Medjutim, za razliku od gomile konkurentskih "metroseksualnih" suvova koji k...cu ne valjaju, ovo je auto s kojim se moze krenuti u off road voznju bez straha. Njegovo jedino ogranicenje je nizi klirens od najozbiljnijih suvova, tipa Landcruiser, Pajero...
Ne ne.. Subaru je medju najozbiljnijim SUVovima, ali nije dorastao pravim terencima sto jesu Landcruiser, Pajero, Pathfinder, G klasa, Range/Land Rover itd..
naravno,mislis na staru G klasu...
ali od svih ovih gradskih SUV modela raspored ti je ovakav u off roadu
1 i 2 mesto se kidaju LR freelander2 i nissan X-trail 2
.
.
3 i 4 subaru forester i hyundai tucson
.
.
5.....suzuki isuzu i ostali manji japanci sa odlicnim off road sposobnostima
.
.
.
6. jeep ,rav4 ,mitsubishi,renault
.
.
.
.
.
.
.
7. honda,chrysler,opel,citroen,chevrolet,pezo,q5,x3
mozda sam nekog zaboravio,ali bitno je ovo prvo
PS tackice pokazuju koliko su otprilike daleko medjusobno
kad koči,cepa gume i prevrće se!
papiri cisti ko suza ,oprani sa farmerkama 2 puta
konkretno na sta mislis,poslednjih 5 godina sam se dzipovima kidao po svakakvim bespućima....ako mislis zbog izraza gore navedenog,mrzelo me da menjam.inace nisam bio ni u putu ni u van puta
kad koči,cepa gume i prevrće se!
papiri cisti ko suza ,oprani sa farmerkama 2 puta
ajde,izdvojio sam G klasu kao terenca,staru g klasu jer je sposobna za svaki teren,lada niva je go k...rac,sa njenim off road gumama i malim gabaritima nije mogla da prodje deo terena na kome sam ja prosao bez problema sa ovim automobilom na slici.... i ne mislim da je SUV lada za njivu samo joj je mesto i tamo....prvo ti si spreman sa njom i da uletis svuda jel znas da ceo auto kosta koliko branik novog terenca,pa da li ces ti da rizikujes da odvalis nesto iako ces proci,to je lična stvar!
....a ovo drugo veze nema sa terencima,gradski suv i svi nabrojani pripadaju istoj klasi,i ne favorizujem toyotu(pogledaj gde je rav4),nego govorim koliko znam,gledao na test poligonima ina svim mogucim testovima,ako je neko odgledao vise od mene testova 4x4,onda skidam kapu....
vozio dosta raznih jeepova po brdovitim predelima i raznim uslovima,mislim na prave dzipove sa redukujucim menjacem i svi m sto je potrebno za to! ovo sa točkicima za satro 4x4 blokade i pogon i prednjom vučom kao primarnom,zaboravi...
kad koči,cepa gume i prevrće se!
papiri cisti ko suza ,oprani sa farmerkama 2 puta
daleko od toga da je subaru forester neki terenac ali sto se tice redukcije i kontrole trakcije subau je stvarno na prvom mestu gledajuci sve gradske 4x4
godinama to oni razvijaju i uspesno gaje tako da nije samo mit, subaru je stvarno odlicna masina ali jednostavno za teren je potrebno mnogo vise pocevsi od klirensa preko guma i redukcije kao i blokade diferencijala koja je u gradu bespotrebna..
Srki, Srki, znaci terao si mi Nissana u crveno po bespucima
Zato onako dobro kida kad ga poteram po snegu
2nik2yu: Moje pitanje je da li ti uopste treba auto za van puta? tj da li ces ga voziti po bespucu ili samo po gradu ili mozda nesto izmedju? onda je velika razlika u izboru auta....
Comment