kupovina polovnjaka- Peugeot 307 HDI

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Rins
    CBC Član
    • 23.09.2008
    • 39
    • BG

    kupovina polovnjaka- Peugeot 307 HDI

    Uzeo bih pomenuti model ali me zanima kakva je sada situacija sa HDI motorima posto na raspolaganju imam oko 10000,11000 EU. Konkretno interesuje me da li vredi ici na novije hdi motore 1.6-110ks i 2.0 136ks i da li se time dobija nesto na potrosnji, performansama a sa druge strane gubi na ceni odrzavanja ili slicno.
    Imajuci u vidu svotu koju imam na raspolaganju- sta mislite da li nesto moze da se uzme od polovnjaka u Veranu ili da idem na uvoz iz Nemacke?
    Inace svez sam vozac-tek polozio i ovo ce mi biti prvi auto u koji sedam.
  • malivuk406
    CBC Senator XXL
    • 04.04.2007
    • 490
    • Nbg

    #2
    moze da se uzme extra autic za te pare...
    mada ne znam, mozda bolje da uzmes nesto jeftinije na par meseci, dok se izvezbas, steta da zakacis 307...
    salim se, javim ti sutra, sad ne mogu, a javice se jos neko...
    pogledaj u top temama PKS, da li te interesuje, ako vec pazaris Lava...
    inace, vrsnjaci smo

    Comment

    • Rins
      CBC Član
      • 23.09.2008
      • 39
      • BG

      #3
      Interesuje me takodje da li ima logike uzimati restyling model 307-ice tj. da li je promenjen samo dizajn ili promene idu i dalje u smislu pouzdanosti i kvaliteta??

      @malivuk- u kom smislu vrsnjaci?

      Comment

      • malivuk406
        CBC Senator XXL
        • 04.04.2007
        • 490
        • Nbg

        #4
        pa ako si tek polozio... '90 si?

        pa u restilizovanom su novi motori, 1.6 i 2.0, mislim da je unutra malo bolje uradjen, al, u principu je to isti auto...

        evo ga i isecak iz teme French - novosti

        "307 će dobiti novo uređenu unutrašnjost sa kvalitetnijim tkaninama podignutom na novu razinu, koja će se približiti rivalima poput novog Golfa, Focusa i Astre. Očekuju se nove, kvalitetnije tkanine, novi materijali i detalji, kao i nov izbor boja karoserije. Mehanički, redizajnirana 307 ostaje ista, a kompletne promene očekuju se tek sa novim modelom 308 koji je zakazan za 2008. godinu. Ponuda motora ostaje ista, jedino HDI motori dobijaju filtre za čestice čađi. Promene će biti kod sistema zaduženih za sigurnost kao što je audio upozorenje za korišćenje pojaseva, poboljšan sistem vazdušnih jastuka, sistem za nadzor pritiska u gumama, kompatibilnost sa Bluetooth-om, 2-zonska klima. "

        Comment

        • Rins
          CBC Član
          • 23.09.2008
          • 39
          • BG

          #5
          @malivuk- 85 sam.
          Hvala na info-u za restilizovan model.

          Comment

          • Sigtran
            CBC Član
            • 04.04.2008
            • 92
            • Beograd
            • BMW 525i M (E39)

            #6
            Restilizovan je baš to, restilizovan, ništa više. Meni je lično taj noviji čak i malo ružniji ali o ukusima se ne raspravlja. Novi motor (2.0HDI od 136KS) se pravi od kraja 2004-te, i ima ponekad, mada retko, da se nađe i "stara" 307-mica sa tim motorom. Problem je jedino što svi od 136KS i 110KS imaju FAP, pa te pre ili kasnije (obično svakih 80-tak hiljada km) čeka čišćenje istog (oko 100e) i dolivanje aditiva (oko 200e). Ali mislim da vredi, jer mi je 90ks nekako premalo, barem za moj ukus, za 1350kg tešku 307-micu...

            Moja preporuka je 2.0HDI sa 136KS i nekom dobrom opremom, godište 2004-to ili 2005-to, ali dobro održavan, pažen i mažen. Nije lako naći ali vredi se potruditi... Ukoliko ti ne treba tolika snaga, možeš i 1.6HDI od 90ks, jako dobar i vrlo pouzdan i ekonomičan motor, nema FAP, i jeftiniji za osiguranje i registraciju...

            Comment

            • malivuk406
              CBC Senator XXL
              • 04.04.2007
              • 490
              • Nbg

              #7
              realno, ja bih uzeo 307 kao sto je Sigtranov...
              2.0 HDi sa 110 konja, sasvim dovoljno za tu karoseriju, jos ti je i prvi auto...
              jeftiniji je za odrzavanje od onog sa 136...
              u principu, po meni nema poente uzimati restilizovani, sem ako ti se toliko svidja...

              Comment

              • Rins
                CBC Član
                • 23.09.2008
                • 39
                • BG

                #8
                @ Sigtran ispruzio bi se nekih 10k ili 11k Eu max- restilizovani mi nije nikakav fetish, naprotiv, vise mi se svidja onaj od ranije nego me samo zanimalo da li je sa redizajnom bilo i nekih kvalitativnih promena ali i to pitanje je sad reseno.

                Tih 80000 km cu ja preci za 10 godina posto ne planiram da se odreknem markice.

                Onaj motor 1.6 sa 110ks si slucajno izostavio ili... ?

                Nazvao sam danas Verano i skontao da tamo manje vise nema sta da trazim sa ovim keshom koji sam spreman da odvojim. Da dam 14-15k za polovan auto nesto mi ne ide.

                Kod mene je najveci problem sto ja stvarno pojma nemam o autima jer niko u kuci ne vozi- ali ima to i dobrih strana niko me nista nece pitati ni za gorivo ni za bilo sta tako da auto iako je nacelno porodicni, u stvari je moj.
                Na kraju ostaje problem kako uzeti auto, halo oglase bih izbegao, ostaje varijanta plac ili dovoz iz Svabije ( u svakom slucaju cekam 1.januar i smanjenje carina).

                Comment

                • malivuk406
                  CBC Senator XXL
                  • 04.04.2007
                  • 490
                  • Nbg

                  #9
                  halo oglase obidji u sirokom luku, kao i Bubanj potok....
                  verano doteruje kola do 2 god starosti, i nekih 80k na satu, tako da su skupi...
                  mogu da ti preporucim 2 placa, al najbolje bi bilo da ti neko dotera auto iz EU... ne mora svabija konkretno, sem ako imas nekoga za to vec...

                  Comment

                  • Rins
                    CBC Član
                    • 23.09.2008
                    • 39
                    • BG

                    #10
                    Znam da verovatno ima i povoljnijih solucija od uvoza iz Nemacke- ne znam kako konkretno stoji stvar sa ponudom Pezoa u drugim zemljama- Francuska,Begija mozda?

                    Malo sam nezgodan sto se tice boje jer u obzir bi dosle isljucivo crna, mish siva i eventualno bordo

                    Comment

                    • malivuk406
                      CBC Senator XXL
                      • 04.04.2007
                      • 490
                      • Nbg

                      #11
                      pa imas Italiju (najjeftinija, a moze da se nadje dobar autic), belgija, holandija...
                      samo tesko ces naci nekoga ko ce ti to odraditi... po meni je bitnija oprema i motor kao i samo stanje auta, od boje, al dobro...

                      Comment

                      • Sigtran
                        CBC Član
                        • 04.04.2008
                        • 92
                        • Beograd
                        • BMW 525i M (E39)

                        #12
                        Originally posted by Rins
                        Onaj motor 1.6 sa 110ks si slucajno izostavio ili... ?
                        Za razliku od 1.6HDI 90ks, ovaj od 110ks uvek ima FAP, pa je malo skuplji za održavanje. Zato sam ti i predložio 1.6HDI 90KS kao "ekonomik" varijantu, koja jako malo troši i jeftinija je za održavanje i registraciju, a 2.0HDI 136KS ako ti ovo prethodno nije dovoljno. Naravno, i ovaj kao moj je OK, on je negde između...

                        Comment

                        Working...
                        X