Originally posted by >nebojsa<
Skoda Fabija 1.9 Sdi
Collapse
X
-
-
-
ej, carevi...na zalost ja i dan danas vozim octaviu tdi 1.9 elegance paket opreme. naravno da znam jer sam presao sa fabiom sdi oko 110 000 km. ne pljujem po njemckim vozilima vec iznosim svoja iskustva s njima. koji ste vi carevi, pa vas treba odilikovati za "likove tjedna".
istina je slijedeca: definitivno je skoda best buy. najjeftinija od svih. a od najjeftinijeg ne mozes ocekivati top kvalitetu niti vrhunsku tehnologiju. stoga: tko voli nek izvoli, privatno je nikada ne bih kupio.
Poruku izmenio: sri98"Your eyes look a little red son... have you been hitting VTEC??"
Comment
-
-
Gde bre Skoda najjeftinija coco care? Ae mi nadji jednu Fabiju 1.9Tdi 2002g-2003g za oko 6500e. Treba mi za zenu jedan manji auto, posto nije Altea za zensko. Ljudi znaju da je skoda jedan VW, u stvari, i ima i cenu shodno tome - NIJE JEFTINA. Skoda moze biti dobra kupovina jer je dobar auto, ne jer je jeftina... Ona Skoda sto si je slikao nije ni prosla pored Elegance. Vidim da od dodatne opreme ima jedino Maxi Dot Display
Comment
-
-
Originally posted by iwcham1979Gde bre Skoda najjeftinija coco care? Ae mi nadji jednu Fabiju 1.9Tdi 2002g-2003g za oko 6500e.
http://www.oglasnik.hr/oglasi/amn/osobn ... 98785.html
2001 g. 6800 eura
http://www.oglasnik.hr/oglasi/amn/osobn ... 05793.html
znaci ima ih....
a sto se tice oktavije, ipak je ambient paket opreme. razlika izmedju ambienta i elegance je pretinac ispod suvozacevog sjedala, sredisnji naslon za laktove na straznjoj klupi, sjedalo suvozaca podesivo po visini s lumbalnim dijelom, mreza za ucvrscenje tereta u prtljazniku, dvozonska klima uredjaj, drzac za naocale i el. podizaci straznjih stakala.
zestok paket opreme"Your eyes look a little red son... have you been hitting VTEC??"
Comment
-
-
Ne kazem da su nesto neverovatno dobro, ali su sasvim korketni i puzdani automobili u svojoj klasi.
Meni je neuporedivo bolji za voznju moj nissan nego skode. Ali ako gledam sa prakticne strane ( veicina prtljazinka ) octavia ili fabia combi bi mi bili pravi izbor za moje potrebe. Naravno iskljucivo sa TDI motorom
Comment
-
-
Skoda Fabia 1,2 HTP Servisna Knjizica
U vecini slucajeva kada je neka fabia u pitanju ljudi cesto imaju neko podozrenje ili je pak pljuju na sav glas i to najcesce bez razloga,pa sam ovom temom hteo da dodam skroman doprinos ljudima koji su u nedoumici da li kupiti fabiu ili ne.
Ovde je u pitanju Fabia 1,2 Htp sa 47kw ili 64ks.U pitanju je Folksvagenov trocilindricni motor koji se ugraduje i u Vw Polo od 2002 i Seat Ibiza.
samo da Napomenem da je u pitanju sluzbeni automobil sto bi trebalo uzeti kao otezavajucu okolnost.
Jos da dodam da je trap centriran samo dva puta za svu ovu kilometrazu gume su tigrove i sijalice fara zamenjene obe na 110 hiljada a zanimljivo da nije zamenjena ni jedna druga sijalica na autu.
Auto ima klimu,ABS,Servo volan,Fabricku muziku i alarm sa kojima takodje nije bilo nikakvih problema osim kao sto se ioiz gore prilozenog vidi sa podizacem levog prozora ali neka izdrzi jos 150 hiljada i bice dosta.
Eto zeleo bih da i drugi kao argumente koriste podatke a ne rekla kazala a sto se tice same udobnosti voznje to je ipak subjektivno neko voli tvrdji a neko meksi naravno auto.
Comment
-
-
Almera i Skoda Octavia A5 su baba i devojka. Coco, za neke je A5 karoserija na 4 tocka, a neki je vide i ovako
http://www.youtube.com/watch?v=p2O4nZV7 ... re=related
Comment
-
-
@deki Clan sam nekoliko foruma, i jedino se ovde na V.A.G gleda sa podozrenjem. Skoda Fabia je odlican auto i veoma uspesan model, sto je, po prirodi stvari i logicno, i cena visoka, sto je opet, po prirodi stvari i logicno. Ovakav post vredi, a ne price o dislokaciji bubrega od vibracija koje proizvodi Tdi, kojih nazalost ovde ima sijaset.
Comment
-
-
...jedino ovaj Forum ima (trenutno ) skoro 6.300 članova, a o nivou znanja ne treba trošiti ni reči...
Kao rezultat te dve činjenice ( i kvantitet, i kvalitet članova ), teško prolaze priče kako je neka marka najbolja. Ovde ne mogu da se gaje ti stereotipi, već se ovde oni ruše....ili zasluženo stvaraju novi.
Ovde ne može da prođe da u paket opreme ide trokraki volan...
Ovde ne mogu da prođu priče da u paket opreme idu branici u boji
( automobili u istoj klasi gde je i Golf ), a to su samo neke stvari koje VW stavlja kako bi uopšte imao kao neki spisak opreme...dok se za sve ostalo ( što je kod ostalih normalo za tu klasu ), masno doplaćuje...
Kako se na VAG gleda je rezultat rada te komapnije...
Nemoj mi reći da misliš da je ta firma imuna od padova, i skokova u svojoj istoriji...u svom poslovanju. Nemoj mi reći da je svaki model bio jednako, ili bolje kvalitetan od prethodnog...
Niko nije kriv VW što svaki sledeći Golf ima nova svetla, i nove branike...i...i...i u paketu opreme trokraki volan...
U vreme kad se svi ostali proizvođači trude da im svaki auto bude ne jednu, nego dve generacije bolji od prethodnog, VW i dalje samo promeni svetla i branike...i eto Golfa mk.6...
Ovde se te stvari vide...prepoznaju....a na drugim Forumima je glavni argument : '' švabo je švabo''...ili ''kad švabo to napravi''...
Ja bih npr. voleo da vidim uživo ovaj auto...i okrenuću se za njim kad ga budem video...
Ali, za Golfom mk.6 se sigurno neću okrenuti...bez obzira što imaju istu značku napred...
Comment
-
-
...ovde se ništa ne valja, već se priča...
O konkretnom poređenju je dovoljno napomenuti par stvari...ko ima savremeniji motor, naročito kod dizel verzija, i ko ima bolju opremu...
To su toliko jači argumenti, da bolja plastika, i završna obrada padaju u vodu kad u Stilu imaš common rail, a u Golfu PD...ili kad u Stilu imaš minimalno 6 vazdušnih jastuka, a u Golfu je i trokraki volan na listi opreme ( jer standardni je sa 4 kraka )...
A, da...Stilu ne valja elektronika...
Comment
-
-
Razlika izmedju octavie i almere u voznji je drasticna u korist almere, bar sto se mog ukusa tice, ali o ukusima ne vredi raspravljati, narocito ovde.
Prednja sedista u octavi a5 su jako uska, bar za moju konstituciju, pa je to za mene ozbiljna mana.
Ono gde je skoda dobra, i fabia i octavia su velicina prtlajznika( ubedljivo je najveca u klasi), niska potrosnja i kod SDI i TDI motora i generalno puzdanost vozila. Iz mog iskustava ni jedna od 100 skoda koliko ih imamo nisu imale nekih ozbiljnih problema, a kod nas ne vazi pravilo jedan covek jedan auto nego svi voze sve. Smeta mi potrsnja ulja kod oba motora. Na par vozila koja nisu u garanciji smo sipali motul i sunoco ulja i potrosnja je za 60-70%manja nego kad se koristi castrol.
Comment
-
Comment