MEGAN II vs FIAT STILO

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • djukank
    CBC Član
    • 02.04.2007
    • 40
    • vojvodina - banat

    #16
    megan

    moj brat ima megana 2008 sa motorom od 80 ks !

    pošto stila nisam imao prilike da vozim duže nemogu ništa reći.

    ali megan bruka loš auto!

    klima u meganu extrem oprema je ac i nedaj bože da je uključiš,
    auto vidno nema snage za to po putevima u Vojvodini.
    cela unutrašnjost je fuš najstrašniji a o ubobnosti da nepričamo.ž
    mesta nema nigde da napomenem u pitanju je sedan.
    u firmi su kupili i karavana koji je ista sramota za reno!!
    budi jako obazriv prilikom kupovine i nemoj kupiti auto dok oba neprovozaš bar 100 njak kilometara!

    napominjem da volim francuze

    pre toga je vozio fabiu 1.9 sdi kaže za njega je vrh vrhova reno
    da i zaboravih potrošnja neprelazi 5.5 litara da nu nast vadiš

    Comment

    • Kenno
      CBC Senator XXL
      • 21.08.2006
      • 460
      • Zenica, BiH

      #17
      Megane 2 Sedan je udoban auto i ima prostora. Plastika u interijeru nije sklopljena dobra kao u golfu 5, ali je ok. Klima nije toliki potrošač snage, i to baš "extreme" oprema, ja sam doduše vozio se u Meganu 1.4 16v koji je ionako (pre)slab motor za taj auto.

      Comment

      • ToNcA
        CBC Senator XXL
        • 31.01.2006
        • 868
        • Klagenfurt am Wörthersee / Beograd
        • Mazda 6 2.0d

        #18
        @djukank

        Enterijer Megane-a zavisi od paketa opreme. Da si samo mogao da vidis facu jednog klinca kojem su za 18-ti kupili Megane CC kada sam mu rekao da sedne u moj auto. Nebo i zemlja a kabrio bi kao trebao da je full opremljen. Znaci sve zavisi od opreme.

        lastika nije najbolje uklopljena - to je tacno. Na limuzinama je to malo evidentnije jer su Made in Turkey dok je karavan proizveden u Spaniji a berlina, coupe i CC dolaze iz Francuske (uglavnom).

        Sto se motora od 80ks tice probao sam i njega i nije tacno da ga klima bas toliko davi. Kod mene se na 100ks oseti klima ali to nikako nije strano (normalno se pretice a da bi se ustanovila razlika treba je iskljuciti i probati).

        A sto se tice prostora u limuzini i karavanu to je tek netacno - prostora imaju vise nego sto je prosek klase. Berlina i coupe imaju manje prostora na zadnjem sedistu dok u limuzini i karavanu i oni "krakatiji" mogu da sednu bez problema i bez da se pazi kako se postavljaju sedista (e sada ako imate basket tim to je vas problem...) - kech je u tome sto limuzina i karavan imaju produzeno medjuosovinsko rastojanje za 6cm sto je oko pola klase (a Megane ima i tako medju najduzim medjuosovinskim u klasi - u standardnoj verziji).

        Da ne pominjemo da se auto odlicno drzi puta i da ima odlicne kocnice (bar verzija koju ja imam) a sto se udobnosti tice - tu je na vrhu u klasi. Moja najvca zamerka koja se odnosi na udobnost su - suvise kratki nasloni sedista - prijalo bi da su 5-6cm visa sedista (bar meni). Mogu direktno da ga uporedim sa Vectrom C jer sam dosta km presao i jednim i drugim i ne zaostaje za njom uopste. Vectra ima sira i veca sedista ali zato umeju nekada bas bez ikakvog razloga da zamore...

        U svakom slucaju 90% stvari koje si naveo ne stoje - iz prve ruke.

        Na plin se kuva, na dizel se greje a na benzin se vozi - a ja krenuh da se bavim grejanjem...

        Comment

        • Dragon
          CBC Senator XXL
          • 15.11.2006
          • 963
          • Beograd

          #19
          Ne moze ni Stilo da se pohvali kvalitetom plastike. Posebno na vratima.

          Na modelu 3v koji preferira ka sportski najstrojenim vozacima bilo je nepohodno da stave profilsanija sedista koja bolje drze.

          Stilo je udobniji nego sto sam ocekivao. Ranije sam imao auto vise klase, ali nisam se razocarao. Bas juce sam se vozio taksijem Astrom F 2007. Nisam mogao da verujem koliko je tvrda. Bukvalno osetis svaku neravninu. Inace ne volim premekana kola, ali ovo je uzas.

          Poenta price je da ti mozes da kupis bolje automobile od ova dva, ali za 7.000 tesko.

          Naprimer, za Alfu 147 ili Audi A3 treba ti bar 8.500- 9.000.
          Loneliness has followed me my whole life, everywhere. In bars, in cars, sidewalks, stores, everywhere. There's no escape. I'm God's lonely man.

          Comment

          • nidza
            CBC Senator XXL
            • 16.04.2008
            • 496
            • nbgd

            #20
            U pravu si potpuno, tek kad kreneš da se vozikaš u raznim kolima posle Stila, skontaš koliko ima fino odmereno vešanje. Golf V Plus recimo mi je ostavio najupečatljiviji utisak neudobnosti zadnje klupe, a u pitanju je još Taxi vozilo - ima ih gomila u NS, vozio sam se nekoliko puta različitim autom. Prosto je toliko neprijatno pozadi da poželiš da sledeći put zaustaviš neko drugo taxi vozilo. Lešenje bubrega.

            Nova Astra je skroz besmislena, čak i u ozbiljnoj opremi, firma je godinu dana imala jednu službenu, već sam rekao šta sam imao po tom pitaju, pa da se ne ponavljam.

            Megane II je unutra kao Punto, a ne kao Stilo, po gabaritima kabine. To važi i za Astru, i ovu i prošlu.

            Plastika na vratima u Stilu je loša, ali zapravo je nema puno, u pitanju je ona poličica na donjem delu vrata. Ko ima običaj da je šuta nogama dok izlazi, biće u problemu. Kod mene ima poprilično tragova po istoj od prethodnih vlasnika - daleko od toga da je ta sitnurija kriterijum po kome treba birati auto u ovoj klasi.

            Udoban, tih, ergnomski verovatno na najvišem nivou od svih pobrojanih automobila, prostran, i pretpostavljam jedan od najjeftinijih aktuelnih dizelaša (ako ne najjeftiniji) za održavanje. Rezervnih delova ima gde hoćeš, niti su skupi, niti se čekaju. Majstori isto nisu skupi i znaju da ih popravljaju.
            Ne brže od života. Vodite računa sa kim sedate u kola kao suvozač.

            Comment

            • Dragon
              CBC Senator XXL
              • 15.11.2006
              • 963
              • Beograd

              #21
              Originally posted by nidza
              Plastika na vratima u Stilu je loša, ali zapravo je nema puno, u pitanju je ona poličica na donjem delu vrata. Ko ima običaj da je šuta nogama dok izlazi, biće u problemu. Kod mene ima poprilično tragova po istoj od prethodnih vlasnika - daleko od toga da je ta sitnurija kriterijum po kome treba birati auto u ovoj klasi.
              Imam taj problem jer kad parkiram negde uvek pazim da ne udarim u auto do mene, pa ne otvaram vrata do kraja jer kupe ima onaj zub koji ti prosto odvuce vrata.
              Loneliness has followed me my whole life, everywhere. In bars, in cars, sidewalks, stores, everywhere. There's no escape. I'm God's lonely man.

              Comment

              • nidza
                CBC Senator XXL
                • 16.04.2008
                • 496
                • nbgd

                #22
                Puno novih kola ima vrata "na zub". Meni nije problem da povedem računa, problem je kad suvozač ne zna, pa kad odalame u neki stubić, a Bogu hvala kod nas ništa nije u propisu, pa promaši plastične odbojnike.

                BTW, te plastike na vratima su, ja mislim, najbolja izmišljotina na kolima, odmah posle točka.
                Ne brže od života. Vodite računa sa kim sedate u kola kao suvozač.

                Comment

                • Car
                  CBC Senator XXL
                  • 07.07.2005
                  • 900
                  • Beograd

                  #23
                  Svako hvali svoga konja, tako da su teme ovog tipa uglavnom beskorisne - jedva da je bilo nekoliko posle kojih postavljac teme nije imao ogroman posao da pronadje istinu medju morem medjusobno protivrecnih stavova.


                  Sto se mene tice, ni jedan ni drugi auto nisu nikakvi sampioni ili "najbolji u svojoj klasi" a to se ovde potencira s obe strane. Nisu to zbog gomile sitnih i krupnih problema zabelezenih u prvim godinama eksploatacije. A to je ionako lako proverljivo pretrazivanjem interneta. Moze se videti i na ovom nasem, cannonu.

                  Comment

                  • nidza
                    CBC Senator XXL
                    • 16.04.2008
                    • 496
                    • nbgd

                    #24
                    Neke stvari koje su ovde izrečene su poprilično argumentovane, kao što su gabariti, snaga, cene servisa, kvalitet materijala i slično... Svakako će čovek da isproba auto pre nego što ga kupi, i dobro pregleda (ako nije blesav, a siguran sam da nije, čim se informiše i na forumu).

                    Prosto bih i sam radije uzeo odličan Megane nego loš Stilo, zato što je Stilo veći, ili mu je jefitnije održavanje, ili obrnuto, da je slučaj obrnut. Ne vidim čemu služi uopšte tvoja opaska - da je moj auto manji nego što jeste u kabini, odnosno da je Megane veći, ili šta si uopšte želeo time da kažeš? Molim te malo konkretizuj na šta si konkretno mislio, da ne zbunjujemo čoveka bezveze.
                    Ne brže od života. Vodite računa sa kim sedate u kola kao suvozač.

                    Comment

                    • Dragon
                      CBC Senator XXL
                      • 15.11.2006
                      • 963
                      • Beograd

                      #25
                      Ja pokusavam da budem realan. Nisam primetio da je iko rekao da su najbolji u klasi, vec samo da imaju neke elemente koji su medju vodecima u klasi. Kod Stila npr. motor, kod Megana udobnost...a daleko da su generalno najbolji.

                      Ova dva automobila su na veoma slicnom nivou, pa najbolje da uzme onaj koji mu se vise svidja i da gleda da bude sto mladji, dakle, 2003+, jer su tada ispravljene neke greske u elektronici na Stilu, a kod motora na Meganu.
                      Loneliness has followed me my whole life, everywhere. In bars, in cars, sidewalks, stores, everywhere. There's no escape. I'm God's lonely man.

                      Comment

                      Working...
                      X