auto je 99, 3.0 V6, 24V, naravno automatik je u pitanju. Jel imao neki kontakt sa istim, sto se tice odrzavanja, cene delova, da li ima nekih mana itd.
Jaguar S-Type
Collapse
X
-
ono sto njega muci je kako je Ford to odradio, da li je samo prebacio svoju tehnologiju u Jaguara ili je razvijena tehnologija za Jaguara.
Inace auto lepo izgleda, ima 77000 km i pre nekih 5000 km odradjen veliki servis.
Comment
-
-
Fordova je tehnologija, mislim da je na bazi mondea, kocioni sistem je komplet od njega i nesto donjeg postrojaTo date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
Nije ne moguce, mozda moja greska, znam da sam snabdeo jednu musteriju sa delovima za jednog od tih jaguara, sve je komplet islo od mondea...To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
Tachno je, X type je mnogo bliskiji Mondeu i deli sa njim mnogo toga, osnovu i veshanje, motore, kochioni sistem, menjache... I S type deli dosta stvari sa Mondeom ali ono najbitnije ne, u pitanju je druga osnova i naravno, chinjenica da je RWD ga sushtinski razlikuje od Mondea. Znam sigurno da sa Mondeom deli isti sistem elektro-podizacha u vratimajer sam sluchajno jednom bio svedok ugradnji istog, kad je ugradjen kompletan mehanizam sa Mondea koji je odgovarao 100 %. Znachi verovatno deli masu takvih stvari, narochito tamo gde se ne vidi a gde je bilo shanse da se ushtedi. Pa i ovaj motor 3,0 V6 je Fordov Duratec, isto iz Mondea. Menjachka kutija koja ide uz njega je takodje kompletno presadjena u S type.
Tako da, ne znam shta je tu zapravo ostalo od Jaguara? Jedino shto mi se kod S type svidja je shto je RWD u pitanju i shto je lepo dizajniran. Otprilike sve drugo ionako nije Jaguar...
Comment
-
-
Pa nije bas ni da je jeftin, istina jeste Jaguar ali samo po imenu, ali za te novce ima ohoho bolju limuzinu i prilicno mladju, a u isto vreme na neki nacin ezoteriju...In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.
Comment
-
-
Pa ako izuzmemo taj faktor "zdravog razuma" u smislu da ce za 3.0 registracija malo vise kostati, pa i odrzavanje, sto i nije postavljano kao pitanje ovde, svakako bih, nazovi to subjektivnim slobodno, izabrao 166 3.0 V6 i uzeo za sebe deo istorije sa tim legendarnim V6 motorom koji se vise ne pravi, a potom verovatno i Thesis ukoliko bih mozda zeleo limuzinu tog tipa, da ne idem dalje u pravu ezoteriju...
Recimo...
http://www.polovniautomobili.com/auto_o ... p?id=74879
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.
Comment
-
-
Jaguar S type je baziran na sopstvenoj platformi koja je razvijana sa Fordom...Jaguar je firma koja je referentna za rwd i Ford je iskoristio tu tekovinu. Istu platformu je imao i Lincoln LS koji je izasao malo ranije od Jaguara u proizvodnju. Mnogo je vise svoj nego sto je Audi A6 u odnosu na VW.
Comment
-
-
Originally posted by bojanTIPa ako izuzmemo taj faktor "zdravog razuma" u smislu da ce za 3.0 registracija malo vise kostati, pa i odrzavanje, sto i nije postavljano kao pitanje ovde, svakako bih, nazovi to subjektivnim slobodno, izabrao 166 3.0 V6 i uzeo za sebe deo istorije sa tim legendarnim V6 motorom koji se vise ne pravi, a potom verovatno i Thesis ukoliko bih mozda zeleo limuzinu tog tipa, da ne idem dalje u pravu ezoteriju...
Recimo...
http://www.polovniautomobili.com/auto_o ... p?id=74879
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017
Comment
-
Comment