bmw 525tds

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • supic dejan
    CBC Veteran
    • 11.07.2006
    • 146
    • Novi Sad

    bmw 525tds

    Drugar mi nudi Bmw 525tds 1994godište. Spoljašnji izgled je sasvim o.k.
    Unutrašnjost zadovoljavajuća. Deluje utegnut, lepo leži na putu, stvarno pliva na putu.
    Oprema, klima, koža, el paket, abs...
    Urađena generalna motora

    Zamerke: ne funkcioniše podešavanje volana, ne znam razlog,
    ler gas, kao da malo oscilira,
    Vozim MB 190e na tng, ali mi se čini da Bmw je jako trom ili ja tripujem.

    Molim Vas za savet oko ovog auta. Nikad nisam imao dizelaša, pa nemam nikakva iskustva vezano za ovakve automobile.
  • overspeed
    CBC Senator XXL
    • 24.05.2005
    • 2779
    • Kosovska Mitrovica

    #2
    Da si prosrchovao malo iskopao bi npr. ove teme:

    http://www.cannonballforums.se/viewtopi ... tds+525tds

    http://www.cannonballforums.se/viewtopi ... tds#564914

    http://www.cannonballforums.se/viewtopi ... tds#298690

    - tu je bilo dosta priche o tom 2,5tds motoru...

    U sushtini ako je generalna odradjena kvalitetno, sa kvalitetnim materijalom i delovima, oko motora ne bi trebalo da brinesh u neko dogledno vreme, recimo narednih 250-300 k km minimum. E sad, to shto je uradjena generalna (a to na tom motoru nije nimalo jeftina rabota) a auto je na prodaju vec treba da budi na oprez i baca sumnju na auto. Pitanje je samo koliko ste vas dvojica zapravo "dobri", to jest da li ste "drugari" ili ste drugari?

    To sa podeshavanem volana i oscilovanjem lera nisu problemi zbog kojih treba "shkartirati" jedan auto pri izboru, to se sve da srediti ochas posla... Neka ti fokus bude na tom motoru, to je "pod broj jedan", sve ostalo je sitno...

    BTW. Taj motor ima oko 140 KS i negde oko 250 Nm, shto za poprilichno teshku peticu nije bash "obilje snage". Trojka E36 sa tim motorom je ishla odlichno, opushteno je mogla da se nosi sa 320i u potezanjima i medjuubrzanjima. Ali petica je vec 200-tinak kg vishe i od vrlo potentne trojke 325tds, petica sa ovim motorom je samo dovoljno dobra za preticanja bez straha (samo bez preterivanja ) odnosno za opushtenu vozhnju tokom vishechasovnih krstarenja.

    Solidan auto u svakom sluchaju, ali shto zbog registracije, shto zbog odrzhavanja ja moram da apelujem na 520i kao razumniji i realno bolji izbor.
    http://www.bmw.tv

    Comment

    • supic dejan
      CBC Veteran
      • 11.07.2006
      • 146
      • Novi Sad

      #3
      Pročitao sam sve te postove, ali me još interesuje na koliko obrtaja taj motor treba da radi u leru, jer ovaj se vrti oko 800-850, pa mi se čini kao da je malo bučniji u radu i ima problem što malo teže pali dok je ugrejan, a dok je hladan normalno pali. Da li je to zabrinjavajuće i šta je mogući uzrok toga, jer kao što rekoh nemam iskustva sa dizelima.

      Comment

      • overspeed
        CBC Senator XXL
        • 24.05.2005
        • 2779
        • Kosovska Mitrovica

        #4
        Tih 850 rpm u leru mi deluje kao previshe, ali to mozhe da ima veze sa onim shto si ranije naveo, oscilovanje u leru, tako da je moguce da im je uzrok zajednichki. To je u celoj prichi skoro pa irelevantno, kao shto rekoh nije to ono shto treba da (te) brine.

        To sa otezhanim startom kad je motor zagrejan je daleko bitnije, a uzrok tome mozhe biti mnogo toga, od losheg alternatora i grejacha, preko pumpe koja je pred izdisajem i loshih injektora goriva, pa sve do loshe kompresije. A poshto si pomenuo da je na autu nedavno radjena generalna, sa tim simtpomom treba biti itekako oprezan jer ako je opet izgubio kompresiju onda je generalna bila fusheraj i tu ne gine novo otvaranje... Dakle to bi trebalo proveriti, "fabrichka" kompresija na tom motoru je 22:1, ako je generalna iole dobro uradjena morali bi u najmanju ruku svi cilndri biti iznad 20. To je najgori scenario. Bolja varijanta je da je otishla tj. oslabila pumpa, ili da je injektorima vreme za zamenu. Injektori su na tds motorima uglavnom bili uzrochnici takvih problema, ali nishta ni od ovog ostalog pomenutog nije iskljucheno. U svakom sluchaju oprez i ako si uopshte zainteresovan, uzmi auto i bez pratnje prijatelja (shto mislim da ne bi trebalo da bude problem ako je poverenje u pitanju) oteraj auto na merenje kompresije i resto u neki normalan servis.
        http://www.bmw.tv

        Comment

        • Hermes
          CBC Senator XXL
          • 14.02.2006
          • 1306
          • https://t.me/pump_upp
          • bemve

          #5
          Originally posted by overspeed
          , "fabrichka" kompresija na tom motoru je 22:1, ako je generalna iole dobro uradjena morali bi u najmanju ruku svi cilndri biti iznad 20.
          To 22:1 je kompresioni odnos, a pritisak koji se u stvari meri mora biti mnogo veci, npr 33,34 bara da bi se motor smatrao dobrim.
          https://t.me/pump_upp

          Comment

          • overspeed
            CBC Senator XXL
            • 24.05.2005
            • 2779
            • Kosovska Mitrovica

            #6
            Bice da si u pravu, kompresioni odnos sam imao na umu...

            Pisao sam razmishljajuci o tom problemu sa startovanjem toplog motora i to bash posle nedavne generalne, nisam bio "tu" 100%. U svakom sluchaju ne htedoh da napishem odmah ali evo sad cu, taj auto bi najbolje bilo zaobici. Mozhe sve da proveri u servisu ali vec mi se javlja shta ce da mu kazhu...
            http://www.bmw.tv

            Comment

            • supic dejan
              CBC Veteran
              • 11.07.2006
              • 146
              • Novi Sad

              #7
              hvala na odgovorima, motor ni malo ne duva, a ne troši ni ulje, pa je verovatno to sve vezano za pumpu i dizne.

              Comment

              Working...
              X