neozbiljan, tj necka se izmedju uzimanja nove ture automobila ili izgradnje servisa. Ako bih ja isao na solo varijantu, to bi bilo 3x skuplje.

            Jako me brinu ti problemi sa aluminijumskim vesanjem, jer mi je jedan lik danas napunio glavu kako to riknjava na svakih 5k km i servis je oko 500e u proseku. Audi mi je gotivan sto je u "sleeper" fazonu, tj samo ti znas sta imas ispod haube. I gledam da ne dam bas do zadnjeg dinara za auto, ne znam sta ce se sutra desiti.

            Koliko bi otprilike ispala ona mazda crna na nase table?


            Hvala 3x!

            Comment

            • overspeed
              CBC Senator XXL
              • 24.05.2005
              • 2779
              • Kosovska Mitrovica

              #7
              Nema na chemu... Drago mi je ako i kad nekome damo neku novu ideju u ovoj sobi, kao shto rekoh ranije, "proshirimo ponudu"

              Kazhem, za alu veshanje nemoj previshe da se cimash narochito ako je auto iz uvoza. Naravno, detaljna provera na licu mesta otkriva sve, viljushke koje su zrele za zamenu se provaljuju za 10 sekundi, a ako nema tragova povecanog habanja ili ako su iste zamenjene - utoliko bolje

              I nije situacija toliko alarmantna kao shto se pricha, naravno da to vishe nema robusnost jednog Golfa 2 i da jako loshe podnosi loshe puteve, ali nije ni da se bash raspada svakih 5 k km... Potencijalna opasnost je kod modela koji imaju povece feluge, narochito ako se auto vozi ovde. Spushtani modeli isto - dobri za zaobilazhenje jer ne samo da je veshanje na njima trenutno u loshem stanju, nego ce i svako novo vrlo brzo da se shebava... Jbg, sa druge strane se dobija na upravljivosti, manjim masama napred, boljim performansama, smanjenom potroshnjom... Sve ima svoju cenu, pa i to...

              Shto se ove Mazde tiche... Sa onih 5650 mozhesh da skinesh jedno 250 veverica, mozhda +/- 50, zavisi na kakvog shvabu naletish. Neki su stipse do zla Boga, drugi su malo galantniji Znachi, auto ti je tamo recimo 5400. Probne tablice, administracija, put natrag, vinjete, putarine i ostale munje - recimo 500 evra. Za 2500 mislim da opushteno mozhesh da zavrshish carinu i porez (obzirom da je recimo na BMW istog godishta 320d isti troshak reda 3000 evra - bez ikakvih "kombinacija" )

              Sve u svemu, izadje na 8300-8400, neka ugruba rachunica. I to da idesh "na slepo". Uz asistenciju nekog carinarnika + dobrog shpeditera mozhe da ide i nizhe za par stotina. Josh ako ti je kum na carini, ihaaaa

              Sve u svemu mislim da moja procena nije daleko od istine. Voleo bih da se jave kompetentniji po ovom pitanju, recimo ada, sa iskustvom i "stazhom" u ovom poslu...
              http://www.bmw.tv

              Comment

              • JNC
                CBC Senator XXL
                • 19.12.2006
                • 1332
                • Beograd

                #8
                Ako te interesuje ta Mazda imas istu takvu prodaje covek sa foruma u stvarno odlicnom stanju nick mu je sekula, pa mozes da ga kontaktiras ako te interesuje.

                Comment

                • Williams
                  CBC Senator XXL
                  • 07.02.2006
                  • 556
                  • Beograd- Cerak

                  #9
                  Originally posted by overspeed
                  Shto se ove Mazde tiche... Sa onih 5650 mozhesh da skinesh jedno 250 veverica, mozhda +/- 50, zavisi na kakvog shvabu naletish. Neki su stipse do zla Boga, drugi su malo galantniji Znachi, auto ti je tamo recimo 5400. Probne tablice, administracija, put natrag, vinjete, putarine i ostale munje - recimo 500 evra. Za 2500 mislim da opushteno mozhesh da zavrshish carinu i porez (obzirom da je recimo na BMW istog godishta 320d isti troshak reda 3000 evra - bez ikakvih "kombinacija" )
                  Jel to znaci da bih ja trebao da odem u Germaniju po to licno i personalno? Ne verujem da bi se iko cimao da ode po taj jedan auto? Verovatno se ne bi ni sporazumeli, posto vecina Svaba ne govori engleski.
                  Druga stvar je sto ja taj auto necu pogledati pre kupovine, a verovatno ce biti neka zamerka. Sta sprecava Mustafu ili Hajnca da i oni vrate kilometrazu?
                  Postoji i opcija da odem preko na 2 meseca i da uzmem auto kad se vratim, tu bih imao jos malo da dodam. Ovaj http://www.v-6.co.yu mi se cini kao da su ok, kunu se da ne podmladjuju automobile (ima 2-3 u ponudi sa preko 200k).

                  Comment

                  • overspeed
                    CBC Senator XXL
                    • 24.05.2005
                    • 2779
                    • Kosovska Mitrovica

                    #10
                    Napisah ti josh u prvom postu u temi - u svakom sluchaju ce ti trebati dobar i poverljiv majstor koji ce da pogleda auto - ovde ili "tamo", svejedno. Zamerki uvek bude, ali chak i onda kad lichno pogledash auto ali ipak odluchish da ga uzmesh, poneki kompromis se mora napraviti i na neke stvari se mora malo "zazhmureti" jer su ochekivanja uvek iznad realnosti. Shto narochito vazhi za domace trzhishte

                    Nemoj nikome ko ti prodaje auto da verujesh na rech, sve i da se kune u uzhu i shiru rodbinu i najomiljeniju tetku u Montrealu Dobar drug, prijatelj, rodjak (kako koji ), ili komshija koji je dobro odrzhavao auto chemu si ti bio lichno svedok su druga stvar, ali na rech ne veruj nikome, pa ni ovima sa linka koji si okachio.

                    I kad smo vec kod njih, da te pitam neshta a ti ne morash da odgovorish... Ako vec kazhesh da se ni u samoj Nemachkoj neki Mustafa ili Hajnc (iliti Heinz ) vishe ne "ustruchavaju" da vracaju kilometrazhe pred prodaju auta (shto je itekako tachno), da li to shto ovi sa linka tvrde da ne podmladjuju (ONI lichno) znachi da je ta kilometrazha i tachna?
                    http://www.bmw.tv

                    Comment

                    • low rider
                      CBC Senator XXL
                      • 03.04.2006
                      • 613
                      • Beograd

                      #11
                      Overspeed me pretece... i logicno s obzirom na njegov nadimak .
                      Kratko mojih 2c.

                      Drug je kupovao auto za oko 10k, izmedju ostalog isli smo zajedno do V6 placa. I ovo su stvari koje sam opazio:

                      -automobili su zaista u dobrom stanju vizuelno;

                      -neobicno veliki broj dizela starih 4-7 godina sa kilometrazom oko i ispod 100.000. Pri cemu su neki ocigledno bili sluzbena vozila;

                      -neobicno, isti se nisu prodali za dan-dva, vec su tamo bili i za 15 dana kada ih je on opet posetio;



                      U isto vreme par dilera koji uvoze automobile iz Belgije i Nemacke nisu mogli da mu nadju ni za priblizno te pare, priblizno tu kilometrazu za dizela. Sve je to trajalo par meseci.

                      U zakljucku, ne tvrdim da lazu, ali ja im licno ne verujem.

                      Comment

                      • Williams
                        CBC Senator XXL
                        • 07.02.2006
                        • 556
                        • Beograd- Cerak

                        #12
                        Ma naravno da im neverujem, ali sam isao logikom da su kvalitetniji zato sto su skuplji. Moracu da posetim par tih placeva (beoafrica, citycar...), potrazicu u nekim starim postovima koji su ok a koji nisu. Mada mi se cini da su svi prevaranti.

                        Ne znam koliko mi se isplati da uzmem nesto na kratko vreme, eventualno do proleca? Koliko kostaju servisi za a4, cuo sam za veliki treba da se skida maska, branik i hladnjak i da je 600+ evra? Koliko moze trap da kosta ako se osteti? Da li se isplati uzimati ovo za dalju prodaju, ili ce mi zarobiti sredstva? Ovako izgleda otprilike http://tinyurl.com/6cpxqt

                        Sto se tice uvoza, sta bi za smanjivanje carine? Jel se ceka novi ZOBS ili mozda da se potpise onaj sporazum sa Evropom?

                        Comment

                        • overspeed
                          CBC Senator XXL
                          • 24.05.2005
                          • 2779
                          • Kosovska Mitrovica

                          #13
                          Carinu ce da prepolove od 2009. godine. To sa ZOBS-om nema nikakve veze... Odnosno, ne bi trebalo da ima, mada je sve moguce u Srbiji medj' shljivama...
                          http://www.bmw.tv

                          Comment

                          • bojanTI
                            CBC Senator XXL
                            • 04.01.2006
                            • 870
                            • Pancevo

                            #14
                            To sa trapovima ne bi trrebalo mnogo da te brine, samo malo pripazis na lezecim i na vecim neravninama i rupama, inace bi trebalo da potraje od 50 000 do 80 000 km, u zavisnosti od toga kako i gde vozis, bilo koji od gore pomenutih. Sve to naravno sa tockovima i gumama normalnih dimenzija.
                            In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.

                            Comment

                            • Williams
                              CBC Senator XXL
                              • 07.02.2006
                              • 556
                              • Beograd- Cerak

                              #15


                              Jel zna neko nesto o ovom autu? Jel jos uvek ima problem sa plinom ovaj motor?

                              Comment

                              Working...
                              X