Fiat coupe 2.0 16v turbo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mishio
    CBC Senator XXL
    • 29.05.2007
    • 1204

    #16
    uzimaj

    ma nece te nesto mnogo boleti gorivo posle hgt, realno tu je razlika mozda 1-2litra, ako je i bude, normalne voznje, e sad a to 24l potrosnja, da ako meris non stop pun gas, pa tada i hgt trosi 20l

    ako ne prelazis neke ogromne km godisnje, i ako imas mogunosti da odrzavas (gorivo ne bih naveo kao kriterijum jer ne vozis sada punta 1.9d koji trosi kao kandilo pa da budes sokiran), onda uzimaj i uzivaj

    Comment

    • reaper_HGT
      CBC Senator XXL
      • 05.09.2007
      • 888
      • Beograd

      #17
      pa ono, ja realno vise vozim da bi vozio nego da bi stigao negde, HGT ubije 13l normalne voznje, ovaj coupe kaze decko ne prelazi 11 kad se vozi do 3, 4000rpm, odrzavanje kazu ljudi da nije strashno jer ima mnogo zajednickih delova sa par modela lancie i fiata, i dalje sam pod utiskom zvuka blow offa

      Comment

      • neshaoct
        Banovan
        • 18.08.2007
        • 1754
        • Beograd, Rakovica

        #18
        Fiat Coupe 16v Turbo

        Fuel consumption : 18.2/21.9/24.5 UK MPG Autocar test overall/touring/best
        A, kad se to prevede u L/100Km :

        15,8/12,85/11,5

        edit : Ubile me engleske mere...

        Comment

        • mishio
          CBC Senator XXL
          • 29.05.2007
          • 1204

          #19
          ma da turbak je to, realno mu je garenja bas 16litara.. a mislim da te ne laze da je ok voznje 11l ok potrosnja, na otvrenom verujem da ide i do 8l ali ispod vec tesko.

          nemoj da te to vara sto pasu delovi, coupe je generalno skuplji u odnosu na ostale fiata za odrzavanje dosta, narocito turbaci, ali nije toliko strasno da bi te to bas oteralo

          ja bi to menjao

          Comment

          • reaper_HGT
            CBC Senator XXL
            • 05.09.2007
            • 888
            • Beograd

            #20
            tako nesto sam i ja doznao, sto je ok, 100 din na 10l me nece spasiti, nije lako prelomiti ovo nikako, punta sam taman sredio da izgleda savrseno, ali ovaj motor je takav kakav je i to je, a ovo je ipak T, odlepicu
            punto je lepsi, coupe je brzi

            Comment

            • -Miloš-
              CBC Senator
              • 16.12.2007
              • 269
              • Beograd, Karaburma
              • yugo tempo 1.1

              #21
              Pa ako recimo mozesh da svarish brembo kochnice koje su must have za kupea [turbo verzije], motor koji ce morati na servis jer nije to auto za pijac i boljke koje su tipichne za jedan sportski auto u srbiji dolazimo do fine cifre. Barem nije toliki klishe ko vr6 a zna da prevaspita istog

              Mada iskreno ja bi sve to prezalio kad sednesh u onaj pinin farina enterijer i poterash 200 konjica

              Comment

              • hagor
                CBC Senator XXL
                • 05.12.2007
                • 362
                • Krusevac

                #22
                sve sve, samo koliko sam ja cuo za potroshnju te laze, komshija moj je pre 2 godine imao 2.0 16v T i kaze da je troshio 13-14 na normalnoj voznji a kad se bije do crvenog nagura na 20l
                BMW e36 328i cabrio 2.8 193hp 280nm 1995 god.
                Mercedes 190D 2.0 75ks 1990god

                Comment

                • chikavili
                  CBC Senator XXL
                  • 11.02.2008
                  • 732

                  #23
                  Chipovan hoce 20 ili cak i preko. Za stock ne znam.
                  Jednu bitnu stvar treba uzeti u obzir kada se kupuje ovaj auto, a to je da je jako tesko naci u srbiji majstora koji hoce/zna da ga odrzava!

                  Comment

                  • Vocko
                    CBC Senator XXL
                    • 25.04.2005
                    • 4556
                    • nBGd

                    #24
                    Pustite me tih prica o potrosnji kao ne trosi mnogo kada ga normalno vozis... Ti taj auto uzimas da bi ga vozio ko bakica ? Zajebi me tih fora kao necu da ga stiskam preko 3k rpm, kad god se ukaze prilika ima da ga stisnes do crvenog da pojuri cela ergela od 200 kOnjOva...
                    Racunaj da ce ti auto prvih dana trositi preko 20l dok svima pokazes kako ide

                    Odrzavanje samog turbo motora je nesto komplikovanije nego obicnog, al' ti kao vozac moras znatno vise paznje da mu posvetis, a na tom autu se izredjalo vec dosta vlasnika koji ko zna kako su ga vozili... U stvari zna se, pun gas, pun gas, pun gas, dodje kuci, parkira, ugasi. Turbinu ko ****.

                    Mada u tvom slucaju znas prethodnog vlasnika, pa je to olaksavajuci faktor.

                    btw Dobro razmisli zbog finansijskog momenta u slucaju da nesto otkaze. Raspitaj se licno, ne iz rekao mi Pera iz MML-a da ima..., za cene delova, ali ne mislim delova za redovno odrzavanje, toga ima sigurno, nego za delove motora koji mogu da otkazu, delove limarije...

                    Znas koji sam auto vozio, bio u picnutom stanju, pa me ****** skenjala... Kao ima delova, mogu da se nadju... Svi prevideli, ujedno i ja, da pise "special edition", pa sam krv propisao dok sam nasao delove, a farove sam morao da uzimam originalne 380e/kom, pa puta 2... Al' mi gille pomogao, pa me je izaslo manje.
                    I naravno da je osiguranje trebalo sve da pokrije, jer nije moja krivica, al' je i sa tim bilo natezanje. Zao mi je sto nisam imao vise vremena, tuzio bi ih.

                    Sve u svemu tri(sta) puta meri, jednom seci.
                    I da... "Svi" ce da te savetuju da uzmes, jer je auto za lozenje ovo ono, a ne do bog da mu se nesto desi, nikog nece biti da pomogne tj to je tvoja briga

                    Manje vise to su sve razlozi zasto nisam uzeo RX-7 Turbo II
                    A i cekam da skupim pare za RX-8 (na Sveti Nikad)

                    Comment

                    • skijash
                      CBC Senator XXL
                      • 07.09.2007
                      • 1354
                      • Beograd
                      • wrx

                      #25
                      Ili se zameni sa čovekom na 15 dana pa vidi kako je

                      Comment

                      • starac vujadin
                        CBC Senator XXL
                        • 27.08.2005
                        • 2617
                        • Stari grad

                        #26
                        Ja bih se vrlo tesko odlucio da menjam Punta za takvog Coupe-a.

                        Decko te laze za potrosnju, taj auto dosta trosi. Mada, onaj ko hoce da ga ima u principu ne gleda mnogo na tu stavku...meni to ne bi bila stvar zbog koje bih se odlucio za ili protiv.

                        Inace, 20v je bolja verzija od 16v i atmosferac i turbo, ali dobar je (odlican je) i 16v.

                        Bitno je kako je ocuvan auto, a to treba vrlo ozbiljno pogledati.

                        Comment

                        • reaper_HGT
                          CBC Senator XXL
                          • 05.09.2007
                          • 888
                          • Beograd

                          #27
                          meni se iskreno ne menja auto jer sam ga taman sredio kako treba, i imam ronal turbo razmisljam o ovome: http://www.gasmas.gr/

                          ne moze direktan link, dole sa leve strane zuti punto link

                          Comment

                          • mishio
                            CBC Senator XXL
                            • 29.05.2007
                            • 1204

                            #28
                            pazi ako ti imas zelju za vise snage, nemoj da si lood da budzis punta, najelegantija varijanta je prodas i uzmes turbaka,gde jos bolje od coupea.
                            Sem ako nisi emotivno vezan, ili fasciniram samim puntom pa bas oces na njemu turbo, to je druga prica.

                            A ako nemas potrebe za vise snage, i vec si vise pri tome da zadrzis punta jer si ga sredio i znas sta vozis, onda ne znam gde razmisljanje, vozi i uzivaj.
                            Iako je tvoj HGT ja ga ne bih mogao porediti sa coupeom, naravno sve to po znakom pitanja ako je stvarno dobar primerak. Potrosnja, bi tek trebala da te zanima ako bi na punta stavio u srbiji turbo, kako bi se to stelovalo, i gde bi mogao da radis, bolje pre nitro nego turbo

                            Lepo ti je i Vocko napisao, to je tvoj dzep i ti se na kraju i pitas, ali ako imas potrebe za vise ks, i po meni za duplo lepsim autom, onda uzimaj coupea i uzivaj

                            daj slike neke tog coupea

                            Comment

                            • -Miloš-
                              CBC Senator
                              • 16.12.2007
                              • 269
                              • Beograd, Karaburma
                              • yugo tempo 1.1

                              #29
                              Kupe ima veoma kvalitetan motor tj. otporan je na silovanje shabana u nekoj vecoj meri nego ostatak. Ako se pravilno odrzava dosta moze da se predje sa njim.

                              Veshanje je od tipa, pashu delovi sa fiat marea [ovo je informacija iz delte]

                              Najslabija karika su mu kochnice. Brembo nikako ne bi trebalo menjati sa nekom alternativom.

                              16v nije nishta vishe kvalitetan od 20v nego shto za 16v ima dosta manje delova za akanje.

                              U principu ako neko 'oce kupea, a da ne razmishlja da mu neshto ne zabode nek ide na non turbo verziju. Jeste da je 50 konja manje ali uzitak nikako nije izostavljen.

                              1.8 16v ide u najslabiju verziju kupea i mislim da HGT puntici furaju isti motor.

                              Comment

                              • Manfred
                                CBC Senator XXL
                                • 04.08.2007
                                • 905
                                • Beograd

                                #30
                                ja sam na dosta mesta chuo da je 16vt bolji od 20vt, da je izdrzljiviji, ali nisam pametan da tvrdim, kad nisam imao ni jedan ni drugi...

                                u svakom slucaju, ako hoces 20 16vt da gurash u punta, po mom mishljenju je uvek bolja varijanta da uzmesh kupea, jer je ta kolicina para koju ces morati da gurnesh u punta jednaka kolicini za koju bi sredio celog komplet kupea...

                                Comment

                                Working...
                                X