Savet za kupovinu automobila do 5000 EU

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Heinz
    CBC Senator XXL
    • 30.09.2004
    • 1027
    • Beograd, Voždovac
    • Avensis 2.0 D4D

    #16
    Originally posted by brick
    ako je vec izbor Jugo Florida onda bih ja tragao za nekim primerkom koji je star oko 6 meseci i gde je vlasnik vec ispopravljao ono sto je fabricki pocrkalo/neispravno.
    ... i rešio da proda tako sređen auto star 6 meseci?
    Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)

    Comment

    • sw.brick
      CBC Senator XXL
      • 09.10.2004
      • 8141
      • Beograd, barajevo-zemun
      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

      #17
      pa umorio se od popravaka
      volvo
      945 SE turbo lpg
      344 GL lpg

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #18
        Originally posted by Logic
        Originally posted by BOOST
        4300? je puno para za zapadne norme gledano, poenta je da ste Vi izgubili osecaj kroz:
        jooj boost, izgubio si ti osecaj skrooz! ti sigurno znas koliko su kola kod nas skupa, a sa druge strane jaako lose odrzavana. na to dodaj sve moguce prevarantske varijante. ne solim pamet, samo podsecam...
        Uh.. pogresno tumachish

        Kupovna moc 4300? je ogromna u izvesnim segmentima zivota skoro i duplo veca kod mene nego kod Vas, zato i kazem da je PUNO!

        Razlika je upravo u tome da jedna valuta vredi toliko koliko mozes da kupis za nju.

        Inace znam stanje i nije mi nimalo drago sto Vam je kako Vam je

        Mislim da je jasno da upravo iz stanja moje svesti ovaj forum i postoji gde pokusavam da dam i omogucim neke intervencije na autima od strane vlasnika bez da ih kosta.

        No, zamisao je opet jedno, stvarnost drugo.

        Puno hoce josh
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • Logic
          CBC Član
          • 19.01.2005
          • 75
          • Bgd

          #19
          ok, ok samo me uvek isprovociraju ovakve teme... nikako ljudi kod nas da shvate da su automobili potrosna roba i da je normalno da im cena padne.promena ulja i svecica je kod nas dovoljan razlog da za automobil koji prodaju traze istu cenu kao i pre dve godine kada su ga kupili...
          mozda traze istu cenu zbog "ugradjenih" presvlaka od jambolije??

          Comment

          • zoranbg
            CBC Senator XXL
            • 23.03.2005
            • 4098
            • Rooster's Hill , Beog
            • Grande Punto 1.2

            #20
            Presvlake od jambolije su obavezne,takodje i obloga volana da bude od istog materijala,pozeljno u leopard dezenu.Pozadi zavesica ,sto je stara majka isheklala i na polici naravno ker sto mase glavom.....

            A ovi sto mrze zastavu preko svake mere....(mada ako oce u evropu,treba da nauce da ubede druge kako je nas SMRDLJIVI sir najbolji....,ko je razumeo razumeo...)
            Zasto YUGO 55 naprimer 1990 godiste ima cenu oa 1000 evra zadnjih 5 godina i vise....,i to prodas ga za 2 dana na oglas samo tako....
            ili ta "odvratna" florida po ceni od 4000evra proda se za 2000 evra posle 10 godina ,glat bez problema.......
            Da su losiji jesu...ali da vrede koliko vrede novi i polovni VREDE! i tacka.
            JER TRZISTE POLOVNIH AUTOMOBILA JE REALNO! tu nema fora i fazona
            zna se sta koliko vredi i zasto.....

            A neke ovde izvikane marke...mogu da se prodaju po godinu dana po nekim velikim cenama,dok se neshvati koliko ZAISTA vrede....

            pa posle bude oglas na kolima......"hoce da me prodaju kupite me molim
            vas! "
            Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

            Comment

            • Danilo
              CBC Senator XXL
              • 02.10.2004
              • 908
              • Beograd, Dorcol

              #21
              Heh, zasto se ljudi i dan danas usudjuju da kupuju zastavine polu proizvode?
              Prosto, odrzavanje je SMESNO. Ali bukvalno, evo ja idem u 3. razred gimnazije, nemam svoja primanja, i mogu bez vecih poteskoca da odrzavam Yuga 55.
              Cela polovna hauba je 1200 dinara, stopaljka nova 250, far nov 200 dinara, filter za ulje 200 dinara, zupcasti i klinasti zajedno 650din, sajbna zadnja 10eura nova, pumpa za gorivo 700 dinara.

              Pa vi vidite.

              Da sada imam neki strani auto, pa nebitno koji, makar i Golfa, ne bih mogao da ga odrzavam, jednostavno ne bih mogao da izdrzim da da ne trazim svaki cas od mojih pare. A to necu.

              I eto, mlad sam i blesav, pa se zanosim i sredjivanjem, vi matori kazete budzenjem. Duboki branici su 15 eura komad, pragovi 20 eura, stakla je jako lako zatamniti, a nije problem ni ubrzati ga malo, dvogrli karburator kosta oko 50 eura, 13/53 diferencijal je isto jako jeftin, ceo menjac 13/53 sa petom nov je skoro otisao za 60 eura, obrada glave komplet moze da se uradi za 200 eura, izduv sa walker komponentama me izasao 50-60 eura, spustanje celog auta 50 eura...
              I tako dalje...
              www.blindmanmotorsport.com

              Comment

              • sw.brick
                CBC Senator XXL
                • 09.10.2004
                • 8141
                • Beograd, barajevo-zemun
                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                #22
                JER TRZISTE POLOVNIH AUTOMOBILA JE REALNO! tu nema fora i fazona
                zna se sta koliko vredi i zasto.....
                da samo sto u ovoj zemlji tako nesto ne postoji jer je zakonom zabranjeno slobodno trgovanje polovnim automobilima.

                koliko Jugo ili Florida vrede na trzistu se moze steci uvid i posetom www.mobile.de ili slicnih berza na SLOBODNOM trzistu gde postoji konkurencija prodavaca.

                kod nas postoji konkurencija samo kupaca pa su i cene nenormalne u poredjenju sa drugim zemljama.

                1990. godina je istorija, sta je bilo bilo, od stare slave se ne zivi, a danasnje godiste u poredjenju sa drugim markama ?
                volvo
                945 SE turbo lpg
                344 GL lpg

                Comment

                • sri98
                  Admin od Trpeze
                  • 24.10.2004
                  • 7262
                  • Republic of Konjarnik
                  • Toyota Corolla E 210

                  #23
                  Ima tu jos jedna sitnica: za par godina "odrzavanja" ces x puta posteiti razne majstore, kupiti x puta vise delova i kada se to sabere, potrosices vise novca, vremena i nerviranja nego da imas neki drugi auto.

                  Da ponovim ono sa pocetka teme, za oko 5000, preoprucujem Civica, Almeru ili Corollu, najvise se dobija za ulozeni novac.
                  Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

                  Comment

                  • SALE
                    CBC Senator XXL
                    • 04.01.2005
                    • 841
                    • Banovo Brdo

                    #24
                    Sri je potpuno u pravu, cak i po redosledu

                    Comment

                    • Danilo
                      CBC Senator XXL
                      • 02.10.2004
                      • 908
                      • Beograd, Dorcol

                      #25
                      Pa dobro, mozda je tvoje iskustvo sa tvojim EFI-jem takvo da ti se stalno nesto ******lo... Listao sam skoro neki belgijski katalog sa nekog sajma automobila, valjda `90. ili `91, na engleskom je, i za zastavu pise "kvalitet zavisi od srece prilikom kupovine"
                      Ne znam, i ja vidim da se ljudima u okruzenju stalno nesto kvari na zastavama, sa novom Floridom imam gadna iskustvar, istina, ali ni meni, a ni mom caletu koji je nesto malo vozio moj auto pre neg sto sam ga ja prisvojio se nije nista kapitalno pokvarilo. Za ceo svoj radni vek, ajde da nije bitno koliko je star, nego koliko je presao, a presao je 23k km, od popravki da se ja secam je bilo da se zameni sofersajbna koja je polomljena, membrane na pumpi za gorivo, zamena plocica, potosne stvari, tipa filteri, ulja itd, ne mogu da se setim, ali mislim da je jednom menjan razvodnik paljenja, jer je propao od vode valjda...
                      Od korozije nema ni Z, to garantujem, posle toliko godina, boja se jos uvek sija, jednom sam imao sudar sa Nissan Sunny-jem, odvalio ga je od zivota zbog rogobatne konstrukcije Yuga, a yugo je ostao manje vise ceo, sem sto mora vezni lim se ispravi ili da se stavi duboki branik da se ne vidi i maska je slomljena bila. O nissanu da ne pricam, ali dobro, da je on mene udario kako je moj yugo njega, verovatno bi mi sad ispred kuce bio Golf ili Kaddet, a ne zuti yugo.

                      Medjutim, caletova firma je uzela novu floridu od zastave za neki kompenzaciju, jer su i oni pod DMB-om, boze koje je to zlo...
                      Prvi dan, ali PRVI, ne radi centralna, klima, ni podizaci. ZLO.
                      I jos puno sitnih popravki, umesto osiguraca na kljestima stave obicne isavijane zicice, lopine, ma uzas. Motor kakav je i kako se cuje, potpisujem da ce da produve posle 80k km.
                      Bilo kako bilo, moj komsija uzeo jako lepu belu floridu sa 1.1L motorom, znaci francuz, nista, ali nista mu se nije sjebalo za pola godine. Jedino plin sto ima, ali dobro, covek porodican, i tako to...
                      Ja bih se za sebe odlucio za Floridu IN, ako bih po svaku cenu hteo nov auto, ona je krajnje jeftina, ALI samo u izvedbi 1.6i, to je PUG motor od 98konja, elastican, pouzdan, vec vidjan i proveren u Peugeotima, dal u 106 ili 306 nemam pojma, kako god, uzeo bih tu floridu zato sto volim da se zezam sa tim sitnim popravkama, nisam neki degen da vozim kod majstora da mi promeni filter, a imam i dosta slobodnoh vremena, zahvaljujuci sadasnjem skolskom programu MPS-a...
                      Peace, odo ja na dorucak.

                      Edit 012: Bez prostakluka!
                      www.blindmanmotorsport.com

                      Comment

                      • sri98
                        Admin od Trpeze
                        • 24.10.2004
                        • 7262
                        • Republic of Konjarnik
                        • Toyota Corolla E 210

                        #26
                        Podatak koji ne znas.
                        Posedovao sam dva Yuga 45, po jedan 55 i 60 i dva EFI-a + sam godinama kao sluzbene koristio i 15-ak Yuga i 101, tako da prethodni post nije zasnovan na iskustvu sa jednim EFI (koji je btw bio nesto za nepoverovati da je izaslo iz KG).

                        Konkretni primeri - spone i ramena se na Yugu menjaju na 10-15k km, a na sadasnjem autu koji ima 94k km su jos iz fabricke ugradnje. Zadnji lonac na Yugu ne moze da izdrzi vise od 3 godine, na mom autu je jos uvek fabricki, Corollu sa prodao sa 11g starosti, takodje sa fabrickim zadnjim loncem.

                        Eto toliko, ajmo sada - sta do 5000e?
                        Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

                        Comment

                        • sw.brick
                          CBC Senator XXL
                          • 09.10.2004
                          • 8141
                          • Beograd, barajevo-zemun
                          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                          #27
                          eto kako si lepo opisao iskustva danasnje KG produkcije.
                          opste prihvacen u svetu standard je da novi auto nosi formalnu garanciju 2 ili 3 godine i 100.000 ili 150.000km uz koju se ocekuje da prvih 5 (pet) godina ili 150.000km niti jednom ne dodje do kvara ili posete servisu (one koja se mora, znaci sijalica, akumulator, gume i slicno su iskljuceni) u tom periodu.

                          u okviru tih uobicajenih normi danasnjice ja ne znam koji model Zastave, to moze da ispuni. a da ne pricamo da je svaki komad model za sebe i da ne postoji nesto sto bi se moglo nazvati Zastava servisna mreza.

                          jeste probali su pre 2-3 godine sa kampanjom- ako se auto pokvari u garanciji mi vam dajemo odmah drugi na besplatnu upotebu ali se pokazalo da nema toliko upotrebnih auta koliko ima reklamacija u garanciji pa je ideja nesprovodiva u praksi.

                          a da ne pominjemo da iz KG ne izlaze modeli koji mogu da prodju danas vazeci ekoloski (to je euro 4) i bezbednosni standard(euro ncap) .

                          zato i jesu Zastave zabranjene za prodaju u vecem delu sveta gde se o tome vodi racuna.

                          kada se kod nas za koju godinu usvoji propisani euro standard (a bice sastavni deo Ugovora o asocijaciji) to ce podrazumevati i zabranu prodaje ovih sadasnjih Zastavinih modela po sili zakona i u Srbiji.

                          a to je neminovnost, samo je pitanje vremena. i sta cemo onda sa cenom majstora i delova kada novi auto nece moci da se registruje, pa sve i da se deli na poklon ?

                          ili ce se Zastava konacno uvaliti nekome da pocne da iz temelja pravi novu fabriku ili ce se totalno ugasiti, ovo postojece stanje je neodrzivo dugorocno.
                          volvo
                          945 SE turbo lpg
                          344 GL lpg

                          Comment

                          • Danilo
                            CBC Senator XXL
                            • 02.10.2004
                            • 908
                            • Beograd, Dorcol

                            #28
                            (koji je btw bio nesto za nepoverovati da je izaslo iz KG).
                            U pozitivnom ili negativnom smislu?


                            Konkretni primeri - spone i ramena se na Yugu menjaju na 10-15k km, a na sadasnjem autu koji ima 94k km su jos iz fabricke ugradnje.
                            Ugradnjom onih poprecnih stabilizatora, tzv. sanki, i strut bara se produzuje vek spona i ramena. Oprobano i sigurno.


                            Zadnji lonac na Yugu ne moze da izdrzi vise od 3 godine, na mom autu je jos uvek fabricki, Corollu sa prodao sa 11g starosti, takodje sa fabrickim zadnjim loncem.
                            Zavisi koji. Stari zastavini zadnji lonci su stvarno bilo krsh, na mom yugu je stvarno posle 3 godine poceo da se raspada lonac. Nikada necu zaboraviti scenu u kojoj skidam zadnji lonac da bih stavio killer-ov, i bacam ga na zemlju, a on se raspada kao da je od stakla koliko je truo. Nisam mogao da poverujem ocima. Noviji lonci su bolji, proizvodi ih killer, uostalom kosta 700 dinara da ti vidi. S druge strane, koliko ti kosta neki lonac za neki bolji auto? Vise? Mnogo vise? Za te pare odes u auspuh servis i naprave ti prohrom zadnji lonac, em sto ce lepo da izgleda, em sto imas garanciju 6 (sest) godina.

                            Svaka cast tvojim japancima, mislim da si i sam shvatio da sam veliki ljubitelj honde, i to ne od F&F filmova, vec mnogo ranije, i ne zbog izgleda, vec zbog nekih drugih stvari (kvaliteta i pouzdanosti, na prvom mestu), ali po neko jednostavno nema para da odrzava auto tog kalibra.
                            Znas kako, ja bih sada mozda i mogao da iskukam od svojih da mi kupe recimo Civic VTec 1.6. I, sta onda? Kako da ga odrzavam?

                            I jos nesto, kazete: "sto promenis 100 puta deo na zastavi, promenis jednom na drugom autu za vece pare i miran si".
                            Necu ulaziti u to da li je stvarno i za sve tako, recimo da jeste.
                            Da li neko razmislja o tome da li u trenutku kada mi se nesto s**** na kolima svako ima vecu kolicinu para da to sredi? OK, velikom broju ljudi to nije problem, ali mnogima je to veliki izdatak. Kada se na zastavi nesto pokvari, popravi se brzo, za malo novca, svako to moze sebi da priusti.
                            Malo koja porodica u ovim nasim sugavim uslovima ima naviku da odvaja pare na stranu od kojih bi se kola popravljala.

                            Nemojte misliti da sada branim zastavu zato sto je ja posedujem, ovo pricam jer sam sam dosao do tog zakljucka, i mislim da je realno.

                            Rado bih zamenio Yuga za neki ozbiljniji auto, da imam uslove za odrzavanje, a do tada se pravim Yuga da bude pouzdan poput nekih automobila sa zapada (ili krajnjeg istoka).
                            www.blindmanmotorsport.com

                            Comment

                            • sri98
                              Admin od Trpeze
                              • 24.10.2004
                              • 7262
                              • Republic of Konjarnik
                              • Toyota Corolla E 210

                              #29
                              Originally posted by cosworth

                              U pozitivnom ili negativnom smislu?



                              Ugradnjom onih poprecnih stabilizatora, tzv. sanki, i strut bara se produzuje vek spona i ramena. Oprobano i sigurno.


                              Znas kako, ja bih sada mozda i mogao da iskukam od svojih da mi kupe recimo Civic VTec 1.6. I, sta onda? Kako da ga odrzavam?

                              I jos nesto, kazete: "sto promenis 100 puta deo na zastavi, promenis jednom na drugom autu za vece pare i miran si".
                              Necu ulaziti u to da li je stvarno i za sve tako, recimo da jeste.
                              Da li neko razmislja o tome da li u trenutku kada mi se nesto s**** na kolima svako ima vecu kolicinu para da to sredi? OK, velikom broju ljudi to nije problem, ali mnogima je to veliki izdatak. Kada se na zastavi nesto pokvari, popravi se brzo, za malo novca, svako to moze sebi da priusti.
                              Malo koja porodica u ovim nasim sugavim uslovima ima naviku da odvaja pare na stranu od kojih bi se kola popravljala.

                              Rado bih zamenio Yuga za neki ozbiljniji auto, da imam uslove za odrzavanje, a do tada se pravim Yuga da bude pouzdan poput nekih automobila sa zapada (ili krajnjeg istoka).
                              U pozitivnom smislu.

                              Zar vesanje ne bi prozivodjac trebao da regulise?

                              Samo redovno odrzavanje i normalno ophodjenje prema autu i onda to nije mnogo skuplje od Yuga.

                              U celoj prici, normalno je to da se svako proteze prema guberu. Zato i ja nemam auto od 50000e.
                              Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

                              Comment

                              • Danilo
                                CBC Senator XXL
                                • 02.10.2004
                                • 908
                                • Beograd, Dorcol

                                #30
                                Zar vesanje ne bi prozivodjac trebao da regulise?
                                Heh... Kada je zastava u pitanju, da, ali samo u teoriji.
                                To je jos jedan od danaka jeftinog odrzavanja. Moras da radis nulti servis kada kupis zastavu, da se sve dotegne, podmaze, sredi sta ne stima. Bas kao i bicikl da kupis. I stari vuk kao sto si ti to sigurno dobro zna.


                                Samo redovno odrzavanje i normalno ophodjenje prema autu i onda to nije mnogo skuplje od Yuga.
                                Pa ne znam... Nikad nisam imao licno svoj strani auto, poslednji strani auto koji je cale imao je bio Golf II G60. Ali ako ti kazes...

                                U celoj prici, normalno je to da se svako proteze prema guberu. Zato i ja nemam auto od 50000e.
                                Jasno. Mnogo je ljudi koji mogu da kupe brz, sporski auto, ali jednostavno ne mogu da priuste sebi odrzavanje jednog. Slusam svoje drugove, mojih godina, sta pricaju, smejem se, iskren da budem. Jedna budaletina prodala Golfa II 1.6 dizela, standardno, troja vrata, cetiri brzine, beli, TAS, i dodao nesto para i u Krusevcu kupio Toyotu Supru 3.0 Turbo za oko 3500 eura, na izgled super. 240 konja, primio se na cifru. Eno, otisle mu posle nedelju dana dve bobine, razvodnik, nemam pojma sta sve jos... Vesanje celo mora da se menja. I, stoji auto. Ne daju mu se pare, a sad bi da ga proda. Ko ce to da kupi?

                                Ima jos tako more primera, kao prijatelj koji je poslednje pare, do evra, dao za Alfu 156 JTS. Bez ikakve opreme, osnovni model, i jos se zaduzio.
                                Prvi servis kad je dosao...

                                Mozda ste culi pricu za ciganina iz Resnika koji je izbacio zenu i decu iz stana, stan prodao i kupio Audi A8.
                                www.blindmanmotorsport.com

                                Comment

                                Working...
                                X