Zdravo svima!
Ja sam Dejan, zivim u Nisu. Nisam nasao gde se na forumu predstavlja pa sam odlucio to ovde da uradim uz par pitanja. Planiram da kupim 405-icu 1989 1.9 GLi + TNG, kao presao 172000. Kupujem od kucnog prijatelja koji ga je uvezao iz CH 1996. Sa njim je presao 70000. Skoro mu je zamenio korpu kvacila, druk lager i lamelu i zupcasti kais. Trenutno mu je izvadjen protokomer vazduha pa se ponekad gasi. Ima mali luft u prednjim tockovima, a ostalo je "ok". Koliko kosta protokomer i da li je neophodan? Kazu da moze da se ubudzi neki mehanicki ventil koji ce da menja protokomer? Isao sam kod jednog majstora da ga pogleda, kaze "ako ti neces da ga kupis kazi meni ja cu da ga uzmem". Cena je 2300EU. Kazi te mi na sta treba da obratim paznju i kakva je situacija sto se tice delova (cene) i pouzdanosti. Cuo sam da moze da mu strada zadnji trap i onda je popravka skuplja nego ceo auto. Da li se isplati da ga uzmem? Hvala i srdacan pozdrav!
Ja sam Dejan, zivim u Nisu. Nisam nasao gde se na forumu predstavlja pa sam odlucio to ovde da uradim uz par pitanja. Planiram da kupim 405-icu 1989 1.9 GLi + TNG, kao presao 172000. Kupujem od kucnog prijatelja koji ga je uvezao iz CH 1996. Sa njim je presao 70000. Skoro mu je zamenio korpu kvacila, druk lager i lamelu i zupcasti kais. Trenutno mu je izvadjen protokomer vazduha pa se ponekad gasi. Ima mali luft u prednjim tockovima, a ostalo je "ok". Koliko kosta protokomer i da li je neophodan? Kazu da moze da se ubudzi neki mehanicki ventil koji ce da menja protokomer? Isao sam kod jednog majstora da ga pogleda, kaze "ako ti neces da ga kupis kazi meni ja cu da ga uzmem". Cena je 2300EU. Kazi te mi na sta treba da obratim paznju i kakva je situacija sto se tice delova (cene) i pouzdanosti. Cuo sam da moze da mu strada zadnji trap i onda je popravka skuplja nego ceo auto. Da li se isplati da ga uzmem? Hvala i srdacan pozdrav!
Comment