E30 ili E34

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • stainless
    CBC Veteran
    • 26.10.2007
    • 183
    • CG

    E30 ili E34

    razmisljam se da uzmem neki od ova dva modela jer vidim da su im cijene drasticno pale.
    u dilemi sam,za e30 u obzir ulaze 316i ili 324td a za e34 evenualno 518i ili 524td.(cuo sam da tds ne valja)
    ne uzimaju mi se veci motori jer vec imam auto koje mi trosi 12l po gradu.
    pitanje je koliko moze biti skuplje odrzavanje za e34 jer je ipak klasa vise od e30 i sta se uopste dobija osim veceg auta?
    sva su misljenja i savjeti dobrodosli!
    Originally posted by Stefan_s
    Ta dvojka je trosila stvarno malo, desavalo mi se da se ugasi jer ostanem bez goriva..naravno to kad teram pun gas. i nekako upalim i pola dana se jos vozim laganim gasom. Nekad sam imao tripove da ide na vazduh, majke mi...
  • TheWickerMan
    CBC Senator XXL
    • 11.09.2007
    • 791
    • DE
    • AR Giulietta TCT

    #2
    cuo sam da tds ne valja
    Hm...
    Sto se tice samog TDS motora,procitaj ovo... http://www.cannonballforums.se/viewtopic.php?t=31954

    518i ti ne bih preporucio,jednostavno preslab motor za tesku karoseriju...
    A sto se tice potrosnje,npr 520i tesko mozes po gradu da spustis ispod 11l...
    Ako hoces da se vozis dzabe,jednostavno BMW nije za to...

    Comment

    • TOKYO
      CBC Senator XXL
      • 17.07.2006
      • 1696
      • Beograd- NBGD

      #3
      Ne razumem odakle takve komparacije??

      316 ili 324???

      518 ili 524???

      Nadji se negde na sredini, 320i ili 520i??

      Ne znam kako je sa registracijama u CG ali ovde po ceni registracije za 324 ili 524 mozes plin da ugradis i da se vozis kako dolikuje sa Bmw-om!

      Trebao si da nevedes za sta ti treba auto pa bi ti lepse preporucili!
      MY ex RWD Alfa
      Drift & Donuts & Track

      Comment

      • stainless
        CBC Veteran
        • 26.10.2007
        • 183
        • CG

        #4
        pa ako bih uzeo 520i onda bih obavezno sa plinom,npr ima ih za 2000-2500e da biras sa sekvent plinom 91-93g i to odlicno ocuvanih.
        a jedan 316i 90g mi je izmakao za par dana,prodat je za 1200e a bio je u fabrickom stanju.
        voznja na plin mi je isplativa dokle god mogu da predjem 100km sa 10e.
        a inace auto mi ne treba za obaranje brzinskih rekorda,znaci normalna upotreba,za voznju po gradu i povremena putovanja performanse su u drugom planu.
        Originally posted by Stefan_s
        Ta dvojka je trosila stvarno malo, desavalo mi se da se ugasi jer ostanem bez goriva..naravno to kad teram pun gas. i nekako upalim i pola dana se jos vozim laganim gasom. Nekad sam imao tripove da ide na vazduh, majke mi...

        Comment

        • Hermes
          CBC Senator XXL
          • 14.02.2006
          • 1306
          • https://t.me/pump_upp
          • bemve

          #5
          Petica je klasa iznad, u svakom pogledu, a i noviji je auto, konstrukcijski. Optimalan izbor je 2,0 motor, i za potrosnju, i za registraciju, s tim sto za peticu mozes da biras izmedju 12v i 24v ( naravno, preporucujem ovaj drugi).
          https://t.me/pump_upp

          Comment

          • CikaKure
            CBC Senator XXL
            • 14.08.2005
            • 668
            • Beograd

            #6
            Burazer je imao 324td, ja 520i. e30 je biciklo, e34 je auto. Sedi, probaj i uporedi. Ako ne juris brzinu i vozis na plin, 520i je prava mera za tebe. 2l je donji minimum za motorizaciju na toj karoseriji. I taj redni sestak je fantastican i (danas) vrlo zahvalan za odrzavanje.

            Ipak, iskreno ne znam da bi bas mogao e34 da spustis na potrosnju o kojoj govoris. U Beogradu, 520i je prosecno trosio 14-15l benzina, vrlo umerene voznje, plina 17-20l.

            Ako ima dobar primerak za te novce o kojima pricas, mislim da to itekako vredi.

            Comment

            • overspeed
              CBC Senator XXL
              • 24.05.2005
              • 2779
              • Kosovska Mitrovica

              #7
              Re: E30 ili E34

              Originally posted by stainless
              razmisljam se da uzmem neki od ova dva modela jer vidim da su im cijene drasticno pale.
              u dilemi sam,za e30 u obzir ulaze 316i ili 324td a za e34 evenualno 518i ili 524td.(cuo sam da tds ne valja)
              ne uzimaju mi se veci motori jer vec imam auto koje mi trosi 12l po gradu.
              pitanje je koliko moze biti skuplje odrzavanje za e34 jer je ipak klasa vise od e30 i sta se uopste dobija osim veceg auta?
              sva su misljenja i savjeti dobrodosli!
              Moram da priznam da sam zbunjen ovakvim razmishljanjem

              Uzimash u obzir 324td/524td modele a kazhesh da ti se ne uzimaju veci motori? Kad govorimo o putnichkom programu, to je skoro pa najvece shto je BMW pravio tih godina

              Kazhesh treba ti auto pretezhno za grad, a razmishljash o petici koja je sve samo ne dobar izbor za gradski auto, shto zbog gabarita, shto zbog manevrisanja, shto zbog svoje tezhine i posledichno velike potroshnje

              Ako cesh ovaj auto koji sad jurish "pretezhno" da vozish po gradu onda ti pre svega preporuchujem da zaobidjesh "peticu", jer cesh time ushtedeti sebi i puno nerava (u pogledu problema sa vozhnjom u guzhvi i pronalasku parking mesta) ali i love (zbog pogoleme potroshnje koja karakterishe peticu bez obzira na motorizaciju, ali i zbog skupljeg odrzhavanja).

              Dakle kao gradski izbor preporuchujem trojku, 316i ili 318i, kao izbor za prevoz A do B, i zato shto kazhesh da su performanse "u drugom planu". Jeftiniji za odrzhavanje, manje troshi, lakshi, okretniji.

              U svakom drugom pogledu, petica je bolja. Nije samo velichina u pitanju, dobijash vishi nivo komfora, mnogo dostupnijeg prostora u kabini i gepeku, bolji kvalitet materijala, bolju zavrshnu obradu, robusniju konstrukciju tj. stabilniji i bezbedniji auto... Jednom rechju: dobijesh za klasu bolji auto.

              Ako bash mora zeldi preporuchujem upravo verzije sa interkulerom. Imash na onom gore linku dosta u vezi toga, da se ne ponavljam...
              http://www.bmw.tv

              Comment

              • stainless
                CBC Veteran
                • 26.10.2007
                • 183
                • CG

                #8
                Kada sam rekao veci motori mislio sam na benzince,moja greska ako nijesam naglasio.
                A inace zivim u takvom gradu dje parking i auto od 5m ne predstavljaju problem.
                Nego danas sam gledo 324d 87g u super stanju,tek registrovan ali covjek trazi 2700e,stvarno previse.
                Sjutra idem da vidim 316i 90g,spolja izgleda oglicno,vidjecemo.cijeni ga 900e ali istekla reg.
                Originally posted by Stefan_s
                Ta dvojka je trosila stvarno malo, desavalo mi se da se ugasi jer ostanem bez goriva..naravno to kad teram pun gas. i nekako upalim i pola dana se jos vozim laganim gasom. Nekad sam imao tripove da ide na vazduh, majke mi...

                Comment

                • stainless
                  CBC Veteran
                  • 26.10.2007
                  • 183
                  • CG

                  #9
                  sta mislite vrijedi li ovaj 900e?
                  91 godiste ima dosta opreme,motor odlican,ali mora da se mijenja sofeka naprsla je i prednji branik.






                  Originally posted by Stefan_s
                  Ta dvojka je trosila stvarno malo, desavalo mi se da se ugasi jer ostanem bez goriva..naravno to kad teram pun gas. i nekako upalim i pola dana se jos vozim laganim gasom. Nekad sam imao tripove da ide na vazduh, majke mi...

                  Comment

                  • Hermes
                    CBC Senator XXL
                    • 14.02.2006
                    • 1306
                    • https://t.me/pump_upp
                    • bemve

                    #10
                    Ako nema neki ozbiljan nedostatak, onda vredi.
                    https://t.me/pump_upp

                    Comment

                    • Dren
                      CBC Senator XXL
                      • 24.08.2005
                      • 1068
                      • Sarajevo

                      #11
                      Malo je reci da ga nije sminkao za prodaju...

                      Cak ni moj nije nikad bio ovako prljav...

                      Ako nema kakve skrivene falinke, vrijedi, samo mu "prebij" ako mozes 100 EUR za gume... U ovakvom stanju ne znam da ce mu ga jos neko kupiti...

                      Radi li mu ventilator u kabini na sve 4 brzine ? Pogledaj ga i odozdo, mjenjac (rucica mjenjace je mijenjana, zasto?), kardan, semering na izlasku iz mjenjaca mu sigurno "bali" samo koliko...? Provjeriti ulje u mjenjacu, da nije suh, ako previse ulja baca na tom mjestu...

                      Comment

                      • Uzelac
                        CBC Senator XXL
                        • 03.12.2006
                        • 1717
                        • munZe

                        #12
                        Re: E30 ili E34

                        Samo E30 M3
                        work in progress

                        Comment

                        Working...
                        X