Mitsubishi Pajero 3.2DID

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mishio
    CBC Senator XXL
    • 29.05.2007
    • 1204

    Mitsubishi Pajero 3.2DID

    Posto nemam iskustva sam ovakvim tipom terenca interesuje me generalno misljenje o ovom modelu. 2002god, 145000km, ful oprema, automati, koza, sve.

    pre svega me interesuje odrzavanje, kaisevi, kako stoje stvari sa tim jer je ipak 3.2 . Za registraciju sam saznao da je 1k evra, ali vise mi je do odrzavanja nego registracije.

    Koliko prelaze ti motori, auto je za caleta, on ne prelazi ispod 50tkm godisnje

    I kakav je automatik u njemu ?

    Ostalo znam vecinom citao sam na netu da je vrhunski terenac i sta ti znam, ali me prvenstveno interesuje odrzavanje istog
  • dranix
    CBC Senator XXL
    • 04.10.2004
    • 3079
    • Antwerpen/Belgium
    • Saab 9-3

    #2
    Ako se prelazi 50k godisnje obrati radije paznju na neko vozilo koje je manje terenac.
    Voznja u pravom terencu po obicnom putu je gora nego u modernom pa cak i starijem krstenom kamionu.
    Ne verujem da je ikome cilj neki mazohizam.
    Ko voli prave terence i trebaju mu za po njivama neka kupi novi UAZ ili Nivu. Ne valja? Pa ni Pajero za po autoputu isto tako ne valja s obzirom koliko kosta. To je jako pouzdano vozilo ali ako slucajno krene po zlu nije uopste jevtin za popravke. Ipak je to i Japanac ali i relativno plemenito vozilo pa u skladu sa tim su i cene.
    Sta fali nekom Hyundai terencu? Za te pare trenutno nema bolje.
    Treba razmisliti i o potrosnji vozila sa tolikim motorom jer 50k godisnje je prilicno. Stavi na papir samo.
    Jedino ako bi taj auto morao da vuce neki tezi teret onda je taj motor potreban jednom obicnom korisniku. Takva vozila voze profesionalci a njih nije briga koliko trosi i koliko to kosta. Ponavljam Profesionalci i sluzbe a ne bogati ljudi. Bogati su suvise "nezni" za takva vozila. Provozaj par dzipova razlicitih po nameni pa ces videti sta je pravi terenac a sta sminkeraj mada je uzivanje voziti se u sminkerskom dzipu a kamion kao kamion. Ne daj boze nikome osim ako se bas ne mora ili nije neki ekstremniji sport. Nisam jos cuo da neko od ljudi voli blato a ni da pere i zafarbava posle toga.

    Comment

    • mishio
      CBC Senator XXL
      • 29.05.2007
      • 1204

      #3
      thx na odgovoru prvo

      Santa fe, ne da nam odgovara nego stvarno smo prezadovoljni, strasno pouzdan auto, po autoputu nema razlike u odnosu na obican auto, mesta mnogo, vrh, sto se toga tiche zamena nije potrebna uopste.
      Ovde se radi o ponudi koja je uletela od kuma, jer nas zvao i kaze da je auto u bruka stanju, pa rekoh Pajero je ipak pajero

      Nego citao sam na netu juce, i svuda sam nasao da je ta generacija fenomenalna za autoput, da je jako tih na vecim brzinama i da se moze smatrati krstaricom, pa sam malo iznenadjen sad tvojim postom ali dobro postujem tvoje misljenje dosta i uzimam ga ozbiljno, za razliku ako se seca neko kada sam pre 8meseci za Santa fea pisao, sta su sve ljudi pisali koji verovatno nisu ni seli u isti, te traktor, mozes 120 da vozis, i slicno, a na kraju nista od toga tacno

      Sto se potrosnje tiche, kolika je po tvom saznanju, ja sto sam gledao deklaraisu od 8-13, prosecna je 10.2l, e sad koliko je to za verovati.
      Iskreno i ja znam da je Pajero ipak terenac, ali sve sto sam citao o ovom modelu pa na dalje je da suvise na moderne SUV povukli, nisam pametan, mozda ga uzmemo da probamo na par dana.

      Nasao sam da nema kaiseve, vec lanac, sto je jos plus za odrzavanje, e sad kao sto kazes ako te uvate kvarovi kuku lele to verujem skroz i to me najvise plasi mada nasao sam ih na mobile.de koji su presli preko 350000km, sto mi odmah daje signal, cim nemac to vozi i prelazi 350tkm ne moze biti lose.

      mada ne daje mi se santa fe nesto, ipak je mladji, 12.2004, i znas sta vozis, ali opet pajero ovaj mi je tako lep i jos 3.2

      Comment

      • overspeed
        CBC Senator XXL
        • 24.05.2005
        • 2779
        • Kosovska Mitrovica

        #4
        Nego citao sam na netu juce, i svuda sam nasao da je ta generacija fenomenalna za autoput, da je jako tih na vecim brzinama i da se moze smatrati krstaricom
        Ako sam ja dobro razumeo, nije ono bilo napisano bukvalno kao nepodobnost ili "nesposobnost" za vozhnju na otvorenom putu ili autoputu. Konstatacija je bila satirichna i na nju se dobro nadovezala sledeca napisana rechenica u tom postu - da taj auto kao izbor za autoput neki (mnogi?) bi mogli da svrstaju pod mazohizmom

        Nazhalost, ali takva su vremena...

        Shto se samog Pajera tiche, i za ochekivati je da bude dobar na otvorenom putu, i to iz vishe razloga. U poredjenju sa prethodnim modelom ova generacija je nizha, odnosno ima nizhe postavljen centar masa tako da je stabilniji i upravljiviji pri malo agilnijoj vozhnji. Tome dodatno doprinosi chinjenica da ima nezavisno veshanje na svim tochkovima, shto je bio redak sluchaj u klasi kod konkurencije u to vreme. Dodaj ovome i 375 Nm obrtnog momenta koje taj motor razvija i eto ti odlichne osnove i najave za dobre vozne osobine.

        Pajero ipak nije auto koji je pravljen sa idejom i ciljem da mu je autoput prirodni i primarni habitat. U odnosu na prethodnika torziona chvrstoca shasije je pojachana trostruko, shto uz pomenuto nezavisno veshanje na svim tochkovima kao i automatizovani 4WD sistem sa prenosom do 67 % obrtnog momenta na zadnju osovinu, kao i oko 230 mm klirensa sve zajedno upucuje na zakljuchak koja je primarna namena i koje je prirodno okruzhenje Pajera. Iz tog razloga, mislim da Pajero kao iskljuchivo auto za otvoren put ili autoput nije bash pravi izbor, shto zbog same svoje prirode shto zbog gabarita i potroshnje, a da ne pominjem cene registracije, popravki, i servisiranja... Na jednom 4x4 forumu u temi o ovoj generaciji Pajera vlasnici su izneli svoja iskustva o potroshnji i neki rezime je da je 10 donja granica a da je prosek oko 12 litara u meshanom rezhimu. Na istom forumu se kao najveci minusi ovog modela navode losha preglednost pozadi kao i loshe odradjen enterijer, tj. puno plastike na komandnoj tabli koja je takodje okarakterisana i kao nefunkcionalna. Znachi prenosim navode vlasnika. Po njima su najbolje "strane" Pajera motor, robusnost i generalna pouzdanost.

        BTW. Vec pomenuti 4WD sistem, koji je kod ove generacije automatizovan tako da se izmena rezhima pogona mozhe raditi i kad je menjach izbachen iz brzine, se uz automatski menjach po netu uglavnom navode kao najuchestaliji uzrochnici problema kod Pajera 3. Cene intervencija nisam ni pokushao da nadjem, a i ne bih da budem ptica zloslutnica To su izlgeda kritichne tachke kod ovog modela i u svakom sluchaju bi to pre kupovine trebalo dooobro proveriti...

        Pogledaj i ovo: http://www.aaa.asn.au/roadtests/reports/372.pdf
        http://www.bmw.tv

        Comment

        • mishio
          CBC Senator XXL
          • 29.05.2007
          • 1204

          #5
          sto se potrosnje tiche pa mislim da je to bas ekonomicno za 3.2 motor, 2.1tona, 4x4 .. iskreno ja kad sam cuo ocekivao sam bar 15l da kida po gradu minimum.

          nego ovako, uglavnom se vozi po bosni, srbiji, i autoput, po gradu je mozda 20%km godisnje. Sutra verovatno idem da ga vidim i provozam ap da detaljnije vidim o cemu je rec, bio sam u servisu danas gde hyundaia odrzavam i majstori nahvalise taj 3.2did samo tako, ali opet totalno razumem namenu inache ovakvog vozila, tj za sta je napravljen, ali mislim da je to kod svakog SUV, mada iskreno SUV je za caleta najbolje resenje i sneg i sve, da ne boli glava, a i gepek je jako bitan tj velicina.

          Samo odrzavanje koliko sam video je x2+ skuplje nego za santa fe-a, kog iskreno ne bih menjao nikako, ali me zainteresovao izgleda ovog pajera i mislim da ce bolje drzati cenu za nekada kasnije prodaju. Nista nisam odlucio sutra idem da provozam, vidim, za jako povoljne pare se nudi to je jos jedan od faktora zasto se uopste razmisljam pored odlicnog santa fe-a.

          Comment

          Working...
          X