Punto Mk2 ili nesto drugo do 5000E?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • passatCL
    CBC Veteran
    • 03.11.2007
    • 120
    • Nish

    Punto Mk2 ili nesto drugo do 5000E?

    Pozdrav,

    prelistao sam skoro pola foruma, ali sam se odlucio da ipak otvorim novu temu jer nisam nasao odgovore na pitanja koja me zanimaju.

    Da ne duzim, zbog slabije finansijske situacije, mogu da uzmem neki autic do 5000E. Tu racunam da prodam mog pasata i doplatim ostatak.

    Ono sto me zanima je da li uzeti 1.2 8v ili 16v? Treba mi motor da je sto puzdaniji(citaj: i jeftiniji za odrzavanje) ali me brine ovih 60KS kod 8v modela kad ima 3-4 ljudi u kabini. O dizelima ne razmisljam jer me plase pumpe visokog pritiska i koliko sam shvatio, sveukupno skuplje odrzavanje takvih motora.

    Zanima me realno iskustvo drugih ljudi koji voze takva vozila, koliko im auto trosi, isplati li se ugraditi plin, kolika je registracija, da li ih je ostavljao na putu, sta im je najkvarljivije, koliko im kosta redovan servis itd.

    Da li se isplati uzimati VAN-ove pa ih preradjivati u putnicka vozila ili (ono sto je po meni bolje) uzeti normalan putnicnki puntic. Uvoziti ili gledati kod nas?

    Naravno, ukoliko za te novce ima neko bolje resenje, zeleo bi da ga cujem.

    Voznja mi je 95% cist grad.

    Unapred puno hvala i slobodno pitajte sve sto treba.
    Ford Mondeo MK3 2001 2.0 107KW Petrol
  • Manfred
    CBC Senator XXL
    • 04.08.2007
    • 905
    • Beograd

    #2
    1.2 8v jeste slabiji od 16v, ali daleko od toga da ne moze cetvoro da se vozi u njemu..

    kako god, kad kupujes auto gledaj samo da bude u sto boljem stanju, a VAN izbegavaj u bilo kom slucaju. (lako se kupuje, al se tesko prodaje)

    Comment

    • Punto Abarth
      CBC Senator
      • 11.12.2006
      • 220
      • Novi Sad, Groblje :) 16° 31' 0" E 45° 17' 30" N nekad :(

      #3
      Re: Punto Mk2 ili nesto drugo do 5000E?

      ako trazis neku zustrinu, uzmi 16v (mada i 8v moze sasvim lepo da se vozi).

      Ako ti je 95% voznje u gradu, sta te briga kako auto ide sa cetvoro ljudi (a ide normalno), jos po gradu. Jedino nije preporucljivo u takvoj situaciji zaletati se u rikverc...

      16v je nesumnjivo motor savremenije konsktrukcije i sa malo vise boljki nego totalno provereni 8v (naravno i 16v je dobar kao dobar dan), ali eto...

      potrosnja 8v moze da se spusti na 6,5 l po gradu (NS)

      Ja bih iz svoje sadasnje perspektive uzeo sportinga, samo zbog opreme koju ima...
      http://www.youtube.com/watch?v=7lgcQUQZBtE

      Kupujem HGT/sporting volan

      Comment

      • mishio
        CBC Senator XXL
        • 29.05.2007
        • 1204

        #4
        Re: Punto Mk2 ili nesto drugo do 5000E?

        ja bih ti pre punta mozda preporucio bravo 1.2 16v, nekako mi je lepsi nek se ne uvrede vlasnici puntica, a taj motor ga sasvim ok nosi a za odrzavanje je smesan. Iskreno ako gledas nesto novije proizvodnje za te pare italijani su ti super, pre bih ih uzeo nego francuze npr, tako da ako vec gledas italijane svejedno punto/bravo najvise bih dao akcenat na stanje vozila nego da opremu, boju i sl.

        Comment

        • Punto Abarth
          CBC Senator
          • 11.12.2006
          • 220
          • Novi Sad, Groblje :) 16° 31' 0" E 45° 17' 30" N nekad :(

          #5
          Re: Punto Mk2 ili nesto drugo do 5000E?

          ako mozes naci jako dobro ocuvan bravo, vise nego dobar izbor...
          http://www.youtube.com/watch?v=7lgcQUQZBtE

          Kupujem HGT/sporting volan

          Comment

          • NED
            CBC Veteran
            • 02.11.2008
            • 149
            • Kragujevac

            #6
            Re: Punto Mk2 ili nesto drugo do 5000E?

            1.2 8v sasvim dovoljan za potrebe, pouzdan, jeftin za odrzavanje. Moja preporuka, biraj putnicki, sa klimom obavezno, laksi za eventualnu prodaju, ne obaziri se na price o tome koliko je ko platio koje godiste, vec izaberi sto bolji primerak, makar platio malo vise. Plin nije losa varijanta, mada s obzirom na kretanje cene nafte mozda sacekaj malo, ali i sa ugradjenim plinom (moj slucaj) sasvim lepo vuce, pa cak i 4 ljudi. Jos nesto , ne zuri , polako, naici ce nesto dobro. Redovan servis , 3l ulja 20K, filter ulja, filter vazduha, 3500din!!!! Znaci , preporuka za 1.2 8v.

            Comment

            • Punto Abarth
              CBC Senator
              • 11.12.2006
              • 220
              • Novi Sad, Groblje :) 16° 31' 0" E 45° 17' 30" N nekad :(

              #7
              Re: Punto Mk2 ili nesto drugo do 5000E?

              uljni (postoje 2 tipa) i vazdusni filter, 4l selenia gold (staje manje od 3 litre) i sam da menjas - <2500
              http://www.youtube.com/watch?v=7lgcQUQZBtE

              Kupujem HGT/sporting volan

              Comment

              • Manfred
                CBC Senator XXL
                • 04.08.2007
                • 905
                • Beograd

                #8
                Re: Punto Mk2 ili nesto drugo do 5000E?

                i ako ukrades filtere i ulje i menjash sam izacice te dzabe...

                preteraste ljudi, koliko god da kosta tu je oko 50 eura

                1.2 8v za normalnu voznju (abart je spustio na 6.5, al je vozio bez gasa, sve na 800 obrtaja, normalna potrosnja je oko 8 litara)
                1.2 16v za malo zustriju voznju (trosi malo vise od 8v, ali 10 retko prelazi)

                kao sto su vec rekli, bolje bravo 1999. sa 70 000 i u dobrom stanju, nego punto 2004. sa 200 000 u "onako" stanju

                Comment

                • Darko
                  CBC Senator XXL
                  • 29.03.2005
                  • 528
                  • Beograd

                  #9
                  Re: Punto Mk2 ili nesto drugo do 5000E?

                  Otvori temu i slobodno predstavi svoj auto da se ovde ne nadoveze sad 10 njih i da se bez potrebe pravi offtopic...

                  Comment

                  • mrki
                    CBC Senator XXL
                    • 08.11.2006
                    • 550
                    • nis, serbia

                    #10
                    Re: Punto Mk2 ili nesto drugo do 5000E?

                    nije nikakva kontra ili slicno, ja imam suprotan predlog:

                    poshto sam vozio i punta 2, 1,9d i r. cilo 2; 1,2 i sada fiestu, moj predlog je renault clio.

                    u svakom slucaju, vozio sam po godinu dana sve autice i moj savet je iskljucivo na osnovu licnog iskustva, a ne rekla kazala, auto bild i sl...


                    punto jeste najlepse dizajnirani mali gradski auto, ali ne mogu da se setim ni jednog drugog razloga zasto bih ti rekao da uzmes punta. ne mogu sada da pisem, ali ako te zanima, napisacu post malo kasnije.

                    Comment

                    • -Miloš-
                      CBC Senator
                      • 16.12.2007
                      • 269
                      • Beograd, Karaburma
                      • yugo tempo 1.1

                      #11
                      Re: Punto Mk2 ili nesto drugo do 5000E?

                      Lancia Y

                      U 5000 ulazi takodje servis i registracija.

                      Comment

                      • Punto Abarth
                        CBC Senator
                        • 11.12.2006
                        • 220
                        • Novi Sad, Groblje :) 16° 31' 0" E 45° 17' 30" N nekad :(

                        #12
                        Re: Punto Mk2 ili nesto drugo do 5000E?



                        zao mi je sto se ne vidi, dzabe trud...

                        Moj bord, resetovan kad sam uzeo felne od ovog cadjavog trkaca (sto mu obrtaji na 1.9d ne padaju ispod 10000 ).

                        Od onda presao 730,3 km, prosecna brzina 31.8 km/h, prosecna potrosnja 14,6 km/l (6,849315 l/100 km). Oko 30% vangradske voznje, prosecna duzina relacije 15km. Do posla imam 8,5 km, do devojke 22,5. Do Miseluka 10

                        Ko se razume, sfatice brojke i slova (pogotovo preosecnu brzinu)...

                        Nisam ni u jednom trenutku poceo pricu 1.2 8v ne trosi nista...

                        1.2 8v moze da popije i preko 10l

                        4l Selenia-e Gold (4l kupujem na svakom drugom menjanju, jer stane manje od 3l, inace prikupim 2l) -> oko 1700 din
                        filter ulja (onaj veci, jeftiniji) -> oko 350
                        filter vazduha - (neki bosanski, ne secam se) -> oko 400

                        menjam na cca 5000

                        sve kad se pomnozi i iskvadrira -> oko 2500



                        za ovaj kusur do 50 evra (kojih Manf pominje), nakupujem gumica, pa mi traju nedelju dana...
                        http://www.youtube.com/watch?v=7lgcQUQZBtE

                        Kupujem HGT/sporting volan

                        Comment

                        • Punto Abarth
                          CBC Senator
                          • 11.12.2006
                          • 220
                          • Novi Sad, Groblje :) 16° 31' 0" E 45° 17' 30" N nekad :(

                          #13
                          Re: Punto Mk2 ili nesto drugo do 5000E?

                          eto...

                          i zato punto sporting... Al da ga je vozila baka

                          http://www.drivesouth.co.nz/files/my_mo ... th_028.JPG

                          btw, ovo je hgt - abarth
                          http://www.youtube.com/watch?v=7lgcQUQZBtE

                          Kupujem HGT/sporting volan

                          Comment

                          • sErGiO
                            Moderator
                            • 30.01.2007
                            • 2769
                            • Neko selo pored Beogr
                            • Alfa Romeo 156SW

                            #14
                            Re: Punto Mk2 ili nesto drugo do 5000E?

                            Originally posted by oktopod
                            Plin - dok ti auto trosi manje od 8-9 litara plin se ne isplati, pogotovo zimi, jer ja dok dodjem na posao meni jos ne bi prebacio na plin
                            Drugo, uz plin ide ciscenje dizni na 10 ljada kao i masa stvari koja ce da krene da crkava
                            Trece ja licno imam KN filter, sa njim ne moze jer ce da izlapi plin, morao bi i da dajem 10 ljada za fabricku kutiju i fliter
                            Cetvrto, cene su toliko slicne da kad saberes sa odrzavanjem koje ce da se pojavi izadje te na isto
                            Ne znam koje je tvoje licno iskustvo sa plinom ali ni u jednoj stavki se nebi slozio sa tobom. Zimi prebacujes na plin cim se malo podigne temperatura motora a to znaci posle 5-10 minuta a ako ti stizes na posao kolima za manje od 5 minuta onda nema potrebe ni da ides kolima.
                            Ciscenje dizni sa plinom ili bez plina je potpuno isto i nista drugo ne krene da crkava sve dok pravilno odrzavas motor koji ima ugradjen TNG sistem (ima posebna tema o tome ovde negde na forumu).
                            Sto se tice K&N filtera to vec ne znam ali to ionako nicemu ne sluzi

                            No da se vratim na temu, passatCL kupi slobodno Punta sa 8v motorom nije on uopste los. Sto se tice 16v motora znam da su poprilicno skuplji za odrzavanje. Ja sam na primer imao Clia sa 8v motorom i veliki servis me izasao oko 15-16000 dinara dok je moj kum to zadovoljstvo sa slicnim Cliom 1.2 16v morao da da oko 35000 za isto zadovoljstvo.

                            Comment

                            • sErGiO
                              Moderator
                              • 30.01.2007
                              • 2769
                              • Neko selo pored Beogr
                              • Alfa Romeo 156SW

                              #15
                              Re: Punto Mk2 ili nesto drugo do 5000E?

                              U Punta sa 8v motorom se ne ugradjuje sekvent pobogu Venturiju je dovoljno da ga pustis da se malo podigne temperatura motora i samo prebacis na plin. A sto se crkavanja tice tvrdim da ne moze nista da crkne ako se pravilno ugradi plin i ako se pravilno odrzava auto (sto podrazumeva izmedju ostalog i povremeno vozenje auta na benzin). Vozio sam auto na plin godinu i po dana i od troskova sam imao zamenu filtera plina. Nista drugo sto je trebalo da se menja ili popravlja na autu apsolutno nije imalo nikakve veze sa plinom. A sto se tice ciscjenja dizni sa venturi sistemom to se radi isto kao i kad nemas ugradjen plin.

                              Comment

                              Working...
                              X