Saab...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dren
    CBC Senator XXL
    • 24.08.2005
    • 1068
    • Sarajevo

    Saab...

    Listajuci neke auto kuce u BiH, i naisavsi na ovako nesto, sta bi mi sve Saabovci sa iskustvom mogli poruciti ???



    Ovo mi izgleda kao prilicno posteno ocuvano vozilo, vjerovatno bih ga mogao ostaviti i otkljucanog, pa ako nema telefona u autu i/ili novcanika, niko ga ne bi ni pogledao... Moze i plin, a i cijena je kao kod losijeg Golfa 4...

    "Svedjani" naprijed !
  • Dren
    CBC Senator XXL
    • 24.08.2005
    • 1068
    • Sarajevo

    #2
    Nigdje nikoga ?

    Haj'te Svedjani, ohladi se Svedski sto !!!

    Comment

    • overspeed
      CBC Senator XXL
      • 24.05.2005
      • 2779
      • Kosovska Mitrovica

      #3
      Ja cu sad, a shvedjani valjda navrate kasnije...

      Samo ovo da kazhem: prijatelj koji zhivi u Madjarskoj a koji trenutno radi ovde ima ovakav 9-3 tamno plave boje ali LPT verziju, kazhe da je oko 180 KS, a ovde verovatno da je atmo verzija u pitanju? Elem, on auto ima vec par godina i prezadovoljan je, prelazi sa njim puno i kazhe da mu nije do sad pravio vecih problema, redovno odrzhavanje i to je to, za sad. Imao je problem sa ruchkicama za usmeravanje mlaza na reshetkama ventilacije, od pre nekoliko meseci ne radi mu onaj "night mode" displej i kazhe da ne namerava da ga popravlja jer ne vidi njegovu svrhu , par sitnih problema sa elektronikom i to je to... U principu je zadovoljan autom i kazhe da nece da menja brend. Njegov auto je 2001. godishte i ima svetlu braon kozhu. Meni iskreno se nije svidelo poprilichno loshe stanje te kozhe nakon relativno malo vremena, jer 7 godina i nije neki veliki period, ali mozhda je u pitanju i nehajnost jer i to treba ponekad ochistiti, premazati kremom i sl. Sem toga oplate ili unutrashnje obloge na A i C stubovima su spale i rasklimale se, tako da se preko neravnina i sl. "javljaju" u vozhnji, shto opet na autu od 7 godina i sa tek drugim vlasnikom (prvi je vozio auto samo 3 godine) nije bash za pohvalu. Mimo toga meni se auto svidja, vozio sam ga par puta odnedavno, sasvim dobro lezhi i ima direktan upravljach. Njegov sa 180 KS ide odlichno, mada ce i ovih 150 KS sasvim lepo da voze karoseriju 93-ojke... Eto, imao sam toliko da napishem, pa ako bar neshta vredi...

      E da, na ovom linku nisu bash tachne informacije, jer mislim da 9-3 ima bochne vazdushne jastuke za telo + zavese, samo ne znam da li je sve bilo standardno ili je neshta bilo opciono. U svakom sluchaju znam da ima bar neku standardnu zashtitu pri bocnom udaru, shto ovde nije navedeno. Sem toga, sumnjam i da nema tempomat jer je to bilo pprilichno uobichajen i standardan deo opreme, bar u toj poslednjoj godini proizvodnje modela, kad su proizvodjachi uglavnom "darezhljivi" po pitanju opreme.
      http://www.bmw.tv

      Comment

      • TAZZ
        Banovan
        • 30.05.2005
        • 1409
        • NBGD,SERBIA

        #4
        Ovih 15000 KM je oko 7.500 do 8000 evra...

        To je Cena malko jaka, s obzirom da auto nema kozu, nije u totalnom FULLu, po meni...

        Taj motor je 2.0 TuRbo ECO power i on je LPT, koji ide u overload do nekih 0.4-0.48 BAR-a loada od nekih 2300 Rpm... i raspolaze sa nekih 210-230 NM...

        Shta ja znam... Mislim da se za taj novac moze kupiti neshta bolje, da je Taj auto nekih 5,500-6000 p i hajde da se razmisli... ali owako ne znam...


        SAAB 93 SportSedan, koje je ipaq priznacesh Keva koliko je lep, i Pravo da ti kazem dosta upravljiv i dobar auto, moze da se nadje u Italiji za nekih 8000 evra... ipaq Sport Sedan je Sport Sedan... ne znam kakvi ste sa uvozom pa ne znam za izdatke prilikom istog...

        Treba razmisliti... SAAB 95 moze da se nadje 2002/2003 u Italiji od 6000, pricham da su u OK stanju!

        SAAB 93 Aero, 2001 godina...

        SAAB 93 2.2TiD, 2001 godina

        Comment

        • Dren
          CBC Senator XXL
          • 24.08.2005
          • 1068
          • Sarajevo

          #5
          Ma startna ideja vodilja je bila ako je G4 karavan TDI, losijeg stanja ovoliko ili vise para, onda... Mada nisam bas siguran da ce ga ovaj lako prodati svakako, em nije VW, em nije Golf, em nije TDI... Pa bi se mozda mogla korigovati cijena...

          Ima li ova generacija nekih poznatih nedostataka, na koje bi trebalo obratiti paznju, ili prednosti, koje ne bi trebalo reci prodavcu...?

          Posto sa Svedjanima (ni na benzinskoj pumpi...) dosad nisam imao posla...

          Comment

          • TAZZ
            Banovan
            • 30.05.2005
            • 1409
            • NBGD,SERBIA

            #6
            P pazi uvek moze da se ide na varijantu turbo pri kraju...nema kozu, SID display zna da crkne da se pogube kockice, polja na njemu... klasika GM, tachnije VECTRA... generalno pouzdana auta ako su OK odrzavana...
            menjach zna da ode od silovanja, pa polovan dodje oko 400 evra...i navishe...

            Comment

            Working...
            X