Imam Skodu Felicia-u '98 god,kupljena nova,I vlasnik,nekih 45000km presla sa Golfovim motor 1.6(75ks).Auto je super,cale ga bas cuva i odrzava...Ali ja...Ja punim ove god. 18god. pa sam razm. o tome da uzmem nesto novije npr.Golf V,Astra H mozda C klasa '02god. tako nesto...Jako mi je zao da prodam Skodu jer je stvarno kao NOVA.Ipak je 10god. stara.Postoje razne varijante,da uzmem nekog golfa 2004-2005,ili Astru 2005-2006,c klasu 2003-2004,mada sam sada video neke popuste zbog toga sto izlaze VI i novi Megane..Megan je bio 13900evra u ful opremi osim koze sada je i neki popustu na V 3900evra pa ispadne nekih 16500 1.9tdi.Najvise bih voleo V ali mi je nekako mnogo 14-15000evra za takav auto.Astra nije losa ali nju bih uzeo benzinca jer sam cuo da im dizeli nisu bas nesto.Pa me interesuje sta je po vama BEST BUY?!
BEST BUY za 14000-15000evra
Collapse
X
-
pa sad,best buy za te pare po meni bi bio kia pro ceed definitivno. fino izgleda,onako sportski moze se recie sad,kia pro ceed ti sa motorom 1.4 od 109ks (valjda) sa alufelnama,koznim volanom itd izadje 14500. mislim da je to odlicna kupovina ako se gledaju nova kola,pogotovo za tebe,jer auto izgleda bas mladalacki. megane bih licno zaobisao,jer je bas zastareo model a i ne dopada mi se unutrasnjost,mada to je subjektivno opet.
sto se tice astri,njih sam gledao po oglasima isto,ima ih vec od 13000,ali je problem naci vlasnika i da je redovno odrzavana u ovlascenom servisu. posto ima i dosta uvezenih isto. sto ne mora da bude lose,ali naravno,sigurnije je ovako. a golf je ok ako je zaista 16500,sad jedino sto njega vole da pozajmljuju cestopa imaj i to u vidu ...
poz
-
-
Pro ceed ima 3 vrata a meni treba neki vise porodican auto jer ce to biti i caletov auto a i koreancima brzo pada cena,tako da pro ceed ne ulazi u uzi izbor.Sto se tice Megana delimo isto misljenje!Astra mi se cini kao BEST-BUY a i naj rentabilnija je.Ne znam samo kakva je cena odrzavanja,verovtano bih uzeo benzinca Opela.Golf je 18999(pogresio sam).Ne znam kakav je Opelov dizel?...
Comment
-
-
Re: BEST BUY za 14000-15000evra
Originally posted by milan.nikolic91Imam Skodu Felicia-u '98 god,kupljena nova,I vlasnik,nekih 45000km presla...
Ja bih ti pre svega ostalog u ovoj klasi preporuchio Hyundai i30, ali poshto vidim da zaziresh od devalviranja C'eed-a verujem da cesh isto misliti i za i30 tako da necu da krechim...
Znachi, idemo dalje...
Astra je sasvim dobar izbor, i poshto si vec pitao za Opelove diesel motore - kao i vecina diesela slichne koncepcije, sasvim su dobri dok su noviVerzije od 1,7 l su Isuzuove, odlichni agregati koji medjutim ne pucaju od snage, ove vece verzije su Opel (GM) i takodje se radi o dobrim motorima, mozhda za nijansu loshijim od Isuzu agregata. Mada, kao shto rekoh ranije, predlazhem da zaboravish na diesela ako vec prelazish oko 5000 km, ne vredi doplatiti razliku... Benzinca mozhesh da pazarish za blizu 17 soma. U svakom sluchaju garancija je dve godine bez ogranichenja km.
Za 15-15,5 soma mozhesh da uzmesh recimo Citroen C4 sa podosta opreme, od skora ima jedan u shiroj porodici (dodushe HDI) i iskustva su za sad odlichna. Meni je dodushe neobichan onaj fixirani volan i info-displej izmeshten na sredinu, ali verujem da samo treba malo vremena za navikavanje... Inache jako lepo se vozi i vrlo je udoban obzirom na segment tj. ne bash veliko medjuosovinsko rastojanje. Enterijer dosta kvalitetno uradjen, svidja mi se izbor materijala i obrada. Garancija dve godine bez ogranichenja km.
Trebalo bi da porazmislish i o Nissan Note, trenutno je model 1,4 sa Visia Plus paketom opreme na akciji i koshta 13430 Evra, sa jachim motorom i josh nekom opremom mozhesh da prodjesh sa super autom za oko 15000 veverica. Garancija je tri godine ili 100000 km.
Megane je OK samo mi je previshe konfekcijski, narochito unutra. Mislim da nijedan auto u klasi i toj kategoriji nema vishe plastike u enterijeru, koja je pritom jako kruta i nikakvog kvaliteta, a i u nekim depresivnim bojama, tako da boravak u kabini JAKO brzo dosadi i smori. Ne bih mogao da zamislim sebe da takav auto vozim nekoliko godina, ali mozhda nekome to i ne smeta. Za 15-16 soma mozhesh da uzmesh sasvim dobar primerak, sa dosta opreme. Plastika je gratisGarancija je dve godine bez ogranichenja km.
Za Golfa si dobro naveo, koshta sa popustom 19 soma, a rekao si da je to previshe za tu klasu, sa chime samo mogu da se slozhim
Ne znam shta cesh misliti o ovome, ali trenutno je u Toyoti Srbija rasprodaja malo korishtenih sluzhbenih automobila, ima tu svega, od Yarisa do Land CruiseraTebi bi mogao da bude interesantan Auris jer ima modela sa samo 10-20 k km, i naravno sa josh vazhecim garancijama. Automobili su naravno u odlichnom tehnichkom stanju i odrzhavani u Toyotinoj mrezhi, detaljno ispitani pri preuzimanju tako da je rizik sveden na nulu shto se uvaljivanja ili prevara tiche. Imash par odlichih Aurisa koje mozhesh da ukopish u budzet do 15-16 k evra, i mislim da bi ovo mogao da bude "dobitni tiket" jer se praktichno radi o 20 % nizhim cenama praktichno novih modela sa josh nerazradjenim motorima
A kad je Toyota u pitanju nema potrebe troshiti rechi...
...vec pare
http://www.toyotaadria.com/rs/polovna/s ... ozila.html
Srecna kupovina
Comment
-
-
@overspeed
Vidim da se ti i ja veoma dobro slazemo u nekim misljenjima npr.MEGAN itd.Mislim da bi mi se benzinac vise isplatio a razliku u ceni koju bih platio za DIZELASA ne biih mogao da povratim nikako a i skuplji su za odrzavanje.Posto zivim u Surdulici(JUG SRBIJE)takodje mi je bitna servisna mreza!Ne znam sta mislis o Opelovom 1.4 16v motoru(jeftina reg,relativno mali potrosac).Takodje AURIS je veoma zanimljiv!
Comment
-
-
Nishta ne fali tom 1,4 benzincu, zhivahan i zahvalan motor, jeftin za odrzhavanje, ali ipak bih ti najiskrenije savetovao da gledash neki 1,6. Shto se registracije tiche mislim da je razlika zanemarljiva, potroshnja ne verujem da je veca od 5 % shto mu dodje oko 300-400 ml. A ti ako prelazish kao i do sada (Skodom), oko 4500 km na godinu dana onda stvarno mislim da nema potrebe da razmishljash o toli(C)kim razlikama
Astri ce mnogo bolje da legne 1,6, narochito u situacijama kad ti zatreba ta mala ali itekako osetna razlika u snazi - pri preticanjima, vozhnji uzbrdo, pod opterecenjem, sa ukljuchenom klimom... Taj veci motor je daleko relaksiraniji u radu i sporije se vrti, shto opet garantuje duzhi vek i manje problema sa njim na duzhe staze. Naravno da i 1,4 mozhe u opushtenoj varijanti da se vozi bez problema, ali mislim da ukupna ushteda uz kilometrazhu koju prelazish ne opravdava primetno manje snage. Bolje da tu rezervu uvek imash "na nozi", nece da shkodi a uvek mozhe da zatreba...
Comment
-
-
C klasa (W203) se moze naci za taj novac....ali radije zaobidji. Mercedes donosi i mercedesove cijene odrzavanja i dijelova, kao i ugled medju lopovima. Takodje u klasi Megan/Astra i sl. zaobidji 1.4 benzin....
Izmedju novog Golfa 5 i Meganea, izabrao bih Golfa...samo ne TDI PD...
Comment
-
-
Cekaj malo, pricamo o Astri H?! Pa taj auto je na svim mogucim mestima okarakterisan kao prilicno osrednji da se ne izrazim pretesko, iako ja ne volim da slusam sve i svakakave price, ali vrhunac mi je bila ona prica da je covek kupio novu na kojoj ne mzoe da nasteluje trap, a garancija samo na papiru...
Slazem se da je sve to jedan slucaj od mnogo, ali bilo ih je zapravo vise, ljudi se javljaju sa tim problemom...In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.
Comment
-
-
Gledao sam danas AURIS-a,svidja mi se bas ali je veliki prob. sto mi je najblizi servis BG(380km),tako da ga moram zaobici...Danas smo caletom gledali neke automobile na Net-u,cale nece ni da cuje da da 14000evra za Golf-a 2004 jos je preso preko 100000km(kaze da je preskupo a i ja se slazem).Nekako mi se sad cini da je najbolje da za 13.368 evra uzmem Polo 1.6(100ks) sa COMFORTLINE opremom.Mada je ovaj model polako pocinje da zastaruje mislim da treba da izadje novi pa se razm. da li da sacekam do sledece god?
Comment
-
-
Kad toliko preporucujete Cee'd i i30, da li znate koliko su redovni servisi za CRDi agregate, oko 200-250e(sa filterom goriva)-na 15.000km. Za benzince je manje.
Cene rezervnih delova tipa far 30.000din,prednje krilo 16.000din, vetrobran 35.000din, plocice 7600din, prednji amortizer 10.500din...
Ni jedan Audi i BMW nisu skuplji sto se toga tice.
Comment
-
-
Prosto ne mogu da poverujem da je servis za CRDi izmedju 200 i 250e. Za 1.5 dci servis nikad nije vise od 200e (to je onaj gde se menjaju svi filteri + rediovno). Bolje proverite taj info. A sto se tice cene rezervnih delova - to se ne razlikuje u odnosu na druge automobile.
Comment
-
-
Cena servisa je proverena, dva puta objavljena u SATu.
Sto se tice ostalih delova hmm, ne bih rekao. Ne zaboravi ko kupuje i30 i Cee'd, zasto se odlucuju ljudi za taj model i koliko kosta. Kad mislim ko kupuje, tu prevashodno mislim na ljude koji su do skoro vozili neke starije aute i ne mnogo skupe(uglavnom je takva situacija), pa je i odrzavanje i cena delova bila dosta dosta niza. Ponela ih je garancija od 5 godina, a vecina nije razmisljala kako je garancija validna-mislim na odrzavanje u ovlascenom servisu svih 5 godina.
Moje misljenje je da su to solidni automobili samo nikako jeftini.
Auto u cenovnoj klasi oko 15.000e nikako ne sme da ima redovan servis koji kosta 200e(toliko je za Audije), plocice koje kostaju100e kao za Audi, amortizer 130e koji kosta kao za Audi.
Audi sam uzeo radi poredjenja jer znam orijentaciono koliko kostaju delovi s' tim da Audi spada u premijum klasu.
Comment
-
-
Kada je cena ta samo se treba onda postaviti pitanje kvaliteta istih... Nadam se da je odgovarajuci ceni inace ce to Hyundai/Kia grupaciji biti "medvedja usluga".
Ja ipak verujem da Koreanci znaju sta rade jer firma koja je ne tako davno bila konkurentna samo po ceni i proizvodila isluzene Opel modele (famozni Ponny koji je famozan samo po tome sto je u USA bio konkurent Jugu i ubio ga je zbog - cene) sada se bori sa Opel-ovo i VW-ovo parce trzisnog kolaca a to se ne postize tako lako...
U svakom slucaju ni za Megane servis nije nista jeftiniji jer je oko 150e ali se radi na 10K sto mu dodje otprilike na isto. U svakom slucaju ne treba ocekivati neku neverovatnu razliku u ceni servisiranja jer svi moderni mitori traze odrzavanja i kvalitetno ulje i filtre a to kosta.
Sada garancija od 5 god trazi odrzavanje u tom periodu u ovlascenom servisu ali kome je do cene servisa moze da pogleda Ford - uz neke modele poklanjaju dvogodisnje servisiranje ako se ne varam.
Comment
-
-
Pošto vozim Cee'd-a 1.6 CRDi, mogu da potvrdim ovo za cene servisa.
Dakle, u Kia servisu u Ugrinovačkoj, rekli su mi da je cena redovnog servisa (menjaju se svi filteri i ulje) negde oko 18000 din. Za benzinca je duplo manja - nešto oko 9000. E sad, po unutrašnjosti, moguće je naći i znatno jeftinije cene za redovne servise (pričam za CRDi), ali nisam siguran da li to uključuje promenu svih filtera (ovi u Bgd menjaju i filter klime na 15000 km).
Kako sam čitao u SAT plusu, slične cene su i za Hyundai i30.
Comment
-
Comment