da li kupiti punto gt ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • stainless
    CBC Veteran
    • 26.10.2007
    • 183
    • CG

    da li kupiti punto gt ?

    gledam u zadnje vrijeme kupim nesto malo brze i pada mi na pamet punto gt,za oko 2800e mogu da uzmem odlican primjerak.
    kakva su vasa iskustva i na sta da obratim paznju prilikom eventualne kupovine?
    trosi li puno s obzirom da je turbo,kakav je za djelove?hvala
    Originally posted by Stefan_s
    Ta dvojka je trosila stvarno malo, desavalo mi se da se ugasi jer ostanem bez goriva..naravno to kad teram pun gas. i nekako upalim i pola dana se jos vozim laganim gasom. Nekad sam imao tripove da ide na vazduh, majke mi...
  • r1cer
    CBC Senator XXL
    • 22.01.2006
    • 363
    • Beograd

    #2
    Ako možeš da uzmeš odličan primerak za 2800 - uzimaj. Brz auto i može se relativno lako napraviti da bude još brži.

    Comment

    • VR6
      CBC Senator XXL
      • 31.10.2004
      • 512
      • Sarajevo

      #3
      Cuo sam da su jako problematicni. Kako mi rece jedan bivsi vlasnik tog auta, taj stari "Punto GT" je postojao u tri generacije - faze kako hoces. I kaze da dosta stvari npr. sa prve faze ne pase na trecu i tako to. Prva i druga ta "faza" su valjda odron koliko se kvare, treca je ok, ak je nadjes u dobrom stanju. On je svog na kraju zamjenio za Kadetta GSI i bio presretan, pa ti kontaj koliko mu je dodijao. Imao je prvu generaciju ak se ne varam... Znaci auto jako problematican za pronalazak dijelova, upravo zbog tih razlika, pa sve moras novo valjda kupovati, a to kosta a i cesto odlazi. Znaci ovo je prica koju sam cuo, nije neko licno iskustvo. Al ti gledaj da je provjeris, ak je tacna, nije fina nikako...

      Comment

      • stainless
        CBC Veteran
        • 26.10.2007
        • 183
        • CG

        #4
        steta ako je tako,jer je za te pare bas zanimljiv autic 7,9s 0-100 itd.
        isto na primer kruze price da je fiat bravo krs i da se kvari pa opet dosta ljudi ga vozi i vecina je zadovoljna sa njim.
        rado bih uzeo tako nekog turbo benzinca male kubikaze,a ne vidim neku alternativu puntu.
        ako neko ima jos koju korisnu informaciju neka napise.
        Originally posted by Stefan_s
        Ta dvojka je trosila stvarno malo, desavalo mi se da se ugasi jer ostanem bez goriva..naravno to kad teram pun gas. i nekako upalim i pola dana se jos vozim laganim gasom. Nekad sam imao tripove da ide na vazduh, majke mi...

        Comment

        • Kenno
          CBC Senator XXL
          • 21.08.2006
          • 460
          • Zenica, BiH

          #5
          Ako ces slusati price iz naroda, koje se svode na tudja iskustva i neprovjerene stvari (novodno je nekad neko ima neki problem i sl.) onda za 2800 eura kupi Golf 2 diesel.
          A ako ovdje niko nema iskustva sa puntom gt, onda imas potrazi na drugim (fiat) foruma, nadam se da se snalazis sa engleskim jezikom

          Comment

          • VR6
            CBC Senator XXL
            • 31.10.2004
            • 512
            • Sarajevo

            #6
            Ev ti kopiram post sa jednog drugog foruma:

            Ja ga imo i nikad vise.. Punto GT je vrhunac talijanskog inzenjeringa, lol... Blok od stojadina i turbina od iza motora..trebas skinut pol motora sam da ju pogledas... Trebo bi pripazit da je barem 95ta godina... 93cu ni pod razno nemoj kupit, 94te cini mi se da ni nema ali nemoj ni tu kupit.. Punto GT je radjen u tri serije, prva je toliko losa da bi po danasnjim standardima bila recallana 100 puta iz 100 razlicitih razloga ali FIAT je FIAT pa su oni samo napravili drugu revised seriju koja isto imala par sitnih problema pa su onda napravili i trecu seriju sa par konja manje i malo vecom kompresijom.. U totalu, bez obzira na raspon godina od 93ce do 97me, mislim da se punto GT proizvodio samo tri godine, na preskokce, u te tri serije... Uglavnom kupi barem drugu seriju..prvu ni pod razno...imas negdje oznake motora na netu... prva ima A na kraju druga B brijem..treca ima neku drugaciju oznaku... tak nes, zaboravih... Inace dijelovi vecinom ne pasu s jedne na drugu seriju... Prva i druga imaju podosta zajednickih dijelova dok sa trece prakticki nis ne pase... I to ne samo klipovi i sl. vec senzori, kompjuteri, cak je i turbina brijem drugacija na trecoj seriji... Nijedan ducan nema NISTA na lageru za punto GT. Nema sanse da negdje nadjes recimo original kablove od svjecica na lageru, a tesko je naci i neke univerzalne jer su lulice cudne. Vrlo je tesko uopce zakljuciti koji dio ti treba unatoc siframa motora i brojevima sasije... Iz istih razloga tesko je i kupovati polovne dijelove i uopce pronaci polovne dijelove.. Ne pasu ti recimo ni prednji most s obicnog punta i sl.(frendu je pukla glavcina pri kocenju..) Meni recimo na punto prve serije nije pasao mjerac protoka zraka s druge cini mi se.. na jednom je pisalo 1A na drugom 2A i cao djaci.. Auto inace ide ko sumanut kad je ispravan, ide i predobro za ostatak auta(lezanje, kocnice)...pravi lijes na kotacima..

            Pa ti odluci rizikuje li ti se, no bar da znas s cim se mozes sresti.

            Comment

            • Coo
              CBC Član
              • 07.10.2007
              • 38
              • BGD

              #7
              Imao sam priliku da se vozim u Puntu GT Abarth od 170ks pre desetak godina, ono je islo kao blesavo, ali je skakutao samo tako. Prve serije GT-a su imale 136ks, druga 133, a treca 130ks. Imas na Fiat delu forume ljude koji imaju GT, pa ih priupitaj sta i kako...

              Comment

              • Kenno
                CBC Senator XXL
                • 21.08.2006
                • 460
                • Zenica, BiH

                #8
                Elem, da kopiram neke reviews-e

                http://www..co.uk/Fiat_Punto_GT__Review_5541219

                Now this punto GT. Cover up the badges get the fiat punto out of your head and take it for a test drive.
                You got a 1.4 turbo under your foot that pretty much gives you all the umph seat throw back and get out of jail free speed that you will need and maybe a bit more. Its not to whiny or screamy either.
                It handles corners and normal drive quite well and you do tend to feel safe and comfotable in it.
                Being not the most popular of cars you might struggle to find one but dont buy the first one you view just becaust its the only one available. Look around for the perfect match.
                its a Fiat test drive it and enjoy but if your really thinking about buying one after that good on you but PLEASE dont buy the bright yellow model.
                Kao i stranica sa sturim podacima punto power



                A tu imamo i tog vlasnika iz Hrvatske koji je ocito mislio da moze kupiti i odrzavati auto za cijenu "stojadina", a da ima performanse kao sto se ocekuje od auta koje ima 130ks. E pa ne moze tako ni sa Fiatom, ni sa jednim drugim autom:

                Read a 1993 Fiat Punto review from a real owner. Find out what it's like to drive, and what problems it's had.


                Tesko je uopste proporuciti nekome takav jedan auto, vecina je vjerovatno mnogo puta ostavljala dusu na talijanskim ulicama prije nego sto je dosla na Balkan....takav auto ne voze uciteljice u penziji

                A i taj razocarani vlasnik je mogao napisati malo konkretnije sta i kako je otislo, koji dijelovi tacno, precizirati te oznake, kodove, ali izgleda da je bio previse razocaran....nagadjanje i lupanje na pamet uopste nikome ne sluzi..mogu i ja nagadjati tako az svaki auto od peglice do maybacha...ali kome ce to pomoci...misljenje jednog od hiljada i hiljada vlasnika tog automobila tesko da je objektivno...

                Evo jos jedan dosta pozitivan review
                http://www.dooyoo.co.uk/cars/fiat-punto ... al/293378/

                Comment

                • stainless
                  CBC Veteran
                  • 26.10.2007
                  • 183
                  • CG

                  #9
                  najvise me odbija to sto se djelovi tesko nalaze,posebno ovamo u cg,a ne bi bio problem i da se cesce kvari.

                  evo jedna budzevina sa fer cijenom...http://www.mobile.ba/details.php?details=5620
                  Originally posted by Stefan_s
                  Ta dvojka je trosila stvarno malo, desavalo mi se da se ugasi jer ostanem bez goriva..naravno to kad teram pun gas. i nekako upalim i pola dana se jos vozim laganim gasom. Nekad sam imao tripove da ide na vazduh, majke mi...

                  Comment

                  • brzi_pas
                    CBC Senator
                    • 25.08.2005
                    • 272
                    • Podgorica

                    #10
                    Malo kasno ali...

                    Pa djelove mozesh naci, poshto ih (eto procitah) nema na lagerima, svaka malo jaca prodavnica (a i mehanicar) imaju mogucnost da naruce djelove, ja narucivao za deltu i stizali djelovi za oko 7dana...
                    Problem je ipak veci taj sto se kod nas uvoze krshevi, a ako nisu krshevi, postanu brzo, jer punta GT nisam vidio niko da vozi ko ima preko 25 godina (bar kod nas u Cg) i onda ga lijepo "ubiju" i kad treba da se ulozi neka para u njega, na prodaju... i tako sve u krug..
                    Znaci, ako uzmesh dobrog, bicesh srecan, u suprotnom.... maltretiranje i sa majstorima (hronicni nedostatah istih da se razumiju u Cg) i sa djelovima i sa vremenom...(a dobroh nisam odavno vidio)

                    Mada, nema auta iz te klase koji mu je ozboljan konkurent, za te pare i za tu kubikazu (moze da se popne "lagano" na 150-160ks) je super, jer i ostali iz "klase" su ubijani na isti nacin, istina je da nemaju turbinu i imaju vishe ccm, samim tim bolje podnose maltretiranje od vozaca....

                    Inace, ovog bijelog sam gledao na CT, generalno na tom placu su odlicna kola, imaju i dozalicu i sve ako ocesh sam da pregledash, ali ovaj Punto tamo stoji... pa skoro godinu (to mozda neshto znaci)
                    http://www.oltretutto-arcg.com Alfa Klub CG
                    Alfa Romeo's GTV V6TB, 164 Q4 & 75 V6

                    Comment


                    • #11
                      I da li je nesto kupljeno?

                      Comment

                      Working...
                      X