Iskrsla mi je kombinacija da krajem februara od jednog drugara uzmem jaje '91 za 2500 evra. Presao je oko 200000, a on sam je presao 40000 za 2 godine koliko je kod njega i za to vreme sve sto nije valjalo je zamenio i to sa kvalitetnim delovima, stavio je plin i muziku. Sve u svemu auto je dobar. Da bi sve ovo moglo da se ostvari, morao bih da prodam svoju samaru '99 koju sam uzeo pre par meseci i na koju nemam zamerki. Sve sto na njoj nije valjalo je promenjeno, stavljeni plin i muzika i sluzi me dobro. Moje pitanje je da li vredi ulaziti u ovakvu kombinaciju ili da sacekam (kao sto sam inace planirao) pa da do kraja ove ili eventualno sledece godine kupim auto za nekih 4000 do 5000 (mozda koja stotina vise)?
Audi 80 jaje, da li se vredi cimati?
Collapse
X
-
Re: Audi 80 jaje, da li se vredi cimati?
Što bi se reklo sve baciš na papir pa sabereš.Jaje jeste Audi ali je i 18 godina prag punoletstva,istina je da imaju uvek cenu i da se uvek extra prodaju ali kao i što sam reče sačekaj malo pa proceni šta se i kako dešava.....pitanje je kako će biti tržište,cena registracije i goriva,SEKA(svetska ekonomska kriza,već se svima popela na q...c) tj ostaje ti da kao i svi ostali čekaš,pozdrav!
-
-
Re: Audi 80 jaje, da li se vredi cimati?
Prijatelju ja sam vlasnik doticnog vozila.Tako da ako ti zatreba neki savet tu sam
Po tvojim zahtevima ne bih isao na tu kombinaciju jer kod Audi-ja 80 b3 kao i svih ostalih automobila istog godista i klase cene padaju sa vremenom na vreme , što je i uobičajena sudbina svakog izvoženog youngtimera
Originally posted by Vidan KVŠto bi se reklo sve baciš na papir pa sabereš.Jaje jeste Audi ali je i 18 godina prag punoletstva,istina je da imaju uvek cenu i da se uvek extra prodaju ali kao i što sam reče sačekaj malo pa proceni šta se i kako dešava.....pitanje je kako će biti tržište,cena registracije i goriva,SEKA(svetska ekonomska kriza,već se svima popela na q...c) tj ostaje ti da kao i svi ostali čekaš,pozdrav!
To su činjenice koje su važile od pre 3 godineLjudi kupuju auta mladjih godista{tako kaze statistika
} Sada je standard porastao
1-7-5-11-3-9-6-12-2-8-4-10
Comment
-
-
Re: Audi 80 jaje, da li se vredi cimati?
Ja bih uzeo auto ako je dobar. Ipak se to godiste ceni dobrih 3.000 eura, ako ne i vise. I kada se odlucis da ga menjas, oni se relativno lako prodaju. Za naredne 2-3 godine nema sanse da mu padne cena na 2.000 eura ili manje.MERCEDES-BENZ - Geprüfte Qualität
Comment
-
-
Re: Audi 80 jaje, da li se vredi cimati?
Ako je auto stvarno dobar, onda uopste ne trazi mnogo, cak bih rekao da je malo. U svakom slucaju, voznja u njemu i samari je neuporediva.
Comment
-
-
Re: Audi 80 jaje, da li se vredi cimati?
Hermes potpuno se slazem sa tobom,cene odrzavanje ovog modela su strahovito niske a narocito kada se radi o DIESEL-verzijama :1.9D , 1.6D , 1.6TD {postoji i TDI verzije ali su one veoma retke}.
Audi 80 је kompaktni automobil u produkciji nemačkog proizvođača Аudi , koji početno deli svoji platforme sa Volkswagen passat-om, a bila je dostupna u sedan i hedzbek varijanti
Kao što sam rekao jas sam vlasnik {odnosno moj otac} Audi-ja 80 B3 u najslabijoj verziji 1.6D
.Cene redovnog odrzavanja ne bi trebalo da ti predstavljaju problem jer motori koji su ugradjivani B3 modele nisu slozene konstrukcije.
Dakle hteo sam reci da su to motori koji razvijaju oko 50ks{kod benzinaca} po litri zapremine sto govori o tome da nisu mnogo preoptereceni za svakodnevnu eksploataciju
Prodaja ovog modela počela je septemba ne tako davne 1986 godinea zvaničnu prodaju Audi je počeo 1987 godine .Inače pojavom Audi B3 {ili typ 89 , ili pak jaje} Audi uvodi novu aerodinamicaniju karoseriju u odnosu na konkurente što se manifestovalo nešto većom maksimalnom brzinom
., Postoji još jedna novina koju je Audi uveo u tom periodu i koja je i samim tim uzrok ne tako sada visoke cene "jajeta"
,a to je kompletno pocinkovana karoserija koju mnogi proizvodjaci i dan danas koriste.
Zaštitni štit {pocinkovana karoserija} pokazala se toliko efikasnom da je Audi produzavao garanciju protiv korodiranja koja se na pocetku proizvodnje očekivalo da bude dobra samo za 10 pa zatim je produzena čak i do 15 godina.
Inače preporučene verzije Audi-ja u tvom finansijskom slucaju su: 1.8S, 1,8E ,1.6TD , 1,9D
1.8E ti baš ne preporucujem zbog prisustva K jetronic-a {popularno nazvane K glave } koju i dan danas servisiranje ovog sklopa zbog aljkavosti - neupucenosti majstora neisplatljivo.
Postoji jedna mana kod svih ovih modela , a to su nosaci motora .
To se manifestuje velikim vibracijama odnosno jakog podrhtavnja motora što se naročito oseti zbog njegovog uzdužnog polozaja motora i veoma mekanih nosača.
Rezime.
Hoću reći da je kupovina "jajeta" koliko toliko isplatljiva u opstem slučaju , ali da se kasnije {tokom prodaje} nemoze ocekivati neki veci profit od toga.
Kupovina ovog automobila je koliko toliko isplatljiva zbog navedenih stavki a i pouzdanosti ovog modela. E sad na tebi je da odlucis dali ces uzeti 18 godina starog {izvozenog} youngtimera kome ce sigurno biti potrebna neka vrsta ulaganja iz prostog razloga jer je to automobil iz srednje klase! - Dakle nije bio posteđivan tokom svoje eksploatacije .
Toliko od mene za sada . Dora izvinjavam se zbog velike duzine posta1-7-5-11-3-9-6-12-2-8-4-10
Comment
-
Comment