Nissan 200sx s13 DA ili NE.....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jombaue
    CBC Član
    • 27.11.2008
    • 55
    • Novi Sad/Uzice

    Nissan 200sx s13 DA ili NE.....

    Ovako, konkretno sam se zagrejao za ovaj automobil sto zbog snage, RWD, izgleda, potencijala tako i zbog njegove cene. Svestan sam da je ovo prilicno star automobil (od nekih 15 do 20 god valjda) i da ga je prilicno tesko naci u solidnom a kamoli dobrom stanju kod nas al opet reko vredi pokusati... U mogucnosti sam da izdvojim oko 3,5K evra za ovaj autic.

    E sad cuo sam se sa jednim covekom iz Indjuje, on prodaje 200sx 92 god. Interesuje me da li neko mozda zna nesto o konkretno ovom automobilu. Covek kaze da je auto presao 168K, da je u odlicnom stanju, da mu je turbina u odlicnom stanju....i ono sto mene najvise zabrinjava da mu je farbano krilo, hauba, menjana soferka ali kako on kaze jer mu je neko prosuo kiselinu po automobilu To su sve njegove reci, ja automobil nisam video, a na slikama izgleda prilicno ocuvano. Trbalo bi sledece sedmice da pogledam auto
    evo i link ka oglasu: http://www.kupiauto.com/auto/oglasi/20b ... 8db54d45d4

    Takodje hteo da pitam clanove ovog foruma da li mislite da za ove pare moze da se uzme ovaj automobil u nekom solidnom stanju (u sustini limarija mi je mnogo bitnija) i ako kojim slucajem znaju nekoga ko poseduje ovaj automobil a da je u pomenutom stanju da je zeljan da ga proda, veoma bih im bio zahvalan za informaciju
  • Type_R
    CBC Senator XXL
    • 26.05.2007
    • 900
    • Valjevo

    #2
    Preskup za odrzavanje, ne samo ovaj nego vecina turbo legendi devedesetih.

    ako nemas brdo para i celicne zivce onda ovaj auto nije za tebe.



    a mislim da je mala verevatnoca da naletis na neki ekstra primerak u kolji je vec ulozeno brdo para i vremena i sada se prodaje za neke pristojne pare.
    3SG(T)E EXPERT

    MAN service

    Comment

    • jombaue
      CBC Član
      • 27.11.2008
      • 55
      • Novi Sad/Uzice

      #3
      Originally posted by Type_R

      ako nemas brdo para i celicne zivce onda ovaj auto nije za tebe.



      para....i ne bas

      zivce.........da

      Comment

      • Uzelac
        CBC Senator XXL
        • 03.12.2006
        • 1717
        • munZe

        #4
        Super izgleda, mislim da vredi te pare, makar po izgledu.

        Samo mi se ovo 1.8 ne dopada, samo SR20DET bi vozio, stvar principa
        work in progress

        Comment

        • kalibaR
          Moderator
          • 03.04.2006
          • 352
          • Beograd
          • AE86 rolle, Eclipse 1G

          #5
          Po slikama izgleda očuvano, naravno to ćeš najbolje videti uživo.
          Ako je u ok stanju vredi sigurno 3500+ veverica

          Vidim da lonac nije fabrički, ima neke satiće iznad menjača...
          E sad ovo oko kiseline i šoferke dobro prekontroliši da li je bio lupan

          U suštini, najbolja varijanta ti je ako imaš nekog proverenog majstora da iscimaš lika da dotera auto kod njega u servis, na kanal, sve se čekira,
          i ako je auto zadovoljavajuć kupuješ, ako ne platiš liku put i hvala/dovidjenja


          Originally posted by jombaue
          Originally posted by Type_R
          ako nemas brdo para i celicne zivce onda ovaj auto nije za tebe.
          para....i ne bas
          zivce.........da
          ljubav nema cenu hehe

          Comment

          • jombaue
            CBC Član
            • 27.11.2008
            • 55
            • Novi Sad/Uzice

            #6
            e ovako u petek idem da vidim auto.
            Znam sve to oko cene odrzavanja i spreman sam da snosim posledice, u svakom slucaju auto nece biti za svakodnevnu voznju.
            Svaka informacija otome na sta da obratim paznju bi mi valjala, pogotovu od nekog vlasnika pomenutaog auta (a na ovom forumu ih hvala bogu ima)

            Comment

            • V-Tec
              CBC Senator XXL
              • 30.06.2006
              • 1615
              • Beograd
              • '89 Civic d16a6

              #7
              Reci tom gazdi da te provoza, posle toga ga zamoli da ga zaturira par puta do blokade a ti stani pozadi i gledaj da li dimi.
              Ako dimi, bezi od njega ili smanjuj cenu vise stotina eur.

              P.S.Obrati se decku pod nikom "skyline" on ima S14. Ima ih jos par na forumu ali ne mogu da se setim nickova...
              shuto-expressway.com

              Comment

              • jombaue
                CBC Član
                • 27.11.2008
                • 55
                • Novi Sad/Uzice

                #8
                Upravo sam sad dosao sa test voznje i utisci su sledeci:

                Auto izgleda sasvim ok, sto se limarije tice bas je u dobrom stanju, cak sam se podvlacio pod auto i nema ni trunke rdje osim malo iza prednjih tockova kod pragova gde se stavlja dizalica za automobil. U sustini to je nista, stvarno malo, skoro neprimetno. Inace auto je garaziran sto se i vidi.

                Sto se tice onog krila i haube sto su farbani on se kune da auto nije udaran, pristaje da ga teramo kod nekog limara ako ne verujem, sto cu naravno i da uradim. A ono sto je meni najsumljivije oko te cele stvari je da su gace na toj desnoj strani koja je farbana izlomljene, a na drugoj strani su sasvim uredu. Dalje na desnoj strani je i zmigavac razbijen tj napukla je plastika od migavca. Svi luftovi izmedju haube, krila, vrata deluju dobro tj jednaki su na obe strane....

                Dalje, automobil se stresa prilikom kocenja i to sto je veca brzina trese se vise i ova pojava je najizrazenija kad blago dotaknem papucicu kocnice. Vibracije se prilicno osecaju na upravljacu i diskovi su se prilicno zagrejali posle neke 15-20min voznje. Da napomenem da sam jednom ili dva puta malo jace zakocio i to kad smo krenuli i tada je sve izgledalo ok. On kaze da ne zna sta je u pitanju, da se auto nije tako ponasao i da je prosle sedmice menjao krajeve spona pa moguce da su majstori nesto zaj...

                Jos jedna stvar koju sam primetio, da se na leru cuje neko puckanje, svakih mozda 5 do 10s necto pucne i to se cuje iz izduva. Znaci radi lepo i onda tiho "puc" i sve tako.

                Opet veoma tiho ali kad se digne hauba i malo bolje oslusne cuju se malo ventili.....

                Turirao mi je auto do blokade i iz auspuha bas nista, jos je bilo sveze napolju i nista cak ni beo dim....

                E sad da cujem vase misljenje?

                Comment

                • Type_R
                  CBC Senator XXL
                  • 26.05.2007
                  • 900
                  • Valjevo

                  #9
                  Dalje, automobil se stresa prilikom kocenja i to sto je veca brzina trese se vise i ova pojava je najizrazenija kad blago dotaknem papucicu kocnice. Vibracije se prilicno osecaju na upravljacu

                  pretpostavka da je udaran, da je trap stradao u udaru, da je sve uradjeno na vreme verovatno ne bi pokrivio diskove, ovako sada ces verovatno morati da uradis ceo trap, kugle, krajeve spona, silent blokove, novi diskovi ili obrada tih,
                  obicno u takvim situacijama strada i letva, pogledaj da li lupa kada jako mrdas volan levo-desno a auto UGASEN.
                  pogledaj da i amortizer nije iscurio na toj strani.
                  3SG(T)E EXPERT

                  MAN service

                  Comment

                  • V-Tec
                    CBC Senator XXL
                    • 30.06.2006
                    • 1615
                    • Beograd
                    • '89 Civic d16a6

                    #10
                    Originally posted by jombaue
                    Jos jedna stvar koju sam primetio, da se na leru cuje neko puckanje, svakih mozda 5 do 10s necto pucne i to se cuje iz izduva.
                    Verovatno ne "svareno" gorivo...
                    shuto-expressway.com

                    Comment

                    • jombaue
                      CBC Član
                      • 27.11.2008
                      • 55
                      • Novi Sad/Uzice

                      #11
                      I ja sam skoro 100% ubedjen da je auto lupan. Mislim nemoguce da toliko stvari ukazuje na to, a da je ustvari "prosuta neka kiselina" Necu da gresim dusu postoji mozda 5% sanse da nije... Sa druge strane npr enterijer je prilicno ocuvan, sedista u extra stanju, volan i rucica menjaca uopste nisu izlizani, sve izgleda lepo i uredno.

                      Originally posted by V-Tec
                      Verovatno ne "svareno" gorivo...
                      To sam i ja predpostavio.

                      Comment

                      • V-Tec
                        CBC Senator XXL
                        • 30.06.2006
                        • 1615
                        • Beograd
                        • '89 Civic d16a6

                        #12
                        Kiselina??? mogao je nesto originalnije da smisli.

                        Originally posted by jombaue
                        sedista u extra stanju, volan i rucica menjaca uopste nisu izlizani, sve izgleda lepo i uredno.
                        Pa da to su glavne stvari koje se gledaju kada hoces da utvrdis koliko je auto presao, i te stvari se najvise "sminkaju". Te delove je mogao da nabavi na nekom odpadu ili da skine sa nekog stranca za smesne pare.

                        Budi oprezan za svaki slucaj!

                        Sta si resio?
                        shuto-expressway.com

                        Comment

                        • jombaue
                          CBC Član
                          • 27.11.2008
                          • 55
                          • Novi Sad/Uzice

                          #13
                          Najverovatnije da nista nece biti od kupovine.... Ostalo je na tome da razmislim pa da mu javim

                          Nije mi samo jasno zasto je on toliko uveren i voljan da teramo auto kod limara da proverimo da li je udaran.

                          Comment

                          • skyline
                            CBC Senator XXL
                            • 31.07.2007
                            • 3149
                            • Cacak

                            #14
                            pozdrav za entuzijastu od S14 owner-a

                            ne znam odakle da krenem

                            za izbor auta i cestitam i moje saucesce
                            salim se

                            generalno 200sx kao auto
                            izgled necu komentarisati, jer je to cisto individualna stvar
                            odlican balans, odlicne performanse (zbog malo kraceg menjaca i manje mase, vrlo blizu mom autu koji je jaci 30ks), odlicno lezanje, odlicna tuning osnova (cisto podizanjem boosta moze lako da se dodje do 210-220ks)

                            na zalost, ima otvoreni diferencijal
                            ispravljeno na mojoj generaciji gde je stavljen visco lsd

                            motor dosta dobar, ali to sto je nadpunjeni, ga cini kratkovecnijim od atmo motora

                            dosta delova deli sa obicnim Nissan motorima, ali takodje ima i dosta delova koji su samo njegovi i koje je teze nabaviti, ali posto to nije svakodnevni auto, nije problem da stoji na kanalu dok ceka delove

                            motorni prostor vrlo nepristupacan zbog uzduzne orijentacije motora i periferija kao sto su turbina, cevi, velika usisna grana.....
                            turbina, kao svaka turbina, ume da bude problem
                            na stranu redovno odrzavanje turbine
                            mogu se javiti jos i druge stavri kao sto je bio slucaj kod mene, koje zbog pomenute nepristupacnosti ume da predstavlja bas pain in the ass


                            karoserijski delovi su problem, jer pozicije kao sto su farovi postoje samo kao original, sto, uzimajuci u obzir njihov mehanizam, dovodi do toga da spadaju usi od cene
                            srecom, delovi karoserije mogu se naci na otpadima u blizoj ili daljoj okolini, jer ih je dosta doslo i u srbiju i na balkan

                            generalno, ne preterano kvalitetno vozilo, ali daleko od toga da je los, ipak je to japanac

                            redovno odrzavanje u rangu sa bilo kojim drugim autom
                            vanredno....

                            dugacak menjac i velika turbina dovode do toga da je snaga dostupna tek na visim obrtajima, sto voznju po gradu ume da iskomplikuje

                            ali bilo kakvo parce otvorenog puta omogucuje da se dovede u slatke obrtaje kada se postaje znatno brzi od velike vecine saobracaja
                            krivudavi putevi su tek poslastica, jer je auto dosta nizak, a sirok i fantasticno lezi

                            odlicna osnova za savladavanje pocetnih drift koraka, jer je auto veoma predvidiv

                            pogubio sam se u pisanju, ako te jos sta zanima, pitaj

                            sto se tice tresenja diskova, umeju da se iskrive od snaznih kocenja i ne mora da znaci da je to posledica udesa
                            e, sad,ocekivati da drifterski auto sa 170ks i 16 godina bude nelupan je iluzorno
                            mozda i jeste, ali su jako male sanse
                            bitno je proveriti koliko, gde, kako i kako je uradjen i zasticen

                            enterijer je neunistiv, tako da nije merodavan za odredjivanje starosti vozila

                            generalno, tesko se moze naci brzi i agilniji auto za taj novac, ali valjalo bi da se ima drugi auto, strpljenje, mehanicarkso znanje i neka kolicina novca za neke nepredvidjene troskove....
                            Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.

                            Comment

                            • JAPANX
                              CBC Senator XXL
                              • 10.08.2006
                              • 2159
                              • Beograd

                              #15
                              zameniti diskove i nece da trese, nema veze sa sudarom bilo kakvim

                              Comment

                              Working...
                              X