.....o čemu se radi?Druagar hoće da kupi Tempru 1.6, "98.godište,i traži savet.....koliko je meni poznato u pitanju su Tempre koje su se proizvodile u Turskoj.Moja iskustva sa navedenim modelima tog godišta su solidno pozitivna.Kažem solidno iz razloga zato što sam održavao par komada koja su bila vlasništvo državnih firmi i koja su zakratko vreme prešla par stotina hiljada km....tokom održavanja nije bilo nekih većih kvarova sem onih tekućih stvar.....pošto su bile vlasništvo državnih firmi prodate su 5-6 godina stare.Zanima me kako su se pokazale limarijski posle 8-10 god exploatacije,kako je funkcionisala klima i sl......dakle iskustva i mišljenja članovo foruma.............pozdrav,Vidan!
Fiat Tempra 98.god....
Collapse
X
-
Ja vozim takvu tempru 97 dodiste.Samo moja je 1.6 karburator bez opreme tako da ne mogu da ti prenesem iskustava o klimi itd
Sto se tice limarije auto i posle 11 godina nema nigde korozije,a i boja se odlicno drzi.Btw i italijanske i turske tempre su pocinkovane,tako da nema nikave veze odakle je auto.Tempre imaju za fiata sasvim ok limariju mada sam ja cesto vidjao kod starijih primeraka trule zadnje rubove sto nije ni cudo jer iza zadnjih tockova postoje kao neki "dzepovi" iz koji maltene samo rukom mozes da izvuces blato,mnogo glupo reseno...
Sve u svemu solidan auto,izdrzljiv i vrlo jeftin za odrzavanje...FORD FOCUS 1.6 16V SPORT PACK 2008god. LPG
Comment
-
-
Tema verovatno vise nije aktuelna autoru a dopisacu komentar zbog buducih interesenata,obzirom da takodje smatram Tempru zanimljivom kupovinom.
LM,danasnju posetu pijaci na Bubanj Potoku iskoristio sam da zagledam limariju svake od ponudjenih Tempri i Tipa.A bilo ih je,ovaj put,poprilicno.Tempri 10-ak i 4-5 Tipa.
Kod skoro svih Tempri italijanske('91.-'95.) proizvodnje vec je prilicno izrazeno propadanje lima zadnjih koseva,mestimicno pragova i zadnjih rubova.U prvi mah,mislio sam da je problem samo to sto je kod svih,manje ili vise otpala fabricka zastita lima pa korozija krenula od spolja ka unutra.Onda sam naisao na 2 Tempre S.W. iz '91.,kod kojih su bas bili truli delovi zadnjih koseva,u predelu matice u koju se zavija sraf koji drzi sigurnosni pojas zadnjeg sedista.Ocigledno,unutrasnja korozija,koja se javila izmedju duplih limova zadnjeg kosha i napravila manju ili vecu stetu,od primerka do primerka.
Slicno je sa zadjim rubovima i pragovima tj. sajtnama-vremenom,grize ih iznutra.
Prilicno slicna situacija je zatecena i kod Tipa,stim da su svi bili '89.-'92..
Od svih Tempri 2-3 su bile turske tj. '97. i '98. god..Interesantno da je kod sve 3 lim bio u drasticno boljem stanju.Bez ijedne zamerke na lim i antikorozivnu zastitu lima.Na oko,zastita jos uvek izgleda prilicno zdravo i homogeno.Znam,reci ce neko poredim Tipa iz '89. i 8-9 godina mladju Tempru no mislim da nije samo to u pitanju.Prosto,te Tempre su delovale dosta zdravije i od druyge samo 2-3 godine starije.Drugim recima,puno je veca razlika izmedju Tempre iz '97. i one iz '95. npr.,nego Tempre '95. i '91.god..Turska ne Turska,izgleda da je Fiat unapredio zastitu na tim novijim serijama.
Cene ponudjenih isle su od 1600e za trulu i razdrndanu Tempru SW 2.0 i.e. '91.(sve sem koze) do 3.400e za relativno solidnu Tempru 1.6 '98. (S oprema).I pored svega recenog,bez razmisljanja bih se odlucio pre za Tempru '97.-8. nego npr. Golf II za istu cenu.
Sve ovo shvatiti kao pokusaj objektivne beleske stanja Fiata starih izmedju 10 i 18 godina.
Comment
-
Comment