calibra

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dalibor
    CBC Početnik
    • 24.08.2009
    • 6
    • ruma

    calibra

    dobar dan svima
    novi sam clan foruma
    muci me kupovina auta
    vec danima vrtim oglase,zalepio sam se za calibru
    do sad sam imao 3 opelova vozila i ni na jednom se nisam pokajao
    dali se isplati kupovina calibre,svi mi govore da se ne isplati ali ja nemogu da se odlepim od nje
    molim za savet,hvala unapred
  • ciklon
    CBC Senator XXL
    • 11.08.2008
    • 362
    • Beograd

    #2
    Re: calibra

    Ako nisi zaljubljenik - ne isplati se.
    ponika marke ROG :-)

    Comment

    • dalibor
      CBC Početnik
      • 24.08.2009
      • 6
      • ruma

      #3
      Re: calibra

      a zasto,zbog delova?

      Comment

      • ciklon
        CBC Senator XXL
        • 11.08.2008
        • 362
        • Beograd

        #4
        Re: calibra

        Najkvalitetnija stvar na tom autu je motor, i upravo je tu kvaka - teško je naći Calibru sa dobrim motorom a da je na prodaju.
        Ozbiljno otvaranje motora iziskuje 800 do 1000 eura, ako radis sa kvalitetnim delovima.
        Calibra, što se tiče limarije, boluje od dečijih bolesti svih Opelovih vozila u tom periodu, daleko bolja situacija je sa 93 godištem pa na dalje jer imaju pocinkovan lim.Tako da ako gledaš 90, 91, 92 godište računaj da ćeš imati posla sa limarima i autolakilerima.
        Calibra 2.0 16v, deli prednji trap sa Vectrom A, a zadnji sa Vectrom A 4x4, naravno bez zadnje vuče. Trap nije skup za održavanje.
        Što se palete motora tiče, najboli izbor je c20xe, uzimajući u obzir perfomanse/potrošnju/održavanje.
        Linija auta je nešto što je čini aktuelnom i atraktivnom i danas dan, ali, nije funkcionalan auto ako je više osoba upućeno na isti, tj., nije za porodicu.
        Što se kupovine tiče, ljudi se obično zalete zbog atraktivnog izgleda ne gledajući realno stanje auta, a prodaje se veoma teško.Dreševi su oko 2500, prosečne oko 3500 a izuzetno očuvani primerci - plafon 4000 eura, to su realne cene.
        Dobar izbor, ako je dobar primerak pa se ne kvari, a ako je dreš - nećeš se skpiti, ne što je skupo nego što obično krene sve da se kvari...
        Veliki servis izađe oko 20.000 dinara, set kvačila oko 20.000 dinara. polovan far 50 - 70 eura, polovan protokomer 50 - 80 eura, SFI kutija 40 eura ( "venturi" plinadžije je obožavaju ) amortizer oko 4000 po komadu, ulje i filter ulja te izađu oko 2000 dinara....
        Ali opet, za mene nema dražeg auta. Vozim je 4 godine i neću je nikad prodati.
        ponika marke ROG :-)

        Comment

        • dalibor
          CBC Početnik
          • 24.08.2009
          • 6
          • ruma

          #5
          Re: calibra

          ima na prodaju 94 god. u kanjizi se nalazi mozda si je video izgleda ocuvana,sta mislis o njoj?

          Comment

          • ciklon
            CBC Senator XXL
            • 11.08.2008
            • 362
            • Beograd

            #6
            Re: calibra

            Znam na koju misliš... Tvoja procena... Ja verujem i donosim sud samo o onom što opipam i nagazim...
            Neko moje razmišljanje pri izboru Calibre...
            1.- isključivo c20xe motor, sa drugim ću se pokajati iz ovog ili onog razloga...stanje motora...ne treba mi loš motor...
            2.- satu verujem samo ako pokazuje preko 200,000km, u skladu sa tim vozačevo sedište sa strane vrata počinje da se cepa oko 200.000km i to malo, ako je pocepano kao na većini ovdašnjih calibri tj., ako zjapi poderotina nema šanse da ima manje od 250.000km..
            Enterijer je menjan kroz godišta calibri, pa po tome možeš znati da li je originalan ili menjan, isto važi za volan, air.bag-ove...cetralu ABS.
            3.- isljučivo zdravu limariski, ne rađenu ili zrelu za limara. Limarija je najskuplja stavka na Calibri. Na netu imaš slike predilekcionih mesta rđanja calibre... u principu pod i zadnji deo auta. Shodno tome, 93 godište i mlađe.
            4.- klima, da radi, ako ne radi obaraš cenu. Ne zanima te što "samo treba da se napuni", uglavnom nije tako.
            5.- podizači, nećeš valjda u 2010 godini vežbati podlakticu na ručici...
            6.- ne postoji calibra koja nije udarena, zato gledaj trapove...gledaj da li ima tunel...i koliko rupa na glavčinama...
            7.- farovi, i ovako su očaj živi a još ako se sočivo zamutilo... katastrofa. Gledaj da su prozirni.Uglavnom su svi do sada nabudžili ksenone tako da je to standard. Pazi da nisu polomljeni nosači fara, polovan far je 50 - 70 eura...
            8.- plin, isključivo sekvent za XE motor, ali isključivo. Ako je prodavac nabudžio venturi radi prodaje, neka ga slobodno čupa napolje. Taj problem ti ne treba ispod haube. Ako ima venturi, gledaj SFI kutiju, tj., plastični poklopac u****, protokomer, i gumeno crevo do kutije filtera jer polovni redom koštaju 30, 50 - 70, 40 - 50 eura.

            9.- srećno!
            ponika marke ROG :-)

            Comment

            • somi_kac
              CBC Senator XXL
              • 03.04.2009
              • 796
              • Kać

              #7
              Re: calibra

              Evo ti neki moji generalni saveti...
              - Mogucnost da ti je motor perfektan je minimalna. Ocekuj generalnu u sledece 2-3 godine, jer se takva auta i prodaju i preprodaju pred generalne i izduvavanje motora! Ko je lud da prodaje perfektnu Calibru! Spremi jos para za svaki slucaj!
              - Gledaj da je auto limarijski zdrav 100%! Svaki problem na motoru moze da se ispravi i sredi, pa makar i uzimao drugi za 500 Evra, ali kada krenes limariju da krpis to je... Jos ako ti odradi to neko ko ne zna, zlo! Jos plus kada se sabere limarija sa prvom stavkom koju sam naveo...
              - Obrati paznju na optiku. Mogucnost da je auto tog godista, pogotovo Calibra, udarena je jako veliki.
              - Zagledaj pod i to jako dobro. Najbolje bi bilo da ga popnes na kanal.
              - Naravno, ne zaboravi ovo...


              Srecno!!!
              OPEL Astra 1.6i
              OPEL Kadett 1.6
              ŠKODA Favorit

              Comment

              • pistre
                CBC Senator
                • 19.02.2008
                • 234
                • bg, vozdovac

                #8
                Re: calibra

                prati ciklonove savete, i gledaj da dobro proveris motor ako je 16v a ako uzimas 8v nemoj ni da otvaras haubu jer oni ima jos da guraju, a sto se limarije tice, svaka u oglasima ima uzasan pod, zamazane rubove koji ce ti progledati posle jedne zime, a o ostalim stvarima da ne govorimo (lupane sa svih strana)

                sto se limarije tice gledaj da bude od 94 jer su se od te godine radile pocinkovane i nema rdje, ali ces te tesko naci, nego obrati paznju na trap jer nasi ljudi vole da je teraju dok se nesto ne raspadne pa tek tad moras da menjas deo, dakle spremi jos 700-800 eur za ulaganja, naravno gume nemoj ni da gledas jer su verovatno razlicite a i najbitnije je da kupis nove gume vise zbog tebe, kocnice i set kvacila verovatno moras da menjas od potrosnog materijala koji je od skupljih, a za 8v je set kvacila 8000-9000 din a za 16v od 16000 pa do 18000 din naravno bez zamene ali uglavnom nisu skupi delovi, najbitnije je da obratis paznju na linije auta jer su sve bile obavezno lupane, samo je bitno koja je manje, i obrati paznju na broj sasije koji se nalazi na pragu kod su-vozacevog sedista ispod tepiha (imas iskrojen tepih samo podignes taj deo) i uporedi ga sa brojem iz saobracajne

                Comment

                • dalibor
                  CBC Početnik
                  • 24.08.2009
                  • 6
                  • ruma

                  #9
                  Re: calibra

                  hvala ljudi,svaka cast
                  samo mi nije jasno ono za tunel i br. rupa na glavcini

                  Comment

                  • ciklon
                    CBC Senator XXL
                    • 11.08.2008
                    • 362
                    • Beograd

                    #10
                    Re: calibra

                    Turbaljke imaju tunel zbog 4x4 i 5 rupa za felnu na glavčinama, dok 2.0 8/16v imaju 4 rupe na glavčini. To sam ti rekao da ne bi uzeo, recimo, auto u kome je 2.0 8/16v motor i 5 rupa na glavčini - menjan motor....Dosta učestala pojava kod prodaje bivših turbaka.
                    To, u principu nije loše, šasija, odnosno trapovi su ojačani ali nije ti potrebo da vučeš 100 kg viška.
                    ponika marke ROG :-)

                    Comment

                    • dalibor
                      CBC Početnik
                      • 24.08.2009
                      • 6
                      • ruma

                      #11
                      Re: calibra

                      aaa to ,ok hvala puno

                      Comment

                      • somi_kac
                        CBC Senator XXL
                        • 03.04.2009
                        • 796
                        • Kać

                        #12
                        Re: calibra

                        Da, zaboravih da dodam. Ponesi magnet sa sobom, pa prisloni na limariju na kriticnim delovima. Da vidis da li je gitovana!
                        OPEL Astra 1.6i
                        OPEL Kadett 1.6
                        ŠKODA Favorit

                        Comment

                        • pistre
                          CBC Senator
                          • 19.02.2008
                          • 234
                          • bg, vozdovac

                          #13
                          Re: calibra

                          a nemoj da zaboravis i stetoskop da mu poslusas motor

                          Comment


                          • #14
                            Re: calibra

                            ciklon i pistre su ti objasnili kao bratu i svaka im cast na tome jer iskusni su poznavaoci calibre..

                            ja jos da ti dodam po meni najbolji izbor je 2.0 16v kao sto su ti i oni objasnili ali ako hoces radno magare da ti bude 100 godina onda je to 2.0 8v jer je motor ne slomljiv sto ce ti i drugi reci...ali zapamti da je razlika u potrosnji izmedu 16v i 8v oko litar a ako hoces da si glavni na semaforu i kada je zeleno i po ulicama onda definitivno 16v

                            Comment

                            • ciklon
                              CBC Senator XXL
                              • 11.08.2008
                              • 362
                              • Beograd

                              #15
                              Re: calibra

                              opel123, je u pravu. Zavisi šta očekuješ od samog auta tj., motora.
                              ponika marke ROG :-)

                              Comment

                              Working...
                              X