AUDI A4 ili BMW 3..., pitanje je sad :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • znaisa
    CBC Član
    • 17.01.2008
    • 10
    • NS

    AUDI A4 ili BMW 3..., pitanje je sad :)

    Pozdrav svima!

    U narednom periodu se planira uzeti porodicni auto, ceka se NG i smanjenje dazbina. Jedan od favorita je A4 2001-02 god. Model sa 2.0 ili 1.8T motorom. Na mobile.de vidim da se za oko 11 (+-hiljadu) hiljada eura moze naci auto sa jednim od ta dva motora i ne vise od 100 hilj predjenih kilometara. Da li postoji mogucnost pri uzimanju auta u npr Nemackoj, odlazak u ovlasceni servis, gde bi auto bio prikljucen na racunar i utvrdjeno da li je kilometraza orginalna i dobijanje potvrde toga?? Godisnje se prelazi izmedju 15 i 25 hiljada km, pa ce se ugradi i sekvent plin. Molim Vas za komentar doticnog automobila mane/vrline, uskustva vlasnika, ako ih ima, i slicno. Koliki je servisni interval, cena servisa.... Dizel ne bih uzeo u razmatranje iz bojazni da su kola tog godista presla pooodosta kilometara, pa se planira uzeti benzinac u nadi da je manje presao. Napomena. Ako predlazete nesto drugo, ne sme biti manje od Golfa IV - V, ipak ce to biti porodican auto. Prednost ima limuzina u odnosu na karavan verziju.
    Mozja razmisljanja o nekim drugim automobilima. C5 ne bih, vizuelno mi je mnogo bolji A4, 407 mozda, ali primat ima A4. BMW 320 benzinac je jedini za sad auto koji bih ozbiljno uzeo u razmatranje kao i A4. "Koreance i Japance" bih u startu stavio van opcije za razmislanje, molim da se vlasnici istih ne uvrede i ne pokusaju me ubedjuvati. Passat B6, dizel nikako, znamo zasto se uzima Passat dizel (da se predje sto vise i vise i vise kilometara i posle vrati kilometraza i "uvali" nekome kao vizuelno dobar/utegnut auto). Passat benzinac mozda, ali A4 mi vise ima sportsku notu u sebi i za nijansu je manji i lepse oblikovaniji, sto je po meni veliki + za A4. Alfa 156 model 2003-04, znam da njihovi mJet motori teraju kola kao sumanuti, generalno dobar i vizuelno i tehnici auto ( ako cita neki vlasnik Alfe, evo samo za njih ODLICAN AUTO ) ali previse malo servisa u odnosu na VW i Audi, a to mi je bitno pri kupovini. Ford Mondeo, pa, poslednji generacije mi je i vise nego ok, ali trenutno cenovno je van domasaja, a pretposlednja generacije mi vizuelno nije dopadljiva, tako da otpada. Molim da se niko ne jezi ako ocenjujem kola i vizuelno, a ne samo tehnicki, posto ce se auto ipak svaki dan gledati/sedeti u njemu, pa to postaje jako bitno Opel Vectra 2003-04, pa kao i Passat, malo preveliko nezgrapna, za sad odpada...
    Sto se tice noveijeg modela, a da bi se mozda cenovno moglo dosegnuti njemu, po mobile.de 13,5 do 14 hiljada, to je za sad jedino Octavia A5 2005, TDI od 105cv i 1.6FSI kao donja podnosljiva granica snage ili 2.0FSI kao lep optimum.
    Rezime svega, za sad A4 i 320, i mozda, ali mozda ako i finansije budu dozvolile, novija Octavia..
    P.S. Izvinjavam se svima ako sam preterao sa pisanjem i nekoga pride smorio, dok je sve ovo procitao..
  • zverko
    CBC Senator XXL
    • 19.08.2005
    • 7085
    • BGD
    • Audi A4

    #2
    pre BMW nego audi posto je taj model tog godista pun mana i decijih bolesti. ako mozes da dobacis do 2004 ili 2005 ok ali B6 2002 ja bih preskocio. pre bih da moze uzeo B5 2000. nego B6 2001-02.
    deutsche gemacht-gut gemacht...

    Comment

    • subicd
      CBC Senator XXL
      • 20.06.2008
      • 463
      • Novi Sad

      #3
      Mozda Accord, ima ga kod nas za oko 14.000e 2004. god.

      Comment

      • bojanTI
        CBC Senator XXL
        • 04.01.2006
        • 870
        • Pancevo

        #4
        Slozicu se za Accord! Zavisi kakvog si kova, nekome lezi germanski pristup stvarima, sto se mene licno tice u ovoj druzini Alfa 156 restyling je vasiona za sebe, pritom za tvoj novac mozes pronaci 2005. kupljenu u Delti, no...
        Rekao si sta te interesuje, pa eto da ja biram to bi ipak bio 320...
        In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.

        Comment

        • znaisa
          CBC Član
          • 17.01.2008
          • 10
          • NS

          #5
          Da, vise mi lezi germanska filozofija, kako rece bojan. Zasto birate 320 a ne A4, koji su razlozi? Bojane, da li postoji link ka tim alfama kupljenim u delti?
          Hvala svima na brzim odgovorima

          Comment

          • bojanTI
            CBC Senator XXL
            • 04.01.2006
            • 870
            • Pancevo

            #6
            Pa BMW vise subjektivno, zato sto ja volim konkretniji, temperamentniji auto, mada je se i sa '3' pomalo preteruje, pridaje joj se po inerciji malo vise nego sto ona generalno ima, ali svakako prvo BMW...

            Sto se tice Alfe, pa najbolje je da pogledas neke licne oglase, tu ljudi prodaju svoje automobile, evo recimo ovo je nesto svima dostupno za par sekundi surfovanja, verujem da ces pronaci mnogo vise kada bi malo vise istrazivao, plus sto uvek mozes nazvati Deltu, oni uvek imaju automobile kupljene i odrzavane kod njih...

            http://www.polovniautomobili.com/auto_o ... p?id=72999
            http://www.polovniautomobili.com/auto_o ... p?id=71363
            http://www.polovniautomobili.com/auto_o ... p?id=48391

            Znas kako, predlazem da provozas svaki od ovih oko kojih se dvoumis, A4, 320, pa i 156, verujem da ce se sve samo od sebe resiti... =]
            Realno, pozeleti Alfu 156 nije nimalo tesko, ali moras da budes drugaciji da bi je i posedovao, stara prica i izlizana mozda, ali istinita...
            Pogledaj ovaj video, videces da su i oni pokusali da ne pominju te milion puta izgovorene i izlizane fraze, ali nije im islo tako lako, sta vise...

            [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=WGxlN19p0SI[/youtube]
            In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.

            Comment

            • overspeed
              CBC Senator XXL
              • 24.05.2005
              • 2779
              • Kosovska Mitrovica

              #7
              Pre svega nemoj gajiti prevelike nade u pogledu enormnih pojeftinjenja automobila iz uvoza od januara. Bice smanjenje carine za 10% na papiru ali se toliko snizhenje cene nece desiti u realnosti. Prvo shto ce drzhava verovatno nametnuti neki drugi vid globe tipa drumarine, putne akcize i sl. (kao u susednim zemljama) a osim toga uvoznici ce pronaci nachina da pri samom uvozu "regulishu" donekle nastali jaz i tako dodatno napune svoje dzepove. Realno, automobili ce biti jeftiniji za 5-6 % maksimum, no i to je dovoljno za pochetak

              Dalje, vidim da potencirash i "naginjesh" ka buducoj porodichnoj ulozi novog auta, a istovremeno razmishljash i o 320i. Ja bih ti onda preporuchio da uzmesh u razmatranje i E39 520i iz istog perioda. U to vreme je ta generacija vec bila vrlo sazreo proizvod sa malo simptomatichnih problema i vecinom dechijih bolesti i propusta zalechenih tokom godina proizvodnje, a restyling koji je odradjen krajem 2000. godine je malo zategao bore i doneo veci kvalitet materijala, bolju opremu i nekoliko tehnichkih noviteta. U poredjenju sa trojkom, petica je stvarno klasa iznad ne samo po pitanju dostupnog prostora i veceg gepeka, nego i po pitanju komfora, kvaliteta materijala, zavrshne obrade, bolje opreme... U svakom sluchaju daleko bolji izbor za porodichan auto.

              O E46 320i sam pisao u nekoliko navrata po forumu, upotrebi search ako te interesuje, da se ne ponavljam... Od aprila ove godine vozim taj auto i to bash iz 2001. godine, tako da dosta stvari koje te interesuju u vezi njega mozhesh da saznash iz mojih dosadashnjih iskustava koja sam u nekoliko prilika iznosio po forumu. Ukratko: odlichan izbor, odlichan motor, hebe ga malo registracija (porez) zbog zapremine al' shta je tu je... Septembra 2001. godine je usledio restyling "trojke" i na to bi isto trebalo da rachunash, razlike su ne samo estetske nego ima i par sushtinskih... I to tome sam vec pisao, pa prolistaj malo bazu...

              PS. Naravno da u Nemachkoj pri kupovini mozhesh da proverish kilometrazhu na autu, ali to nije tako jednostavno. I tu mislim na auto-kuce i dilera, ono shto oni zovu handler. Privatna lica i likovi po auto-pijacama ne verujem da ce da pristanu tako lako na ovo, bar ne svi, jer se i tamo uveliko muva i petlja sa kilometrazhama. Narochito kad su dieseli u pitanju.
              Shto se kupovine iz auto kuce tiche, niko nece pristati da sedne sa tobom u neki auto koji ti se svidi i vozi se sa tobom u najblizhi ovlashceni servis. Probnu vozhnju josh i mozhesh da dobijesh, ali ne kod svih. Ta probna vozhnja je uglavnom cimanje po paringu oko auto-placa ili neka kraca tura bukvalno blok oko auto-kuce, i to je to. A teshko da cesh da ubodesh neki ovlashceni servis bash preko puta auto-placa gde si reshio da pazarish auto. Nije da nije moguce, ali... Sem toga, sve i da kojim chudom odvezesh u ovlashceni servis neki auto iz auto-kuce, koji josh nisi kupio, na proveru, iznenadicesh se neprijatno iz najmanje dva razloga. Prvi je da morash da zakazhesh servis u "to i to" vreme, jer uglavnom su prebukirani i rade po tachnoj i unapred ugovorenoj satnici i rasporedu, i ako se ne pojavish na vreme prelaze na sledeceg... Da ne bude zabune, govorim o ovlashcenim servisima, ne o nezavisnim privatnicima. Znachi, prvo bi trebalo da ugovorish unapred kontrolu ili proveru kilometrazhe, i onda da se u to vreme (ili malo ranije) pojavish sa autom. Shto je slozhicesh se malo tezhe za isvesti obzirom da ti ne znash da li cesh i kad da "ubodesh" neki model koji ce ti se svideti, a onda ni da li ce lik iz auto-kuce uopshte dozvoliti da izvezesh taj auto sa placa. Narochito su skeptichni kad shvate da prichaju sa nekim "dodjoshima", a skoro pa pochinju da paniche kad i ako skontaju da je dodjosh sa Balkana
              Elem, sve i da ti se tog dana posreci pa ti se sve ove kockice poklope i odvezesh auto iz auto-placa u ovlasheni servis, shta god da ti kazhu tom prilikom iz servisa cesh izaci razocharan i dotuchen, ne toliko izveshtajem i dijagnozom koliko naplacenim iznosom

              Ako kupujesh auto od handlera tj. auto-kuce, dovoljno je da prelistash servisnu knjizhicu. Tamo sve pishe crno na belo i tu nema lazhi, saznacesh kilometrazhu i iz papirologije a chesto i iz garancije auto-kuce o verodostojnosti iste. Servisna knjizhica je najbolji indikator jer sve mogu ali ne smeju ni u loodilu da barataju sa falsifikovanim servisnim knjizhicama jerbo bi naderali od inspekcije tako da bi do kraja zivota prodavali samo trotinete
              http://www.bmw.tv

              Comment

              • X9
                CBC Senator XXL
                • 28.06.2005
                • 3179
                • Wien-Sabac
                • RX-8 i X-9

                #8
                jedino sto mogu da udare par pecata servisa koji nisu uradili
                vec vidjena fora...najbolje nadji nekog ko zivi u nemackoj ili gde vec trazis auto da on ide sa tobom i da se ta osoba raspituje i trazi voznju.lakse daju
                kada znaju da osoba koja uzima auto na probnu voznju ima papire ,i onda nije frka pregledati auto,niti zakazati u servisu...osim toga zasto lagati.kazati direktno i u oci u cemu se radi,tako se najbolje prolazi.hoces auto ali isto tako hoces da ga pregledas u servisu koji je neutralan,i ako je sve ok nije problem.ako ti ne daju,znas i sam da nesto nije u redu,samim tim odustaj od takvog auta i takvog prodavca.
                "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                No ROTOR no MOTOR...

                Comment

                • overspeed
                  CBC Senator XXL
                  • 24.05.2005
                  • 2779
                  • Kosovska Mitrovica

                  #9
                  Hehe, pa sad nije da nece malo i oni ali nije u tome poenta...

                  Realno, ko god kupi polovnjaka prvo ga tera na mali servis, ako nishta drugo a ono se od stajanja mozhda ubudjalo ulje Tako da, za zadnji odradjeni servis manje-vishe...

                  Poenta je da orginalna servisna knjizhica sa podacima o autu mozhe dosta indikativno da ukazhe na to da li je kilometrazha na satu realna, shto je uglavnom sluchaj bar kad govorimo o auto-placevima po D. Choveku je bitnije kako da proveri koliko je auto preshao, ako nisu odradili zadnji mali servis ili inspekciju pa je pechat radio naknadno, onda se to stvarno teshko mozhe provaliti. Medjutim, alarmantno postaje kad u servisnoj pishe da je zadnji servis odradjen na 165000 km a na satu 100000 km, shto je bolja varijanta, ili u gorem sluchaju ako iz servisne fali par stranica...
                  http://www.bmw.tv

                  Comment

                  • subicd
                    CBC Senator XXL
                    • 20.06.2008
                    • 463
                    • Novi Sad

                    #10
                    BMW 3 nije porodican auto po meni, previse je tesan na zadnjem sedistu. A4 je malo bolji, ali isto nema mesta. Kod ova dva modela racunaj da ces godisnje morati da izdvajas oko min 1000e na kasko i da je relativno teze naci primerke sa malom kilometrazom.
                    Iz tog razloga sam predlozio Accorda, kojeg mozes kupiti u Srbiji sa servisnom istorijom i ako nista drugo neces morati da placas kasko od kradje. A i niza je premija od pomenute dve marke jer ne spada u rizicnu grupu za kradju, a za iste pare ce biti noviji auto bar 2 godine.

                    Ja isto volim nemce, i uglavnom sam njih i vozio, a i dan danas imam jednog, tj. 2 caletov.
                    Kad cujem da je za Passata od 9 godina full kasko sa rizikom kradje 900e godisnje, stvarno mi nije dobro ali ja taj auto ne bih vozio bez istog, kao sto i nisam.

                    P.S. Sto se tice servisne veoma lako se falsifikuju, tako da je jedina prava informacija pozvati ovlasceni servis i izdiktirati im broj sasije pa dobiti povratnu informaciju.

                    Comment

                    • overspeed
                      CBC Senator XXL
                      • 24.05.2005
                      • 2779
                      • Kosovska Mitrovica

                      #11
                      Zato sam i ja predlozhio peticu kao alternativu trojci, bash zbog vishe prostora narochito na zadnjoj klupi, mnogo je vishe porodichan auto nego shto je to trojka.

                      Ovo sa servisnom sam naravno mislio na kupovinu u auto-kucama po D, jer je chovek postavio pitanje u vezi toga. Ovde servisna ima pa recimo nikakvo znachenje, osim ako auto nije kupljen i odrzhavan ovde pa se sve mozhe proveriti u ovlashtenom servisu...
                      http://www.bmw.tv

                      Comment

                      • Dragon
                        CBC Senator XXL
                        • 15.11.2006
                        • 963
                        • Beograd

                        #12
                        Moj glas za Accorda. Evo, ovaj ti je komsija...

                        http://www.polovniautomobili.com/auto_o ... p?id=71422
                        Loneliness has followed me my whole life, everywhere. In bars, in cars, sidewalks, stores, everywhere. There's no escape. I'm God's lonely man.

                        Comment

                        • znaisa
                          CBC Član
                          • 17.01.2008
                          • 10
                          • NS

                          #13
                          Kad sam napisao porodican nisam bukvalno mislio da ce se cela porodica svaki dan voziti u njemu Sto se tice petice, pa to je klasa sa A6, a to je ipak skuplje za odrzavanje od A4 ili trojke Overspeed, mnogo dobar auto si pazario, sve pohvale. Interesuje me da li svi 320 imaju motor preko 2000 kubika, pitam zbog registracije. Bojane, hvala za linkove. Ako bih hteo caletu da predlozim i Accorda, posto cale kupuje, a ja dodjem kao tehnicka podrska, mislim, tu sam da se raspitam, vidim sta kako, a i ukusi nam se poklapaju i moja odluka ce biti skoro pa odlucujuca, morao bih i da vidim kakva je servisna podrska za Accorda u NS. Nije valjda da nema niko sa A4 u garazi, kako bih utiske mogao cuti?

                          Comment

                          • overspeed
                            CBC Senator XXL
                            • 24.05.2005
                            • 2779
                            • Kosovska Mitrovica

                            #14
                            Modeli 320i su od predstavljanja nove generacije trojke u martu 1998. godine pa do kraja 2000. godine imali "stari" shestak M52 radne zapremine 1991 kubik, snage 150 KS i 190 Nm obrtnog momenta. Od kraja 2000. se ugradjuje novi motor M54 koji chija zapremina ne "odslikava" oznaku modela (320i) jer se zapravo radi o motoru sa radnom zapreminom od 2171 kubika koji razvija 170 KS i 210 Nm.

                            Znachi, to je kvaka i "kompromis" koji sam napomenuo jer zbog ta 2,2 litra registracija je skoro pa duplo veca od "stare" verzije 320i. Jbg. Mada, to je otprilike i jedina losha stvar u vezi tog motora

                            Mada, da ide daleko bolje od stare verzije, ide... Samo jedan podatak: razlika u ubrzanju do 100 km/h je skoro 2 sekunde, tj. stari 320i ide 9,9 a novi za 8,2 sekunde


                            PS. Hvala na komentaru!
                            http://www.bmw.tv

                            Comment

                            • bojanTI
                              CBC Senator XXL
                              • 04.01.2006
                              • 870
                              • Pancevo

                              #15
                              Originally posted by overspeed
                              Samo jedan podatak: razlika u ubrzanju do 100 km/h je skoro 2 sekunde, tj. stari 320i ide 9,9 a novi za 8,2 sekunde
                              Zanimljivo, Alfa 156 2.0 TS je deklarisana na 8.3...
                              In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.

                              Comment

                              Working...
                              X