Servis za G punto 1.3 mjet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Daka
    CBC Senator
    • 15.06.2005
    • 277
    • Subotica

    Servis za G punto 1.3 mjet

    Pozdrav forumasi!
    Krajem godine bi trebao da pazarim Grande punta,i sad sam se nasao u slatkim "mukama"!Naime dvoumim se izmedju benzinca(+TNG) 1.2 8v i dizela 1.3 55kw.
    Problem je u tome da nikada u zivotu nisam imao dizela, a vozio sam ih jedino u vojsci i to; FAP 2026 i TAM 4500 i 5000(to su mi sva iskustva).
    Zanima me na koliko se kilometara radi servis kod 1.3 Mjet-a i okvirna cena istog, a koliko SVE to isto kod benzinca .S obzirom da sam se vozio u Pezou 206 1.9 dizel,mogu reci samo da sam se razocarao koliko je taj auto (motor) bucan,e sad dali to vazi isto i za Grande punta!?
  • GadGet
    CBC Senator
    • 15.08.2007
    • 206
    • Nbgd, Vozdovac

    #2
    Re: Servis za G punto 1.3 mjet

    Redovan servis za benzunca 15000km ,za dizela 10000km. Ukoliko ti je godisnja kilometraza ispod 25000km nemas razloga uzimati dizela. Benzinac je extra za grad. Na duze relacije van grada ume da smori "mali" motor. Izuzetno niski troskovi odrzavanja. Redovan servis u Delti ~6k din. Buka??? Sasvim prijatan za voznju do 3500-4000rpm, preko pocinje da zamara. Moze da dovati 5750rpm u 5-toj, ali mu treba dosta vremena.

    Comment

    • Daka
      CBC Senator
      • 15.06.2005
      • 277
      • Subotica

      #3
      Re: Servis za G punto 1.3 mjet

      Problem je bas u tome sto prelazim izmedju 22-25000km godisnje, a s obzirom da se izjednacila cena predjenog kilometra izmedju TNG-a i dizela,mislim da je nepotrebno kupovati benzinca i zahebavati se sa "bojlerima"kad je razlika u ceni ta dva modela bas tolika koliko kosta ugradnja "gasa"!!!

      Comment

      • ToNcA
        CBC Senator XXL
        • 31.01.2006
        • 868
        • Klagenfurt am Wörthersee / Beograd
        • Mazda 6 2.0d

        #4
        Re: Servis za G punto 1.3 mjet

        Pa apsurdno je 1.2 motor stavljati TNG, on je sam po sebi dovoljno ekonimican. Obzirom na kilometrazu ja bih na rvom mestu razmatrao dizel (ako si u mogucnosti).

        Na plin se kuva, na dizel se greje a na benzin se vozi - a ja krenuh da se bavim grejanjem...

        Comment

        • Wooodoo
          CBC Senator
          • 01.10.2005
          • 214
          • Beograd

          #5
          Re: Servis za G punto 1.3 mjet

          Originally posted by Daka
          Pozdrav forumasi!
          Krajem godine bi trebao da pazarim Grande punta,i sad sam se nasao u slatkim "mukama"!Naime dvoumim se izmedju benzinca(+TNG) 1.2 8v i dizela 1.3 55kw.
          Na tu kilometrazu koju prelazis ovde ne bi smelo da bude dvoumljenja. Ja sam vozio samo 1.4 i auto kao da nema drugu brzinu, ubacim i nista se ne desava, prebacivao sam iz prve odma' u trecu.
          http://www.youtube.com/watch?v=GsfciiNU ... yUhUyImcwc

          Comment

          • Daka
            CBC Senator
            • 15.06.2005
            • 277
            • Subotica

            #6
            Re: Servis za G punto 1.3 mjet

            Forumasi hvala na savetima,malo sam proguglao i naisao na sledeci sajt http://www.fiat.rs/upload/documents/cat ... Servis.pdf u kome se jasno vidi da je dizelas "bezobrazan"(duplo skuplji)sto se odrzavanja tice a uz to i servisni interval mu je za 5000 km kraci.E sad, s obzirom da ja imam PUNTA 1 sa ugradjenim plinom, smatram sto se tice samih performansi poredjujuci sa GRANDE-om necu nista izgubiti vec dobiti 8 kw ukoliko se odlucim za 1.2 8v i 200kg tezi auto ,znaci to je to.Uzimajuci jos u obzir da ja zivim u Panonskoj niziji i da mi je najveci uspon na mojim putujucim marsutama nadvoznjak preko auto puta, ne vidim razlog zasto uzimati nesto jace jer to ujedno povecava cenu automobila i same ragistracije nepotrebno.E sad jednom godisnje sto se uputim na more u HR ili GR cu preziveti sa tim malim motorom(i do dana danasnjeg sam prezivljavao),mada i on zna da ode 140km/h bez problema ,a i to je vec dosta brzooo i sve preko toga donosi rizik da se upoznam sa onim presretacima koji "vole"takve mangupe....Znaci 1.2 8v+ TNG =mnogoooo ekonomicnije od 1.3MJET-a!!!!
            P.S
            Zao mi je sto nemaju u ponudi 1.2 16v kao Clio 1.1 16v

            Comment

            • StudentBGD
              CBC Senator XXL
              • 18.12.2007
              • 1027
              • Beograd

              #7
              Re: Servis za G punto 1.3 mjet

              Postoji Clio 1.2 16v sa 75ks i 1.2TCE sa turbinom i 100ks, 1.1 16v ne postoji...

              Moj savet je ipak da ako mozes uzmes taj mutijet, jer se auto sa tim motorom mnogo lakse i lepse vozi i bolje podnosi klimu...
              Ne znam da pisem kako treba pa ne bih da se potpisujem

              Comment

              • Daka
                CBC Senator
                • 15.06.2005
                • 277
                • Subotica

                #8
                Re: Servis za G punto 1.3 mjet

                OK greska 1.2 ali koji ima nekih nepunih 1150cm3 za razliku od G punta od 1242 ili 1248cm3 sto dodatno umanjuje registraciju a daje vecu snagu.
                E sad ono "lepse" mislis bucnije od benzinca,a za "lakse" sto ce imati nesto malo bolje ubrzanje za 1-2 sec do 100km/h me ne uzbudjuje previse.Klima u Srbiji se koristi 2-3 meseca u godini,bitno je da je ima ,e sad sto ce ON malo posustati koji procenat mi takodje ne smeta.U prvom planu mi je EKONOMICNOST sto vise km za manje para i sa sto manjom cenom odrzavanja ...ipak je u ovoj drzavi prosecna palata 330 evra(a tu sam ja negde) a ne nekih 1330 E ,sto bi drasticno promenilo misljenje prema svemu sto je trenutno na 4 tocka. E sad mali offf ...koliko mogu ocekivati potrosnju TNG-a sa 1.2 8v ???

                Comment

                • misa lab
                  CBC Član
                  • 25.03.2009
                  • 29
                  • Cerak 011

                  #9
                  Re: Servis za G punto 1.3 mjet

                  Po gradu BG-u , penzioner voznja 7.5 .. na otvorenom tipa 5-5.5

                  Ustvari ja imam taj 1.2 8v u zastavi 10 i mogu ti reci da sam prezadovoljan , opisao sam u drugoj temi sta mu zameram ali svejedno uglavnom preporuka u odnosu na 1.3 mjet koga sam isto vozio ali jako kratko i u principu nije ni on los npr. pozitivne stvari za njega : najtisi dizel u koga sam seo, potrosnja oko 5.5-6 po gradu, vuce jako lepo sa klimom ali nekako nisam za dizela samo zbog ovog smeca koji se prodaje kod nas.Ako te jos nesto interesuje pitaj ...

                  Comment

                  • Daka
                    CBC Senator
                    • 15.06.2005
                    • 277
                    • Subotica

                    #10
                    Re: Servis za G punto 1.3 mjet

                    Bas sam na temu kvaliteta pricao sa komsijom pre koji dan koji radi na naftagasovoj pumpi, i koji mi je skrenuo paznju na djubre od goriva koje prodaju a sto za posledicu mogu prouzrokovati "lepe"troskove na tim novijim dizelasima...ne znam,meni je LICNO previse za jedan servis dati preko 12000 dinu poredjenju sa benzincem koji zakteva duplo manje a 50% vise prelazi.Inace te servise kod sadasnjeg auta odradjivao sam sam,evo bas sam danas kupio 4 litre SELENIA gold i filter za ulje i platio 2400 din(bez filtera za vazduh) ...za G punta 1.2 bi to izaslo mozda 4000 din PLAFON u kucnoj radinosti tuto kompleto...naravno kad izadje garantni rok!!!
                    Ta potrosnja sto si napisao je za benzin ili TNG?

                    Comment

                    • misa lab
                      CBC Član
                      • 25.03.2009
                      • 29
                      • Cerak 011

                      #11
                      Re: Servis za G punto 1.3 mjet

                      Pa pretpostavljam da je ista potrosnja i TNg-a i benzina , ja na svom vozilu nemam tng ali na taj motor ide sekvent koji stalno pali na plin benzin pa kad dostigne radnu temperaturu prebacuje na plin tako da mislim da je potrosnja tng-a slicna kao i benzina...inace, kada je drug skoro ugradio sekvent tomaseto uredjaj u golf-a 4 potrosnja plina mu je bila cak i manja nego benzina.

                      Comment

                      • Daka
                        CBC Senator
                        • 15.06.2005
                        • 277
                        • Subotica

                        #12
                        Re: Servis za G punto 1.3 mjet

                        Nije slicna nego veca za 15-20% od potrosnje benzina...meni punto kec 1.1 trosi u proseku 8-8.5 litara leti otvorenog puta,prosek oko 110-120km/h a tako pije i po gradu otprilike...prosle godine isao na more u HR i na auto putu sam ga cepao skroz do dole 140-150 km/h i trosio je preko 10 litara na 100km.

                        Comment

                        • misa lab
                          CBC Član
                          • 25.03.2009
                          • 29
                          • Cerak 011

                          #13
                          Re: Servis za G punto 1.3 mjet

                          Taj punto kec ima obican uredaj sa lambda sondom ako se ne varam... sigurno nema sekvent koji kosta trecinu njegove vrednosti. Procitaj detaljnije na podforumu auto-gas koliko trosi dobro ugradjen seqvent u odnosu na benzin a ja iza onoga stojim sto sam napisao na golf-u 4 sa ugradjenim tomaseto uredjajem potrosnja plina je manja nego benzina, uredjaj je ugradjen u Rasic servisu u Visnjickoj na Karaburmi..

                          poz.

                          Comment

                          Working...
                          X