Skoda Fabija 1.9 Sdi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • iwcham1979
    CBC Senator XXL
    • 17.07.2007
    • 741
    • Nis
    • Seat Altea 2.0Tdi

    #76
    To je to, neso care. Isti auto, samo sa malo boljom elektronikom i zvucnom izolacijom Zbog toga biH ja ipak plavi. Mnogi sa foruma bi ovde bili na mukama, tho..

    Comment

    • StudentBGD
      CBC Senator XXL
      • 18.12.2007
      • 1027
      • Beograd

      #77
      a da je obrnuta situacija? Da je Stilo mladji 10ak godina? Kojeg bi onda uzeo? Sigurno bi uzeo Golfa iako je sa svojih 10 god prosao 3 vlasnika i ko zna koliko vozaca?

      Sto se tice Skode, znam na primer za jednu kompaniju iz Srbije koja je imala celi vozni park od Skoda (Fabia, Octavia, Superb) pa je onda sve zamenila novim Sevrolet autima (bivsi Daewoo). U pitanju 60-80 vozila [/list]
      Ne znam da pisem kako treba pa ne bih da se potpisujem

      Comment

      • iwcham1979
        CBC Senator XXL
        • 17.07.2007
        • 741
        • Nis
        • Seat Altea 2.0Tdi

        #78
        Da je takav odnos Golf vs Stilo, bez razmisljanja uzo bi Stilo.

        Ja na primer znam za jednu kompaniju koja je kupila 200 Mercedesa i onda ih zamenila zbog cestih kvarova Loganima.

        /end offtopic

        Comment

        • gt nebojsa
          CBC Senator XXL
          • 11.05.2007
          • 348
          • Preljina,Cacak

          #79
          (Po cenu da zvucim kao neko ko misli da je samo nemacki auto dobar,mada ne mislim tako,vodim se nekim kriterijumima pri proceni;moram nesto da napisem):
          @nesaoct:
          Sta mislis zasto Stilo izgleda kao da su ga dizajneri VWa crtali na pauzi za kafu?Ne kazem da je dizajn los,nego da se jednostavno vidi sta je bila namera:napraviti nemacki auto umesto nemackog(kao Iznogud...onaj gore u avataru...).
          I zasto se sada Fiat trudi da zaboravi Stilo? Ide Bravo->...->Bravo.Stilo? Par godina koje bi da zaborave...I to u vreme kada se svi trude da modeli prate bar vizuelni ili nekakav drugi identitet prethodnika...
          Golf,Astra,Megan,npr...imaju bar dodirnih tacaka sa prethodnikom...
          I zasto se svi,pa i npr.korejanci(automobili )trude da im osnovni parametri u dizajnu i ergonomiji budu nemacki automobili?Onako,verovatno...
          Nema svrhe da analiziramo uspone i padove u poslovanju firme,ili koncerna u ovom slucaju...svi imaju i dobre i lose periode...
          A forum cine clanovi.Da svi imamo iste stavove i misljenja,pa o cemu bismo pisali...
          Nego,dok sam ja kucao,pojavilo se par postova,pa sa nesto napravio na brzinu;nije 100% precizno,al' ce da posluzi...

          Da prvi put vidis ovaj auto,sta bi na osnovu ovoga pomislio koja je zemlja porekla:



          Ili mozda ovako:



          Ali najpre da ce biti ovako:



          Sad,sta je tu je...

          @student:
          A sta mislis koliko je vlasnika/korisnika imao Stilo koji se u Srbiji prodaje?
          Da se razumemo,ne samo Stilo,nego i ostalo sto se kod nas uvozi?
          (nemoj da mislis da je podsmeh,potcena,ili slicno;nije): Da li znas uopste na koje sve nacine se kupuju flote sluzbenih vozila?Ili ko sve i uz kakve "podsticaje" odlucuje o brendu,prodavcu...?
          Znas za jednu kompaniju koja je posle Skode kupila Chevrolete?A koliko ih je opet kupilo Skode?Ili posle neceg drugog Skode?Kad vec tako gledas na te stvari...
          Nista bez offa...a nije jos gotovo...dok nas ne zakljucaju...
          Toyota Čačak

          Comment

          • neshaoct
            Banovan
            • 18.08.2007
            • 1754
            • Beograd, Rakovica

            #80
            Ona slika Stila sa značkom Zastave, i kao neki zaključak koji se iz toga treba izvući nema veze sa realnošću...

            Nije nikakva tajna da je Stilo dizajniran van standardnog Italijanskog dizajna. Ta njegova germanizovanost je kumovala lošijoj prodaji u Italiji.
            A, Italija je ubedljivo najjače tržište za Fiat. Ukoliko tu ne prođe neki model Fiata, odmah se to odrazi na celu prodaju. Italijani ga nisu voleli baš zbog dizajna, koji nije bio tradicionalno njihov. Nije bio ono na šta su navikli.

            Novi Bravo je naravno urađen po svim pravilima tradicionalnog Italijanskog dizajna, i odmah je postigao uspeh na domaćem tržištu...a, istina je da je njegovih 60% i dalje Stilo...
            Fiat se ne trudi da zaboravi Stilo, nego se setio da takvima kao ti proda Stilo pod drugim imenom, i sa tradicionalnim italijanskim dizajnom...

            Dakle, Stilo je loše prošao u Italiji zbog svog dizajna...Ako su na išta Italijani kao nacija ponosnni, to je njihov dizajn.
            Tehnička rešenja sa Stila su preuzeta i za novi Bravo.


            @iwcham1979
            Evo ga i u plavoj boji...

            Comment

            • gt nebojsa
              CBC Senator XXL
              • 11.05.2007
              • 348
              • Preljina,Cacak

              #81
              Ne izvlacim ja nikakv zakljucak,jednostavno se okolnosti poklopile...
              A meni ga prodavati nece,ni pod kojim imenom ili pakovanjem...ako je 'talijan,nek bude Alfa...bar emocija ne nedostaje..kad je vozis,gledas,ili kad te nesto zaj.bava...
              Toliko o takvima kao ja.
              Sto se ne zove Stilo ako to ime ne budi bolne uspomene upravi Fiat-a?
              I nije lose prosao samo u Italiji.
              Toyota Čačak

              Comment

              • coco
                CBC Senator XXL
                • 24.10.2004
                • 476
                • i`am from the land that is placed nowhere

                #82
                a zasto dosta firmi kupuje skode?
                imaju najpovoljniji leasing. jednostavan odgovor. od naseg ekonomiste koji vodi kupovinu i odrzavanje vozila. s tim da ima ogromne razlike od prodavaca do prodavaca skode. konkretno, moja (sadasnja) firma je gradila skoda porsche prodajne salone pa su dugovanja prelamali u vozilima.
                inace na moje pitanje sto nismo uzimali toyotu (kao coca cola bvg), odgovor je da toyotu ne zanima prodaja na leasing vec samo cash te imaju ocajne uvjete prodaje prek leasinga.
                inace, i bivsa firma je gradila skoda salone ali je sluzbeni auto bio opel. razlog: stanje vozila nakon 300 000 km. i to je bio izbor centrale (alpine mayreder), znaci ne lokalne podruznice bivse firme.
                "Your eyes look a little red son... have you been hitting VTEC??"

                Comment

                • deki74
                  CBC Veteran
                  • 03.02.2008
                  • 139
                  • Beograd

                  #83
                  Postoji jos jedan jednostavniji odgovor a to je cenovnik automobila pa tako recimo u leto 2006 na primer je Toyota Corolla 2.0 D4D kostala "tricavih" 22.720 evra a recimo Fabia 1,9 SDI sa paketom free(klima,abs,cb.elpodizaci,servo,metalik) "skupih" 13.280 evra sto pri kupovini od recimo 20 automobila daje razliku od priblizno 190.000 eura ,sitna para za strane firme ali za domace bogami tesko ,a o osetljivosti D4D agregata na domaci eurodizel i da ne govorimo.

                  Comment

                  • ToNcA
                    CBC Senator XXL
                    • 31.01.2006
                    • 868
                    • Klagenfurt am Wörthersee / Beograd
                    • Mazda 6 2.0d

                    #84
                    I ovo sve ima veze sa Fabiom 1.9 SDI i odlukom o kupovini iste .

                    Skolski primer off-a.

                    A sada da i ja malo offujem. Golf MK6 i jeste restilizovana "petica" sto se vidi iz skoro svakog ugla i to je sramota za VW. Kada sam video Scirocco pomislio sam da ce napokon od golfa napraviti intersantan auto a ne prevozno sredstvo. Licno ga nikada ne bih kupio (sem GTI i R32 varijante koje su druga prica) iz prostog razloga sto ne volim automobile tipa "nit smrdi nit mirise" - za njeg aniko nece reci da je ruzan ali da je lep - nece niko (sem par zaludjenika). Cak su i koreanci naucili da prave auto pa i Toyota (Auris mi je napokon kreirao misljenje o dizajnu - ruzan je ).

                    A sa druge strane Fiat sam po sebi je ipak "za recku" ispod VW-a po renomeu pa samim tim i po ceni ali se n moze reci da je Stilo los auto - njega je ipak ubio dizajn (mada model sa 3v izgleda extra).

                    Sada, Skoga je po meni postala preskupa za ono sto nudi jer ipak ako kupujem auto od 20K ne bih da je iz Ceske.

                    Na plin se kuva, na dizel se greje a na benzin se vozi - a ja krenuh da se bavim grejanjem...

                    Comment

                    • Dragon
                      CBC Senator XXL
                      • 15.11.2006
                      • 963
                      • Beograd

                      #85
                      U pravu si.
                      Pored toga sto Italijani nisu prihvatili germanizaciju dizajna, po meni Fiat nije trebalo da pravi tako veliku razliku izmedju 3 i 5v.
                      Inace, provozao me jedan clan u svom Golfu V gti, pa kad sam se vratio u Stila, kao da sam seo u traktor.


                      Sto se tice Fabie, SDI kao drugi auto i voznju po gradu i lokalu nije los izbor. Bar izbegavas potencijale turbo dizel zafrkancije. Medjutim, uvek bih uzimao TDI, ako mi je to jedini prevoz.
                      Mi imamo benzince u firmi i, sta znam, nista vise od korektnog vozila, mada su nase sa tri cilindra 1.2.
                      Loneliness has followed me my whole life, everywhere. In bars, in cars, sidewalks, stores, everywhere. There's no escape. I'm God's lonely man.

                      Comment

                      • deki74
                        CBC Veteran
                        • 03.02.2008
                        • 139
                        • Beograd

                        #86
                        Sto se tise Ceske auto industruje ona je pre II rata bila vodeca auto sila Evrope ,ali ih je zadesila nesrecna sudbina da potpadnu pod SSSR gde se upravljalo direktivama iz Moskve ali raspadom istocnog bloka vrlo brzu su se povratili nazad jer je mentalitet drugaciji,ozbiljno shvataju svoj posao i tako ga rade.
                        Ljudi doslo je vreme globalizacije i ni jedan automobil nije cistokrvan sve je to uglavnom mesavina raznih sistema ali bi sve te fabrike trebale da se ujedine protiv nadolazecih kineza jer ce ih jednostavno zbrisati ako se ne dozovu pameti.

                        A sto se kupovine polovnjaka konkretno Fabie 1,9 SDI najpre treba da gledas od koga kupujes auto pa tek onda sve ostalo

                        Comment

                        • ada
                          CBC Senator XXL
                          • 04.06.2005
                          • 2375
                          • Novi Sad
                          • Svasta nesto

                          #87
                          samo da dodam da nema odgovora od vw-a!
                          Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
                          Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
                          Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
                          Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

                          Comment

                          • Dren
                            CBC Senator XXL
                            • 24.08.2005
                            • 1068
                            • Sarajevo

                            #88
                            Bas me cudi... Pa tesko pitanje si im postavio... Odmah su se preznojili...

                            Comment

                            Working...
                            X