U potrazi za Saxom

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • starche
    CBC Član
    • 30.09.2009
    • 19
    • Novi Sad

    U potrazi za Saxom

    Prvi auto jugo, drugi Brava (prodao sam je pre 2 sata ) i doslo vreme za treceg, ovaj put na duze staze, smekam Saxa jos od pre juga al' uvek neki spoljnji faktor uticao da ga ne pazarim vec da lutam ali sad je tomu dosao kraj

    Vidim ima dosta Saxo vlasnika ovde tako da ce se neko naci da mi pomogne u odluci ili cak preporuci za konkretan auto. Zanimaju me stvari na koje da obratim paznju (aka tipicni kvarovi), cuo sam da su im problem menjaci kao i zadnji trap (i prednji ali ne toliko), sta sem toga moze da mi oda da je u pitanju primerak kog treba zaobici?

    Zanima me i kolika je potrosnja 1.4/1.6 motora u normalnoj voznji (napisite mi i koju verziju 1.6 motora imate, cini mi se da su svi ovde uglavnom 16v al' mozda sam nesto i propustio ), pogotovo na otvorenom putu, recimo da dvaput nedeljno sigurno imam 150km voznje van grada, ostalo je sve voznja za sopstvenu dusu ili sitne relacije po gradu tako da mi nije problem ako u gradu guta k'o lud

    Na leto planiram uzeti drugi auto (npr Astru G, Xsaru, tako nesto..) i tad mi ostaje Saxo samo za uzivanje pa bih najradije uzeo 16v VTS ali mi je problem ako mnogo trosi jer moram do leta da se skrpim i za malo duze relacije (a sad nemam para da prvo kupim Astru pa na leto Saxa), molim vas recite mi da i nije tako strasan gorivogutac, da se ne 'jedem' mnogo

    Ako znate nekog da prodaje svog saksonju a da je provereno dobar..

    Unapred hvala svima na svemu
  • zverko
    CBC Senator XXL
    • 19.08.2005
    • 7085
    • BGD
    • Audi A4

    #2
    Re: U potrazi za Saxom

    mislim da nema potrebe da po ko zna koji put pisemo jedno te isto jer smo taj auto apsolvirali u sraf . Obidji deo foruma pod nazivom "Automobili clanova sa opisom" i imas sve sto te zanima u dve teme. VTS by zverko(Skijash) i VTS by Shonsy. pozz
    deutsche gemacht-gut gemacht...

    Comment

    • starche
      CBC Član
      • 30.09.2009
      • 19
      • Novi Sad

      #3
      Re: U potrazi za Saxom

      Hvala ali pregledao sam teme, nasao sam samo da im je kritican zadnji trap i menjac (i brdo sitnih kvarova koje su vlasnici spominjali ali sve mi to delovalo kao da moze lako da se sredi ), oko potrosnje tek ponesto ali ne ono sto mene najvise interesuje - voznja na otvorenom putu sa laganom nogom
      No, obzirom da je nedelja i da sam uglavnom zaludan ceo dan sad cu detaljno da cesljam teme jos jednom

      Comment

      • zverko
        CBC Senator XXL
        • 19.08.2005
        • 7085
        • BGD
        • Audi A4

        #4
        Re: U potrazi za Saxom

        taj auto nije za otvoren put a koliko god ti noga lagana bila potrosnja ce biti manja nego u gradu.
        deutsche gemacht-gut gemacht...

        Comment

        • VR6
          CBC Senator XXL
          • 31.10.2004
          • 512
          • Sarajevo

          #5
          Re: U potrazi za Saxom

          Zasto nije za otvoren put? Taj komentar je i mene zbunio koji imam Saxa, a ne njega

          Da ti odmah kazem, kod Saxa ti je potrosnja najmanja briga (bar kada o novcu govorimo), ima mnogo drugih stvari koje ti mogu vece troskove nabiti. Obicni Saxo-i su izuzetno dobri i jeftini za voziti koliko sam cuo, al VTS-ovi (posebno 1.6 16V) su kupljeni sa jednim ciljem, da se voze brzo i skoro svakodnevno "zlostavljaju", od startova, voznje do krajnjih granica po krivinama i na to jos nase rupe dodas koje tvrdom autu sa gumama profila 45 i ne odgovaraju previse i dalje ti i ne moram mnogo pisati. Znaci najveci ti je problem naci VTS-a u koliko-toliko dobrom stanju. Al evo potrosnja, mog 1.6 16V otvoreno 5.5 - 7.5 (zavisno od voznje), grad 8 - 12 litara...

          Comment

          • andrea2005
            CBC Veteran
            • 24.09.2009
            • 136
            • Novi Beograd

            #6
            Re: U potrazi za Saxom

            Ja vozim VTS 1.6 16v i mogu ti reci da je to dobar auto.Kod mene je godinu dana i nisam nista na njemu radio.Auto je napravljen da se brzo vozi ali pri tom i potrosnja je veca.Zato nemoj da gledas potrosnju ako zelis takav auto.

            Comment

            • starche
              CBC Član
              • 30.09.2009
              • 19
              • Novi Sad

              #7
              Re: U potrazi za Saxom

              Nasao sam auto, 1.6, na karoseriji zakaceno 16v a u saobracajnoj pise 72kW, 98KS, vizuelnom inspekcijom zakljuceno da je u pitanju 8v (ne lici na 16v koje sam ranije susretao) mada me par stvari pokolebalo, dok ne skinem poklopac (ili dok mi neko od vas ne pomogne ) necu biti siguran Koliko sam uspeo iskopati postoje 4 verzije motora sa 1.6 (66, 72, 74 i 88kW), zvanicni podatak je da postoje samo 3 verzije (ne znam tacno koja od navedenih je bila aktuelna do '99. a neka druga ju je zamenila potom do '03.)

              Za potrosnju sam pitao okvirno, odlucio sam da cu sigurno uzeti nesto ovakvo pa me samo zanimalo da uporedim kad ga vec pazarim Zasad mogu da se slozim sa iznetim, kombinovano mi trosi 7l (230km, od toga oko 100 po gradu sa 16l), u gradu (Novi Sad) zna da proguta i preko 10 (dosad sam imao laku nogu ali ovde prosto ne mogu da ne stisnem gas malo jace )

              Kupljeni primerak sam hteo zaobici jer nije onaj od 120 konja ali kako je u pitanju kupovina na preporuku otisao sam da ga pogledam, cuo sam svakakve price (krajnje pozitivne) i nisam verovao ni u sta dok nisam otisao ali osvojio me je na prvi pogled, kao nov i spolja i iznutra, kraj njega parkirani Touareg i nova BMW petica, istekla registracija, uvezen prosle godine i vrlo malo vozen ovde.. skeptik sam totalni ali ispostavilo se da je sve istina, iznutra sve uglancano, oba trapa utegnuti, radi kao elektromotor , mucio me jedino akumulator i zadnji brisac Preventivno cu da menjam zupcasti i spaner i mozda promenim ulje i to je to brm brm

              Inace, mislim da auto bas pre jeste za otvoren put odn da ce mi odgovarati i za duze relacije, u gradu ni ne stignem da se zaletim uvek se neko stvori ispred mene ili je semafor ili raskrsnica ili malo jace stisnem gas a ono vec stotka pa moram da kocim, jedva docekam vikend da ga isteram malo na otvoreno i pritisnem

              Comment

              • svarglic
                CBC Senator XXL
                • 30.10.2007
                • 396
                • Novi Sad
                • golf 4 TDI

                #8
                Re: U potrazi za Saxom

                ne znam gde si to iskopao da postoje 4 verzije 1.6 motora
                ima tu3 to je 1.4
                tu5jp 1.6 8v 72kw
                tu5j4 1.6 16v 88kw
                za 1.4 nisam siguran koliko ima kw

                ja vec malo vise od dve godine imam 1.6 sa 8v i mnogo sam zadovoljan sa autom
                potrosnja?
                sve zavisi koliko stisnes pedalu gasa...
                ja sam zadovoljan sa potrosnjom koja se krece od 6 do 12l

                kada budes imao koju sliku auta predstavi ga u temi
                -- Automobili članova sa opisom --
                http://cbc.rs/forum/viewforum.php?f=15
                kad budes hteo da se upoznamo slobodno me cimni na pp posto sam i ja iz NS
                VTS
                Originally posted by QV lale
                Jos jedan....
                Nekad je ovo bio cannonball .A od sada je Saxonball Community
                where real Saxomans live...

                Comment

                • Puzo81
                  CBC Senator XXL
                  • 04.08.2009
                  • 687
                  • Novi Sad/Prijepolje

                  #9
                  Re: U potrazi za Saxom

                  1.4 VTS ima 55kw/75hp.

                  I bre al ste navalili s tim saksijama,te 8 te 16v.Koliko obozavam doticne navescete me da kupim od zeta onog sto stoji na carinarnici 1.6 8v VTRII 98ks.Pa mozemo komotno da osnujemo saxo club NS

                  Jel moguce da ovaj 8v ima tonirana stakla jer nisam imao kljuc da udjem da vidim jesu li folije?

                  Comment

                  • GoranBG
                    CBC Senator
                    • 29.04.2007
                    • 282
                    • Beograd
                    • TU5J4

                    #10
                    Re: U potrazi za Saxom

                    Imas 3 verzije 1.6 motora,90 ks koji je isao do 2001 godine,pa posle 98ks,i onda ovaj od 118ks.Ovi od 90 i 98 ks su se razlikovali po boji poklopca motora kao i to sto je ovaj sa 98ks imao ECU sa 3 konektora dok je ovaj raniji imao 1 veliki.
                    Takodje stariji model sa 90ks je imao katalizator ispod kola,dok je sa 98ks imao kat gore u sklopu izduvne grane.Jos jedna razlika,sipka za ulje kod modela sa 90ks stoji sa desne strane,dok kod ovog sa 98 stoji sa leve.Valjda ti je sad jasno


                    A za ovog toniranog,tesko da je ovo fabricki ovo se nista ne vidi unutra

                    Comment

                    • shonsy
                      CBC Senator XXL
                      • 11.05.2007
                      • 1391
                      • London/Beograd
                      • Honda CBR 125R

                      #11
                      Re: U potrazi za Saxom

                      Bas tako kao sto kolega Goran kaze. Sto se snage tice jedina razlika je u 8smo ventilskim saxoncima, a 16V koji god da uzmes fabricki ima 118ks.

                      @Zopu81 - cisto da ponovim vec davno receno, VTS je samo i iskljucivo 1.6. 16V, kao sto je VTR onaj sa 8V. Ni jedan drugi se ne moze tako nazvati, ako nema taj motor. Dakle 1.4 VTS ne postoji. Svaki 1.4 Saxo ima 75 konja. Jedino sto postoji su ljudske konverzije, a oni stavljaju VTS opremu na razne modele. Neki prebacuju kompletan trap\ogibljenje, kocioni sistem, menjac i zavrsavaju sa VTS plastikama, dok drugi ne rade nista drugo do prebacivanja plastika. I onda vidimo, recimo, Saxo 1.5d VTS! Jednostavno VTS\R saxo je milion puta lepsi od ostalih, zbog rubova, suknjica, branika i zadnjeg spojlera, te ljudi pakuju plastike iz cistih estetskih razloga. Ali samo molim da se ne mesaju oni sa ovima iz 1.6 besne ekipe!
                      Sto se tice ovog sa placa, definitivno su folije jer se vide i baloncici na zadnjem staklu tamo gde su one crne tackice, tu folija nikada ne moze da "legne" savrseno.
                      Ako bi ga stvarno uzimao obrati paznju na prednji deo, cini mi se, bar sa slike da je udaren, ima zazora dosta... A druga stvar je interesantna maska, takvu sam ja hteo da napravim. To otmi za mene!

                      Comment

                      • Puzo81
                        CBC Senator XXL
                        • 04.08.2009
                        • 687
                        • Novi Sad/Prijepolje

                        #12
                        Re: U potrazi za Saxom

                        @ shoncy
                        Uvek me je bunilo zasto stavljaju VTS plastike a ono u njemu VTR.Kako si rekao vidjao sam i 1.5D s plastikama VTS.Znaci pravi VTS je s svim stilyngom+kocnice,trap itd (SAMO 1.6 16V) dok su na 1.4 ,1.5d samo sminka?Prosvetlio si me,hvala .

                        I ja sam zetu rekao da su folije al nisam bas bio siguran pa ajd da pitam.Nasao si da folija nije legla na one crne tackice,svaka cast.Kod mene ista stvar na corsi al nisam zagledao.
                        Zazora ima malo,posebno deo iznad fara mi nekako zjapi.Zainteresovan sam jer je presao samo 98000, 2001je, nema klimu a cena bi bila ispod 3900 za suraka.

                        Zanima me vec kad mogu da biram jel bolji 1.6 8v VTR I ili II(90/98) ili 1.6 16v (119).Koji ima bolja ubrzanja,potrosnja(mada kad kupujes ovakve zujalice nju i ne treba gledati),koji je najpouzdaniji motor razume se uz redovno odrzavanje?
                        Odgovor moze u kratkim crtama a iscitacu kasnije sve postove u vezi vasih saksija

                        Comment

                        • skijash
                          CBC Senator XXL
                          • 07.09.2007
                          • 1354
                          • Beograd
                          • wrx

                          #13
                          Re: U potrazi za Saxom

                          Zar nije logično da bolje ubrzanje ima onaj sa 20-30 konja više?

                          Comment

                          • Darth Malak
                            CBC Senator
                            • 26.05.2008
                            • 207
                            • Beograd

                            #14
                            Re: U potrazi za Saxom

                            U utorak sam bio u bloku 45 , plac inter automobili ( mislim da je taj, mada tamo ima jos jedan plac , ogradjen samo ogradom ) ima jedan VTS 2001g. ako me secanje sluzi i cena 3850 evrica , sa plavim lajsnama i plavim felnama itd.
                            pa mozes da ga pogledas

                            Comment

                            • starche
                              CBC Član
                              • 30.09.2009
                              • 19
                              • Novi Sad

                              #15
                              Re: U potrazi za Saxom

                              @svarglic
                              Da ima 4 verzije motora iskopao sam na dva mesta - u policiji jer im se javljaju sve pomenute cetiri vrste motora 1.6 i to otprilike svi podjednako, a isto sam video i u katalogu delova, narucivao sam zupcasti i pod Saxo 1.6 stoje cetiri verzije motora (odatle sam i pokupio one cifre o snagama).. Sad kad se bolje setim, mozda i u katalogu AMSS za procenu vrednosti (za porez pri prenosu vlasnistva) ima takodje 4 vrste motora 1.6, da me ne muci net pogledao bih
                              Sa druge strane, na netu uglavnom vidjah bas to sto je GoranBG napisao, zato me je i pogubilo sve ovo

                              Privremeno sam odsutan iz NSa, do proleca sam na sto strana, zato me i zanimala potrosnja na otvorenom putu jer sam znao da cu dosta da putujem, cim se vratim tje se druzimo I naravno da cemo osnovati Saxo klub NS pa da organizovano putujemo za BG u koloni kad se CBC okuplja

                              @shonsy
                              Koliko sam ja provalio VTS je paket opreme (obavezne zadnje disk kocnice, obavezan ABS, klima za "normalna" vozila sa volanom da levoj strani, 4 vazdusna jastuka), VTR ima opcioni ABS i manje vazdusnih jastuka (vozacki, vozacki+suvozacki ili oba ta i jos dva bocna) tako da je moguce naci 1.4 VTS, 1.4 motor ali krcat opremom. E sad, i ja sam mislio bas tako kao sto si ti napisao dok nisam u nekom repair manualu nasao oznake poput 1.4 VTS i pod njima drugacije opisan postupak zamene nekih delova nego na obicnim 1.4.. 'bem li ga, sad nam ostaje da zovemo direktno Citroen da nam objasne sta su 'teli da kazu tim VTS i VTR

                              Ono sto nisam nigde sreo je VTR II (osim u oglasima ), sta je to? To bi trebao biti 1.6 8v ali 98 konja (a onda je VTR I onaj od 90 konja), je l'?

                              @zopu81
                              I ja bio u istoj dilemi, hteo iskljucivo 16v, kad je bal nek je bal.. i onda naleteo na ovaj izuzetno ocuvan primerak 8v i odlucio da mi je to sasvim dovoljno, naravno da bolje vuce onaj od 120 konja ali ni 100 nije malo, ako planiras da ga vozis za svoju dusu onda ti vise od 100 ni ne treba, ako mislis stajati na crtu sa drugima onda uzmi sto jaci
                              2001., 98 hiljada i nema klimu.. 3900 je previse, moj je 2002., 82 hiljade i ima klimu i ocuvan totalno (nije da je skroz k'o nov, ima par ogrebotina ali nije udaran) i platio sam ga 3500 (neregistrovanog), registracija sa zelenim kartonom je 21750din sto je recimo 230-240e.. obaraj tu cenu

                              Odoh sad da se predstavim na delu za clanove i vlasnike

                              Comment

                              Working...
                              X