Da li kupiti?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Milan.87
    CBC Član
    • 18.05.2008
    • 76
    • N.Beograd

    Da li kupiti?

    Dobio sam povoljnu ponudu da kupim ovaj auto. Auto je u ful opremi, ali bas bas sve ima. Jedini problem je sto je presao 210000km. Od toga 180000km u nemackoj. Da li je to mnogo km za ovaj auto? Sta vi mislite koliki je vek trajanja tog motora? Znam da to mnogo zavisi od odrzavanja i nacina voznje. I ako neko zna koliko trosi u praksi?
    Auto je inace 2004
  • Transporter
    CBC Senator XXL
    • 12.03.2006
    • 568
    • Avala BGD

    #2
    Ako je to prava kilometraza onda je to nista za njega uz redovne servise, a ako ih nije gore imao ne znam gde je....
    Radni vek zavisi od odrzavanja prvenstveno kao i od uslova u kojima se vozi, naravno od kvaliteta goriva i od jos sto cuda, ali ja iskreno ne bih brinuo da sam na tvom mestu....
    Trosi oko 12-13l kombinovane gradske voznje, znaci i 15 i 10... tako sam bar cuo od decka koji ga vozi za sve pare, znaci ne stedi corbu a ni gas !

    Ovo su fabricki podatci:
    9.4/5.2/6.7 l/100km urban/extra-urban/combined
    Mada se ja iskreno ne bi mnogo obazirao na njihove specifikacije pogotovo kod nas !

    Comment

    • Manfred
      CBC Senator XXL
      • 04.08.2007
      • 905
      • Beograd

      #3
      transporte nisi nista pogresio sem ono za corbu i gas jer decko pita za dizela

      Comment

      • Transporter
        CBC Senator XXL
        • 12.03.2006
        • 568
        • Avala BGD

        #4
        Ne stedi "gas" u smislu vozi ga pun gas i ne stedi gorivo
        Izvinjavam se sto nisam bio jasniji ......

        Comment

        • bgd.nenad
          CBC Početnik
          • 08.10.2007
          • 9
          • Beograd

          #5
          Mislim da je to odlican auto, vozio sam dva po nekim putevima po par hiljada km, jedan 2004 presao oko 200.000 u Nemackoj, vracen u Srbiji na 70.000km i nista mu ne fali. Najbitnije je odrzavanje, trazi original servisnu, teraj kod majstora. 530 ide kao zver, potrosnja je minimalna za takav prevoz. Meni na autoputu prosecno na oko 150-160 trosi oko 8l, po gradu sa klimom ful dodje do maksimalno 12....
          Mislim da treba proveriti izduvnu granu, amortizere...to mi je rekao majstor da odlazi na oko 100.000
          A ste je to povoljno ako nije tajna?
          Pozz

          Comment

          • mishio
            CBC Senator XXL
            • 29.05.2007
            • 1204

            #6
            na 100000km grana i amortizeri ???? ili ce biti na 400000km ?

            Comment

            • overspeed
              CBC Senator XXL
              • 24.05.2005
              • 2779
              • Kosovska Mitrovica

              #7
              Generalno gledano odlichan auto, odlichno trimovana karoserija, izuzetno rigidna i visoke torzione chvrstoce. Tih 200000 km nije za njega nishta pod uslovom da je propisno odrzhavan i redovno servisiran, naravno originalnim ili kvalitetnim aftermarket delovima i opremom. A to ne mozhe definitivno potvrditi ni servisna knjizhica, jer se i one odavno mogu "odraditi" po potrebi. Tako da, ostaje samo detaljna kontrola auta u nekom valjanom servisu, ako se planira tolika investicija na ovu inspekciju bi moralo da se prezhali neshta kesha jer se time kupuje mirna savest i izbegava se situacija da posle lupash glavom u zid jer si saznao za neke stvari oko auta kad je vec kasno...

              Jer odrzhavati ovaj auto redovnim servisima i nije mnogo za ono shto nudi. Ali, vanredne intervencije i krupnije popravke na ovom autu koshtaju papreno i zato treba biti krajnje oprezan shta zapravo kupujesh.

              Karakteristichne tachke su, naravno, veshanje - dvostruke alu viljushke su poznate kao slaba tachka a narochito ako je auto vozhen na nekim vecim felnama. Zbog samih dimenzija i tezhine agregata, veshanje je utoliko opterecenije i josh sklonije ubrzanom habanju nego kod benzinskih verzija ili manjeg dvolitarskog dizelasha. Viljushke dakle treba proveriti jer za zamenu istih u ovlashcenom ili nekom valjanom servisu treba od recimo 700 pa do 1000 evra (pa chak i malo preko toga...).
              Druga stvar je turbina... Na tolikoj kilometrazhi se svakako mogu ochekivati potencijalni problemi sa istom, shto naravno nije pravilo i zavisi od mnogih chinilaca, od toga da li je auto redovno odrzhavan pa do stila vozhnje i toga da li je vlasnik postupao sa turbinom onako kako treba i kako je vishe puta objashnjavano na forumu. Pored toga, BMW-ovi dieselashi iz tog vremena su kuburili muku sa turbinama, dodushe to je bilo izrazehenije kod M47 generacije (2,0 d) nego kod M57 (2,5 d i 3,0 d), ali svakako josh jedna stavka koju svakako treba proveriti, narochito zbog onog produzhenog servisnog intervala koji je u kombinaciji sa nekim dodatnim faktorima "sa strane" mogao da ostavi vrlo negativne posledice po turbinu.
              Stanje dizni na toj kilometrazhi bi takodje moglo da bude "interesantno" i to obavezno treba proveriti, obzirom da cena jedne, bez ugradnje, koshta oko 700 evra, puta 6 cilindara...
              Mimo toga, standardno, proveriti zadnji trap, dijagnostiku, kat bi takodje mogao da bude u problemu mada ako je tamo vozhen maltene sve vreme ne bi trebalo da bude problema, ali ovde je i relativno malo kilometara dovoljno da napravi problem, shto je vec vidjen sluchaj na forumu...
              Otprilike to su neke najvazhnije "stavke" koje treba proveriti. Shto se amorta tiche slazhem se sa mishio-m, originalni BMW amorti traju mnooogo duzhe i na toj kilometrazhi su daleko od zamene, osim ako lik nije terao auto po nekim zaseocima po Shvarcvaldu, mada i tamo svaka selendra ima propisan put Ali ovo ranije recheno, to bi sve trebalo proveriti a to ne mozhe bez nekog krshtenog servisa, a kad si vec tamo onda bi auto trebalo kompletno "istresti iz gaca" po principu kad je bal...

              Inache, kad je sve kako treba auto ide kao nevreme i medjuubrzanja su neverovatna, od 1500 rpm bukvalno lepi za sedishte u svakoj brzini a opet na nekoj krstarecoj brzini od 130-140 km/h na autoputu je na tako niskim obrtajima da se u kabini motor i ne chuje. Potroshnja je iskreno smeshna za takve performanse, ali cena registracije uopshte nije smeshna... Ko mozhe za izdrzhi finansijski odrzhavanje i registraciju, onda dobar primerak i pored 200 k km na satu vredi para jer se sveukupno gledano radi o odlichno "upakovanom" automobilu koji je pravi "vuk u jagnjecoj kozhi", obzirom na to da mozhe da bude ekonomichan porodichan auto shto se same cene vozhnje tiche ali i mozhe da se po zhelji i potrebi transformishe u pobesnelog Maksa jer 500 Nm je ipak 500 Nm...
              http://www.bmw.tv

              Comment

              • Milan.87
                CBC Član
                • 18.05.2008
                • 76
                • N.Beograd

                #8
                Auto je havarisan i ja bi ga popravljao, ustvari popravljao bi ga kod zeta u radionici. Oni su radili i mnogo gore havarije tako da me to uopste ne brine. Ja sam se vozio u tom auto dok se nije slupao i stvarno je kao nov, ali sad ne bi mogao da proverim u kakvom su mu stanju neki delovi. Posto je dugo stajao u jednom bmw servisu(da ne pominjem kom), brine me dali su poskidali neke delove sa njega. Posto znam da se to redovno desava kad auto duze stoji u servisu.
                Ako nisu nista pokrali racunao sam da bi me na kraju izasao oko 15keur, sto uopste nije puno za taj auto.
                Icicu danas da ga pogledam detaljnije pa javljam.

                Comment

                • M-power
                  Moderator
                  • 10.01.2005
                  • 10060
                  • Bg; Banovo Brdo
                  • CorsaC, astra H,

                  #9
                  Vidi ako mozes da nabacis neku sliku auta.
                  A bilo kakva havarija posto nema aftermarket delova je papreno skupa, pazi, ali pazi da se ne prehebesh u racunici za par soma
                  To date there has never been a faster car built for the public road and,
                  it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                  Comment

                  • Misko M
                    CBC Senator XXL
                    • 17.03.2007
                    • 652
                    • BG Vozdovac

                    #10
                    ...15k je smesno z takav auto !!!
                    ...toliko kosta perfektan e39 530d !

                    Comment

                    • ljubamih
                      CBC Član
                      • 28.12.2007
                      • 49
                      • A'dam

                      #11
                      EVo ti link za neke aftermarket delove winparts

                      Comment

                      • overspeed
                        CBC Senator XXL
                        • 24.05.2005
                        • 2779
                        • Kosovska Mitrovica

                        #12
                        To oko poduzheg stajanja u servisu... u potpunosti si u pravu jer znam za nekoliko sličnih iskustava, neka od kojih su se završila i vrlo neprijatnim scenama...

                        Druga stvar je da to što si i koliko planirao da pukneš na popravku opušteno pomnožiš sa 2 i moliš Bogu da ćeš i sa tim da prodješ... Ne znam koliko si planirao da će sve da te košta, ali takve stvari nikad ne izadju onoliko koliko planiramo. Uvek se tu ispostavi da ima više posla od očekivanog i često kako radovi odmiču pokažu se još neke stvari i problemi koje treba rešiti i popraviti u hodu, tako da budžet uvek bude probijen bez problema... A cene delova su, kao što sam napisao ranije, paprene...

                        Ako si siguran da će auto da ti izadje na kraju tih 15 soma, onda vredi rada jer je to stvarno bagatela za takav auto, pod uslovom da se sredi kako treba... Ali kao što rekoh, to može vrlo lako da se ispostavi kao optimistička procena i da će na kraju trebati još par soma koje pomenu eM, a njega bi trebalo poslušati jer čovek je u tom poslu, na neki način... A ako se tih 15 pretvore u 17500 ili 18000, onda već nema smisla ni računice raditi auto. Sad već imaš E60-ica po konkretno Nemačkoj za 15 soma da biraš, i to 525d ili 530d, dok su recimo 520i ispod 14000. A ova kriza će da obara cene još narednih 6 do 9 meseci... Imaš po netu i sad recimo 525d u odličnom stanju, kod hendlera, za 15000 uz povratak pdv-a (19%), što znači oko 12000 + carina i pdv kod nas. Znači tu već dolaziš na tih 17000-17500 evra, i postavlja se pitanje što bi radio auto ako već možeš da uzmeš nehavarisan i to sa povoljnijom kilometražom i kakvom-takvom garancijom ako kupuješ kod odredjenih hendlera... A uskoro će i carinjenje ovde biti povoljnije, i mada neće biti nekog ozbiljnijeg pada u ukupnim nametima, biće nekog pada u ceni, a sa druge strane posle NG će i cene preko ići još dole... Znači stavi sve na papir i tri puta proračunaj sve, raspitaj se za delove i napravi preliminarni spisak pa vidi gde te to vodi sa konačnom cifrom... Uvek znaj da će biti još nečega neplaniranog što će i odužiti radove a i podići ukupnu cenu, jer to je nepisano pravilo kad su ovakve situacije u pitanju. Sve u svemu, dobro razmisli pre nego što se "zaletiš" u ovo, da na kraju ne bude po onoj: veća dara nego mera...
                        http://www.bmw.tv

                        Comment

                        • Milan.87
                          CBC Član
                          • 18.05.2008
                          • 76
                          • N.Beograd

                          #13
                          Dobro sam se preracunao, i sa iskusnijim ljudima od mene konsultovao. Stavio sam na papir i ne bi trebao da izadje vise od 15keur. Pakovao sam i pre neke automobile i znam kako izgleda kad krenes da sklapas pa vidis da ti fale jos neki delovi. Vlasnik automobila se jos preracunava dali on da ga popravlja ili da ga meni proda. Ja se nadam da ce se oduciti za ovo drugo. Hvala na pomoci.
                          Pozdrav.

                          Comment

                          • sw.brick
                            CBC Senator XXL
                            • 09.10.2004
                            • 8141
                            • Beograd, barajevo-zemun
                            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                            #14
                            kat bi takodje mogao da bude u problemu mada ako je tamo vozhen maltene sve vreme ne bi trebalo da bude problema, ali ovde je i relativno malo kilometara dovoljno da napravi problem, shto je vec vidjen sluchaj na forumu...
                            ???

                            moze li neki link na makar jedan slucaj vidjen na forumu gde je diesel kat imao problema sa diesel gorivom (a koje je inace da se podsetimo uvozno) ?

                            Karakteristichne tachke su, naravno, veshanje - dvostruke alu viljushke su poznate kao slaba tachka a narochito ako je auto vozhen na nekim vecim felnama
                            u vise navrata si pisao da je kod BMWa problem samo i jedino u nasim putevima, da li se ova konstatacija koju citiram i koju sada navodis odnosi na nemacke i ostale evropske puteve takodje.

                            ovo je sada promena pa pomalo zbunjuje

                            sto se teme tice, i samog auta havarisan auto je ma kako izgledao spolja uvek velika nepoznanica i po pravilu se mnogo toga tek otkrije kada se dublje zaviri "ispod lima" spoljasnih obloga.

                            ako je odozdo, pod i ostalo, sve ok i auto nije "zalomljen" ima smisla ulagati.
                            ako su konstruktivni delovi, tzv sasija, osteceni mislim da je bacanje novca bilo kakva popravka jer ce se uvek osetiti posledice takvih zescih udaraca koje je primio auto.
                            volvo
                            945 SE turbo lpg
                            344 GL lpg

                            Comment

                            • Milan.87
                              CBC Član
                              • 18.05.2008
                              • 76
                              • N.Beograd

                              #15
                              Vlasnik olucio da ga on popravlja, kaze tako mu se vise isplati.

                              Comment

                              Working...
                              X