Pozdrav svima!
U narednom periodu se planira uzeti porodicni auto, ceka se NG i smanjenje dazbina. Jedan od favorita je A4 2001-02 god. Model sa 2.0 ili 1.8T motorom. Na mobile.de vidim da se za oko 11 (+-hiljadu) hiljada eura moze naci auto sa jednim od ta dva motora i ne vise od 100 hilj predjenih kilometara. Da li postoji mogucnost pri uzimanju auta u npr Nemackoj, odlazak u ovlasceni servis, gde bi auto bio prikljucen na racunar i utvrdjeno da li je kilometraza orginalna i dobijanje potvrde toga?? Godisnje se prelazi izmedju 15 i 25 hiljada km, pa ce se ugradi i sekvent plin. Molim Vas za komentar doticnog automobila mane/vrline, uskustva vlasnika, ako ih ima, i slicno. Koliki je servisni interval, cena servisa.... Dizel ne bih uzeo u razmatranje iz bojazni da su kola tog godista presla pooodosta kilometara, pa se planira uzeti benzinac u nadi da je manje presao. Napomena. Ako predlazete nesto drugo, ne sme biti manje od Golfa IV - V, ipak ce to biti porodican auto. Prednost ima limuzina u odnosu na karavan verziju.
Mozja razmisljanja o nekim drugim automobilima. C5 ne bih, vizuelno mi je mnogo bolji A4, 407 mozda, ali primat ima A4. BMW 320 benzinac je jedini za sad auto koji bih ozbiljno uzeo u razmatranje kao i A4. "Koreance i Japance" bih u startu stavio van opcije za razmislanje, molim da se vlasnici istih ne uvrede i ne pokusaju me ubedjuvati
. Passat B6, dizel nikako, znamo zasto se uzima Passat dizel (da se predje sto vise i vise i vise kilometara i posle vrati kilometraza i "uvali" nekome kao vizuelno dobar/utegnut auto). Passat benzinac mozda, ali A4 mi vise ima sportsku notu u sebi i za nijansu je manji i lepse oblikovaniji, sto je po meni veliki + za A4. Alfa 156 model 2003-04, znam da njihovi mJet motori teraju kola kao sumanuti, generalno dobar i vizuelno i tehnici auto ( ako cita neki vlasnik Alfe, evo samo za njih ODLICAN AUTO
) ali previse malo servisa u odnosu na VW i Audi, a to mi je bitno pri kupovini. Ford Mondeo, pa, poslednji generacije mi je i vise nego ok, ali trenutno cenovno je van domasaja, a pretposlednja generacije mi vizuelno nije dopadljiva, tako da otpada. Molim da se niko ne jezi ako ocenjujem kola i vizuelno, a ne samo tehnicki, posto ce se auto ipak svaki dan gledati/sedeti u njemu, pa to postaje jako bitno
Opel Vectra 2003-04, pa kao i Passat, malo preveliko nezgrapna, za sad odpada...
Sto se tice noveijeg modela, a da bi se mozda cenovno moglo dosegnuti njemu, po mobile.de 13,5 do 14 hiljada, to je za sad jedino Octavia A5 2005, TDI od 105cv i 1.6FSI kao donja podnosljiva granica snage ili 2.0FSI kao lep optimum.
Rezime svega, za sad A4 i 320, i mozda, ali mozda ako i finansije budu dozvolile, novija Octavia..
P.S. Izvinjavam se svima ako sam preterao sa pisanjem i nekoga pride smorio, dok je sve ovo procitao..
U narednom periodu se planira uzeti porodicni auto, ceka se NG i smanjenje dazbina. Jedan od favorita je A4 2001-02 god. Model sa 2.0 ili 1.8T motorom. Na mobile.de vidim da se za oko 11 (+-hiljadu) hiljada eura moze naci auto sa jednim od ta dva motora i ne vise od 100 hilj predjenih kilometara. Da li postoji mogucnost pri uzimanju auta u npr Nemackoj, odlazak u ovlasceni servis, gde bi auto bio prikljucen na racunar i utvrdjeno da li je kilometraza orginalna i dobijanje potvrde toga?? Godisnje se prelazi izmedju 15 i 25 hiljada km, pa ce se ugradi i sekvent plin. Molim Vas za komentar doticnog automobila mane/vrline, uskustva vlasnika, ako ih ima, i slicno. Koliki je servisni interval, cena servisa.... Dizel ne bih uzeo u razmatranje iz bojazni da su kola tog godista presla pooodosta kilometara, pa se planira uzeti benzinac u nadi da je manje presao. Napomena. Ako predlazete nesto drugo, ne sme biti manje od Golfa IV - V, ipak ce to biti porodican auto. Prednost ima limuzina u odnosu na karavan verziju.
Mozja razmisljanja o nekim drugim automobilima. C5 ne bih, vizuelno mi je mnogo bolji A4, 407 mozda, ali primat ima A4. BMW 320 benzinac je jedini za sad auto koji bih ozbiljno uzeo u razmatranje kao i A4. "Koreance i Japance" bih u startu stavio van opcije za razmislanje, molim da se vlasnici istih ne uvrede i ne pokusaju me ubedjuvati



Sto se tice noveijeg modela, a da bi se mozda cenovno moglo dosegnuti njemu, po mobile.de 13,5 do 14 hiljada, to je za sad jedino Octavia A5 2005, TDI od 105cv i 1.6FSI kao donja podnosljiva granica snage ili 2.0FSI kao lep optimum.
Rezime svega, za sad A4 i 320, i mozda, ali mozda ako i finansije budu dozvolile, novija Octavia..
P.S. Izvinjavam se svima ako sam preterao sa pisanjem i nekoga pride smorio, dok je sve ovo procitao..

Comment