Rover 400 i kusur

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • alexa05
    CBC Senator XXL
    • 23.07.2006
    • 1769
    • Smederevo
    • Opel Vectra B 2.0DI 16v

    Rover 400 i kusur

    Ortaku se svideo model Rovera 400 sa dizel motorom 2.0 SDI i predjenih 190000 (po autodati oznaka motora je 20T2N 77kw 105ks) i varijanta 1.6 benzinca sa nekih 160000 po cajgeru (K16-1,6 sa 82kw i 111ks). Automobili su koliko mi se cini ,98 godiste.

    E sad ja ga nesto ubedjivao da Rover i nije nesto hvaljen medju automobilima osim koliko sam cuo varijanta sa Hondinim 1.4 motorom, pa rekoh ajde da cujem i misljenje nekog iskusnijeg i potkovanijeg znanjem o autoindustriji od mene i da pomognem coveku da se odluci izmedju ova dva modela ili da ga skroz odgovorim od kupovine. E da dizelas je 420 a benzinac 400 ali mislim da je to manje bitno. Svaki savet je dobrodosao!
    EX OPEL KADETT E C14NZ TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY IVAN T

    NOW OPEL VECTRA B 2.0DI 16V (X20DTL)

    SVE PROLAZI PA CAK I DOZIVOTNA ROBIJA
  • mirdza
    CBC Senator XXL
    • 14.03.2005
    • 2437
    • Katowice (PL) / Banja Luka
    • AGP / W126

    #2
    Re: Rover 400 i kusur

    Oba motora su Roverova, i u toj verziji nema Hondinih (1.4 je takodje K-serija) Ja licno imam odlicna iskustva sa Roverom, i nakon 120.000km predjenih sa 214Si nisam imao nikakvih ozbiljnijih kvarova. Bitno je da se pazi na sistem hladjenja i da se ne forsira prije nego sto postigne radnu temperaturu. Poslije "silovanja" motor mora da se ohladi prije gasenja. Inace mu u vecini slucajeva crkava dihtung glave - vazi samo za benzince
    Dizel je relativno jednostavan i dugovjecan ali ne trpi veca podizanja snage, a najslabija karika je mjenjac. Ni u benzincima mjenjac nije bas najjaci - ja sam jedan polomio (samljeo diferencijal) odmah nakon sto sam ga kupio
    Zovem se Miroslav i pravim igračke.

    Comment

    • VVLAJKO
      CBC Senator XXL
      • 23.07.2008
      • 484
      • Nis
      • Audi A4, Primera p12

      #3
      Re: Rover 400 i kusur

      Dizel je prilicno los motor i strahota skup za ozbiljnije opravke tipa generalne itd.(jedan klip je nesto preko 300e). Benzincima strada dihtung glave,vodena pumpa hoce da se raspadne i da prezubi,i hoce da razbije klip na mestu gde je bolcna. Menjaci su losi na svim modelima. 400 ima hondin trap i njemu stradaju veci selen blokovi zadnjeg trapa i homo zglobovi. 200 ima roverov trap i njegova mana su prednji amortizeri i stabilizatori. Svim benzincima strada zadnji lonac. Limarija je odlicna kao i elektrononika samo hoce da crkne imobilajzer i bos brava Pozz
      Glupost nas je do ovde dovela, glupost ce nas i izbaviti.

      Homer J. Simpson

      Comment

      • JAPANX
        CBC Senator XXL
        • 10.08.2006
        • 2159
        • Beograd

        #4
        Re: Rover 400 i kusur

        sve je tacno!

        Comment

        • uros77
          CBC Član
          • 14.10.2007
          • 40
          • Kragujevac
          • Škoda fabia 1.2

          #5
          Re: Rover 400 i kusur

          Kada se sve ovo procita najbolje kazi drugu da zaboravi na tu kupovinu.

          Comment

          • alexa05
            CBC Senator XXL
            • 23.07.2006
            • 1769
            • Smederevo
            • Opel Vectra B 2.0DI 16v

            #6
            Re: Rover 400 i kusur

            Tako sam i mislio. Hvala sto ste potvrdili moje pretpostavke sto se Rovera tice. Pozz
            EX OPEL KADETT E C14NZ TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY IVAN T

            NOW OPEL VECTRA B 2.0DI 16V (X20DTL)

            SVE PROLAZI PA CAK I DOZIVOTNA ROBIJA

            Comment

            Working...
            X