Zverko nemam reci hvale za ovoliki trud koji si ti ulozio da mi sve objasnis(obzirom da se ni ne poznajemo)kao i za sve ljude na forumu.Naravno da cu poslusati sve vase savete pa ako pazarim javljam se.
Jos jednom hvala svima POZ !
ajmo dalje. mnogo su male fotke pa ne mogu da provalim koji sistem kocenja je napred tj da li su takozvani UFO diskovi. ako jesu budi spreman na neku od konverzija tipa A100 2.8 ili A8 . u opba slucaja su placke i diskovi daleko jeftiniji nego kod ovog gde diskovi lice na leteci tanjir tj imaju celicnu kapu koja ustvrai sluzi da drzi dizk za glavcinu jer sape kod njega disk hvataju sa unutrasnje strane. zasto je to tako uradnjeno. vrlo banalna i prosta stvar. da bi disk presnika 310mm mogo da stane pod felnu od 15'' ovaj vidim nosi 16'' te se iskreno nadam da ima kocenje koje je posle stavljano u A8 tj cetvoroklipna klesta koja koriste 4 male plocice.
evo i slike. dakle, ovo je problem. novi diskvi cca 500e plocice cca170e ali ajde ipak je to textar nego sto traju 10000
dakle, kakv god drugaciji sistem da vidis, dobro je...
Ovo je jedan od najlepsih Audijevih modela a u svoje vreme je bio stvarno vrh auto industrije , ima gotovo sve sto imaju i 15 godina mladji automobili .
Primerak koji si ti namerio izgleda u odlicnom stanju ali naravno jedino kompetentno je uzivo i po mogucstvu sa nekim ko zna "cake" kod ovog automobila . Jevrem i Zverko su ti dali smernice na sta da obratis paznju ali auto svakako treba ozbiljno uzeti u razmatranje (citaj izgleda odlicno) i ako je sve ok KUPUJ
Ps:Obavezno uzmi u obzir malo vecu potrosnju i paprenu registraciju ali ako to nije problem S4 je bez dvoumljenja extra automobil.
To je auto iz koga je nastao A8 tj bukvalno sve ima sto i tadasnji A8. (alu space frame je napravljen '94.) vec 95. izlazi S6 sa 4.2 V8 motorom koji se istovremeno ugradjivao u A8. Auto je takvo cudo da se na 260 ponasa isto kao i na 120.
moj S4 je zavrsio u gradistu kod pozarevca i uzeo ga je covek da bi ga vozio na duze a ne da se iscefi. ne verujem da je na prodaju posto je nastavio sa sredjivanjem tamo gde sam ja stao. isti da kad ga je uzeo otiso u porsche i porucio diskove za 5 glava
Nista jbg-a.Poceo matori da nabraja "SITNICE" koje bi trebalo odraditi pa sam valjda na vreme odustao.
I jos jednom bih zeleo svima da se zahvalim na savetima.
Comment