Da li kupiti BMW 3 - kockicu?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • zestone
    CBC Početnik
    • 04.08.2008
    • 8
    • Munze

    Da li kupiti BMW 3 - kockicu?

    Poz!

    Imam oko 2000-2500 e. Za te pare sam mislio kupiti bmw 316-318-320 "kockicu". Najradije bih pazario 316 zbog registracije i potrosnje, ali mi je jedan ortak rekao da 316 i 318 bukvalno ne idu i da tek 320 moze da povuce kako treba. Takodje mi je rekao da 320 ne trosi vise od 316/318. Jel zna neko mozda koliko benzina, a koliko plina trosi bilo koji od ovih bmw-a? I jel bi mi neko savetovao neki drugi auto da pazarim za te pare. U principu, ovaj bmw sam izabrao jer mi se svidja i spolja i unutra, ali u obzir dolaze nemci, francuzi, japanci i ev. italijanci. takodje me interesuju sve vrste karoserija, osim kamiona, autobusa, kombija, dzipova i pikapova.

    Poz!
  • BokiRS
    CBC Veteran
    • 20.06.2008
    • 174
    • Beograd

    #2
    Druze za te pare je najbolje kupiti kockicu.Ja bih licno kupio 325,ali 320 je najoptimalnija.Potrosnja ti je izmedju 10 i 15 zavisi koliko si "tezak" na gasu.Ja bih jos pogledao malo u smeru nekog Forda escorta
    ne moze brze,jurimo 30

    Comment

    • zestone
      CBC Početnik
      • 04.08.2008
      • 8
      • Munze

      #3
      10-15l plina? ne kupujem bencolu da bih sad ja nesto divljao, nego zato sto nema neki auto za taj kes koji mi se vise svidja i zato sto hocu kvalitetan auto. Gledao sam i escorte, ali koji mogu da pazari za taj kes? Escort IV? jel' istina da su escorti dosta losiji u svakom pogledu od njihovih parnjaka u toj klasi. Valjda im limarija brzo crkava?

      Comment

      • zestone
        CBC Početnik
        • 04.08.2008
        • 8
        • Munze

        #4
        A bmw ima ubedljivo najlepsi enterijer, po meni!

        Comment

        • BokiRS
          CBC Veteran
          • 20.06.2008
          • 174
          • Beograd

          #5
          Pa ja sam imao escorta 4 i nisam imao nikakvih problema,i mnogo je bolji od kadeta suze ili tako tihgluposti.Moze da se kupi i escort 5 za te pare.Mada ja mislim da ti je kockica najbolje resenje.A svaki Bmw voli da potrosi
          ne moze brze,jurimo 30

          Comment

          • Hermes
            CBC Senator XXL
            • 14.02.2006
            • 1306
            • https://t.me/pump_upp
            • bemve

            #6
            Tacno, voli da trosi, mada dosta zavisi od tezine noge na gasu....ali ako nadjes dobrog, voznja ce ti biti pravo uzivanje
            https://t.me/pump_upp

            Comment

            • zestone
              CBC Početnik
              • 04.08.2008
              • 8
              • Munze

              #7
              Ajd' ovako! Recimo da pazarim BMW 320, jel moze neko da mi kaze koliko trosi plina pri najnormalnijoj voznji, koliko je skupo odrzavanje (pod uslovom da pazarim neki solidan primerak) i da li ima neke specificne mane. Jednostavno da li se isplati kupiti takvu bencolu, ako se uzme u obzir da mi je plata oko 400 glave? Hvala!

              Comment

              • Dren
                CBC Senator XXL
                • 24.08.2005
                • 1068
                • Sarajevo

                #8
                Sa srecom... Ako nadjes pristojan primjerak, ne bi trebao imati neke narocite probleme, bar ih ja nisam imao, osim tekuceg odrzavanja, samo mi je malo voda curila u kasetu, ali smo to rijesili, te ventilator kabine, potenciometar je bio prolupao...

                Ja sam malo jace od 4 godine tjerao 316i (vrlo vazno za naglasiti, noviji motor, trosi k'o Gof benzinac, a ide kao 2x Golf, posebno u krivinama... Osim kada predjes granicu zdravog razuma), sa 73kW... Stari motor 316 sa karburatorom je dosta zedniji a i losije ide... To je bila generacija sa sirokim stop-svjetlima, iz '89-e. Presao sam s njim oko 107.000, a ja sam ga kupio sa 191.000 na satu...

                Kako dosta toga zavisi od vozaca u potrosnji, ne bih ti predvidjao potrosnju, ali iskustvo mog druga sa 320i sa starijim motorom iz '87 ne potvrdjuje pricu o slicnoj potrosnji... 6 cilindara ipak vise trosi od 4, pri iole normalnoj voznji, a ni registracija ti s tom platom ne bi bila nevazna...

                316i u pristojnom stanju bi trebao moci trositi malo jace od 7 litara benzina pri lezernoj voznji otvorenom cestom, 4-5 brzina, i do 100km/h... Ja ga ni u gradu nisam uspio natjerati preko 12 lit., ali ga doduse nisam tjerao kao Williams-a... Smirene voznje u gradu je mogao proci sa 9-10 litara, kada se koristi pametno zeleni val...

                Ne zaboravi da na takav auto moras staviti 4 barem vrlo dobre gume, nema sveranja sa samo 2... Ali puknes mu "balone" 185/65R14 i bog te veselio...

                Comment

                • Alekre
                  CBC Senator XXL
                  • 12.09.2005
                  • 780
                  • Smederevo

                  #9
                  Sve je to lepo, ali taj auto je star oko 20 godina. Da li ce da nadje okej primerak? Jedino da bude jako - jako strpljiv i da trazi dobrog. Ovako ce da mu izbije sve pare iz dzepa.
                  @Zestone

                  Moj savet ti je da zaobidjes ''BMWa''.
                  Sloboda i divljina, nesputanost i zivot van formalnih drustvenih okvira.

                  Comment

                  • CikaKure
                    CBC Senator XXL
                    • 14.08.2005
                    • 668
                    • Beograd

                    #10
                    Originally posted by zestone
                    ...Jednostavno da li se isplati kupiti takvu bencolu, ako se uzme u obzir da mi je plata oko 400 glave? ...
                    Nemoj da se ljutis, ali meni je ovo sto ti pitas sasvim blesavo.
                    Da li se tebi isplati ili ne - sam sebi odgovori - mislim da sa 400 eur mesecno za troskove oko auta mozes da vozis taj BMW. A da li ti mozes od te plate da zivis i da vozis taj auto - to ti najbolje znas.

                    Mislim da ces za troskove van troskova goriva imati BAREM 100 eur mesecno, verovatno i vise, za takav BMW, bez nekih vanrednih otkaza vitalnih skupih delova, u slucaju da prelazis neku prosecnu kilometrazu od 10-15k km godisnje.

                    Comment

                    • Marko001
                      CBC Senator XXL
                      • 09.09.2006
                      • 1070
                      • Belgrade

                      #11
                      Originally posted by zestone
                      jel' istina da su escorti dosta losiji u svakom pogledu od njihovih parnjaka u toj klasi. Valjda im limarija brzo crkava?
                      Totalna glupost bar kad je escort IV u pitanju. Ne znam ko ti je to rekao ali taj lupeta imali smo ga u porodici i iskustva su bas obrnuta, da je dosta bolji od parnjaka u klasi poput kadetta suze pa i golfa 2...

                      Comment

                      • overspeed
                        CBC Senator XXL
                        • 24.05.2005
                        • 2779
                        • Kosovska Mitrovica

                        #12
                        Za dva i po' soma mozhesh da uzmesh kockicu 318i/320i "sa sve" plinom u, pa recimo prihvatljivom stanju. Ali to znachi da treba da si odma' spreman da odvojish jedno 300-500 na stvari koje treba da se odrade, pre svega da odradish mali servis... I to ako se ukloposh u tu sumu, tj. ako nema nekih vecih ulaganja tipa veshanje, amorti, motor...

                        Ako nisi spreman da odvojish josh ovu sumu da stvari nakon toga dovedesh u solidno stanje, nemoj ni da ulecesh na taj ringishpil... Ali kad jednom odradish to shto se sadashnjem vlasniku ne isplati da radi pred prodaju, bicesh relativno miran... Ta shasija je odlichna, za svoje godine i danas je to utegnut auto, naravno zavisi od toga koliko je "batina" u medjuvremenu popio i da li je i kako bio servisiran... Da nadjesh neki koji vredi kupiti i u koji chak i sa 20-ak godina vredi ulagati je teshko, ali nije nemoguce...

                        Zaobidji 316i, pa chak i 318i, i idi na 320i i to iz dva razloga: prvi je shto su svi BMW-i gazheni i przheni, a za 20-ak godina to je sve ostavilo traga... Elem, chetvercima je sve to palo mnogo tezhe, dok su shestaci daleko sposobniji da izdrzhe torture i "nalete" adrenalina, tako da je nakon kilometrazhe od 200 k km situacija sa motorima u 316i/318i i 320i poprilichno bolja u korist shestaka. Isto je i sa ostatkom auta, jer su verzije sa shestacima imale robusnije veshanje, jache kochnice, izdrzhljivije menjache... A danas je 200 k km praktichno donji limit shto se kilometrazhe kod kockice tiche... Drugi razlog je shto trazhish auto sa plinom (ili planirash naknadnu ugradnju), pa mislim da su razlike u potroshnji odnosno krajnja cena praktichno zanemarljive, tih 50-ak evra na 10000 km i nije neka ushteda, tim pre shto ti rekoh da je taj chetverac na toj kilometrazhi u 30-40 % loshijm stanju od shestaka...

                        U svakom sluchaju bih se slozhio sa ranijom konstatacijom, ako prelazish 15-ak k km godishnje, rachunaj da ce ti mesechno za gorivo i odrzhavanje po prevezenom kilometru trebati 100-tinak evra. Rachunicu izvedi sam...
                        http://www.bmw.tv

                        Comment

                        • Kanarinac
                          CBC Senator XXL
                          • 08.10.2004
                          • 2870
                          • BG,Weedikovac

                          #13
                          U principu ima krv da propljujesh dok nadjesh "dobru" kocku.Pre nekih 7-8 meseci smo trazhili kumu auto.Mislim da smo pogledali preko 25-30 automobila.Gledali smo 316/318.Na kraju je uzeo auto od prvog vlasnika koji je bio najbolji koji smo gledali do tad.I opet je u njega ulozhio 1000 evra i ima josh da se radi.Sredjena limarija, nije bilo strashno ali imalo je da se ofarba nekoliko stvari.Onda neki delovi trapa itd.
                          Tako da spremi se na nekih 2 meseca potrage za dobrim primerkom mada mozhe da te ukaki i da iz prve potrefish dobar.

                          I love my

                          Comment

                          • Hermes
                            CBC Senator XXL
                            • 14.02.2006
                            • 1306
                            • https://t.me/pump_upp
                            • bemve

                            #14
                            Dobar E30 ( uostalom kao i svaki drugi auto) se vidi iz aviona, samo takav je dosta skup. Ali bolje da platis na mostu nego na cupriji....
                            Ja bolje da se uzdrzim u oceni ovog auta, jer cu biti jako subjektivan,mada i dalje mislim da je to objektivno dobar auto koji trpi svasta sa onom cuvenom bolesnom nemackom trajnoscu

                            Originally posted by "overspeed
                            rachunaj da ce ti mesechno za gorivo i odrzhavanje po prevezenom kilometru trebati 100-tinak evra. Rachunicu izvedi sam...
                            bolje ne izvodi ovu racunicu gde auto trosi 100 evra na kilometar
                            https://t.me/pump_upp

                            Comment

                            • 206
                              Admin od ispočetka :)
                              • 09.12.2004
                              • 9548
                              • Beograd
                              • 206

                              #15
                              E bas bih voleo da vidim DOBRU kockicu za te pare, bez ulaganja. Ja sve nesto mislim da takva kod nas vise ne postoji...
                              The difference between men and boys is the price of their toys

                              Comment

                              Working...
                              X