Menjati 307 za A6---DA ili NE???

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MisaRS
    CBC Član
    • 19.05.2006
    • 76
    • Nis

    Menjati 307 za A6---DA ili NE???

    Imam 307 kraj 2002 u totalnom fullu 2.0benz lepo ocuvan malo preso (105.000)...e sada imam ponudu da ga menjam za Audi A6 1998 2.8 benz full,isto lepo ocuvan,preso 210.000km ima sekv. plin,mozda bi mi cak i doplatio 500e.
    Vase misljenje,sta da radim???

    Kroz grad jurim kao furija,za volan moga AUDIJA.Zamnom uzdasi,prasina,graja,za devojke sam glavni baja.
  • subicd
    CBC Senator XXL
    • 20.06.2008
    • 463
    • Novi Sad

    #2
    Iskreno da je sa malo manje kubika pa i da razmislis, ovako...
    Jos kako najavljuju poskupljenje taksi za sledecu godinu, e sad da li ce biti 3 puta, ili duplo, nebitno, ali i ovako je puno davati godsnje samo na registraciju 1000e.
    Sto se tice samih auta, ja bih uvek pre izabrao stariji Audi nego neki mladji Pezeo, Citroen, Reno...

    Comment

    • r1cer
      CBC Senator XXL
      • 22.01.2006
      • 363
      • Beograd

      #3
      To su dva totalno različita automobila i poenta je da ti uvidiš šta tebi više treba i koliko si spreman za to da platiš. audi je znatno udobniji, veći, kvalitetnije sklopljen, motor se lepše čuje i po meni ima lepši enterijer/exterijer. Ali zato minus strane su znatno veća potrošnja, skuplji delovi, skuplja registracija i s obzirom na kilometražu vrlo lako može da treba da mu se menja neki delić od 500+ eura. E da, jedan isto značajan problem je što je vrlo popularan kod lopova.

      Pežo je ok automobilčić ali u poređenju sa a6 je ekonobox ali zato dođe po mnogo manjoj ceni.

      Comment

      • Eon
        Moderator
        • 10.03.2005
        • 4225
        • Beograd-NBG-44
        • Superb 2.0 4x4 DSG

        #4
        Odrzavanje, registracija, potrosnja goriva, rizik kradje, sigurnost, udobnost... Uzmi sve faktore u obzir pre odluke!
        Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
        Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

        Comment

        • Dren
          CBC Senator XXL
          • 24.08.2005
          • 1068
          • Sarajevo

          #5
          Koliko ti vozis tog 307 vec ? Sta si izmijenjao na njemu ? Tu vec znas sta te ceka, a na tom A6, ipak ne znas... Uvijek ce bit nesto...

          Ja ne bih...

          Comment

          • MisaRS
            CBC Član
            • 19.05.2006
            • 76
            • Nis

            #6
            Vozim ga 4 meseci,fino me sluzi...ali pre toga sam imao A4 B6,i razlika je ogromna,pa bih zato voleo da se "vratim" na Audi!ali nemam toliko kesha a ovo mi utrcalo tako da razmisljam.

            Kroz grad jurim kao furija,za volan moga AUDIJA.Zamnom uzdasi,prasina,graja,za devojke sam glavni baja.

            Comment

            • ToNcA
              CBC Senator XXL
              • 31.01.2006
              • 868
              • Klagenfurt am Wörthersee / Beograd
              • Mazda 6 2.0d

              #7
              Ako je kesh razlog onda vozi PUG-a i uzivaj. Jeste A6 lepa masinica ali je matorooooooo. Pazi taj Audi je star 10 godina, presao 210K po satu, a ko zna koliko "van zapisnika".
              Dalje - ne znas ni kako je odrzavan a u svakom slucaju je skuplji za odrzavanje od 307...

              Ne znam ali 4 godine mladnji auto koji je uto presao duplo manje mi zvuci kao bolji izbor, sem ako ti bas ne treba Audi za pokazivanje ili ogroman gepek.

              Na plin se kuva, na dizel se greje a na benzin se vozi - a ja krenuh da se bavim grejanjem...

              Comment

              • -Miki-
                Moderator
                • 09.11.2005
                • 708
                • Valjevo
                • Honda Accord coupe cg4

                #8
                Zadrzi 307 i ne razmisljaj ,mnogo vise pozitivnih strana je u korist tvog automobila.

                Pozz
                Saab 9-3 sport sedan 1.9 TiD 150KS

                Comment

                • iwcham1979
                  CBC Senator XXL
                  • 17.07.2007
                  • 741
                  • Nis
                  • Seat Altea 2.0Tdi

                  #9
                  Ja bih se menjao. Razlika u kvalitetu i komforu kod ta dva automobila je velika i po meni anulira 4 godine razlike u starosti (uslov da je audi top stanje) Morate shvatiti ljudi da ko jednom sedne u V.A.G ne moze zadovoljan na Pezoe, Fiate, Huyndai itd...

                  Comment

                  • starac vujadin
                    CBC Senator XXL
                    • 27.08.2005
                    • 2617
                    • Stari grad

                    #10
                    Morate shvatiti ljudi da ko jednom sedne u V.A.G ne moze zadovoljan na Pezoe, Fiate, Huyndai itd...
                    I ja se slazem "da ne moze zadovoljan" na nabrojane...

                    Comment

                    • ToNcA
                      CBC Senator XXL
                      • 31.01.2006
                      • 868
                      • Klagenfurt am Wörthersee / Beograd
                      • Mazda 6 2.0d

                      #11
                      Originally posted by iwcham1979
                      Ja bih se menjao. Razlika u kvalitetu i komforu kod ta dva automobila je velika i po meni anulira 4 godine razlike u starosti (uslov da je audi top stanje) Morate shvatiti ljudi da ko jednom sedne u V.A.G ne moze zadovoljan na Pezoe, Fiate, Huyndai itd...
                      Samo me interesuje kojim si to dubokoumnim naucnim metodama dosao do ovog zakljucka? Vozio sam Audi i nesto nemam preteranu zelju da to ponovim.

                      Na plin se kuva, na dizel se greje a na benzin se vozi - a ja krenuh da se bavim grejanjem...

                      Comment

                      • overspeed
                        CBC Senator XXL
                        • 24.05.2005
                        • 2779
                        • Kosovska Mitrovica

                        #12
                        Ja ne bih odgovarao na ovo pitanje, jer će svakako biti džaba krečenje. Nazad na temu...

                        Miso, na pitanje koje si postavio jedini pravi odgovor od svih nas na forumu zna samo jedna osoba - ti

                        A6 je dva segmenta i tri kategorije iznad tog Puga a tako je i koštao svojevremeno, tako da po pitanju komfora, prostora, kvaliteta materijala, završne obrade, performansi itd itd nema smisla uporedjivati ih. Pod uslovom da je "zdrav" i dobro i redovno održavan, motor šestak (skoro) trolitraš sa 200 k km je po meni uvek bolji izbor od četverca dvolitraša sa 100 k km. Ovaj prvi po defaultu prelazi velike kilometraže i tih 200 k km nije nikakva cifra za te i takve motore, dok četverac na 200 već počinje da pokazuje znake umora, ako i do tad izdrži bez problema. Ne pričam vezano za konkretno Puga, nego više generalno... Druga stvar je što je taj motor u Audiju iz vremena kad su motori pravljeni sa nekom rezervom, a danas je ovo sve neka konfekcija i mehanika na steroidima, nema tu više prave snage a da to može da traje na duži rok. Čast izuzecima, koji su retki. Od uvodjenja Euro3 norme motori su generalno drastično postali nežniji, a usput kompleksniji i podložniji kvarovima koji su sve samo ne jeftini. Dakle, sa te strane gledano A6 je daleko više "old school" mehanika, automobili kakvi izumiru i kakvih ćemo se u budućnosti samo sećati kao lepih uspomena.

                        Ali šta ćemo sa sadašnjosti? A sadašnjost je takva kakva je, neizvesna ekonomija, velike fluktuacije na tržištu derivata, globalna recesija, a "na lokalu" se stvari dodatno komplikuju jer nas očekuje novi zakon o saobraćaju koji će biti propraćen i dodatnim aktima i uredbama o ceni registracije, obaveznog auto-osiguranja, a obzirom na očekivanu krizu što se punjenja budžeta u sledećoj godini tiče, u tom smislu mogu se samo očekivati poskupljenja i to drastična. Najave toga već neko vreme kruže unaokolo, i to plasirane baš iz Vlade ili ondašnjih ministara. Neko bi rekao "probni baloni", ali ja kažem blagovremena priprema naroda na stres, već toliko puta vidjeno "u nas"

                        Sve ovo pišem sa očiglednom poentom. Trenutno za godišnju registraciju tog Audija treba blizu soma evra. Februara ili marta cifra može otići na duplo. Kažu neće ali im ne verujem Dakle, pitanje je jesi li ti spreman da plaćaš toliku registraciju?
                        Druga stvar, taj auto nije nimalo jeftin za održavanje, iako je obzirom na klasu negde pri dnu liste sa cenama. Ipak, njemu samo za mali servis treba od 400 do 500 soma, jer npr. samo za blizu 8 litara pune sintetike treba blizu 100 evra... A taj motor i generalno taj segment ne trpe fušerisanje... Ako mu se bliže velike intervencije onda tek može biti šokova, tu bez 1000 nijedan majstor neće ni dobardan da ti kaže... Dakle, pitanje je da li si ti spreman na poprilične cene održavanja na ovu "belosvetsku krizu"?
                        Treće, taj auto bez problema pije u mešanom režimu 12-13 litara benzina, u gradu preko 15... Što znači da će plina da pije 13,5-14 litara mešano ili 16,5-17 po gradu. Pitanje je jesi li ti spreman da plaćaš toliko jer A6 će samo što se potrošnje tiče da troši više dindži za plin nego taj Pug za benzin...

                        Sve u svemu, ja bih menjao Puga za A6 jedino pod uslovom da mi je novac apsolutno nebitna stavka, jer se na velike izdatke mora računati što zbog rashoda koji su poprilični i sa izgledima da uskoro budu još veći, što zbog činjenice da ćeš sa ovim autom da budeš na velikom gubitku pri naknadnoj prodaji jer plašim se da od sledeće godine te i takve automobile (motore) niko neće hteti da kupi, osim za bagatelu... Nadam se da grešim, ali...

                        Sa druge strane, A6 koliko god bio premium već deluje pomalo rustično i demode, stižu ga godine iako ih dobro krije. Stvar medjutim ide i "ispod kože" jer i pored činjenice da je mehanički gledano on pravi tenk za taj Pug, iz današnje perspektive ovaj auto jednostavno polako gubi dah sa modernim tehnologijama i savremenim rešenjima. Tako na primer, ima "samo" 3 zvezdice na crash-testu što je iz današnje perspektive malo, manje i od 4 zvezdice 307-ice. Tako da, samo ako su ti performanse i taj premium osećaj prioriteti a novac nebitan, A6 jeste opcija. Meni lično o njemu bih u ovakvoj konstelaciji razmišljao jedino da mi treba auto za baš duge rute, tipa konstatna putovanja preko grane ili poslovne obaveze na širokoj geografskoj teritoriji i sl. Moj je rezon da bi jedino tad auto mogao da bude rentabilan zbog posla, a sa druge strane upravo se radi o automobilu i motoru koji su napravljeni za te i takve namene i koji jednostavno pruža onaj nivo komfora i udobnosti na dužim rutama i višečasovna krstarenja autoputevima koje 307 niti je sposoban, niti je napravljen da pruža. U suprotnom, ne verujem da bih rizikovao jer ovo je vrlo zaheban momenat za ovakve avanture po mnogim pitanjima, od globalnih do lokalnih, a ekonomska kriza kuca na svim vratima.

                        A kao što rekoh, pravi odgovor na svoje pitanje možeš da daš samo ti, jer jedino ti znaš odgovore na ona ranije postavljena pitanja. U svakom slučaju, pamet u glavu...

                        edit: jbg. baš znam da ga razvežem... sorry
                        http://www.bmw.tv

                        Comment

                        • iwcham1979
                          CBC Senator XXL
                          • 17.07.2007
                          • 741
                          • Nis
                          • Seat Altea 2.0Tdi

                          #13
                          Previse dubokoumne za dreamclub....

                          Comment

                          • iwcham1979
                            CBC Senator XXL
                            • 17.07.2007
                            • 741
                            • Nis
                            • Seat Altea 2.0Tdi

                            #14
                            Evo sta kaze moj prijatelj, inace sjajan strucnjak za 307....

                            "Priznajem da nikada ne bih bio dovoljno hrabar da uložim novac u polovnu 307-icu, a svoje tvrdnje o lošem kvalitetu ovog vozila potkrepljujem činjenicom da mi ih dovoze na raznorazne intervencije i popravke i da takvu količinu "zaguljene" elektronike koja usput crkava "kao dobar dan" ja nisam video ni u jednom automobilu te klase.
                            Tu je negde Fiat Stilo, ali je on sveukupno lošiji automobil od 307 tako da ga više neću pominjati.
                            Niko nije rekao da je nemoguće kupiti pristojan Pežo 307 koji neće praviti probleme, ali pitanje je koliki je to procenat zadovoljnih vlasnika.
                            Pa očigledno mali jer se 307 nalazi na dnu svih svetskih lista pouzdanosti i ono što sam doživeo u praksi sa tim vozilima mi je dovoljan argument da kažem da je u 80% slučajeva kupovina polovnog 307 velika greška!"

                            Comment

                            • r1cer
                              CBC Senator XXL
                              • 22.01.2006
                              • 363
                              • Beograd

                              #15
                              ajde sad italijan/francuz fanovi budite bolji ljudi i ne nasedajte na provokacije jer nema poente...

                              Comment

                              Working...
                              X