Pomoc KIA vs I10

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Barbie
    CBC Početnik
    • 18.10.2008
    • 1
    • Beograd

    Pomoc KIA vs I10

    Lutajuci po netu i lupajuci glavu za koji auto da se oslucim, srecom naletih na ovaj forum...Mislim da sam na pravom mestu i molim Vas da mi pomognete oko odluke...
    Naime, imam na raspolaganju 10000 eura, zelim da kupim iskljucivo nov auto, sa nekom normalnom opremom.Obisla sam skoro sve dilere u gradu i izbor mi se suzio na dva modela.Prvi je kia picanto a drugi i10.Cena im je priblizno ista, dok je sto se opreme tice i10 u blagoj prednosti. dizajn im je prihvatljiv, tako da mi u sustini taj momenat ne moze pomoci pri odluci. ja Vas molim da mi sugestijama pomognete da se odlucim za jednog...
    Imam utisak da ako ovako bez nekog jakog razloga se odlucim za jednog za ovim drugim pozallim sigurno....
    HELP!!!!
  • aivan
    CBC Senator
    • 28.02.2006
    • 247
    • Bograd, Mirijevo

    #2
    S obzirom da kazes da je i10 u blagoj prednosti po opremi, i s obzirom da je i10 noviji model rekao bih da je i10 bolji izbor.

    Sto se tice izgleda, kazes da su tu negde ... mada se meni i10 vise svidja i u tom pogledu.

    Naravno, ne bi bilo lose da probas oba modela pa tek onda da odlucis, mada znam da je smaranje probati ih, nekad nemaju vozila za probu, nekad im nisu tu .. itd ..
    Astra Classic II 1.4 Twinport (ex: Kadett E 1.3i )

    Comment

    • artichoka
      CBC Veteran
      • 14.05.2005
      • 141
      • Beograd
      • Peugeot 205XS

      #3
      Ne znam za i10, nisam vozila niti se vozila u njemu ali jesam vozila picanto par dana pa cu ti preneti svoje utiske, a mozda neko zna nesto o i10.

      Picanto jeste solidan, dovoljno dobro ide za vozikanje iako sa klimom bukvalno kao da mu se prepolovi snaga. Ne dopada mi se njegov menjac i papucice, iako je to verovatno neki moj osecaj i tebi mozda to ne bi zasmetalo.

      Udobnost - pa nije neudoban, daleko od toga i za auto svoje klase i cene mislim da je ok. Unutra ima mesta dovoljno a ni gepek mu nije minijaturan.

      Ono sto me uzasno zivcira kod picanta je A stub koji je tako debilan da u krivini nemas preglednost uopste, tako da je meni x puta doslo da izbacim glavu kroz prozor da bih videla sta se desava na putu.

      Najbolje kod picanta je potrosnja, ja sam uspela da prevalim 300km sa 15 lit bezolovnog naravno bez klime mada pretpostavljam da je kod i10 potrosnja slicna.

      i10 je noviji auto pa imaj i to u vidu. Sudeci po i30 ja ne bih rekla da su se zezali ni sa i10. Jadino sto mi se cini da je i10 manji, ali mozda gresim.

      Comment

      • JAPANX
        CBC Senator XXL
        • 10.08.2006
        • 2159
        • Beograd

        #4
        izmedju ta dva modela, uvek i10

        definitivno je mnogo bolji u svemu, da sada ne objasnjavam jer me mrzi ali auto odlicno ide, ima dosta mesta uprkos malim dimenzijama i za picanta je definitivno za klasu bolji

        naravno, obavezno prvo test voznja oba modela sa i bez upaljene klime i to po gradu a ne samo po poligonu i videces debelu razliku

        picanto ima drugarica a i10 ili "LIO" kako su ga grci preveli sam vozio iz rent-a-cara pa znam razliku

        Comment

        • ada
          CBC Senator XXL
          • 04.06.2005
          • 2375
          • Novi Sad
          • Svasta nesto

          #5
          evo gde ces naci za pocetak odlican odgovor na tvoje pitanje!

          http://www.cannonballforums.se/viewtopi ... 615#587615
          Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
          Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
          Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
          Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

          Comment

          • VR6
            CBC Senator XXL
            • 31.10.2004
            • 512
            • Sarajevo

            #6
            Nisam vozio nijedan od ta dva, no Hyundai I10 je noviji automobil, pa bi u skladu sa tim trebao biti i bolji. Takodjer, gledajuci rezultate Crash testa, I10 je dobio 4 zvjezdice, a Kia Picanto ima samo 3. Ne znam zasto samo gledas koreance, al evo i jedna preporuka od mene, Fiat Panda. Moze se dobiti za ispod 10000 Eura, jeste vec malo duze na trzistu, no taj auto je dobio titulu Evropskog auta godine. Ja sam vozio 4x4 model i autic je na mene ostavio skroz pozitivan dojam. Da ima malo simpaticniji izgled, vjerujem da bi bio mnogo prodavaniji nego je, jer mu u voznji prakticno nemas sta zamjeriti. Iako su koreanci noviji, sumnjam da se u voznji ponasaju bolje od Pande, sad mozda jesu pouzdaniji i imaju vece garancije, al to je vec druga prica...

            Comment

            • agw
              CBC Veteran
              • 20.04.2008
              • 125
              • Novi Sad

              #7
              Originally posted by artichoka

              Picanto jeste solidan, dovoljno dobro ide za vozikanje iako sa klimom bukvalno kao da mu se prepolovi snaga. Ne dopada mi se njegov menjac i papucice, iako je to verovatno neki moj osecaj i tebi mozda to ne bi zasmetalo.
              To jednostavno nije istina. Prakticno se ne oseca kada se ukljuci klima, ali je istina da je klima nejaka. Leti kada ukljucim klimu moram i ventilator da postavim na najvecu mogucu brzinu. Onda mi se smrznu ruke, a onima pozadi i dalje toplo.

              Imam Picanta godinu dana. Presao sam 25000km i sada se pojavio prvi problem. Kvacilo je postalo tvrdo, zamenili su mi sajlu u garantnom roku.

              Imace imam i ugradjen gas. Potrosnja benzina je bila od 4,5-7l, a gasa od 6-9,5l.

              Autic je inace zivahan. Prima bolje gas na niskim obrtajima od Subaru Impreze 1.5 koju isto imam.

              Picanto 62KS 980kg 151km/h 15,1 sec
              Impreza 107KS 1385kg 175km/h 14,0 sec

              Za grad je Picanto izvanredan - poluprecnik okretanja mu je 4,6m, volan sa servom lak - 2,6okretaja od kraja do kraja.

              Kocnice odlicne, lezanje dobro.

              Klirens je dovoljan, mada imam malo problema sa procenom jer sam ranije imao Ladu Nivu pa na to nisam nikada obracao paznju.
              Retrovizori odlicni, veliki i kockasti.

              Lako ga je parkitati u rikverc, nisu potrebni nikakvi senzori da bi znao dokle mozes da vozis.

              Kasko osiguranje 24000 din.

              Servis na 15000km - 6700din.


              i10 je noviji i veoma lice, pretpostavljam da ne moze biti losiji - istina pravi se u Indiji.

              Comment

              • artichoka
                CBC Veteran
                • 14.05.2005
                • 141
                • Beograd
                • Peugeot 205XS

                #8
                Ja samo prenosim svoje iskustvo.
                Uostalom to nije nista neocekivano, ima i jacih auta na kojima se oseca gubitak snage sa ukljucenom klimom.

                Comment

                • agw
                  CBC Veteran
                  • 20.04.2008
                  • 125
                  • Novi Sad

                  #9
                  Originally posted by artichoka
                  Ja samo prenosim svoje iskustvo.
                  Uostalom to nije nista neocekivano, ima i jacih auta na kojima se oseca gubitak snage sa ukljucenom klimom.
                  I ja isto

                  Comment

                  • artichoka
                    CBC Veteran
                    • 14.05.2005
                    • 141
                    • Beograd
                    • Peugeot 205XS

                    #10
                    <OFF>samo sto ja ne kazem da to nije istina</OFF>

                    Comment

                    • prle
                      CBC Senator
                      • 04.09.2006
                      • 223
                      • Beograd - Konjarnik

                      #11
                      ja sam picanta vozio u grckoj na moru 7 dana, ubio oko 450km, nisam siguran koji je motor bio, a ono sto mogu da kazem je da je sasvim fino isao do 100km/h, potrosio oko 7.5l mesovite voznje, klima je bila jaka, i retko sam stavljao na 4. brzinu, prakticno nikada, ali tacno je da putnici pozadi slabo osecaju, a nije se bitno odrazavala na voznju, tj zivahnost motora.

                      mali, za grad savrsen, okretan, mada lose postavljen stub, pa nije najpregledniji

                      iskreno iznenadila me je visoka potrosnja, mada otvoreni putevi na krfu nisu bas "klasicni" ali opet cini mi se da je puno...

                      Comment

                      • click
                        CBC Veteran
                        • 13.09.2007
                        • 128
                        • Beograd

                        #12
                        Originally posted by agw





                        poluprecnik okretanja mu je 4,6m,





                        Kako si ovo izmerio?!

                        Comment

                        • *IvanT*
                          CBC Senator XXL
                          • 30.01.2005
                          • 3234
                          • Srbija, Beograd, Kara

                          #13
                          poluprecnik okretanja mu je 4,6m,
                          http://www.lovatogas.co.rs

                          Comment

                          • agw
                            CBC Veteran
                            • 20.04.2008
                            • 125
                            • Novi Sad

                            #14
                            Originally posted by click
                            Originally posted by agw


                            poluprecnik okretanja mu je 4,6m,

                            Kako si ovo izmerio?!
                            Pise u tehnickim podacima

                            Comment

                            Working...
                            X