Da li je ovo najsigurniji nacin za kupovinu??

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Car
    CBC Senator XXL
    • 07.07.2005
    • 900
    • Beograd

    #16
    Originally posted by mishio
    Laguna sta znam, ja tom autu nista ne verujem gledao sam par komada ranije za zamenu uz doplatu za c klasu, sve je to lepo upakovano, ali ona je CELA plasticna, krila, vrata sve ..


    Nisi dobro gledao, ne obmanjuj ljude koji citaju. Naravno da nisu vrata plasticna.
    A i ne znam kakav ti je to argument, laguna II je postavila odredjene standarde u pogledu bezbednosti u svojoj klasi, pride zastita pesaka i te fore. Naravno, renault je tu profitirao kroz ucenje od volvoa, i ponesto svog rada.

    Ako se vec prica o laguni, osnovna zamerka je na izvesnu nepouzdanost pojedinih sklopova, a ne na plastiku koju btw imaju i mnogi drugi automobili poslednjih godina.

    Comment

    • Corsa
      CBC Senator XXL
      • 22.09.2005
      • 450
      • Beograd

      #17
      'ajde malo i ja tebe da dopunim, tj ispravim.
      Laguna jeste bezbedan automobil i to niko ne spori.Bezbedan je zato sto je dobro projektovan.Deformibilne zone su najzasluznije za to.Auto se jednostavno zguzva na odredjenim mestima(koja su od slabijih materijala- npr plastika).Sta mislis, kako bi prosao na tesu zastite pesaka da je od celika?Stedi se na svemu i nije Reno jedini tu.
      Laguna je imala gomilu problema, od kojih se najveci deo odnosio na elektroniku.

      Comment

      • deker1
        CBC Član
        • 03.07.2008
        • 19
        • Beograd

        #18
        Otisao sam jutros prvo u Integru i soknuo se..
        Lagune su izmedju 11 i 12 hiljada.. doduse 2003-4 ali toliko novca nemam..
        odem i u Beoafriku a tamo katastrofa.. automobili toliko prljavi i zapusteni, izduvane gume.. katastrofa.. i 90% Fiat..
        odstampao sam kod kuce listu ostalih placeva u BG ali kako ih znam otprilike da nemaju mnogo automobila odlucim se na ono sto sam bio siguran da necu uraditi..
        krenem u Sabac!

        Znam da tamo svi mute, kilometraze ogromne pri uvozu, ali kako sam poreklom i ja civijas racunam da cu biti gori od njih i mozda nesto naci..

        Obidjem svih 5-6 placeva.. Lagune samo 2-3 ukupno, 406 samo jedan..
        ali na 3 placa ukupno 5 Citroena C5.. kad ga vidim onolikog i jos 2.0 HDI odmah se zalepim za njega..

        Na jednom 2.2 HDI odmah odustanem, na drugom jedan 2001' 8200eur a drugi 2002' 8400eur.. odmah spusta po 200eur covek, ovaj 2002' malo bolje ocuvan.. ali ima nekih sitnica koje smetaju..
        plasticne pregrade unutra razdrkane, pedale izlizane, branici labavi i najbitnije prodavac mi kaze da je kilometraza podignuta prilikom uvoza.. a na satu 110 i 140.000..
        medjutim ja ga provozam ide kao zmaj ali sam siguran da je mnogo prosao..

        Krenem nazad za BG i svratim opet u Stepanovice.. tamo za jednog C5 traze 8800eur 2002' ali enterijer predivno ocuvan, pedale izgledaju lepo, spolja lim perfektan, gume odlicne..
        kad sam podigao haubu.. motor kao nov.. cist, suv, svi srafovi na mestu, kapi ulja nema nigde, poklopci.. sve, sve blista.. kad ga upalis prede, na turazu isto, dim se ne vidi.. bas bez mane..
        trazim servisnu, carinske papire - odmah donesose.. na carini imao 124.000.. servisna sve prati..
        mada vidim da je auto placen 2300eur u inostranstvu.. skapiram tako ljudi rade.. obidjem jos 5-6 automobila, gledam carinske deklaracije, svuda isto.. svi placeni od 1500 do 3000eur..

        mnogo je bolje to nego satro dizanje kilometraze pred uvoz..
        detaljno sam ga pregledao .. nema mane..
        ostavim 50eur kaparu i zakazem za ponedeljak da dodjem sa majstorom..
        spuste mi cenu na 8600 ali se nadam da cu kad pocnem da brojim pare da spustim jos koju stotinu..

        uradice mi papire, tehnicki, prevod dokumenata jos mi nude i alarm Kobra povoljno.. bas sam zadovoljan.. boja silver..

        jedino sam se opasno naljutio kad sam cuo da imaju samo jedan kljuc..
        zbog toga cu da ubijam cenu koliko mogu.. 5 puta sam im rekao da ce neko da dodje i samo da mi ga odveze.. ali kasko + zeder.. pa se nadam da cu ga dobro zastititi..

        e, sad mi vi recite sta da ne propustim da iskontrolisem sa majstorom u ponedeljak..

        Comment

        • CikaKure
          CBC Senator XXL
          • 14.08.2005
          • 668
          • Beograd

          #19
          Verujem da su se jako potresli zbog toga sto si im pet puta rekao da ce neko da dodje i samo da ti ga odveze.

          Comment

          • deker1
            CBC Član
            • 03.07.2008
            • 19
            • Beograd

            #20
            naravno da nisu.. ali moram traziti jos nacina da spustim cenu..
            ali nemam zasta bas da se uhvatim dok ne dodje majstor..

            mozda za to sto je 10 upisa u servisu 2-3 puta koriscena ista hemijska olovka i isti rukopis.. servisnu necu priznati kao ispravnu...

            Comment

            • deker1
              CBC Član
              • 03.07.2008
              • 19
              • Beograd

              #21
              od 10 upisa u servisnu..

              Comment

              • CikaKure
                CBC Senator XXL
                • 14.08.2005
                • 668
                • Beograd

                #22
                Ne znam koliko se kljuceva dobije uz C5, pezo je davao 3 komada svojevremeno uz auto - glavni, rezervni i servisni.
                Motor sija kao da je nov - da nije mozda fino opran?

                Za servisnu sto je ispunjena istim rukopisom, istom hemijskom - isto verujem da ce se jako potresti sto je ne priznajes kao ispravnu.

                Ako ti zelis taj auto, sa sjajnim (u smislu svetlucanja) motorom, sa jednim kljucem, onda ponudi bre neku cifru i probaj da se dogovoris, a to da im 5 ili 85 puta kazes da je nesto kako jeste - pa znaju oni to i sami. Zar ne?

                Comment

                • deker1
                  CBC Član
                  • 03.07.2008
                  • 19
                  • Beograd

                  #23
                  znam da motor moze lepo da se opere.. ali svaki deo motora je teliko "zdrav" na svakom se vidi svako slovo.. nema ispucalih creva, izlizanih, pohabanih delova.. oko tockova isto..
                  u unutrasnjosti volan, sedista, tabla.. da bas nemaju nijednu ogrebotinu, ostecenje??
                  imace jedan 800eur jeftiniji u utorak kazu.. taj verovatno nece biti ovakav..

                  jos mi gazda daje kontakt od Citroen servisa u BG.. da ga odmah teram na redovni servis i da ga detaljno ispitaju..

                  zvuci sve lepo.. al' maheri su to.. ni u sta ja to ne verujem 100%..

                  Comment

                  • mishio
                    CBC Senator XXL
                    • 29.05.2007
                    • 1204

                    #24
                    Originally posted by Car
                    Originally posted by mishio
                    Laguna sta znam, ja tom autu nista ne verujem gledao sam par komada ranije za zamenu uz doplatu za c klasu, sve je to lepo upakovano, ali ona je CELA plasticna, krila, vrata sve ..


                    Nisi dobro gledao, ne obmanjuj ljude koji citaju. Naravno da nisu vrata plasticna.
                    A i ne znam kakav ti je to argument, laguna II je postavila odredjene standarde u pogledu bezbednosti u svojoj klasi, pride zastita pesaka i te fore. Naravno, renault je tu profitirao kroz ucenje od volvoa, i ponesto svog rada.

                    Ako se vec prica o laguni, osnovna zamerka je na izvesnu nepouzdanost pojedinih sklopova, a ne na plastiku koju btw imaju i mnogi drugi automobili poslednjih godina.
                    mozes ti da pises sta god oces, ali auto je ceo plastican i ja mu nista ne verujem, jedino sto mislim da je motor sigurno dobar, ali limarija, zadnji trap, nista ... za te pare nikad ga ne bih uzeo jer je *****

                    Comment

                    • Car
                      CBC Senator XXL
                      • 07.07.2005
                      • 900
                      • Beograd

                      #25
                      Ja uopste ne hvalim lagunu pa da ti treba da se branis od toga, samo kazem da stvari koje pises nisu tacne. Auto nije CEO plastican, ne znam odakle ti to da su i vrata plasticna, mozda si mislio na krila - to jeste od plastike. Zato i kazem da ocigledno nisi dobro gledao. Mislim na ovo:

                      Originally posted by mishio
                      sve je to lepo upakovano, ali ona je CELA plasticna, krila, vrata sve ..
                      Zadnji trap bas i ne spada u najcesce zamerke laguni, vec pre crkavanje turba, interkulera, EGR-a, problemi sa elektronikom u smislu pumpe niskog pritiska, visokog pritiska itd. Na netu sam pronasao da je dosta njih imalo problema i sa manuelnim menjacima. To su najcesce i porazavajuce zamerke, a ne plastika na krilima za koju je "Corsa" vec rekao cemu sluzi. Mislim, ako vec hoces da odvratis nekoga od kupovine odredjenog auta, bar navedi tacne informacije, s obzirom da to da li su vrata plasticna moze da se proveri i pipanjem istih.

                      Da ne offujemo, povlacim se iz rasprave.

                      Comment

                      • Williams
                        CBC Senator XXL
                        • 07.02.2006
                        • 556
                        • Beograd- Cerak

                        #26
                        I ja sam danas bio u Integra Motorsu, od 11 do 13500 su lagune. Ima par extra, mada su vecina zagrebane. Kilometraze od 80 do 140k. Kao sve moze da se dogovori, cak i oko farbanja tih ogrebotina.

                        Plac V6 je propao kompletno, nasao sam jedan 406 sto mi je zapao za oko za 9500. Doduse automatik, udaran malo u zadnja vrata, zagreban na braniku, lajsna se jedna odvojila itd. Ima nekih kola na BG table za koje nista ne garantuju. Alfa 166 za 4700 i mazdin dzip neki za oko 12000. Ostalo su sve vanovi.

                        Comment

                        • Car
                          CBC Senator XXL
                          • 07.07.2005
                          • 900
                          • Beograd

                          #27
                          Kako toliko jeftina alfa? Na sta lici auto?

                          Comment

                          • Williams
                            CBC Senator XXL
                            • 07.02.2006
                            • 556
                            • Beograd- Cerak

                            #28
                            Iskreno da ti kazem, nisam je puno zagledao. Vidim da stoje BG table na njoj, a ovaj je naglasio da ne garantuje nista za auto, pa sam skapirao da nesto nije uredu.
                            Uglavnom unutrasnjost u super stanju, mozda je cak i neku kozu imao. Video sam da mu je i levi far pukao, i to je to otprilike.

                            Comment

                            • dfast
                              CBC Senator XXL
                              • 26.05.2005
                              • 1302
                              • Hoofddorp NL /Bgd

                              #29
                              Originally posted by deker1
                              Krenem nazad za BG i svratim opet u Stepanovice.. tamo za jednog C5 traze 8800eur 2002' ali enterijer predivno ocuvan, pedale izgledaju lepo, spolja lim perfektan, gume odlicne..
                              kad sam podigao haubu.. motor kao nov.. cist, suv, svi srafovi na mestu, kapi ulja nema nigde, poklopci.. sve, sve blista.. kad ga upalis prede, na turazu isto, dim se ne vidi.. bas bez mane..
                              trazim servisnu, carinske papire - odmah donesose.. na carini imao 124.000.. servisna sve prati..
                              mada vidim da je auto placen 2300eur u inostranstvu.. skapiram tako ljudi rade.. obidjem jos 5-6 automobila, gledam carinske deklaracije, svuda isto.. svi placeni od 1500 do 3000eur..
                              Tako jeftinu nabavnu cenu ukoliko su regularni, mogu imati jedino ako su lizing auti koje su firme koristile i nakon pet godina prodale dalje na veliko tj komplet lizing paket. To naravno nije nista lose, ne nakucaju svi ti auti velike kilometraze za tih 5 god zavisno od potreba firme. Ako su zaista ocuvani onda je jasno da su korisceni za duze puteve kao sto je i slucaj u mojoj firmi i auti sa finom kilometrazom izgledaju potpuno ok.
                              Druga varijanta je da su imali havarije i prodati kao havarisani i u tom slucaju nabavna cena ovih gore je tu i tamo.
                              Neko je napomenuo da nema u ponudi automobila iz nize klase, nego samo vanova, pa jednostavno samo vanovi nakucaju dobre kilometraze za kratko vreme, auti iz nize klase se manje voze, odnosno do posla i nazad u lokalu, za kupovinu... Ko god putuje duze na posao to je onda veci auto.
                              Ja bih ti samo predlozio da izmeris kompresiju auta koga uzimas o svom trosku, reci prodavcu da bi samo voleo da budes siguran sto se tice motora, ako odbije onda znas na cemu si. Prethodno proveri gde to mozes da odradis posto to nije tako jednostavna operacija kao kod benzinca ali svakako vredi tih para.
                              Evo linka konkretno za C5 u NL.
                              http://www.autoweek.nl/occasionresults. ... =1&sort=AP

                              Comment

                              • mishio
                                CBC Senator XXL
                                • 29.05.2007
                                • 1204

                                #30
                                @car, daleko od rasprave, ja sam taj auto dobijao uz doplatu i odustao sam, krilo je plasticno, vrata koliko me secanje sluzi isto, ali ako ti kazes da nisu onda nisu, ali nekako nisam dobio utisak pouzdanog auta, lep jeste, prostran, udoban ali pouzdan nisam nesto dobio taj utisak ili ga ja kinjim previse sto sam ga poredio sa mercedesom

                                Comment

                                Working...
                                X