Kao sto naslov kaze lomim se izmedju ova dva auta, i to se bas lomim. Nije sporan kvalitet i vozne osobine, jer je tu BMW u debeloj prednosti.
Tacnije Passata vec imam, kupljen pre 2 meseca, u dosta dobrom stanju, prva boja, ocuvan, utegnut. Posle ovih 4500km za ovo kratko vreme nema nuspojava, motor ne trsoi ulje, auto je bio odrzavan, trap dobar, amortizeri isto, gume... Jedino sto me ceka je zamena kvacila, tj. korpa malo zeza poskakuje ponekad pri kretanju, ali Boze moj sa tim da nozevem problemom sam i kupio auto(primetio sam odmah da je kvacila za potencijalnu zamenu), ali ide i to poskakivanje se desava u 20% od ukupnog kretanja. Znaci nista hitno. Da kazemo da ima ulaganja 400e, posto ne bi bilo lose odraditi i turbinu, ali ne trosi nesto ulje, jedino malo mozda pusta prema interkuleru i malo se cuje, ali bas malo vise nego sto treba, isto od same kupovine. Inace je placen 5500e, tako da...A kontam da bih i sad dobio otliko.
BMW je 1998. godina, 525TDS, 143KS, cena bi bila izmedju 6 i 6.5 hiljada. Nisam ljubitelj BMWa, ali E39 mi je stvarno nesto posebno.
Kaze vlasnik da je u OK stanju, da je odradio prosle godine trap i amortizere blizu 900e ga izaslo, i da jedino ulaganje koje ima jesu gume, sto mi nije neki problem jer radim sa njima.Inace sa vlasnikom sam se upoznao ne zbog auta nego drugog posla, tako da je ova odluka vise postala aktuelna tako Malo me odbija ovaj 525TDS motor ne znam zasto(vise mi je BMW za benzinca, mada nije ni ovo bas traktorski motor) pa zato se toliko i lomim, sta i kako. Kako se pokazao ovaj motor uopsteno, koliko je pouzdan? Sam motor predpostavjam da jeste, ali kako stoje sklopovi pored motora, tipa turbina, pumpa...
Kako se pokazao diferencijal, jer ima problema sa tim?
Koje su cene potrosnih delova za ovaj BMW, koliko se razlikuju od Passatovih? Ne koristim ni za Passat original ali ne ni Turske i Kineske, imao sam i pre Passata tako da dosta stvari mogu sam da resim, upoznat sam jednostavno sa autom.
Na sta obratiti paznju ako se odlucim na kupovinu?






Inace BMW je po recima vlasnika presao oko 250.000km, trenutno je na satu 15x.xxxkm. Uvezen 2004. godine.
Osnovni problem su mi troskovi eksploatacije, ne racunam gorivo i regstraciju iako ce me kostati 6-7 hiljada vise mesecno nema veze, ali sam totalno neobavesten u vezi odrzavanja BMWa. Gde u NSu odrzavati auto osim kod Curcica?
P.S. Ili da odem pod lAdan tus ili da se upustim u avanturu. Sta mislite?
Tacnije Passata vec imam, kupljen pre 2 meseca, u dosta dobrom stanju, prva boja, ocuvan, utegnut. Posle ovih 4500km za ovo kratko vreme nema nuspojava, motor ne trsoi ulje, auto je bio odrzavan, trap dobar, amortizeri isto, gume... Jedino sto me ceka je zamena kvacila, tj. korpa malo zeza poskakuje ponekad pri kretanju, ali Boze moj sa tim da nozevem problemom sam i kupio auto(primetio sam odmah da je kvacila za potencijalnu zamenu), ali ide i to poskakivanje se desava u 20% od ukupnog kretanja. Znaci nista hitno. Da kazemo da ima ulaganja 400e, posto ne bi bilo lose odraditi i turbinu, ali ne trosi nesto ulje, jedino malo mozda pusta prema interkuleru i malo se cuje, ali bas malo vise nego sto treba, isto od same kupovine. Inace je placen 5500e, tako da...A kontam da bih i sad dobio otliko.
BMW je 1998. godina, 525TDS, 143KS, cena bi bila izmedju 6 i 6.5 hiljada. Nisam ljubitelj BMWa, ali E39 mi je stvarno nesto posebno.
Kaze vlasnik da je u OK stanju, da je odradio prosle godine trap i amortizere blizu 900e ga izaslo, i da jedino ulaganje koje ima jesu gume, sto mi nije neki problem jer radim sa njima.Inace sa vlasnikom sam se upoznao ne zbog auta nego drugog posla, tako da je ova odluka vise postala aktuelna tako Malo me odbija ovaj 525TDS motor ne znam zasto(vise mi je BMW za benzinca, mada nije ni ovo bas traktorski motor) pa zato se toliko i lomim, sta i kako. Kako se pokazao ovaj motor uopsteno, koliko je pouzdan? Sam motor predpostavjam da jeste, ali kako stoje sklopovi pored motora, tipa turbina, pumpa...
Kako se pokazao diferencijal, jer ima problema sa tim?
Koje su cene potrosnih delova za ovaj BMW, koliko se razlikuju od Passatovih? Ne koristim ni za Passat original ali ne ni Turske i Kineske, imao sam i pre Passata tako da dosta stvari mogu sam da resim, upoznat sam jednostavno sa autom.
Na sta obratiti paznju ako se odlucim na kupovinu?






Inace BMW je po recima vlasnika presao oko 250.000km, trenutno je na satu 15x.xxxkm. Uvezen 2004. godine.
Osnovni problem su mi troskovi eksploatacije, ne racunam gorivo i regstraciju iako ce me kostati 6-7 hiljada vise mesecno nema veze, ali sam totalno neobavesten u vezi odrzavanja BMWa. Gde u NSu odrzavati auto osim kod Curcica?
P.S. Ili da odem pod lAdan tus ili da se upustim u avanturu. Sta mislite?
Comment