Opel vectra B 2.0 dti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • oooo quattro
    CBC Veteran
    • 01.08.2007
    • 126
    • Zrenjanin

    Opel vectra B 2.0 dti

    Tražio sam po forumu ali nisam uspeo da nađem detalajn odgovor za ovaj auto.

    Evo o čemu se radi: Imam priliku da kupim vectru B 2.0 dti ili je možda di nisam siguran ecotec motor, 2000. godište karavan (što mi se posebno sviđa) prešao 180.000 km za 6500 evrića. Čini mi se da je cena ok?

    Auto od opreme ima sve osim kožnih sedišta (na koja se baš i ne ložim) digitalna klima, bord kompjuter, fabrički GPS, čak je imao i fabrički telefon ali je riknuo pa je izvađen, podizači stakala, maglovke... Vlasnik je odlučio da ga proda jer čeka da mu stigne novi auto i još ga nije dao u oglase. Vlasnik je inače kum mog komšije. Tvrdi da nije udaran, on ga je uvezao 2004.

    E, sad ono što mene interesuje je kako se pokazao ovaj automobil u eksploataciji (sa ovim motorom), potrošnja, troškovi održavanja. Ja bih ga pre kupovine oterao kod svog majstora koji ima kompjutersku dijagnostiku da ga pogleda. Da li je na ovaj način moguće utvrditi neke greške ili kvarove...

    Koja je razlika između dti i di? Mada mislim da je ova vectra dti.

    Hvala svima unapred.
  • subicd
    CBC Senator XXL
    • 20.06.2008
    • 463
    • Novi Sad

    #2
    DI ima 82KS a DTI 100KS(prikladniji je za ovaj auto), mada nije neki mali potrosac kad se uporedi sa VW TDI motorom, VW trosi malo manje.

    Sto se tice motora dobar je dok radi, ali kazu da posle 200.000km treba bezati od njega jer dolaze skupi kvarovi tipa pumpa(700-1000e), turbina(mada je opet i to relativno i zavisi od stila voznje), dizne, a Opel je poznat po ''klimavoj'' elektronici.
    Vozio sam Vektre B i '97. polovnu i 2000. god novu doduse 1.6 16V, i ja licno tu restajling ne bih vise nikad kupio.

    Pri kupovini obrati paznju na letvu volana(reparacija oko 400e a neke ne mogu da se repariraju pa mora nova 900-1000e), zadnje lezajeve 150e, set kvacila preciznije potisni lezaj oko 250e i plus 150 lamela i korpa, zadnji silen blokovi su osetljivi.

    Bolje nadji Opela benzinca i stavi plin.

    Comment

    • oooo quattro
      CBC Veteran
      • 01.08.2007
      • 126
      • Zrenjanin

      #3
      DTI je motor.
      Prijatelju, ispade da na ovom autu ništa ne valja: bosch pumpa, dizne, turbo, elektonika, trap, set kvačila... Pa šta je onda ostalo od njega? Samo klima? Ili i ona ne valja? Meni su svi do sada rekli da opel spada u jeftinije automobile što se tiče održavanja.
      Kaži mi molim te ako znaš koliko tačno troši. Da bih znao šta da očekujem. To je vrlo važna stvar.

      To je ipak polovan auto i normalno je da nije sve u fabričkom stanju. Nadam se da dijagnostika kod majstora može da utvrdi neke eventualne kvarove, pa ako ih nađe ništa od kupovine.

      Sviđa mi se što je od relativno poznatog vlasnika i što je u ZR-u pa ne moram da se cimam da idem u BG. ili negde dalje, da se ubeđujem sa prodavcem. Da razmišljam da li je taxista ili je ukraden...

      Voleo bih da se EON javi i da mi da svoje mišljene, pošto mi se čini da on ima vectru sa ovakvim motorom.

      Comment

      • mrki
        CBC Senator XXL
        • 08.11.2006
        • 550
        • nis, serbia

        #4
        moj prijatelj je imao isti auto.
        stalno je popravljao podizac prozora i sijalice na klimi i ziveo u strahu da ce da mu crkne pumpa i sl.iako sam ubedjen da mu nista nije falilo prodao ga je za 6200e prosle godine.
        inace auto je mazga... brz, udoban extra za duza putovanja

        Comment

        • oooo quattro
          CBC Veteran
          • 01.08.2007
          • 126
          • Zrenjanin

          #5
          @mrki

          koje godište je bila njegova vectra? Koliko je prešla? Kakav je njegov generalni utisak?

          Comment

          • overspeed
            CBC Senator XXL
            • 24.05.2005
            • 2779
            • Kosovska Mitrovica

            #6
            Zet u shvabiji vozi Vectru restyling 2,0 DTI. Kupio ga je od nekog advokata u praktichno fabrichkom stanju sa nepunih 90 k km, na autu nishta nije bilo radjeno sem malih servisa, a zet je to znao sa sigurnoshcu jer je auto odrzhavan u servisu u kom radi.
            Auto je vozio skoro tri godine bez ikakvih vanrednih troshkova, a auto se dosta vozi... Tek je nedavno na autu iskrsnuo prvi bitan kvar/troshak - crkla pumpa pa je zamenjena, a usput su i josh neke stvari odradjene (praktichno veliki servis). Ceh je bio poprilichan ali jbg, na skoro 180 k km je i bilo vreme da neshta "ode". Zet je generalno zadovoljan, ali ce auto verovatno da proda posle ovogodishnjeg dolaska ovamo na odmor i da kupi neshta vece, karavan ili neki mpv.
            Ja sam auto vozio u vishe navrata kad su boravili ovamo, ide sasvim lepo i odlichna je mera toj karoseriji za opushtenu vozhnju, pre svega zbog dobre elastichnosti. Generalno recheno, meni se taj auto jako dopada i mislim da mozhe da bude dobra kupovina, ali pod uslovom da ima redovnu servisnu istoriju i da se dobro proveri jer ako je oko ili preko 150 k km onda mogu da slede veca ulaganja pa takve primerke treba razmatrati sa izuzetnim oprezom. Cene kod tih intervencija mogu vrlo neprijatno da iznenade, pa ono shto se naizgled chini kao jeftin auto na kraju ispadne kao preskup... Dakle, samo budi oprezan da ne bude po onoj narodnoj: "ko ne plati na mostu, platice na cupriji"...

            Ne znam da li ce da pomogne, ali nece ni da shkodi
            http://www.bmw.tv

            Comment

            • mrki
              CBC Senator XXL
              • 08.11.2006
              • 550
              • nis, serbia

              #7
              za njega ne znam. moji utisci su slicni kao i @overspeed.
              moza da bude extra kupovina, ali otvori dobro ochi!

              Comment

              • Eon
                Moderator
                • 10.03.2005
                • 4225
                • Beograd-NBG-44
                • Superb 2.0 4x4 DSG

                #8
                Ajde da i ja kazem koju. Da ne bude da pricam gluposti, mada sam vec 4 dana bolestan, mogu samo da kazem da za te pare nema mnogo boljih kombinacija za kupovinu...

                I ja vec par puta sam zeleo da menjam auto, ali bas zbog toga sto sam generalno zadovoljan, ostajao je kod mene.

                Vectra ima 100ks i '99 godiste je. Sada ima oko 156000km pravih i vozi se bez problema. Trosi po gradu sa klimom do 8l, na putu do 6l. Ulja ne trosi ni grama, kao ni vode. Turbina je suva, a usis cu prvi put zajedno sa EGRom da cistim tek za mesec dana. Diskovi, kvacilo, amortizeri, spone... sve je fabricko.

                E sada, ima i poneku manu, a to je da je auto dosta tvrdji (mada vozim sluzbeni Audi, ne menja to stvari), motor je knap za tu tezinu, on ide, ali po meni nije dovoljno elastican. I nema mnogo mesta na zadnjoj klupi kada odmaknem sediste do kraja.

                Sa strujom nikada nije bilo problema, a do sada van redovnih servisa promenio sam prekidac stop svetla, neku lulu koja prebacuje tok vode za grejanje, akumulator i to je otprilike to.

                Samo, cuvaj se korodiranih Vectri, tu nema vise spasa!!!! Jer, lim je slojevit, pa kada pocne da korodira, nije povrsinski vec dubinski!
                Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
                Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

                Comment

                • oooo quattro
                  CBC Veteran
                  • 01.08.2007
                  • 126
                  • Zrenjanin

                  #9
                  Generalno imam utisak da ljudi koji imaju ovaj auto su zadovoljni njime. Pročitao sam na još nekoliko mesta dobre kritike o njemu, ali mi se čini da ta potrošnja od 8l po gradu i nije baš mala. Kako je sada cena eurodizela i benzina skoro ista postavlja se pitanje opravdanosti kupovine dizela, a ne benzinca na gas (ili naknadno ugraditi gas). Naročito imajući u vidu šta sve na dizelu može da rikne (pumpa, dizne, turbina...), a ništa od toga nije jeftino za popravku.

                  Ne znam ni sam. Zato sam i postavio ovu temu. Imam još malo vremena da se odlučim i nadam se da će se još neko, ko je imao iskustva sa ovim autom, javiti da pomogne.

                  Pozdrav!

                  Hvala svima na komentarima!

                  Comment

                  • Eon
                    Moderator
                    • 10.03.2005
                    • 4225
                    • Beograd-NBG-44
                    • Superb 2.0 4x4 DSG

                    #10
                    Mozda je bolja kupovina benzinac 2,0 16v, pa sekvencijalni plin... Ali potrosnja na njemu ide po gradu sa klimom od 13l, pa navise u istim uslovima.

                    U poslenjih 2 nedelje, vozio sam se u 2 taxija i oba Vectre B. Lik koji je vozio dizel od 82 konja 2.0DI, presao sa njom oko 330k bez velikih kvarova. Pumpa, turbina, dizne fabricke... Imao je neke sitne kvarove. Takođe, lik koji je vozio 2,0 16V sa sekvencijalnim plinom presao 370k, isto bez kvarova... Ti odluci!
                    Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
                    Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

                    Comment

                    • oooo quattro
                      CBC Veteran
                      • 01.08.2007
                      • 126
                      • Zrenjanin

                      #11
                      Ma u dilemi sam. Ipak imam još jedno nedelju ili možda dve dana da se odlučim. Nadam se da ću do tada smisliti nešto pametno .

                      Kod konkretno ovog automobila me greje to što je to kum mog košije, i znam u kom servisu je održavan, a i mogao bih pre kupovine da ga oteram kod mog majstora koji ima kompjutersku dijgnostiku i da ga pregledamo .

                      Još jedno pitanje, ako nije previše : Šta je to EGR?

                      Comment

                      • overspeed
                        CBC Senator XXL
                        • 24.05.2005
                        • 2779
                        • Kosovska Mitrovica

                        #12
                        Exhaust Gas Recirculation - ventil koji je zaduzhen za povremeno otvaranje (kontrolisano od strane ECU-a) u cilju recirkualcije izduvnih gasova u proces u**** i sagorevanja. Kad radi kako treba doprinosi boljem radu motora, narochito u leru i pri manjim opterecenjima, brzhem zagrevanju istog na radnu temperaturu ali i katalizatora, doprinosi boljoj ekonomichnosti tj. snizhava potroshnju, smanjuje nivo shtetnih gasova u izduvu itd itd.

                        PS. Po meni je ipak bolja opcija benzinjara + plindza. Cenovna razlika diesel vs. benzin se praktichno istopila, odnosno maltene je zanemarljiva sa trendom da se chak u skoroj buducnosti i potpuno preokrene u korist benzina. Kao shto je to vec sluchaj u mnogim evropskim drzhavama, a trend se svakodnevno shiri. Mislim da je u maju ove godine Nemachka ostala u blagom kad su se jednog dana probudili i videli da je cena diesela veca od cene benzina, po prvi put u istoriji.
                        A cena godishnje registracije u toj istoj shvabiji je skoro pa duplo veca za zeldi u poredjenju sa benzincem iste zapremine zbog ekoloshkih normi, zavisno vec od generacije zeldi motora. Pa onda cene odrzhavanja, mislim da nema potrebe da pricham o tome, opshte poznato ko je tu u prednosti...

                        LM, vrlo brzo ce i ovde doci do uvodjenja slichnih zakona, tj. daleko vecih registracija za diesel automobile jer to je jednostavno neophodno zbog prilagodjavanja zakonima EU. Isto tako, vrlo brzo ce i ovde cena diesela postati veca od benzina, shto je isto tako neminovno.

                        I onda se u svemu tome treba postaviti pitanje koliko je zapravo pametno u takvim okolnostima kupovati diesel automobil. Cena potroshnje po predjenom km ide blago u korist diesela, ali uzevshi u obzir ukupne troshkove (registracija, odrzhavanje) situacija postaje jasna.

                        Na sve to, nadam se da ce novi Zakon o saobracaju ili neka odredba malo konkertnije stimulisati ljude da voze na LPG upravo zbog ekologije, jer dinar ulozhen na taj stimulans se vishestruko vraca zbog manje troshkova u budzetu za zdravstveno osiguranje. To je praksa modernih evropskih zemalja, pa ce zbog zakona koji vladaju u EU u skorije vreme neshta od te prakse biti usvojeno kod nas.

                        Dakle, ako se chak i kratkorochno, na recimo par godina, razmotri situacija - stvar postaje jasna. Diesel ce od ekonomichnih motora postati egzotichni motori, koje ce moci da priushte samo bogati iz nekog lichnog hira ili kaprica, kako god. Ili ce preuzeti mesto benzincima u auto-moto sportu, poshto vec pobedjuju u LeMan-u i WTCC-u. Jbt. koje je vreme doshlo, dieseli se trkaju, benzinci voze zbog ekonomichnosti

                        Za nas smrtnike, plin je pravi izbor, jer koliko god da cene goriva rastu uvek cemo se voziti upola jeftinije, i to u najmanju ruku.

                        Jedini, ali realno jedini "problem" koji mene lichno po malo nervira kod plindze je rezervoar, tj. boca. U proshlom autu sam imao toro ali mi je uvek bila frka kad sam ishao na dalji put sa punim gepekom a bez rezervne gume, sa komprimovanim sprejom za krpljenje gume, da mi se ne desi veci defekt i ostanem u nekoj vukoje*ini... Medjutim, i to se mozhe nadomestiti onim "copavcem" tj. pomocnom gumom koja zauzima daleko manje prostora u poredjenju sa "normalnom". Mada, ko vozi karavana ili neki auto sa povecim gepekom (BMW je uvek "kuburio" sa zapreminom prtljazhnika) to nece toliko da oseti.

                        Shto se svega ostaloga tiche, LPG je trenutno najpametnija opcija, odnosno dok se bar metan ne "proshiri" malo vishe, dok se ne komercijalizuje josh neko vreme i dok cene malo ne odu dole. Govorim naravno o situaciji u Srbiji...

                        Dakle, ja sam za plindzu, ali to ti je svakako postalo jasno josh kod drugog vagona
                        http://www.bmw.tv

                        Comment

                        • uros77
                          CBC Član
                          • 14.10.2007
                          • 40
                          • Kragujevac
                          • Škoda fabia 1.2

                          #13
                          Opel

                          Kada si pomenuo klima kod Vektre je isto najveci problrm to imas da i procitas na forumu.Hladnjaci netraju dugo tj. nedrze pritisak zbog hemijske reakcije koja se javlja izmedju ventilatora i hladnjaka to ce ti svaki serviser reci.A veliki problem su i kompresori koji hoce da brzo (posle 6 do 7 god.) propadnu.Kod mog druga kad neko svrati sa Vektrom b da servisira klimu i da je starija od 2002 ako ne drzi sistem gas racun izlazi i do 400 evra.Mislim da to mene ceka uskoro .Pa tako budi i sat oprezan.

                          Comment

                          • oooo quattro
                            CBC Veteran
                            • 01.08.2007
                            • 126
                            • Zrenjanin

                            #14
                            Evo kako je sve počelo:

                            Moj prvi izbor je bio opel astra g i to 1.4 (90ks) ili 1.6 (100ks) sa 5v ili karavan, međutim dok sam stajajo ispred zgrade naiđe komšija sa gore pomenutom vectrom i tako reč po reč ... dođemo na tu temu. Ja se tu malo zainteresujem i pomislim ipak je vectra viša klasa u odosu na astru, pa sam odlučio da se raspitam . Za vectre benzince mi je manje više sve poznato jer dugar ima 1.6 16v, ali za dizele nisam znao ništa.

                            Hvala svima koji su postavlajli poruke! Bili su od pomoći!

                            Mislim da ću se sada fokusirati na traženje astre, tako da možete da mi pomognete i u tome. Naravno ako ste raspoloženi i ako imate neka iskustva vezana za njih.

                            Comment

                            • oooo quattro
                              CBC Veteran
                              • 01.08.2007
                              • 126
                              • Zrenjanin

                              #15
                              Dilema rešena! Kupio astru karavan 1.4 16v

                              Hvala svima koji su se javljali i odgovarali na post!

                              Comment

                              Working...
                              X