405 da ili ne?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • tamburski
    CBC Senator
    • 27.09.2007
    • 210
    • PANCEVO

    #16
    Nije isto
    a koji je to auto bolji od moskvica

    Comment

    • BioSQUAD
      CBC Član
      • 21.09.2008
      • 58
      • Presevo

      #17
      Jednom sam menjao taj protokomer na 307, 2.0 hdi. Nije bilo moguce da ide vise nego 130 km/h. Niti je vuklo kako treba. Ovako na ler nije se primetilo da fali nesto! Kostalo mi oko 100e u Verano. Posle je bilo ko da su nova kola.

      Comment

      • bodeja
        CBC Član
        • 05.09.2008
        • 24
        • Nis

        #18
        ...da ...posto ocigledno nije protokomer da li ler motor moze da bude uzrok takvom ponasanju motora ili jer nesto drugo? Od nekog sam cuo da i katalizator moze da bude problem kod ovakvog trzanja motora. Da li je to tacno?

        Comment

        • bodeja
          CBC Član
          • 05.09.2008
          • 24
          • Nis

          #19
          Ovako. Evo proslo je nedelju dana od kada sam uzeo auto. Pokusao sam da otvorim ler motor da vidim u cemu je stos. Ocistio i podmazao i on radi najnormalnije po meni. Zatvara i otvara. Pustao sam ga na 5V. Stavio sam nazad creva na njega i evo sta se dogadja. Motor luduje, radi od 800 do 2000 obrtaja, u intervalima. Cim otkacim konektor za ler motor on se smiri i radi normalno. Ovo se isto desava bilo radio na plin ili benzin. Otkacim je dakle konektor i vozim par dana, bolje ide nego sa otkacenim crevima, ali posle voznje od 10-ak minuta pocinje da purnja crni sim i auspuha. Kao da vozim Trabant. Kontrolisem stalno nivo ulja - ne menja se. Kad dodam gas prilicno i pustim, nastaju sitne detonacije i na plin i na benzin. Na asfaltu ostaje crna fleka. Padne mi na pamet lambda sonda posto sam citao simptome za njenu neispravnost koji su slicni sa mojima. Danas je skinem i opet prikljucim konektor ler gasa kad ono obrtaji odose u 6000 i to bez setanja, tj. opadanja. Ponovo izvucem iz njega konektor i motor se odmah smiri. Svecice su crne i masne i dalje purnja dim. Lambda sondu ne znam kako da proverim, sutra cu da vozim sa otkacenim konektorina da vidim ima li razlike...Inace auto je potrosio mnogo, mnogo plina za 100km. Pokazivac je bio na 3/4 a sada je do rezerve. Boca 60 litara. Probacu da vratim i pampur u crevo za ler motor (protokomer) pa da vidim da li ce dim da nestane. Sve ovo mi strasno ide na zivce. Ima li neko kakav predlog? Znaci ocigledno je nesto sa smesom i prevelikom dotoku goriva. Lose sagorevanje...velika potrosnja. Da li je neko pokusavao dijagnostiku sa obicnim prekidacem za zvono?

          Comment

          • vartan
            CBC Član
            • 23.03.2008
            • 22
            • Novi Sad

            #20
            Odvezi auto da ti iščupaju taj plinski uredjaj, sredi motor i ubaci novi uredjaj koji odgovara tom motoru!! Kakvi pampuri kakvi bakrači Traži nekog dobrog proverenog majstora i rokni neki original. Tako ćeš najlakše rešiti probleme.

            Comment

            • nikola_bb
              CBC Član
              • 10.12.2007
              • 65
              • skopje

              #21
              da se nadovozem uzeo sam pezo 405 1.8i. promenjeni kariki i gumice ventila obradena glava i opet sad trosi ulje?

              Comment

              • bodeja
                CBC Član
                • 05.09.2008
                • 24
                • Nis

                #22
                Re: 405 da ili ne?

                Ljudi...proslo je dosta vremena od kada sam kupio 405-icu. Posto nisam mogao da nadjem u Nisu majstora koji ima dijagnostiku za moj ECU Solex Bendix Fenix1B, konektor je sa 3 pina, resio sam da uzmem stvar u svoje ruke, zainatio sam se i pokusao da resim sam probleme koji me muce. Pezo je bio daleko od dobrog stanja kada sam ga kupio. Nije imao kap ulja u menjacu, homokineticki nisu valjali, pogace amortizera lose, promenio sam filter za gorivo, a najvise sto me je nerviralo je sto trza kada on zamisli i to me je izludjivalo.....Zamenio sam membrane za plin, filter za plin, kablove, svecice, ulje u menjacu, semering u menjacu, lezaj na kucistu menjaca, razvodnik paljenja, filter za ulje, ulje u motoru, antifriz....Trudio sam se da ga malo "osvezim" ali nisam dobio bog zna kakve rezultate. Onda sam marta resio da ga prodam za 2100EU. Skoro se niko nije javljao na oglase koje sam dao po internetu, novinama....Odustao sam i resio sam da pokusam da sredim sve sto mogu sam. Kopao sam po internetu da nadjem resenje. Nabavio sam auto datu, na osnovu onoga sto mi je BOki_RS pomogao ((HVALA) viewtopic.php?f=60&t=33434) i citao nocima razne forume po citavom svetu, fokusiran na problem trzanja i visokog ler gasa sa prikljucenim ler motorom. Uspeo sam do negde...Svaki sam senzor proveravao prema tehnickim karakteristikama, otpornost, napajanje, cistio kontakte, gledao merio...Prvo sam sredio da motor radi mirno sa manjim ler gasom nego do sada. Ocistio sam Senzor polozhaja kolenastog vratila (radilice) viewtopic.php?f=60&t=6549. Bio je prljav, mastan, umazan kao da ga je neko valjao po blatu i prasini. Simptomi su bili da je tesko palio hladan. Narocito ako se ugasi nezagrejan, pa je onda potrebno ponovo da se upali. Verglao je do besvesti...Od kada sam ocistio senzor radilice pali i hladan i topao kao zmaj. Neverovatna razlika. Onda sam slucajno na jednom engleskom sajtu pronasao da je neko imao slicne probleme kao ja sa trzanjem. Poslusao sam njegov savet i pokusao sam da zategnem kablove za masu koji se srafe na kuciste menjaca. Nisam verovao kada sam uspeo da zategnem sraf skoro za ceo krug i to ne preteranom snagom. I gle cuda! Vise nije ni pomislio da trza. Neverovatno! Ne mogu da verujem da je to bio problem svih ovih meseci....Cudo!. Testirao sam ga, vozio brzo, polako, u visokom stepenu sa malim obrtajima, tada je najvise trzao, naglo mu dodavao gas, i tada je mnogo trzao, i .....nista. Ni da cuje da trza. Sve ovo je pomoglo da mu jos dostelujem manju potrosnju plina, jer sam dovod plina na onom srafu za dovod plina smanjio za CELA DVA KRUGA! Tek sam se tada odusevio! jasno mi je da bez struje nista, ali da taj sraf moze da se tako olabavi...to nisam verovao. Sada sam na putu resavanja visokog ler gasa. Kupio sam senzor temperature pa cu da ga ovih dana zamenim da vidim sta ce biti. Eto, toliko od mene. Prenosim moja iskustva kako bih mozda nekom olaksao muke slicne mojima. Pisem kad ima nesto novo!

                Comment

                Working...
                X