Lada 2107

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Armageddon ///M
    CBC Senator XXL
    • 26.04.2008
    • 447
    • SRB
    • Ne

    Lada 2107

    Planiram da kupim Ladu 2107 u skorije vreme.
    Cuo sam da Lade mnogo trose pa me zanima koliko bi trosila sedmica sa 1500ccm. I da li je moguce izbaciti karb i srediti da Lada dobije ono slovo i ?
    + koliko je potrosnja manja sa ubrizgavanjem?
    Ambitious but rubbish.
    http://www.youtube.com/streetracerm5
  • Shone89
    CBC Član
    • 05.07.2008
    • 30
    • Novi Beograd

    #2
    Nova ne bi smela da prelazi po gradu 9l a na otworenom 7l benzina (pricamo o 1.5 varijanti ne owoj nowoj 1.7).


    Ne znam sto bi se muchio sa prebacivanjem. U sustini moze da se napakuje Nivin motor 1.7i u nju al u CG je pocela prodaja Lade 2107 1.7i za 4300e... e sad to je CG na Srbija al jbg - ako mozes neku kombinaciju da izvedes bilo bi super

    Comment

    • Markedjani
      CBC Senator XXL
      • 24.07.2007
      • 968
      • BG-Cerak
      • Ford Escort RS2000 M

      #3
      Izvinjavam se sto upadam ovako...

      Al kolko moze da kosta jedna Lada 2107 ?

      Zar ti nije bolje ako vec gledas matore drtine da uzmes jednu Sierricu

      Zadnja vuca,prostrana,jaka,aerodinamicna... lici na auto i u odnosu na ladu je maybach

      Mogao bi do 1k eur da nadjes neku sa 2.0 motorom... neku tipa 85-86 god

      I ta 2.0 Sierra ce ti trositi manje nego Lada... a barem ce da ide u odnosu na Ladu
      fordclubserbia.org

      Comment

      • JaMaL
        CBC Senator XXL
        • 14.04.2007
        • 448
        • JaMaL

        #4
        Jedini argument za lada vs bilo sta drugo je cena delova i izdrzljivost...

        ako stavis na papir potrosnu robu i eventualne lakse kvarove 1 na 1.... sve postaje jasno...

        niko ne kupuje ladu da bi je vozio jer zeli forda ili bmw-a...

        svaki auto nosi sa sobom odredjene troskove... ja sam sahranio par lada i znam o cemu pricam... to je najjeftiniji auto po kilometru kod nas... daleko najjeftiniji... i ima veoma malo slabih tacaka i odnose se uglavnom na potrosnju i kvalitet odredjenih delova... ali ako se pazi sta se kupuje i gde... nema frke... ako neko zna osnovnu mehaniku iz opste tehnickog nikada nece videti majstora...

        mislim specijalka 1.6 80 godiste... sagradila je kucu od 200m2 na selu i to 2x nedeljno preko 12 km kaldrme i 4 km zemljanog puta/oranja... tokom 15 god... svake nedelje... sa 4-oro unutra... i prikolicom... karoserija je na kraju bila trula i bacena je jer je to jeftinije od popravljanja... imala je jos sve lajsne i prvu boju... caletov golf 2 u to vreme je otisao 5 puta kao da rastereti lajku dedi... i ostavio 3 kartera... to su 3 slepovanja od 5 puta... a o ceni popravke ni da pricam... lada je nasela karterom... pa 300 puta bar... sav je izlupan ali nema veze nigde nije pustio jos...

        jbg...

        ja znam da bi se moja alfa raspala i ta sierra i vecina drugih kola... cak i da se ne raspadnu a hoce... uracunaj cenu odrzavanja... i sve ce ti biti jasno... potrosni materijal dakle dzabe... za cenu jednog kocionog cilindra za alfu mogu da odrzavam ladu 1 god. [132e].. za 1 lamelu bez namestanja mogu da kupim ladu [500e]...

        a sto se potrosnje tice... realno... plin je majka za lade... dakle neko stavlja 1.2 motor... neko stavlja 1.5 i plin neko mesa karburatore itd... sve zavisi sta zelis da radis... meni je 1.6 trosila 11 po gradu normalne voznje do 90km/h otvoreni put 7.5-8.5... zavisi od vetra posto je to ruzna kocka kao sto svi znamo... da je neudobna daleko... zavisi koje amorte i opruge stavis... na fabrickim je kao brod... veoma udobna i plovi... sa monroe sensatrack je mnogo tvrdja i ne naginje se toliko ali je zato nervoznija na zadnjem kraju...

        opet kazem... nije strasna potrosnja... u poredjenju sa 2.0 sierom... ili necim drugim slicnog godista... mislim koliko kosta pumpa za gorivo za tu sierru...? za ladu je 800 din... i da je najgora traje bar 30.000... a onda mozes i samo duhtunge da zamenis za 65 din... i da teras jos toliko... mehanika je cudo... elektronika sux... cilindar kocnica... ~900 din...

        i da sve to promenis jednom godisnje a nema sanse... kapiras kolika je cena odrzavanja tog cuda...

        pusti za nase uslove i to je extra alternativa yugu i slicnim krsevima... jer ko se vozio u normalnoj ladi i jugu... ne moze se porediti... kao bently i kia... pusti pricu...

        Comment

        • Markedjani
          CBC Senator XXL
          • 24.07.2007
          • 968
          • BG-Cerak
          • Ford Escort RS2000 M

          #5
          Sierra 2.0 karb nema dva grama elektronike... i delova ima na svakom cosku... plus maximalno pogodna za plin

          Pumpa za gorivo je 1200 din...

          Jeste...skuplji su delovi za Forda... al ne crkavaju kao sto npr mom caletu na Ladi samari koja je 00' god crkne nesto svake nedelje

          Nema veze... nije bitno... samo kazem da je kupovina Lade promasena investicija...

          Ima toliko boljih auta za neku jeftinu cifru... samo beze od njih jer je tamo neki majstor Zika koji zna da radi samo yuga,golfa i ladu... kaze da su skupi delovi

          Ne kazem ja da uzme striktno Forda... ili Sierru... samo nesto normalno da uzme... nikako Ladu!!!

          Ko vise vozi Ladu... pored toliko boljih kola... nije decko porodican covek pa da mu treba da vozi drva i gradi kuce...

          Od Lade... posedovao bih samo Nivu... i to samo zbog njenih offroad sposobnosti
          fordclubserbia.org

          Comment

          • Armageddon ///M
            CBC Senator XXL
            • 26.04.2008
            • 447
            • SRB
            • Ne

            #6
            Markedjani, i 2107 je RWD
            Gledam Ladu do 1000 evra zato sto za te pare mozes da uzmes auto koji je ocuvan, a nisam siguran da mogu DOBRU Sierru da nadjem za 1000 evra (mogu, ali da platim jos 2x toliko da je dovedem u dobro stanje).

            Zelim da uzmem Ladu zato sto mi se svidja, a sledeci auto (Daj boze) ce biti e34 520i

            Jos nemam 18 godina, mislim da je Lada dobar izbor (prvi auto u zivotu).
            Sto je najjace, nemam ni kintu, tako da imam dooosta vremena da razmislim

            E, da, pogledajte ovaj snimak, ako i posle gledanja mislite da je Lada sranje, onda stvarno ne znate sta valja
            Ambitious but rubbish.
            http://www.youtube.com/streetracerm5

            Comment

            • JaMaL
              CBC Senator XXL
              • 14.04.2007
              • 448
              • JaMaL

              #7
              ma jok... samara je promasen auto.. totalno.. los motor... menjac jos gori... limarija totalni krsh... unutrasnjost je kriminal... ne pricam o tome... pricam o specijalkama i mozda nekim 2107 ranijim... ove nove su totalni krsh... od kada je fabrika pomerena iz toljatija u belorusiju... za klasik lade... to je osljarenje tesko... mozes i novu da dobijesh trulu vec...

              pricam da nabavi staru... ali ocuvanu... 2106-2103-2107... moze za 500-700e da kupi dobru... i nadzivece svaku noviju... a za prvi auto je odlicna investicija... jer prvi auto sluzi da se nauci voznja... znaci maltret najgori... sto jefitiniji delovi to bolje... a nema bolje skole od lade sa zadnjim pogonom i zime... ko to prezivi i nauci.. moze sve da vozi

              jedini problem je sto ce posle prvog rwd-a.. sve ostalo sa prednjim pogonom biti smesno... udje u krv... ja sam seo prvi auto u ladu... zavrsila je na otpadu posle mene... ali posle toga sam probao da vozim fwd kola... civilizovani golf 2 1.6 benzinac... izdrzao sam sa njima 3 meseca... najgora 3 meseca mog vozackog zivota... i od tada samo rwd i samo preko 100ks... ne osecam da vozim auto bez toga... sve ostalo je igracka...

              Comment

              • Shone89
                CBC Član
                • 05.07.2008
                • 30
                • Novi Beograd

                #8
                Jasno je da oni koji voze Ladu ne tripuju da voze besna auta sa kojima ces biti primecen, koja ce da prolete putem sa 200 na sat itd....

                Ne razumem ljude koji twrde da su lade go krsh koji se ne isplati kupowati?

                Ove nove lade ... to ne daj Boze nikome - ruska elektronika - ravno samoubistvu. Starije lade radjene `89-ih i owe 07 radjene do `95 su saswim solidan auto za nekoga kome je auto potreban da predje od tacke A do tacke B sigurno. Lada me NIKADA nije ostawila na putu.

                Dal su ladini delovi jeftini ... pa kao i kod svih ostalih automobila ima raznih proizvodjaca. Dva cilindra za kvachilo mogu da te kostaju 1200 dinara ili da te kostaju 3000 .... zawisi oces Fenox koji ce da predje par hiljada po BGu ili Metelli koji ce da predje par 10-ina hiljada.

                Potrosnja jeste losha strana ali sa plinom nema problema. Uslovno receno postoji problem sa Ladom. To je sto ljudi koji ih voze razmisljaju po fazonu "ma to je lada sta me bole q da je odrzavam..." i onda vidi chuda ostawi ga negde. Da mu dam Porsche-a licko bi ga 5 puta dnevno!

                Odrzavanje je bitno kod SVAKOG auta - odrzavaj ladu regularno i sa njim NIKAD neces imati problema. Ako znas malo mehanike - majstor ti ne treba za regularno odrzavanje.

                U rasprawu RWD vs FWD ne ulazim, mislim da je to individualna stwar swakoga od nas. Po meni jeste teze voziti RWD al sad jbg ... ko to zna sigurno

                Comment

                • Armageddon ///M
                  CBC Senator XXL
                  • 26.04.2008
                  • 447
                  • SRB
                  • Ne

                  #9
                  To i planiram. Stariju 2106/2107, RWD obozavam, jer da nije tako, verovatno bih razmisljao o Yugu itd...

                  RWD RWD RWD RWD
                  E, da, i nisam istripovan da vozim auto zbog drugih, vozim ga zbog sebe
                  Ambitious but rubbish.
                  http://www.youtube.com/streetracerm5

                  Comment

                  • Shone89
                    CBC Član
                    • 05.07.2008
                    • 30
                    • Novi Beograd

                    #10
                    Originally posted by Armageddon ///M
                    E, da, i nisam istripovan da vozim auto zbog drugih, vozim ga zbog sebe
                    BINGO!

                    Comment

                    • Markedjani
                      CBC Senator XXL
                      • 24.07.2007
                      • 968
                      • BG-Cerak
                      • Ford Escort RS2000 M

                      #11
                      Vidim ja bas ste okrutni prema sebi...

                      Ok... posto je zelja u pitanju... ja se odjavljujem.

                      Over and out.
                      fordclubserbia.org

                      Comment

                      • sw.brick
                        CBC Senator XXL
                        • 09.10.2004
                        • 8141
                        • Beograd, barajevo-zemun
                        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                        #12
                        a nema bolje skole od lade sa zadnjim pogonom i zime... ko to prezivi i nauci.. moze sve da vozi

                        jedini problem je sto ce posle prvog rwd-a.. sve ostalo sa prednjim pogonom biti smesno... udje u krv... ja sam seo prvi auto u ladu... zavrsila je na otpadu posle mene... ali posle toga sam probao da vozim fwd kola... civilizovani golf 2 1.6 benzinac... izdrzao sam sa njima 3 meseca... najgora 3 meseca mog vozackog zivota... i od tada samo rwd i samo preko 100ks... ne osecam da vozim auto bez toga... sve ostalo je igracka...

                        volvo
                        945 SE turbo lpg
                        344 GL lpg

                        Comment

                        • sw.brick
                          CBC Senator XXL
                          • 09.10.2004
                          • 8141
                          • Beograd, barajevo-zemun
                          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                          #13
                          Planiram da kupim Ladu 2107 u skorije vreme.
                          Cuo sam da Lade mnogo trose pa
                          price radi prica, Lade spadaju u manje potrosace u svojoj kategoriji vozila slicnih mogucnosti.

                          potrazi 2107 sa 1.3 motorom i 5 brzina menjacem i o potrosnji neces brinuti.

                          izbegavaj verziju sa 1.2 motorom jer je veci potrosac, ima kratki diferencijal i vecu buku/ radi sa vecim brojem obrtaja a ti motori sa 8V glavom nisu visoko turazni.

                          odlicna kombinacija je 1600 motor, uz duzi diferencijal kombinacija koju je imao evropski model Lade.


                          kod nas su se prodavali iskljucivo ruski modeli Lade, verzije za istocnu Evropu koja su dosta drugacije podesene od euro modela 2107 (2106,2103).

                          menjac sa 4 brzine je neunistiv, veoma ruobustan i identican je sa Fiatovim menjacem sraf na sraf u 100% unutrasnjih delova.

                          menjac sa 5 brzina je sa nakalemljenom dodatnom kutijom i petim prenosom, i pozeljno je da se dolije nesto vise ulja i narocito sto kvalitetnije ulje u menjac sipati.

                          slovce "i" za Rocester ubrizgavanje nije toliko korisno koliko je skupo i komplikovano naknadno ugraditi.

                          daleko veci efekat na potrosnju se postize zamenom modula paljenja i jacom varnicom za klasicni sistem paljenja kakve su imale stare Lade.

                          te Lade 210x su prakticno neunistive i ne mogu da stanu same od sebe tek tako, a ako i stanu uz set alata koji stize uz svaku Ladu (u gepeku) apsolutno sve moze da se popravi i nastavi voznja.

                          pa makar bio i 5.000km od najblize civilizacije, apsolutno sve je moguce dovesti do voznog stanja sa prirucnim alatom.

                          na Ladi se koriste matice velicine 8,10,13,17 i 19.

                          Ladin alternator je toliko robustan da mozes da vozis i bez reglera, na obicnu bateriju sa kioska za novine, i nista se nece pokvariti ili daleko bilo pregoreti.

                          za prvi auto, fenomenalan auto za ucenje mehanike i voznje.

                          ali, nije za jurcanje na pravcu, ono tipa ravno i ajmo gas do daske.

                          za krivine i osecaj koji se time stice je takodje fenomenalan, tipican auto italo skole.

                          kao derivat Fiata veoma slican ponasanju Miriafiorija, Alfi iz 70tih i slicno u voznji i osecaju u voznji, pogotovu uz motor 1500/1600.

                          auto koji pruza izuzetno mnogo u odnosu na cenu kostanja.

                          nekada najprodavaniji uvozni automobil u Belgiji, i narocito odlicno prodavan u Skandinaviji.
                          u Svedskoj je prodavano vise Lada nego VWa

                          odlican auto za zimu u svakom pogledu.

                          ali, potrazi primerak gde nije limarija / pod i noseci delovi sasije/ trulo.

                          popravka limarije kosta najvise para pri odrzavanju Lade dok je mehanika takoreci za soljicu kafe i prakticno svako ko ima po 5 prstiju na ruci moze da samostalno sve popravi.
                          i bez dodatnog alata, sto nije nezanemarivo za prvi auto i cenu kostanja upotrebe istoga.

                          preporuka za Ladu, klasicnu starije godiste dok je jos postojao USSR i kvalitet izrade bio na vrlo visokom nivou za to doba i taj cenovni rang.

                          u Evropi su Lade bile poznate kao ruski Mercedes, tako prozvane u Nemackoj i zapadnim zemljama gde su Lade bile vrlo popularne i 70tih i narocito 80tih godina u zapadno evropskoj varijanti opreme i interijera.

                          auto ima mana, ne jednu ali za te pare bolji auto nije nikada proizveden, to ukljucuje i Tojotu Korolu iz tog doba i ostale velikotirazne modele.
                          volvo
                          945 SE turbo lpg
                          344 GL lpg

                          Comment

                          • Armageddon ///M
                            CBC Senator XXL
                            • 26.04.2008
                            • 447
                            • SRB
                            • Ne

                            #14
                            sw.brick za predsednika!
                            U planu mi je 2107 1500 sa pet brzina, ali ja bih kasnije ubacio nesto jace
                            Hvala sw.brick!

                            Znaci, najbolje bi bilo da uzmem neku stariju Ladu?

                            Poz
                            Ambitious but rubbish.
                            http://www.youtube.com/streetracerm5

                            Comment

                            • stainless
                              CBC Veteran
                              • 26.10.2007
                              • 183
                              • CG

                              #15
                              Imao je moj otac jednu 2107 89g,motor 1300ccm 65ks,5 brzina.
                              kupio je u dobrom stanju za neke smijesne pare i za 5 godina ulozio oko 100e u nju.

                              Koristili smo je za selo i prevoz robe za prodavnicu,znaci sve najtezi poslovi.
                              pokazala se odlicno,u gradu nikad nije trosila preko 10l,na kraju smo je prodali i jedino sto je bilo otislo su amortizeri,nisu se osjecali lezeci koliko su bili mekani.

                              Sjecam se trgovine novog auspuha,kompletan sa izduvnom granom 28 eura...
                              Originally posted by Stefan_s
                              Ta dvojka je trosila stvarno malo, desavalo mi se da se ugasi jer ostanem bez goriva..naravno to kad teram pun gas. i nekako upalim i pola dana se jos vozim laganim gasom. Nekad sam imao tripove da ide na vazduh, majke mi...

                              Comment

                              Working...
                              X