Prijatelji,imam ponudu da kupim Audi 90,motor od 2000ccm i kako kaže vlasnik 20 ventila.Sad me interesuje da li neko ima ovakav auto i kakva su iskustva sa tim modelom.Čini mi se da ni cena od 2700e nije nešto posebno zato što je ugrađen plinski uređaj,a ima klimu,centralnu i još po nešto.Bio bih vam zahvalan na komentarima jer stvarno nisam vozio takav auto,a malo sam i skeptik zbog godina i zbog tog 90,jer nije ni 80 ni 100,a njih ima jako malo sa tom oznakom.Da li ima razlika u limariji i motorima,vešanju...Pozdrav.
Audi 90 2.0 20v 1991g,da li uzeti ?
Collapse
X
-
Re: Audi 90 2.0 20v 1991g,da li uzeti ?
sta da ti kazem..drugar je imao 2.3 90ku i isao je kao nevrijeme...vjesanje sve super samo sto ga zeza sto je lagan nazad za vece brzine i ulecanje u krivine...trosio mu je 15l benzina a tebi ne vjerujem da bi toliko jer je 2.0
a uzmi u obzir da on ima lijepo godina iza sebe pa moze sve da pocne da mu odkazuje ako vec nije..staro je to auto..uostalom odes i vidis sta i kako i najbolje ces znat...
srecno
-
-
Re: Audi 90 2.0 20v 1991g,da li uzeti ?
takodje moj drug je imao taj 2.3e i stvarno je bio fenomenalan. on je pocinkovan ceo.
Nisam siguran, ali za njega ne pasu svi delovi sa A80. Potrosnja je bukvalno kako ga cepas.
Plin je dobra varijanta, ako je valjano ugradjen.
Najvaznije je da nije izdrkan, a takvih je malo.
Najbolje na neku kontrolu prvo trapa, pa onda motora, auspuha, amortizera.
Stavi na papir sta treba da ulozis pa vidi da li ti odgovara ili ne.
Inace auto je atraktivan zesce i danas.
Comment
-
-
Re: Audi 90 2.0 20v 1991g,da li uzeti ?
Moze da bude 2.000ccm 20v samo ako je uvoz iz italije, oznaka motora NM.
Prilicno retka varijanta, ali vecina delova pasuje sa 2.300ccm 20v motora.
Sto se karoserije tice osim farova, stopova,migavaca i branika sve je isto kao na 80-ici.
Odlican auto, steta samo sto nije quattro.Glupost nas je do ovde dovela, glupost ce nas i izbaviti.
Homer J. Simpson
Comment
-
-
Re: Audi 90 2.0 20v 1991g,da li uzeti ?
jesi siguran da nije quattro posto su bas retki tj i nema ih a nemaju bre veze sa italijom, najvise ih ima u australiji i novom zelandu. pravio se od 08.89 do 07.91
ajmo ovako. to je Audi 90 quattro 2.0 20v 160ks @6200rpm 200Nm @ 4500rpm. MPI ubrizgavanje Bosch/Hitachi. Moze da radi i na venturi sistemu ali je lambda kontrola obavezna da ne bi bilo bum pa otislo usisno crevo i protokomer. Ono sto mogu da kazem o motoru je da uz propisno odrzavanje prelazi boga oca. Nije neki poseban trkac sobzirom na kilazu (1380kg) i quattro pogon ali je zato za sneg i mokro fantastican. trapovi mu se razlikuju od obicne 90ice i osamdesetice jer su silent blokovi veci, ima deblju balans stanglu napred. viljuske ima i pozadi kao i balans stanglu i stabilizatore. znaci kompretno vesanje je drugacije. boljka mu je nosac zadnjeg diferencijala kao i centralni lezaj na kardanu kad kazem boljka mislim na to da oba imaju lufta kod tako matorih automobila jer su presli koliko oces i nebrojano puta startovani iz blokade. luft u nosacu se manifestuje vecim trzajem ili udarcem pozadi pri kretanju a lezaj zvoni kad se turira u mestu a ako je skroz gecrkt onda kardan vibrira pri kretanju posto nije u osi. za 2700e bi trebao da je u perfektnom stanju bez obzira sto ima plin i da je bez vecih ulaganja. Generalno kad se radi trap radi se sve kako napred tako i pozadi. menjaju se silent blokovi i krajevi spona ( nije skupo) i ako se menjaju ulosci amortizera uvek se menjaju i solje jer da bi bio ono sto stvarno jeste mora da bude max utegnut. Servis klime takodje nije skup pa cak i remont kompresora a delova ima. u zavisnosti koliko je preso trebalo bi pogledati u kakvom je stanju lancic koji povezuje bregaste. kvacilo iz originala skupo ko djavo (500e) ne pasuje ni od jednog drugog tj pasuje od 2.3 20v i od 2.2T tj isto je. e da, kod njega paljenje ide preko razvodnika koji okrece bregasta a taj zupcanik na razvodniku je od fibera pa se desava da se neki zub okrnji i onda se cuje ko zvecarka negde na 2000rpm. resenje je da se taj zupcanik napravi od bronze na CNC masini i nema vise problema. mora se samo voditi racuna o polozaju gde je stift i gde se busi rupa da bi mogao posle da se uzupci tj da se vrati kako je bio jer u suprotnom nece mozci da upali. o novom razvodniku ne razmisljaj (280e). drugoooo... da, pogledati u kavom je stanju dihtung dekla tj da ne pusta ulje oko svecica jer ulje zna da pojede lulice koje idu na svecice pa da pravi problem a jedan lulica je 30e pa x5. e sad, dobra stvar u svemu je sto ih je dosta otislo za US pa se tako ne ebayu moze naci sve za dosta manje para nego iz originala a i dosta delova nema da se kupi u porscheu tj ne moze ni da se naruci jer se vise ne proizvode a to sto je ostalo u zalihama je sve poslato za US jer ih tamo najvise ima. dakle, gledas trapove da li imaju lufta a to ces najbolje znati kad izadjes recimo na auto put pa udjes malo brze u kolotrag (vodi racuna). pogledaj da neki semering ne pusta na zadnjem diferencijalu da ne bi slucajno ostao suv. koliko kardan ima lufta u homokinetickim zglobovima koji povezuju menjac i zadnji diff i to bi otprilike bilo to. ako mi jos nesto padne na pamet napisacu ti a ti takodje mozes da pitas ako te konkretno jos nesto zanima. ako nije quattro, pola ovoga baci u vodu. sve je isto kao i kod drugih. torzija pozadi sa dva velika silent bloka i to je to.deutsche gemacht-gut gemacht...
Comment
-
-
Re: Audi 90 2.0 20v 1991g,da li uzeti ?
Pravljen je namenski za Italijansko trziste zbog toga sto se tamo u vreme kada je nastao placao ogroman porez na luksuz za vozila preko 2000ccm(nesto slicno Srbiji danas) samo jos drasticnije!!
Tako je nastala i Alfa 164 v6 turbo, maserati v6 bi-turbo i jos neki hibridi i endemicne vrste.
Naravno ima ih i po drugim zemljama bas kao i Alfi i Maseratija.Glupost nas je do ovde dovela, glupost ce nas i izbaviti.
Homer J. Simpson
Comment
-
-
Re: Audi 90 2.0 20v 1991g,da li uzeti ?
Ma druze, imam neku ponudu da menjam masinu za toalet papir za taj audi 90 2.3e 4x4. Ne znam nista o tom motoru, koliko trosi, kakvi su za delove , nista! Jednu 90icu sam gledao skoro, ali 2.0 i bio je extra. Ali taj mi je umakao ispred nosa. Zato sad ne bih da ponovim istu gresku.Moze li neki savet oko tog auta? 89to je god. Hvala.Ako nece, uzmi veci cekic...
Comment
-
-
Re: Audi 90 2.0 20v 1991g,da li uzeti ?
I da, u vezi sa ovim audijem 90 2.0e sto pita , taj nema pojma da ima 20 ventila.Koliko znam to je motor sa 4 cilindra, sto znaci da mozda ima 16v, a 20 nikako ( to bi znacilo 5v/cilindru - smesno). Inace, ja sam imao prilike da probam jedan takav, 88mo god, plin, el.podizaci, tada je imao oko 230 hiljada na satu. Nije trosio ni gram ulja izmedju zamena a isao je kao munja! Znaci, gazen je do 7 000 obrtaja i 220km/h i ponasao se ko jugo na 40 km/h, samo sto je udobnost izmedsju njioh nebo i zemlja.! PozzAko nece, uzmi veci cekic...
Comment
-
-
Re: Audi 90 2.0 20v 1991g,da li uzeti ?
moj otac vozi 90 coupe quattro 20v , trosi mi uvek, bez obzira na voznju 13l gasa.
u sustini, fenomenalan auto, kupljen prevashodno za vucu i cupanje camca iz reke, ali je zbog udobnosti i kojecega drugog matori batalio alfu 156 i ne izlazi iz audija.
bitna stvar je naci dobar primerak, da ne moras odmah sve kugle i silene da menjas jer je to gnjavaza, a odlaze dosta cesto za moje pojmove.
takodje ako je quattro paziti da nema lufta u torsenu (srednjem diffu) jer je popravka relativno skupa...
20v motor je po nekim merilima najizdrzljiviji atmo benzinski motor ikad napravljen. stvarno bullet proof, 5 cilindara zvuka koliko hoces, sasvim pristojno se vozi, nije jako spor...
sve u svemu stvarno zahvalan i dobar auto, samo je jako bitno da se kupi dobar primerak , jer je to ipak staro vozilo i delova ima ili nema ili su turski kineski itd.
pozzz
RAle
Comment
-
-
Re: Audi 90 2.0 20v 1991g,da li uzeti ?
2.3E je petak sa 10v. KE-Jet ubrazgavanje (K glava) sto je jedini problem na motoru. Izdrzljiv i ako je iole odrzavan moze da predje i preko 500000 bez ikakvih ntervencija. generalno na benzinu veliki potrosac pogotovo kad je BGD u pitanju a jedino resenje za njega je plin. sve ostalo je receno u predhodnim postovima. po meni trenutno neisplativ jer je registracija skupa.deutsche gemacht-gut gemacht...
Comment
-
-
Re: Audi 90 2.0 20v 1991g,da li uzeti ?
Ima 90 2.3 20V quatrro ali ti rece da je taj 2.3E a to je 10v 136ks a ovaj 20V je 170ks. taj sto ti se nudi ako je 2.3E jeste sa ajnspricom ali mehanickim a 2.3 20V je full multipoint.deutsche gemacht-gut gemacht...
Comment
-
-
Re: Audi 90 2.0 20v 1991g,da li uzeti ?
E sad sam se i ja malo pogubio...Auto jos nisam ni video, nego sam hteo da se malo naoruzam pre napada..Tip mi je rekao da je 90ica, 89to god, 2300 ccm i quattro, e sad koji je tacno motor, ...li ga....Ako znas, prijatelju za sigurno, reci mi.Ako nece, uzmi veci cekic...
Comment
-
-
Re: Audi 90 2.0 20v 1991g,da li uzeti ?
Ok, hvala.Trebalo bi sutra da dobijem malo vise podatakla o autu, pa cu se javiti ponovo,za sada znam ono sto sam vec napisao i da je registrovan , bar za sada, jer tip treba da dodje iz Leskovca u BG, tako da ne verujem da je bas neki krs.Hvala svakako.Ako nece, uzmi veci cekic...
Comment
-
Comment