Kupovina polovnog automobila do 7500 E

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • lounge
    CBC Početnik
    • 13.07.2009
    • 6
    • Beograd

    Kupovina polovnog automobila do 7500 E

    Pozdrav svima,

    Nadam se da mi nećete zameriti ako negde nisam poštovao pravila "kućnog reda". Nov sam na forumu, pa možda nešto i zaboravim ili uradim pogrešno...
    Potrebna mi je pomoć prilikom izbora polovnog automobila. Cena je do nekih 7500 E ("na ime" što bi rekli preprodavci). Auto mi je potreban kao porodični, dakle sa 5 vrata. Može i karavan (Megan, recimo). Važno mi je da automobil bude koliko je moguće novije godište i sa koliko toliko "malom" kilometražom (znam, to je problem).

    Uglavnom... Izbor je pao na Stila, Focus-a i Megana (dizelaše). Prvo sam uglavnom pratio oglase za Megan, sada sam počeo intenzivnije da pratim Stila. Neke od Fiata Stilo koji izgledaju pristojno (2006. god., a prešli su manje od 100.000) nudi i Capital Car autoplac u Beogradu. Da li je neko imao iskustva sa njima, odnosno koliko su pouzdani? I da li vredi dati toliki novac (7000-75000 E) za Stila? I da li kod Stila treba gledati samo JTD ili u obzir dolaze i MultiJet motori? Koliko se kvari Stilo (mehanika, trapovi, elektronika i slično)? Slična pitanja važe i za Megana.
    Zamolio bih ukoliko je moguće da se komentari argumentuju, iznesu primeri iz iskustva i slično... Predrasude (ovaj je bolji/kvalitetniji/lepši) imam i ja, ali se trudim da budem pragmatičan prilikom izbora Važno je da auto bude pozdan, da ne dođem u situaciju da me ostavi na pola puta do nigde...

    Znam da je sličnih tema bilo, pretraživao sam forum, ima jedna tema Stilo/Megan/Focus, ali opet bio je drugačiji cenovni rang, a i imam utisak da je nešto nedorečeno... Na kraju prilike se menjaju, cene i ponuda takođe, tako da možda treba osvežiti diskusiju.

    I na kraju - ako neko ima dobro ili loše iskustvo sa nekim autoplacevima, bilo bi dobro da to iznese.

    Izvinjavam se ako je sličnih tema bilo (zapravo, bilo je, neke sam i pročitao), ali kao što rekoh, možda nije loše malo osvežiti diskusiju i videti da li se nešto promenilo na tržištu...
  • PRESRETAC
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2007
    • 333
    • BG
    • Grande punto 1.4T

    #2
    Re: Kupovina polovnog automobila do 7500 E

    jedno znam sigurno...stila nikada ne bih kupio...
    sigpic

    Comment

    • lounge
      CBC Početnik
      • 13.07.2009
      • 6
      • Beograd

      #3
      Re: Kupovina polovnog automobila do 7500 E

      Dobro je da si mi rekao. Sada ga sigurno neću kupiti.

      Je l' neko ima iskustva sa Capital Car autoplacem?
      Ili uopšte, imate li neki autoplac da preporučite - u smislu da su pouzdani i da ne lažu oko kilometraže i slično?

      Comment

      • zverko
        CBC Senator XXL
        • 19.08.2005
        • 7085
        • BGD
        • Audi A4

        #4
        Re: Kupovina polovnog automobila do 7500 E

        javi se clanu sa nickom ADA a drugo 7500 je puno za stila tj moze da se uzme dobar za 1000e manje
        deutsche gemacht-gut gemacht...

        Comment

        • mistermobil
          CBC Senator XXL
          • 09.11.2008
          • 469
          • pecinci

          #5
          Re: Kupovina polovnog automobila do 7500 E

          i 2000e manje...cene su jako pale,prvo prostudiraj sajtove gde su oglasi za polovne automobile
          Ko leti,vrijedi
          Ko vrijedi,leti
          Ko ne leti,ne vrijedi..
          (Grunf,TNT..)

          Comment

          • overspeed
            CBC Senator XXL
            • 24.05.2005
            • 2779
            • Kosovska Mitrovica

            #6
            Re: Kupovina polovnog automobila do 7500 E

            Od ponudjenih opcija moj izbor bi isao sledecim redosledom:

            Focus II - Megane II - Stilo.

            Navescu neke (javno dostupne) podatke i ono sto nisi trazio u odgovoru - svoje licne predrasude

            Focus II na prvom mestu zato sto je najkompletniji auto u ovoj "trojci", sveukupno gledano daje najvise za ulozen novac, ima najbolji kvalitet materijala i najbolju zavrsnu obradu i pre svega najmanje simptomaticnih, ucestalih kvarova i "boljki" u poredjenju sa ostalima. Novi Focus je izradjen na dugo pripremanoj (i kako ce praksa potvrditi, odlicnoj) C1 platformi, koju "deli" sa Volvom S40 i Mazdom 3, ima odlicne vozne karakteristike i ubedljivo je najupravljiviji i ima ubedljivo najizbalansiraniju sasiju od ova tri. Prema podacima nemackog TUV-a, po pouzdanosti se svojevremeno kotirao u rangu sa VW Golfom V i Hondom Jazz, sto je poprilicno dobar rezultat. Ima dovoljno putnickog i tovarnog prostora, doduse za 25 litara "gepeka" manje od Megana II, ali sasvim dovoljno za potrebe prosecne porodice. U unutrasnjosti je kvalitet materijala odlican za tu klasu, kao i zavrsna obrada. Dizel motori Duratorq su mozda za nijansu losiji od dCi i pre svega JTD koji se nalaze kod konkurencije, ali se radi o nijansama i to (po meni) ne treba da bude presudno. U navedenoj konkurenciji Focus II je najbezbedniji a to bi trebalo da je jedna od bitnijih stavki kad se bira pravi porodicni auto. Nasuprot aksiomu da su "francuzi" najbezbedniji automobili, u ovom bar slucaju se pokazalo da ne mora da bude uvek tako, jer je Focus II ostvario 35 poena na NCAP Crash testu, nadmasivsi tako konkurentski Megane II za 2, odnosno Stilo za cak 8 poena za zastitu odraslih, odnosno 3 poena za zastitu dece.
            I ono subjektivno, tj. neke licne predrasude Dizajn Focusa II je cini mi se najuspesniji i deluje najodmerenije a ujedno i futuristicki, i kao takav ce cini mi se, najduze odoleti "zubu vremena". Opet subjektivno, malo tvrdje vesanje koje sa sobom nosi i ostrije upravljanje i vecu stabilnost u manevrima kod Focusa je meni draze od setup-a "meksijeg" Megane-a, gde je vesanje malo mekse i udobnije ali kod njega potpuno izostaje bilo kakva povratna informacija sa volana i neki osecaj upravljivosti i potpune kontrole nad vozilom. I jos jedno - sedeci za volanom Focusa II, covek ima utisak da sedi u bar za jednu klasu vecem/boljem/skupljem modelu, ergonomija je odlicna, kvalitet materijala takodje, kao i njihova zavrsna obrada. Meni je to uvek bila jedna od najbitnijih stavki pri izboru auta, jer na kraju krajeva, upravo je to mesto gde provedemo sve vreme vozeci taj auto. U tom smislu, Focus II je u ovom poredjenju "miljama" ispred konkurencije.

            Megane II je u serijsku proizvodnju ocigledno usao kao nekompletiran auto, zato sto je u poslednjoj deceniji upravo to model Renault-a koji je imao najvise proizvodjackih opoziva i model Renault-a koji se svojevremeno najnize kotirao na ispitivanjima pouzdanosti koje je sprovodio renomirani "JD Power Customer Satisfaction Survey". Tokom godina proizvodnje mnogi nedostaci su "u hodu" uklonjeni i ispravljeni, najvise "zahvaljujuci" primedbama kupaca i opoziva koji su iz tog razloga sprovedeni. Najveci problemi kod ovog modela su vezani za "gremline" u elektrici, tako da i modeli iz kasnijih godina proizvodnje imaju takvih problema i to je prvo sto jedan upucen (potencijalni) kupac ovog modela treba i mora da proveri. Karakteristican problem na dizel motorima su jako osetljivi EGR ventili koji su, ukoliko nisu zamenjeni na vreme, znali da naprave veliku stetu na samom motoru. Ovih slucaja je bilo bukvalno na desetine hiljada, i onda je Renault krajem 2007. godine redizajnirao EGR ventil i od tada su ovi problemi nestali. Mimo toga, dCi motori su stvarno odlicni i u poredjenju bolji od Fordovog Duratorq diesela, pre svega u pogledu rafinisanosti i kultivisanosti rada. Auto nudi dosta prostora i u poredjenju najveci gepek od 420 litara, sto je bitno kad je izbor porodicnog auta u pitanju. U tom smislu, jos jedna bitna stavka je bezbednost, a tu je Megane za nijansu slabiji od Focusa i ostvario je 33 poena, ali je u tom poredjenju "izgubio" zbog malo losije zastite pri ceonom sudaru.
            Opet, subjektivno, meni licno Megane II deluje kao auto koji je bukvalno istrcao pred rudu I kad to kazem ne mislim na dizajn koji je bio bas francuski "avantgardan", mada priznajem da nikad nisam shvatio dizajnera koji je kao lenjirom "odsekao" zadnje staklo i napravio onakav zadnji deo auta. Problem je sto je auto za jedan nov model imao previse sitnih problema i detalja koji su kasnijih godina proizvodnje u hodu morali biti doterivani i ispravljani. Svaki auto, svakog proizvodjaca ima svoje "decije bolesti", ali ih je Megane II imao i previse i to moje subjektivno misljenje potvrdjuje i cinjenica da je u poslednjih 10-ak godina upravo ovo model Renault-a koji je najcesce u proseku morao u servis. Sem toga, nikad necu imati razumevanja za konsktruktora/dizajnera koji tako osmisli auto da u slucaju zamene jedne obicne sijalice u faru treba "raskupusati" pola motornog prostora kako bi se doslo do fara. Ko je jednom menjao slijalicu na Megane-u zna o cemu pricam... O utiscima iz voznje necu puno. Auto je "operisan" od bilo kakve kontrole preko upravljaca, nema nikakve informacije o tome sta se desava u kontaktu tockova sa asfaltom, i ni u jednom trenutku nemas uopste predstavu koliko okreta upravljacem je dovoljno a koliko moze da bude previse da usmeris auto gde hoces. Sem toga, cak i za ovu klasu, u enterijeru je previse jako lose, krute plastike tako da je u unutrasnjosti auta koji sam licno imao prilike da vozim (star blizu 5 godina) bilo jako puno "cvrcaka" i slicnih iritirajucih zvukova i krckanja pri svakom prelasku preko neravnina. Kad sam vec "u kokpitu", dizajn istog je toliko letargican i monoton da ne budi ama bas nikakve emocije niti podstice zelju da se u autu provede minut duze od potrebnog. Po meni, ono moze da bude samo auto za prevoz od A do B. Mozda se neko uvredi ili zameri, ali to sam samo ja, zato i navodim ovo kao cisto subjektivan zakljucak.

            Stilo je u ovom poredjenju treci zato sto, cini mi se, nudi ipak manje od ostala dva. To se na trzistu jednim delom i reflektuje kroz njihove cene. Jedino gde realno on nudi vise, a i subjektivno mislim tako i to sam vise puta pominjao po forumu, jeste kad su motori u pitanju, jer mislim da su JTD u ovom poredjenju ipak najbolji motori. Prostora ima dosta, mada je gepek manji u poredjenju sa Megane-om, a isti kao kod Focusa. Vozna dinamika mu nije na nivou Focusa, iz istih razloga kao kod Megane-a. Realno, ima najbrzi pad vrednosti mada ima i najnize troskove odrzavanja. Ima 4 "zvezdice" na NCAP Crash testu, dok su konkurenti dobili po 5. Najlosiji kvalitet materijala od ova tri, "sumnjicava" zavrsna obrada, dosta problema sa elektrikom i elektronikom, generalno najnize kotiran od ova tri kad su ispitivanja pouzdanosti u pitanju.
            Subjektivno, reci cu samo jedno - Fiat zna da napravi mnogo bolje od ovoga. Cinjenica da su potpuno prestali da proizvode ovaj model nakon samo 5 godina od njegovog predstavljanja dovoljno govori sama za sebe. Neka mi kolege forumasi koji voze ovaj model oproste, ali to je cinjenica. Prema Fiatu nemam nikakvih averzija, samo pokusavam da budem od koristi i iskren sam u toj nameri. Ako razmatras Fiat, onda ti savetujem da "preskocis" Stila i uzmes u obzir model Grande Punto - za rasplozivu sumu mozes da uzmes upravo jedan takav primerak iz uvoza, i to sa novom generacijom (Multijet) motora.

            Sto se auto-placeva tice, mogu samo jedno da ti preporucim: budi izuzetno oprezan i obazriv, ne veruj nikome i "kaparisi" dobrog i pouzdanog majstora ko ce imati vremena da polako pogleda svaki od automobila za koje si zainteresovan. Ovdasnji auto-placevi su sve samo ne ono za sta se predstavljaju, tako da su mahinacije i razne "kombinacije" svima isti "modus operandi". Ja sam pisao o jednom takvom, ako ne i najvecem i "najboljem" auto-placu kod nas, pa ako te interesuje potrazi... Tamo ces procitati kako i sta rade ti uvoznici, i ako tako rade i oni najveci i "najbolji", onda ostaje pitanje sta tek rade ove "sitne ribe" koje ionako moraju da se dovijaju da "prezive" od ovih velikih. Moj ti je savet svakako da nekako, "preko nekog" (kako vec to ide kod nas) dodjes do nekog uvoznika ili coveka koji moze da ti zavrsi posao, ne nuzno i vlasnika nekog auto-placa. Na taj nacin ces posao zavrsiti daleko povoljnije i uz daleko manje rizika da zavrsis sa nekim "limunom" u garazi.

            Valjda je to sve... Pozz
            http://www.bmw.tv

            Comment

            • lounge
              CBC Početnik
              • 13.07.2009
              • 6
              • Beograd

              #7
              Re: Kupovina polovnog automobila do 7500 E

              Ovako...
              zverko i mistermobile, naravno da sam pogledao na sajtovima šta je u ponudi - jeste u pravu obojica, stila ima i za nekoliko hiljada jeftinije od pomenute cifre. Samo, to su modeli koji su i nekoliko godina stariji, a i prešli mnogo više (ukoliko su ovi skuplji zaista prešli onoliko koliko prodavci kažu). Verovatno ste u pravu da može da se izabere dobar stilo i za daleko manje novca, ja sam pomenuo granicu, što ne znači da ona nužno mora biti i dostignuta.

              overspeed, šta da kažem osim: hvala.
              Zaista iscrpan komentar sa dosta podataka, tako da su se i one subjektivne stvari nekako izgubile u svim tim podacima i dobile jednu drugu dimenziju. Moram da priznam da iako sam više pažnje posvetio potrazi za stilom i meganom, ford focus jeste auto koji bih radije kupio nego njih. Ali na njemu je najmanji akcenat, jer imam utisak da drži najjaču cenu za isto godište i kilometražu. Nekako u svemu tome ja sam (ne kažem da je to ispravno) podsvesno nametnuo kao kriterijume godište i kilometražu, iako znam da je kilometraža u većini slučajeva lažna... I zbog toga sam nekako "ispustio" forda, prosto jer za ovaj novac teško (bar po oglasima i internetu) može da se nađe ono što bih ja definisao kao "pristojan" auto (2005-2006 g. i manje od 100.000 km). Čuo sam dosta loših stvari o mondeu, ali i to da ovaj focus nema sa njim ništa zajedničko kada su te loše stvari u pitanju. Posebno cenim one podatke o bezbednosti koje si izneo.
              Naravno da ću potražiti to što si pisao o autoplacevima, mada bi bilo lakše da si postirao link Znam da se uglavnom lovi u mutnom, zato i jesam pitao za preporuku. Imam utisak da ako nađem dovoljno poštenog prodavca - lakše ću pronaći i odgovarajući automobil i odlučiti za kupovinu. Hvala još jednom.

              Comment

              • ada
                CBC Senator XXL
                • 04.06.2005
                • 2375
                • Novi Sad
                • Svasta nesto

                #8
                Re: Kupovina polovnog automobila do 7500 E

                za 7000 mozes da dobije megana sa lepom opremom u limo varijanti 1.5dci 100 ks 2005 sa pravih 117000 km
                za 7500 moze megan karavan sa istim motorom ali i navigacija i jos stosta od opreme 2005 sa 122000km
                za 8000 mozes da dobijes lagunu restajling u fulu sa pravih 119000km 2005 god i pun ocaj opreme
                za 5500-6200 mozes da dobijes stila 2005 god sa lepom opremom 2005 i 115000-145000km
                za 7300 astra h karavan 1.7cdti sa 100ks i pravih 149000km
                za 6800 seat ibiza 5 vrata 1.4tdi 2006 god sa pravih 68000km i garancijom od porsea
                i spisak ide dalje i dalje
                Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
                Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
                Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
                Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

                Comment

                • lounge
                  CBC Početnik
                  • 13.07.2009
                  • 6
                  • Beograd

                  #9
                  Re: Kupovina polovnog automobila do 7500 E

                  ada,
                  Hvala za spisak, imaš i email od mene, javio sam ti se pre nego što si postirao.
                  Inače, je l' može spisak da bude malo veći?
                  Ili neki link sa detaljnijim opisom i fotkama?
                  Ako bi to narušilo pravila foruma, može na PP ili na email.

                  Comment

                  • neshaoct
                    Banovan
                    • 18.08.2007
                    • 1754
                    • Beograd, Rakovica

                    #10
                    Re: Kupovina polovnog automobila do 7500 E

                    Originally posted by overspeed
                    Stilo...Cinjenica da su potpuno prestali da proizvode ovaj model nakon samo 5 godina od njegovog predstavljanja dovoljno govori sama za sebe. Neka mi kolege forumasi koji voze ovaj model oproste, ali to je cinjenica.
                    Samo da dopunim činjenicu.
                    Prve serije Stila su poslednji kvartal 2001. godište, a poslednje serije su 2007. godište.
                    Pravio se taman onoliko dugo koliko se i prave modeli u toj klasi. Npr. prethodnik Stila, modeli Bravo/a su se pravili od poslednjeg kvartala 1995. godine do kraja 2001. godine, tj. do početka proizvodnje Stila. Ili, pogledaj koliko dugo se pravio Golf 4 ili Golf 5...Svi ti modeli imaju vek na tržištu od oko 6 godina...

                    Inače, te Stilaće koji su 2005. godiše, dizeli i koštaju 5.500 eura zaobiđi što šire možeš.
                    Fiat Stilo, dizel, 2005. ili 2006. godište, i da valja, ne može ispod 7.000...
                    To što ima po Oglasima jeftinijih, bolje da ne znaš u kakvom su stanju došli kod nas...i mehaničkom i limarijskom.

                    Comment

                    • lounge
                      CBC Početnik
                      • 13.07.2009
                      • 6
                      • Beograd

                      #11
                      Re: Kupovina polovnog automobila do 7500 E

                      Nije problem što stilo 2005/06 košta 7000 ako valja, problem šta ako on košta toliko, a ne valja
                      Šalu na stranu, gledao sam nekoliko primeraka i dopali su mi se, enterijer besprekoran, limarija izgleda ok - ali ko zna u kakvom su stanju zaista i koliko su prešli... Nekad pomislim da je bolje kupiti i onaj od 5000, pa ako se prevariš - bolje da pukneš pet, nego sedam ili sedam i po hiljada... Kao da je to "pucanje" sigurna stvar u zemlji Srbiji...

                      U principu svaki od pomenutih automobila mi se dopada, svaki je ok na neki svoj način. Mislim da će presudno uticati u kakvom stanju bude automobil. E ako više njih bude u približno istom stanju, onda može da odlučuje onaj subjektivni osećaj manjeg ili većeg zadovoljstva za nekim volanom...

                      Comment

                      • ada
                        CBC Senator XXL
                        • 04.06.2005
                        • 2375
                        • Novi Sad
                        • Svasta nesto

                        #12
                        Re: Kupovina polovnog automobila do 7500 E

                        @ neshaoct
                        je ti to iz iskustva?? Bas me zivo zanima jer mi nije onda jasno odakle meni stilovi sa 120 do 150kkm pravih koji su u i vise nego dobrom stanju?!
                        Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
                        Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
                        Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
                        Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

                        Comment

                        • vracarac
                          CBC Senator XXL
                          • 04.11.2007
                          • 364
                          • Beograd
                          • Opel Astra G

                          #13
                          Re: Kupovina polovnog automobila do 7500 E

                          Laguna karavan, Astra H karavan, Citroen C5, PUG 307 karavan? Jel si razmishljao i o tim automobilima?
                          Opel Astra G 1.8 16V - Opel club Srbija

                          Comment

                          • ada
                            CBC Senator XXL
                            • 04.06.2005
                            • 2375
                            • Novi Sad
                            • Svasta nesto

                            #14
                            Re: Kupovina polovnog automobila do 7500 E

                            posto je doticni resio problem dalje temu mozete nastaviti u predstavljanju vozila
                            Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
                            Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
                            Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
                            Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

                            Comment

                            Working...
                            X