Audi a3 ili BMW 118d

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • saleee
    CBC Početnik
    • 12.11.2008
    • 2
    • Beograd, Srbija

    Audi a3 ili BMW 118d

    Ovako konkretno me interesuje koji je bolji od ova dva modela Audi a3 1.9tdi 105ks, gradska potrosnja ~7l, ili BMW 118d 120ks gradska potrosnja ~8l. Oba auta su 2005 godiste, audi a3 presao 110 000 km, a bmw 123 000. Takodje oba auta su odlicno ocuvana, redovno servisirana, nisu udarana i slicno... Ja sam do sada vozio opel-a, doslo vreme da se menja, i imam priliku da pazarim jedan od ova dva modela. Spoljni izgled mi je podjednako lep i kod bmw-a i kod audi-a; unutra mi audi deluje malo lepse i za nijansu bolje (instrumentalna tabla mi je daleko lepsa pa otud i ovo misljenje). Registracija je za audi jeftinija za 5000 din (ali to i nije neki presudan faktor vec samo mali + na strani a3-ojke). Pitam vas koji se razumete koji je bolji (105ks mi je sasvim dovoljno stoga ovih 120 ks na strani bmw-a nije presudan faktor), koji je zahvalniji za odrzavanje, cije cene delova su jeftinije (ako uopste i postoji razlika u delovima ove dve firma ). Ja dajem malu prednost na audi, ali ne bih da se pokajem (necu se pokajati sta god da uzmem ali...) i da dodjem u situaciju da kazem sebi "e trebo si bmw da uzmes!" , pa pitam vas za savet. Hvala unapred.
  • r1cer
    CBC Senator XXL
    • 22.01.2006
    • 363
    • Beograd

    #2
    Audi je praktičniji, ima više mesta, malo kvalitetniji enterijer, konzervativno ležanje. Bmw ima mnogo manje mesta pozadi, ali zato ima mnogo bolji osećaj u vožnji(+zadnja vuča) i ima bolju vozačku poziciju.

    Oba su dobra i niko ne može da ti kaže bolji je ovaj ili onaj najbolje da ih sam provozaš i sam zaključiš šta ti više leži. Što se tiče troškova održavanja u suštini isto samo eto audi ima zupčasti koji treba da se menja na 100k(bar 500e) a bmw verovatno ne. Audi (neznatno) bolje drži cenu posle.

    Comment

    • bojanTI
      CBC Senator XXL
      • 04.01.2006
      • 870
      • Pancevo

      #3
      Uzmi ti lepo Audi, cim je tebi 105 ks dosta, to mnogo govori o tome kakav si tip vozaca i kakvi su ti afiniteti...
      In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.

      Comment

      • ToNcA
        CBC Senator XXL
        • 31.01.2006
        • 868
        • Klagenfurt am Wörthersee / Beograd
        • Mazda 6 2.0d

        #4
        I da napomenem (ne bih da te plasim ali ipak...) da se oba podjednako lepo kradu mada je Audi lopovima za nijansu interesantniji...

        Na plin se kuva, na dizel se greje a na benzin se vozi - a ja krenuh da se bavim grejanjem...

        Comment

        • starac vujadin
          CBC Senator XXL
          • 27.08.2005
          • 2617
          • Stari grad

          #5
          Iako BMW ima bolji motor (i to dosta bolji...) od Audija, ipak bih pre uzeo Audija zbog prednjeg pogona i boljeg lezanja na putu (mada BMW ima direktniji osecaj na volanu), boljih servisa, lepse unutrasnjosti (a narocito spoljasnosti) i nesto vise korisnog prostora u kabini. Audija ces kasnije malo lakse prodati, mada se i BMW prodaje relativno dobro. Oba automobila su pravi predstavnici nemacke (ne)udobnosti i tvrdoce, mozda je Audi malkice meksi. Nisi napisao kakav nivo opreme imaju - oba automobila mogu biti poprilicno siromasni s opremom... Cene odrzavanja ne znam. Oba automobila treba drzati u garazi da ne ostao bez auta.

          Licno, ne bih kupio nijedan od ta dva jer su oba automobila bezobrazno skupa, a ne nude, pogotovu sa tim motorima, nista vise od jeftinije i bolje opremljene konkurencije.

          Comment

          • sri98
            Admin od Trpeze
            • 24.10.2004
            • 7262
            • Republic of Konjarnik
            • Toyota Corolla E 210

            #6
            pogotovo poslednju recenicu
            Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

            Comment

            • saleee
              CBC Početnik
              • 12.11.2008
              • 2
              • Beograd, Srbija

              #7
              ...

              garazu nemam, ali zivim i mirnom kraju i auto ce biti parkiran pored pandurske stanice ; naravno pasce tu jedan zeder (koliko toliko ce pomoci)...

              Comment

              • Rins
                CBC Član
                • 23.09.2008
                • 39
                • BG

                #8
                Kad kupujes takav auto moras ga odmah prezaliti, znaci probaj odmah da zamislis da se nadjes u situaciji da ti je auto ukraden- da li ces moci relativno komforno da se ispruzis za novi ili ces se hvatati za glavu i proklinjati boga sto nisi kupio komsijinog peugeota.

                U prvom slucaju mislim da bi bilo dovoljno staviti zeder,neki alarmcic mozda..

                U drugom slucaju ja bih ti iskreno preporucio da ti to "zederujesh" pa "kaskujesh". Ne znam koliko bi te izasla rata ali po meni ta bezbriznost nema cenu. U svakom slucaju ako kupujes u skladu sa finansijskim sposobnostima ( po meni min 3000 eu mesecnih primanja za takav auto) onda ti rata nece biti problem.

                Comment

                • overspeed
                  CBC Senator XXL
                  • 24.05.2005
                  • 2779
                  • Kosovska Mitrovica

                  #9
                  Obirom na lokaciju iz profila gradska potrosnja bi trebalo da je jedan od presudnih faktora, a u ovom slucaju nije zanemarljiva razlika od nekih litar u korist Audija. Drugi su vec naveli dodatne "poene" u korist A3-ojke, veci prostor, bolju ergonomiju, meksije vesanje odnosno udobniju voznju... Naravno da nije presudno ali ni tih 5000 din. razlike u ceni godisnje registracije nije "za bacanje", otprilike ti zbog te ustede put na godisnji odmor dodje dzabaka

                  Audi bolje drzi cenu a narocito sa famoznim TDI agregatom pod haubom, tako da tu ne treba da brines sto se kasnije prodaje tice. BMW je daleko manje "interesantan" lopovima, narocito kad je serija 1 u pitanju...

                  Mnogo stvari si rekao u uvodnom pitanju, i na mnogo pitanja zapravo sam sebi dao odgovore. Ako ti je 105 KS dovoljno onda nema nikakve dileme. Jer 118d u ovom poredjenju jedino ima vise smisla kad su performanse u pitanju, npr. ubrzava do 100 km/h za oko 1,5 sekundi krace od A3, bolje lezi, ima direktnije upravljanje, bolji raspored tezine po osovinama... To sto je zadnji pogon moze se tumaciti kao velika prednost, ili kao mana, pitanje je samo kako za koga

                  Izuzev ovoga, za sve ostalo A3 je jednostavno kompletniji auto i u tvom slucaju bice mnogo zahvalniji i jednostavno bolji izbor.
                  http://www.bmw.tv

                  Comment

                  • Dren
                    CBC Senator XXL
                    • 24.08.2005
                    • 1068
                    • Sarajevo

                    #10
                    + Kasko, i da mozes mirno spavati...

                    Comment

                    • zverko
                      CBC Senator XXL
                      • 19.08.2005
                      • 7085
                      • BGD
                      • Audi A4

                      #11
                      neki kazu da je AUDI skuplji za odrzavanje. ja sam se uverio u suprotno. neke stvari su bezobrazno skupe kod BMWa. ako nista drugo lakse ces prodati A3 nego "keca". koji god da uzmes neces pogresiti. i meni je A3 lepsi unutra ali je isto tako taj motor u njemu toliko trom i dosadan da ga ja ne bi kupio. generalno, ako ne planiras da pravis velike kilometraze godisnje zaboravi na oba i trazi benzince jer ce ti tih 7l izaci na nos kad dodje vreme za servis a pogotovo ako uzmes BMW.
                      deutsche gemacht-gut gemacht...

                      Comment

                      • Andrej55
                        CBC Veteran
                        • 28.07.2008
                        • 104
                        • Beograd

                        #12
                        vec sam ti odgovorio na drugom forumu...

                        mene samo interesuje da mi starac pojasni kako to audi ima bolje lezanje i kako je stabilniji od bmw-a? mislim,,da li je to po nekom testu koji je radjen ili ovako iz price? da se razumemo,pitam jer me zanima... ja bas mislim da je suprotno.

                        iako nisam vozio audi a3,ali sam se vozio kao suvozac, a bmw seriju 1 i sam vozim,po onome sto sam video i sto znam od svojih kola je da fantasticno leze u krivini. medju najboljima u klasi (ne racunajuci neke doradjivane verzije,gti-eve itd...) cak je tvrdji od audija,sto moze smetati nekome,ali za zustruju voznju je svakako plus.

                        Comment

                        • zverko
                          CBC Senator XXL
                          • 19.08.2005
                          • 7085
                          • BGD
                          • Audi A4

                          #13
                          starac je to ciljao na RWD pa je verovatno zbog toga reko "stabilniji" posto je veca vervatnoca da se otkaci u krivini sa BMWom nego sa audijem recimo kad je mokro mada sa svim ovim elektronskim pomagalima verujem da nema greske da se desi bilo sta sa oba auta...
                          deutsche gemacht-gut gemacht...

                          Comment

                          • Dren
                            CBC Senator XXL
                            • 24.08.2005
                            • 1068
                            • Sarajevo

                            #14
                            Nema direktne veze sa ponudjenim izborom, ali indirektne ima, nije jos izmisljen "anti-gravitacijski" pogon, koji ce garantovati apsolutnu stabilnost, kao sto znamo, pa ce ici savjet manje iskusnima, granice fizike su iste za sviju, i jos ih niko nije presao.

                            Cak ni Ayrton Senna.

                            A sad nazad na temu, ne mislim da bi u ovom slucaju ("slabi" motori) RWD bio toliki minus da to moze da odluci samo po sebi... Uz elektroniku je jos lakse s njim, pa onda odluci po svome ukusu. Oba su ulazni modeli u "Premium -" klasu pa u skladu s tim ne treba ocekivati brda i doline, ali sasvim ugodnu voznju da.
                            O odrzavanju ces cuti sigurno barem 36 raznih prica, u zavisnosti da li ti "VAG Ovisnici" dizu do nebesa Audi, ili ti "BMW Freakovi" kuju zadnji pogon i Bavarski propeler i vise od nebesa... Moje misljenje je da je to tu negdje, ako ga servisiras u ovlastenom servisu sa pripadajucim cijenama, sigurno nije velika razlika. Za Audi ces vjerovatno lakse naci neki dio kada (ako) ti zatreba, jer ih ima vise, i mreza im je veca, ali ni BMW ne bi trebao da nema barem 1 sedmicno kamion sa dijelovima iz centralnog skladista...

                            Moje iskustvo sa 2 BMW-a, (316i i 525i) je da se tu rijetko sta kvari...

                            Comment

                            • starac vujadin
                              CBC Senator XXL
                              • 27.08.2005
                              • 2617
                              • Stari grad

                              #15
                              Originally posted by Andrej55
                              vec sam ti odgovorio na drugom forumu...

                              mene samo interesuje da mi starac pojasni kako to audi ima bolje lezanje i kako je stabilniji od bmw-a? mislim,,da li je to po nekom testu koji je radjen ili ovako iz price? da se razumemo,pitam jer me zanima... ja bas mislim da je suprotno.

                              iako nisam vozio audi a3,ali sam se vozio kao suvozac, a bmw seriju 1 i sam vozim,po onome sto sam video i sto znam od svojih kola je da fantasticno leze u krivini. medju najboljima u klasi (ne racunajuci neke doradjivane verzije,gti-eve itd...) cak je tvrdji od audija,sto moze smetati nekome,ali za zustruju voznju je svakako plus.
                              Vec smo dosta diskutovali na forumu o ovoj temi. Ono sto je rekao Zverko je ono na sta sam ciljao.
                              Jednostavno za prosecnog vozaca u prosecnim uslovima voznje fwd je mnogo bolji od rwd. Ne pricamo o test vozacima koji su iznadprosecni i mogu da izvuku maksimum iz rwd i pri tome im to izaziva zadovoljstvo. Za debelu vecinu ljudi to je samo muka u otezanim uslovima voznje.
                              Koliko sam video covek ne zahteva neke perfomanse i njemu sigurno ne treba da se cese dok stoji pored auta zimi da ga nek pogura.
                              Neka druga stvar je M3, neka druga stvar je voziti kao Walter Rohrl...Ovde na forumu vecina se lozi na sportsku voznju, pa uz testove koje citaju fantaziraju da su velemajstori voznje. Realnost je nesto drugo.
                              Toj opseni doprinose proizvodjaci automobila u zelji da lakse prodaju svoja kola pa periodicno "izmisljaju toplu vodu" i u tome zbog sve vece isprljenosti trzista preteruju - tako imamo "coupe sa 4 vrata", "gti dizel hothatch", "rwd je laksi za voznju od fwd" "coupe suv", itd, itd...i o tome sam vise puta pisao...Da je bolje u nizim klasama da kola imaju rwd svi bi presli na to. I dalje su BMW i Mercedes tu usamljeni.
                              Ti vozis vrhunski fwd auto kome rwd pandani po snazi u realnom zivotu ne mogu nista...da apstrahujem vozacko umece.

                              Comment

                              Working...
                              X