Punto I 1.7TD vs Punto II 1.9 ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • supercow
    CBC Član
    • 14.08.2006
    • 98
    • Zarkovo - BG.

    Punto I 1.7TD vs Punto II 1.9 ?

    Postovane puntadzije ,

    Ako moze par utisaka nekoga ko je vec imao oba vozila , dakle imam punta 1 1.7td 60ks , prilicno sam zadovoljan sa njim (kuc,kuc) ali me nagovaraju da ga menjam za nekog punta 2 1.9d (kao noviji,lepsi,mnogo udobniji,manja potrosnja goriva,mnogo tisi u radu) pa imam par pitanja ?

    1.Kakav je auto po udobnosti i trajnosti u odnosu na moj auto ?
    2.Kolika mu je realna potrosnja u gradu u najektremenijoj voznji bez gazenje tipa: 7.km do posla u centru BG-a i nazad svaki dan?
    3.Cena odrzavanja u odnosu na moj auto ?

    pozdrav
    STOP !!! Akcizama na gorivo i RTS pretplati !!! Podrzite grupu na http://www.facebook.com/group.php?v=...d=238507471828
  • NED
    CBC Veteran
    • 02.11.2008
    • 149
    • Kragujevac

    #2
    Re: Punto I 1.7TD vs Punto II 1.9 ?

    Generalno, ljudi pljuju i po TD a i po obicnom dizelu, po meni bez nekog veceg razloga. Nesto nisi rekao, da li su oba auta bila teretna? Ukoliko nisu, moj tip je uvek na putnickom! Ono na sta treba da obratis paznju u celoj stvari je opste stanje oba auta. Ukoliko je MK2 u dobrom stanju, citaj boljem nego sto je tvoj, ti pravi matematiku. U svakom slucaju, oprezno!!!

    Comment

    • bokija
      CBC Senator XXL
      • 25.01.2008
      • 640
      • Beograd

      #3
      Re: Punto I 1.7TD vs Punto II 1.9 ?

      Ne mogu da provalim kojom matematikom se ovde bavimo.Mali dizel je mali dizel,neudoban bucan u oba ova slucaja zastareo,pa na gomilu sa cenom goriva,cenom odrzavanja i svim ostalim stvarima koje pare vuku,ispada da ne treba ni razmisljati o malim dizelima.Ako oces jeftino,vozi na plin,a dizel je zanimljiv samo u luksuznim autima.Naftare vise nisu zabava za sirotinju.
      I'm not beautiful,but I'm stupid

      Comment

      • chikavili
        CBC Senator XXL
        • 11.02.2008
        • 732

        #4
        Re: Punto I 1.7TD vs Punto II 1.9 ?

        Posto nemam iskustava sa Puntom mk1, odgovoricu ti samo na ovo:
        Originally posted by supercow
        2.Kolika mu je realna potrosnja u gradu u najektremenijoj voznji bez gazenje tipa: 7.km do posla u centru BG-a i nazad svaki dan?
        Male razdaljine, iskljucivo ekstremna gradska voznja sa klimom ili grejanjem (uz moju malo tezu nogu na gasu) ~7 l/100km. Bez klime i grejanja ~6.3 l/100km. Otvoreni put, zagrejan motor - 5.2 l/100km

        Osim toga imam dve stvari da kazem - Punto mk2 - noviji, moderniji, 4 zvezdice na crash testu, a Punto mk1 - 2 zvezdice (jedva)

        Comment

        • supercow
          CBC Član
          • 14.08.2006
          • 98
          • Zarkovo - BG.

          #5
          Re: Punto I 1.7TD vs Punto II 1.9 ?

          NED , moj nije bio VAN, ali mi je trebalo prilicno para da ga dovedem u stanje kakvo mi odgovara iako od tuning ili neke opreme nema nista . Sada je po principu sednes,palis i vozis za Kinu .Za ovaj koji treba da kupim, nemam pojma. To je jedan razlog zasto ga ne bi menjao,zentam se da to sve ne radim ponovo na kolima koja kupim, ono sto je boki napisao je razlog sto bih ga menjao... prilicno je neudoban i bucan barem za standarde moje gospodje koja se zali stalno da je boli glava kada se vozi u njemu

          chikavili, thanks.


          poz.
          STOP !!! Akcizama na gorivo i RTS pretplati !!! Podrzite grupu na http://www.facebook.com/group.php?v=...d=238507471828

          Comment

          • NED
            CBC Veteran
            • 02.11.2008
            • 149
            • Kragujevac

            #6
            Re: Punto I 1.7TD vs Punto II 1.9 ?

            Ja tu ne bi nista diro!!!!

            Comment

            • Chila
              CBC Senator XXL
              • 18.07.2008
              • 401
              • Kos. Mitrovica

              #7
              Re: Punto I 1.7TD vs Punto II 1.9 ?

              Sve prethodno receno vezano za ova dva auta je na mestu!
              A kako si opisao da koristis auto,ne znam zasto bi ga menjao za taj drugi za koji i ne znas u kakvom je stanju i dal ce trebati jos neka ulaganja da bi ga doveo u zeljeno stanje!
              Trenutno je rentabilnije voziti na benzin ili gas,posebno ako je u pitanju mala kilometraza,ali nije uvek tako bilo i ne zna se kako ce biti sutra,setimo se kad je cena gasa bila skoro pa jednaka ceni dizela!
              Apropo toga neki punto benzinac,pa jos i gas bi bio savrsen za tebe u ovim okolnostima,ali to nije bilo pitanje!
              U svakom slucaju,pogledaj auto lepo i vidi sta je i kako pa onda sve stavi na tas i vidi gde si ti tu!
              Pozdrav!
              Samo vas gledam ...

              Comment

              • bokija
                CBC Senator XXL
                • 25.01.2008
                • 640
                • Beograd

                #8
                Re: Punto I 1.7TD vs Punto II 1.9 ?

                Sve i da ga menja glavu za glavu pa posle plus novac da ga sredi,ne isplati se,jer nece napredovati u napred za onoliko koliko ce ga kostati.Da je neki JTD pa ajde to bi bio generacijski napredak,ovako..Na kraju ako zenu boli glava svaki dan od tog auta,to je ozbiljan problem.Zenske glavobolje su prelazna stvar
                I'm not beautiful,but I'm stupid

                Comment

                • Coo
                  CBC Član
                  • 07.10.2007
                  • 38
                  • BGD

                  #9
                  Re: Punto I 1.7TD vs Punto II 1.9 ?

                  Zanimljiva dilema, meni je malo falilo pre 2 god da uzmem jednog TD-a, '98 god sa klimom, ali sam dodao 400e i uzeo mk2 '01 ex-van bez klime. Da me pitaš zašto? Mladji, lepši, bolji... Mada sad da prodam ovog mog, ne znam baš šta bi kupio sledeće. Pošto ispod 4500e nemaš normalnog Punta 2 dizela sa klimom da uzmeš...

                  Comment

                  • DovlaK
                    CBC Senator XXL
                    • 24.07.2008
                    • 560
                    • Beograd

                    #10
                    Re: Punto I 1.7TD vs Punto II 1.9 ?

                    Vi ljudi kao da ne znate šta znači imati žensko sa glavoboljom u kolima... Iskreno rečeno, da sam ja u takvoj dilemi i da imam novce da ga zamenim i eventualno nešto malo doradim ja bih uzeo tog mk2 1,9d. Vozili smo stari i ja (2006-2007) jednog službenog mk2 1,9d VAN (čini mi se da je bio '01) koga nismo štedeli ni sekundu... znači uvek, ali UVEK pun gas i koliko god može, oštra vožnja i iživljavanje... išao je (za svoju snagu od 60KS) sjajno, nije nam trošio nikad preko 6-6,5l (doduše nije imao klimu) i definitivno auto zbog kojeg sam zavoleo Fijat. Jeftin, a sasvim po mojim potrebama i očekivanjima.

                    Ne znam kakva ti je konkretno ponuda, ali ja bih ozbiljno razmislio o tome
                    Будале се не рађају. Праве их лепе девојке у слободно време.

                    Comment

                    • Larry
                      CBC Početnik
                      • 04.02.2010
                      • 2
                      • Beograd

                      #11
                      Re: Punto I 1.7TD vs Punto II 1.9 ?

                      Isti problem imam i ja. Ustvari nije problem vec dilema. Imam Punta Mk1. 1.7 TD sa Klimom, 2xAirbag, podizaci, 14", maglenke, tonirana fabricka foto stakla, pamucni enterijer,...
                      (kada sam ga kupovao zno sam da motor niti smrdi niti mirise taj od 1.7TD, negde je izmedju)

                      Medjutim: za 35.000 km, koliko sam presao za 3 godine, menjao sam:
                      1. 1x plocice i dikove - oko 25e i to LPD plocice koju taman srednje tvdoce - ka meksim koje ja volim
                      2. 1x paknove = zaboravio - ali je jeftino (neka je 30e)
                      3. 1x rucicu prekidaca svetala = 30e
                      4. 1x krajeve spona = 3000din = 30e
                      5. 1x zadnje amortizer - iz hira = 6000din = 60e par Monroe (one najskuplje Black edition ili kako vec SensaTrack ili tako nesto)
                      6. 1x kocioni cilindar = 1500din = 15e
                      7. remont zadnjih viljuski -120e

                      OVO sam procitao iz servisne knjizice, a cene su sa rukama majstora. + redovno 4x zamena ulja + svih filtera = oko 50e x 4 puta = 200e (Selenia Turbo Diesel + fil.vasduha + fil.ulja + fil.goriva + fil.klime) Znaci za 3 god. 35.000km auto me je ukupno sa redovnim i vanrednim servisima izasao 510e (e jebiga, gde ces manje, a ni dan danas ne trosi ulje (ono malo 100-200gr zbog turbine na xxxx km a inace ni gram, vuce ko sumanut, itd). Znaci ukupni godisnji trosak za auto je 170e sa redovnim i vanrednim odrzavanjem (neka bude i 200e).

                      Punto MK1. ima vishe mesta i napred i pozadi (provereno, a proverite i vi), bolja mu je plastika i materijali - na svakom je pamuk i to debelo tkanje, veoma prijatno. Karoserija mu je ekstra pocinkovana - ne postoji ni jedan zardjao! Ima mana, npr: moj je tezak 1080 kg ( za nepoverovati a BMW 318i mi je tezak 1050kg ). Potrosnja mu je od 6.2 do 9lit/100km zavisnosto od puta ovo 9 je ekstrem centar Beograda. U bivsoj Jugoslaviji - ne postoji ni priblizno grad sa tolikom guzvom i brojem stanovnika, tako da za nekog koji je non stop u centru grada, nemojte mi pricati o potrosnji jer sam promenio dosta sluzbenih automobila. Na zalost u BG ima 800.000 registrovanih vozila i guzva je nazalost uzassss!!! Imam i starog Golfa 1.6D koji trosi 4.5l ali na otvoreno, a u gradu vam necu ni spomenuti.

                      rado bi promenio auto da mi **** vidi drugo sediste i lepsu instrument tablu, ali je frka koliko ce sta da izadje. I da li cu nesto dobiti mnogo vise za 3000e vise para. Odrzavanje je papreno skupo za novije modele (Punto Mk2. je problematican sa elektricnim Servom, sa elektronikom, sa jos mnogo zajebancija, Francuz - ako uleti dobar OK, ali je malo takvih, VW - izrabljeno i ne dobijas nista sto valja sem za velike pare a i oni su skupi za odrzavanje 400e lamela sa rukama! na 1.4MPI motorima, E sada budi pametan pa vidi sta ces, ja bi nesto lepse i novije, da ima mesta napreda dovoljno - da nema ****nu konzolu o koju udaras nogama, jer mnogo smeta, i da godisnji servis ne ispadnu 500-1000e - a ispadnu, Sta izabrati omladje od 2002. a da nije skupo za voznju i odrzavanje. Ispadne da je bolje dodati za NOV auto ko moze, u garanciji mu se otklone sve sitnice i vozi mishko.

                      ZAKLJUCAK: Punto MK1 nije neki privlacan automobil, ali je skroman i zgodan za odrzavanje i jeftin i za kupovinu i za odrzavanje. Ali treba uzeti OK puntica, ali i ako nije OK za 500e sredice se sve - mozda koji EURO vise. Ali nije lepotan i nije privlacan kao svi savremeniji automobil na oko i prvi pogled.

                      Pozdrav

                      Comment

                      Working...
                      X