Za potrebe projekta treba kupiti multipraktik koji ce da sluzi kao drugo vozilo. Prvo vozilo ce biti terenac koji treba da se ispenje kojekuda (valjda toyota hilux), i shodno tome ce biti nabavljen, a predmetno drugo vozilo ce ponekad u takvim akcijama sluziti kao pratnja do odredjene tacke.
Drugo vozilo, o kome ovde pitam, treba da bude multipraktik i da zadovolji sledece zahteve:
- Bezbednost
- Pouzdanost
- Dobra servisna podrska
- Prohodnost u otezanim uslovima na putu (sposobnost da se krece po putu i kad ima snega, po manje prohodnim magistralnim putevima i delom po lokalnim putevima u zimskom periodu)
- Udoban i komforan prevoz 4 odrasle osobe na duze relacije (do 700km u komadu), sa pripadajucim prtljagom.
- Vrlo pozeljna prohodnost u "off road" uslovima, koji nisu previse surovi, dakle po pojedinim zamljanim putevima i makadamskim putevima, eventualno po nekim livadama koje nemaju neke preterane nagibe i ostale otezavajuce faktore (previse blata, na primer). Ukoliko bi vozilo moglo da prodje kud su prosli Jeep Cherookee Sport 2.8CRD iz recimo 2005. godine i matora Lada Niva koja nije bila nista specijalno opremljena nekim gumama, to bi bilo "puna kapa".
- Klima uredjaj
- Ekonomicnost (TCO).
- Nekradljivost (da nije interesantan lopovima)
Odnos upotrebe vozila je procenjen kao 45% gradska voznja, 40% otvoren put, 10% otezani uslovi na putu, 5% off-road (kakav je gore opisan).
Procenjena kilometraza je na godisnjem nivou od 25.000 - 30.000 km, za period od 3 godine.
Raspolozivi budzet 30.000 eur.
Da cujem predloge.
Drugo vozilo, o kome ovde pitam, treba da bude multipraktik i da zadovolji sledece zahteve:
- Bezbednost
- Pouzdanost
- Dobra servisna podrska
- Prohodnost u otezanim uslovima na putu (sposobnost da se krece po putu i kad ima snega, po manje prohodnim magistralnim putevima i delom po lokalnim putevima u zimskom periodu)
- Udoban i komforan prevoz 4 odrasle osobe na duze relacije (do 700km u komadu), sa pripadajucim prtljagom.
- Vrlo pozeljna prohodnost u "off road" uslovima, koji nisu previse surovi, dakle po pojedinim zamljanim putevima i makadamskim putevima, eventualno po nekim livadama koje nemaju neke preterane nagibe i ostale otezavajuce faktore (previse blata, na primer). Ukoliko bi vozilo moglo da prodje kud su prosli Jeep Cherookee Sport 2.8CRD iz recimo 2005. godine i matora Lada Niva koja nije bila nista specijalno opremljena nekim gumama, to bi bilo "puna kapa".
- Klima uredjaj
- Ekonomicnost (TCO).
- Nekradljivost (da nije interesantan lopovima)
Odnos upotrebe vozila je procenjen kao 45% gradska voznja, 40% otvoren put, 10% otezani uslovi na putu, 5% off-road (kakav je gore opisan).
Procenjena kilometraza je na godisnjem nivou od 25.000 - 30.000 km, za period od 3 godine.
Raspolozivi budzet 30.000 eur.
Da cujem predloge.
Comment