Polovnjak(benzinac) do 6500 evra

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bosko73
    CBC Član
    • 27.10.2009
    • 21
    • Beograd

    Polovnjak(benzinac) do 6500 evra

    Dobro vece svim forumasima!
    Prvi put pisem na ovom forumu, mada sam dosta citao vase topice zadnjih nedelja, posto mi se priblizava dan kupovine automobila...
    Nazalost, taj dogadjaj jeste da donosi srecu u moje srce, ali i brigu da li cu da kupim valjano vozilo.
    Inace, do sada sam vozio stari Pezo 505, koji je kod nas u porodici vec 20-ak godina. (Pezo 505 B 2,0+plin)
    U mehaniku ovog auta se dosta razumem, odrzavao sam ga skoro sve potpuno sam, cak sam mu i gasnu instalaciju skroz ponovo renovirao posto su mi je prethodno ugradili pre jedno 2-3 godine neki "strucnjaci".
    Danasnje poularne modele auta na ovim prostorima slabo poznajem, posto i sami vidite cime sam se godinama zanimao, tj. vozio
    Zato vam i pisem sa molbom da mi pomognete u izboru novog vozila, oslanjajuci se na vasa iskustva u vezi istih.
    Ciljna grupa su mi vozila sa cenom do 6500 e max, benzin motori 1,6-2,0 (vise prefiram malo jace masine), da je karoserija tipa limuzine, MPV-a, eventualno karavana(ako je iole lepsi od klasike na ovim prostorima).
    Manja vozila tipa Clia, Punta i sl. iskljucujem zbog potrebnog komoditeta, na koji sam navikao kod mog starog Pezoa
    Od dizela sam odustao, jer kilometraze koje cu godisnje da prelazim nisu velike, a citajuci sve one Vase postove u vezi raznoraznih modela sa dizel motorima, uvideo sam da troskovi odrzavanja mogu da mi budu problem, a naravno i velike kilometraze tih vozila iz uvoza.
    Napominjem da imam dobru "vezu" kod par uvoznika, tj. vlasnika placeva, preko jedne dobre drugarice koja njima zavrsava raznorazne rabote, tako da ce biti, ajd da kazem ok kupovina, bez uvaljivanja krseva

    P.S. Do sada su mi se, gledajuci neke sajtove za prodaju automobila, dopali Pezo 406 (stara navika po pitanju proizvodjaca ), Reno Laguna, Hyundai Sonata, Citroen C5, Opel Vectra B (tesko da cu naci neku Vektru C za ove moje parice ), Nissan Almera Tino....eventualno, ali eventualno, poneki Fiat Stilo JTD limuzina 5 vrata. Gledao sam i Forda Mondea. (sve naravno bezin varijante)

    Hvala unapred na pomoci i pozdrav svima.
  • Dragon
    CBC Senator XXL
    • 15.11.2006
    • 963
    • Beograd

    #2
    Re: Polovnjak(benzinac) do 6500 evra

    U principu, najbolje je da svedes izbor na dva-tri modela koji ti se dopadaju i ta potrazis primerak u najboljem stanju koji ti iskoci.

    Iz licnog iskustva mogu da kazem da je Mondeo jako dobar auto i to bi bio moj prvi izbor. Sigurno da u obzir dolaze i ovi iz C klase koje si naveo. Stilo u opciji 1.6 ili 1.8 mozes da juris prilicno mladog.
    Ako imas vezu sa uvoznikom, mozda se pojavi i neki dobar dizel, kasnije ces ga lakse prodati.
    Loneliness has followed me my whole life, everywhere. In bars, in cars, sidewalks, stores, everywhere. There's no escape. I'm God's lonely man.

    Comment

    • Jesa
      CBC Senator XXL
      • 23.03.2008
      • 344
      • Beograd
      • Honda Civic 1.4 LS

      #3
      Re: Polovnjak(benzinac) do 6500 evra

      Ostani pri istoj firmi.
      FRA vozila su THE najudobnija i tacka

      Mozes da nadjes 406, 2.0 benz, 2004. god za oko 6000 eur.

      Poz
      www.reverbnation.com/eclipsebgd

      Comment

      • BMWM5
        CBC Član
        • 23.09.2009
        • 81
        • Beograd
        • Trenutno prazna

        #4
        Re: Polovnjak(benzinac) do 6500 evra

        Pozdrav

        Ja ti takodje preporucujem benzince, jeftiniji je za odrzavanje.... Od tih automobila sto si ti izabrao ja ti jedino preporucujem Renault Laguna, to je auto koji je dosta pouzdan, a kada je proizveden bio je najbezbedniji u svojoj klasi.
        Ali ja ti takodje preporucujem ove automobile posto volis luksuznije i komfornije...

        Alfa Romeo 166 je dobar auto, cesci kvarovi su gumice stabilizatora i silen blokovi,a li auto je dosta pouzdan,i mnogi ga kritikuju a ne znaju kakav je, a i nisu se vozili u njemu...

        A BMW serije 5 iz '97, 523 sa sekvent plinom preporucujem, zna se zasto, jeste da je malo stariji po godisu, ali je autina...
        BMW GPower

        Comment

        • overspeed
          CBC Senator XXL
          • 24.05.2005
          • 2779
          • Kosovska Mitrovica

          #5
          Re: Polovnjak(benzinac) do 6500 evra

          Od ovih koje si nabrojao, po meni je Laguna bolji izbor od 406, moderniji, tehnoloski noviji, bezbedniji, lepsi Sto se Mondea tice, meni bi on u ovoj "konkurenciji" bio prvi izbor zbog ostrijeg upravljanja, boljeg lezanja i dinamicnije voznje, ali posto "prelazis" iz Puga 505 ne mislim da bi se tebi uvek svidela voznja u njemu Ako hoces da i dalje imas takve impresije u voznji, drzi se "francuza". Isto vazi i za Vectru, bilo B bilo C, u tom pogledu eventualno Citroen C5 dolazi u obzir...

          Ako zelis da probas nesta drugo i da malo experimentises , Mondeo je itekako solidan auto, a osim njega za te novce mozes da uzmes recimo Lanciu Libru, C klasa kompressor je solidan auto, nema tako brz pad vrednosti kao "francuzi", dobar izbor ako ti treba viska prtljaznog prostora a i po pitanju udobnosti blizi je "francuzima" od ostale konkurencije, a ako bi da igras na siguricu onda bi mogao da potrazis nesta poput ove Mazde 626 U svakom slucaju ne zaleci se i puno srece u kupovini.
          http://www.bmw.tv

          Comment

          • bosko73
            CBC Član
            • 27.10.2009
            • 21
            • Beograd

            #6
            Re: Polovnjak(benzinac) do 6500 evra

            Hvala na odgovorima drugari
            Sada vise ni ja nisam siguran sta da radim, mada, mislim da cu da iskljucim Stila iz daljnje trke.
            Ipak je on manji auto od ovih gorenavedenih, a i po klasi je nizi naravno. Bilo bi dobro kada bi njegov Jtd motor prebacio u recimo Pezoa ili Hyundaija
            Da li znate, u koje modele se jos ugradjuje taj Fiatov Jtd motor, tj. proizvodjace? Ipak verujem da je on jeftiniji za odrzavanje od francuskih ili nekih drugih dizelasa, cisto zbog rasprostranjenosti tog motora kod nas. On jedini dolazi u obzir ako bih vec kupovao dizela, mada su sanse male, jer je bezimac i dalje prvi izbor i bice tako 90 posto, ajd da se izrazim tako
            Nista ne napisaste o Hyundaiju? Svidja mi se ta Njihova Sonata (model 2003, 2004). Izgleda nekako aristokratski, cak pomalo lici i na jaguara
            Mondea nazalost, benzinaca nesto slabo vidjam po oglasima...mada, ako budem strpljiv, verovatno bih sacekao nekog solidnog
            Laguna me malo plasi zbog onih njenih kartica i ostalih bagova sa elektronikom Cuo sam da su poceli dosta i lopovi da ih orobljavaju...
            Na kraju, mozda ipak ne budem vise sedeo u Pezou, cini mi se da malo gubi korak sa rivalima. Ipak mi ostali navedeni modeli deluju modernije i na estetskom, ali i na tehnickom polju...

            Comment

            • CikaKure
              CBC Senator XXL
              • 14.08.2005
              • 668
              • Beograd

              #7
              Re: Polovnjak(benzinac) do 6500 evra

              Mondeo, C5 ili Pezo 406. Mercedesova C klasa (koja je gore predlozena) moze da se zaboravi ako ti treba komoditet.
              Lagunu benzinca da, ako ti odgovara izgled enterijera (mislim na plastiku, izgled i kvalitet koji mi deluje dosta losije nego na pomenutim modelima).

              Ako ides na dizel, ne vidim sta fali francuskom (pezo) HDI motoru?

              Comment

              • bosko73
                CBC Član
                • 27.10.2009
                • 21
                • Beograd

                #8
                Re: Polovnjak(benzinac) do 6500 evra

                Cika Kure, a sto da zaboravim na komoditet kod ovih gorepomenutih modela?
                Zar su oni ipak omanji u kabinama, pa nedostaje prostora pozadi na zadnjoj klupi? Pitam, jer nemam iskustva sa tim vozilima, jer se nisam bas nesto navozao u njima Mozda neki put, ali verovatno u taxiju, na prednjem sedistu
                Kod mene u mom oldtajmeru, Pezo 505-ci, ima mesta svuda, pogotovo u gepeku
                Sto se tice francuskih dizela, imam blagu strepnju zbog cena odrzavanja istih. Mozda i gresim, ali sta je tu je....
                Interesuje me, kakvih ima varijanti zastite za Reno Lagunu (zbog njenih kartica), protiv kradje? Mozda ipak kupim nju, posto vidim da je ima dosta kod nas (zbog delova), njenog gepeka, tj. mogucnosti obaranja klupe, a i zbog toga sto mi se dosta svidja karavan verzija Lagune. Nadam se da njene verzije benz. motora mogu da me zadovolje i da nisu nesto kvarljive.Interesuju me prvenstveno 1,8 i 2,0 verzije, a od 1,6 dizem ruke(mada steta zbog jeftinije registracije), jer mislim da je malo slabasna i troma za taj auto, pogotovo kada budem potrpao moje clanove porodice i prtljag u nju.
                Sto se tice njene unutrasnjosti, meni deluje malo bedno i suvise pojednostavljeno(zbog onih poklopaca na tabli), ali spreman sam da se pomirim sa tim. Ovo doduse govorim iz licne procene sa slika malih oglasa Nadam se da je sedenje u njenim sedistima i sama voznja vec mnogo bolja stvar
                Greota sto se do sada nikada jos ne vozih u nekoj takvoj Laguni, pa sada mogu samo da se bavim samo nagadjanjem sa slika i predpostavkama....
                Pozdav i pomagajte kolege forumasi

                Comment

                • zverko
                  CBC Senator XXL
                  • 19.08.2005
                  • 7085
                  • BGD
                  • Audi A4

                  #9
                  Re: Polovnjak(benzinac) do 6500 evra

                  ja takodje glasam za Puga iz prostog razloga jer mislim da ima bolji benzinski motor nego laguna (1.8 16v - problem varijator faze i servo pumpa, neretko i elektoronika pocne da brljavi). benz i bmw samo i iskljucivo ako naletis na dobar primerak ili kupujes od nekog koga poznajes inace ce ti izaci na nos a i za tu cifru ces uglavnom naci dobar auto samo sa velikom kubikazom a to ti ne treba bar ne u ovim uslovima.
                  deutsche gemacht-gut gemacht...

                  Comment

                  • CikaKure
                    CBC Senator XXL
                    • 14.08.2005
                    • 668
                    • Beograd

                    #10
                    Re: Polovnjak(benzinac) do 6500 evra

                    Ajd opet da tupim: Napisao sam da na gorepomenutu Mercedes C klasu zaboravis, ako hoces komoditet (vidi da postoji tacka izmedju dve recenice). Ja rec komoditet prevodim kao dovoljno putnickog prostora u kabini i dovoljno prtljaznog prostora. Jednostavno, taj model Mercedesa je sto se putnickog prostora tice znacajno iza modela koje sam ti naveo (406, C5, laguna), i to ne samo na zadnjoj klupi, vec i na vozackom i suvozackom sedistu. Tacka. Novija C klasa ima vise mesta na prednjim sedistima od stare, ali i dalje ne vise od 406, C5 i lagune.

                    Ajmo dalje: To sto si ti u pezou 505 imao dosta mesta ne znaci da ces imati u novijim modelima. Nije rec samo o pezou, nego je generalno trend i kod drugih brendova. 407 ima manje mesta nego 406, aktiuelna serija 5 BMWa ima manje mesta od prethodne, Aktuelna Skoda Fabija manje mesta u kabini od prethodnog modela,itd. Primera ima koliko hoces. Evo jos jednog primera, ako hoces komoditet, na primer ne bi trebao da razmatras audi A4 - treba ti A6. Automobil koji ima dovoljno putnickog prostora je Skoda SuperB, C5 je dosta dobar, pezo 406 takodje, pa i prethodna generacija lagune koju ti gledas. Mondeo je odlican po tom pitanju. Opel Vectra B je pristojna sa prostorom unutra, kada gledas ukupan gabarit auta, Opel Omega je odlicna. Alfa 156 ne nudi, Alfa 166 nudi komoditet. Probaj da sednes u volvo S60, pa ces se neprijatno iznenaditi, kad ga uporedis sa neki oldtajmerom, kako ti kazes.

                    Francuski pezo HDI motori vaze da su odlicni, stvar je u cinjenici da je vecina automobila koji se prodaju kod nas presla ko zna koliko kilometara, a prodaju se kao da su presli oko 120.000 km, pa se onda ljudi cude kad im nesto pocne zezati zamajac, pa malo pumpa, pa sta ti ja znam...

                    Uglavnom, posto kupujes polovan auto, mislim da je stanje konkretnog automobila mnogo vazan parametar, od generalnih pogleda na kvalitet pojedinog modela. Moze ti se desiti da kupis HDI 406 u sjajnom stanju i da nemas problema koje bi imao da kupis benzinca sa mnogo kilometara i losim odrzavanjem, ili obratno.

                    Pogledaj malo, pisao sam nekoliko puta o cenama odrzavanja (redovnog i vanrednog) bas za 406. Mozda ti to bude reper.

                    Ja sam jos uvek vlasnik pezoa 406, 2.0 benzinski motor 16v, i mislim da je to dobar auto. Ne kazem da je laguna los(iji) ali bi pre uzeo pezoa, jer mi se cini da je mozda malo laksi za nabavku delova, odrzavanje i da je malo bolje uradjen (kvalitet materijala u kabini), ali bi onda rekao da sam pristrasan. Uzgred, vec neko vreme pezoa ne vozim vise ja, vozi ga moj otac, koji prelazi oko 500km mesecno (i to je mnogo, al ajde), ja sam prelazio istim autom oko 1500 km mesecno, 80% gradske voznje u Beogradu, trenutno privatno vozim toyotu, koristim sluzbeni Audi A6, pa mozda se poneka od iznesenih misli uvazi.
                    I da, ne razumem se bas u kola, ja sam samo korisnik cija guzica voli da joj bude udobno, 2-3 puta mesecno idem u inostranstvo kolima (sto sluzbenim, sto tudjim sluzbenim), koristim taksi relativno cesto, kako u Beogradu, tako i u inostranstvu.

                    Comment

                    • bosko73
                      CBC Član
                      • 27.10.2009
                      • 21
                      • Beograd

                      #11
                      Re: Polovnjak(benzinac) do 6500 evra

                      Evo mene da se oglasim posle par nedelja lutanja i razmisljanja oko kupovine...
                      Nisam do sada imao neke srece da naletim na nekog solidnog pezoa 406 benz, vrlo malo ih ima, nazalost, vecina su u NS-u, a ja bas nemam mnogo vremena da putujem po zemlji zbog male bebe i porodice.
                      Gledao sam par Laguna 1,8 B i nisam bio nesto odusevljen njihovim stanjem a ponajmanje prodavcima na placevima od kojih s oprostenjem, ne bi kupio ni dzak krompira, a kamolo polovan auto
                      Danas, doduse, naleteh na jedan lep primerak u prvoj boji, koji nije bio udaran za divno cudo, sve ivice i zazori jednaki, vezni limovi ispod haube ne cackani, tj. strokavi (do sada sam naletao na gomile prefrbavanih i peglanih auta), lepo ocuvane i neishabane unutrasnjosti(bez nekog spec. glancanja), motora koji mi deluje solidno( dobro vuce, miran ler, nisu ga prali, sav je strokav i prasnjav(ne sad bas toliko, i ja ga malo preterah),a nivo opreme joj je osnovni, znaci, manuelna klima, klasicna sedista bez onih polukozi i sl.(koje su obicno pohabane i zguzvane), prednji el. podizaci prozora, radio kasetofon fabricki i to je to.
                      Mozda je i bolje sto nema one silne elektronike i senzora za kisu, pritisak guma i sl, bar ima manje sta da rikne na autu. Auto je iz francuske, kilometraza mu je garant navodno 137 k km, 2003 godiste i cena je 5500 e, s tim sto mislim da mogu da ga obalim bar za jedno 200 evrica..
                      Sta mislite o ovoj kupovini...da li da se interesujem i dalje oko ovog primerka?
                      Pozdrav

                      Comment

                      • ada
                        CBC Senator XXL
                        • 04.06.2005
                        • 2375
                        • Novi Sad
                        • Svasta nesto

                        #12
                        Re: Polovnjak(benzinac) do 6500 evra

                        ako mozes da muskines jos tih 200 do 300€ to je ok kupovina, naravno da pre toga uradis dijagnostiku ali neko ko zna da vidi da nisu premosceni begovi na zatezacima a ne onako da sve radi nema greske. Uzmi JCI i vidi km na koju je carinjen. Ako je do 200kkm onda je km priblizna toj, ako je preko 200kkm onda dobro razmisli jer je to onda i prava, onda ne nasedaj kako je dizana jer niko nedize na preko 200 ili 300 kkm ili nedaj boze 400kkm.Prva farba cisto sumljam da je ali ajde neka bude.
                        Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
                        Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
                        Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
                        Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

                        Comment

                        • bosko73
                          CBC Član
                          • 27.10.2009
                          • 21
                          • Beograd

                          #13
                          Re: Polovnjak(benzinac) do 6500 evra

                          Ehh..kada bih jos znao kod koga da idem na dijagnostiku. Jbga, ja vozih ceo zivot auto gde je jedina dijagnostika bila cekic i srafciger A papire od carine i dr. cu naravno da pogledam posto i ja ne verujem mnogo u dizanje km zbog jeftinije carine. A sto se tice limarije, siguran sam da auto nije imao neku ozbiljniju havariju (ipak sam i ja neki masinac po struci, pa nisam bas ****o vesla ), a ako je imao, imao je nesto lakse i to ne sigurno u skorije vreme posto se vidi da nije farban nigde.
                          Meni se svidja najvise auto zbog sveobuhvatne ocuvanosti cak i bez glancanja i ostalih smicalica. A i zbog siromasnije opreme.(Meni dosta bre servo, klima, 2 x el. podizaci, daljinsko zakljucavanje...sta ce mi vise? ) Manje elektronike= valjda i manje kvarova.
                          Pozz...pa sta mi Bog da ovih dana
                          P.s. pisite mi sugestije i savete slobodno ovde, citacu ih svako veche.

                          Comment

                          • bosko73
                            CBC Član
                            • 27.10.2009
                            • 21
                            • Beograd

                            #14
                            Re: Polovnjak(benzinac) do 6500 evra

                            Eto da se pohvalim narode. Kupio sam onu Lagunu koju pominjah.(1,8 benzinac) Na kraju me je izasla sa svim troskovima i registracijom 5600 evrica.Namerno sam ostavio jos love u steku, za nepredvidjene intervencije.
                            Auto mi za sada deluje odlicno, lepo vuce,super je upravljiv, nema nikakvih cudnih zvukova ispod haube, ukljucujuci i klima kompresor. Bukvalno nisam siguran kada stojim na semaforu, da li je uopste motor upaljen Trap je utegnut maximalno, nema nikakvih elektronskih bagova i sl. na tabli i u kabini. Menjac i kvacilo mi deluju ko dusa.
                            Ostalo mi je jos da odradim servise, mada mi deluje da je skoro menjano ulje, mada nema veze, menjacu ga
                            Pregledacu u servisu kajseve i dijagnostiku, kocnice i ostalo.(filtere i ostale zvrcke) Inace, auto je presao realnih 200 000 km po francuskoj i carinskoj dokumentaciji.(a ovi kao kazu da je kao na cajgeru....120000 km...ma vazi )
                            Meni ovi na placu preporucise nekog, kolko se secam, Rajkovica iz M.M.Luga (iznad Lastine garaze pored auto puta za Nis)
                            Sta mislite o njemu, nemam stvarno iskustva...
                            Inace, ljudi sa placa su mi delovali sasvim ok, nisu me smarali uobicajenim pricama, niti su me bilo sta pritiskali i pravili se pametni
                            Interesuje me jos, da li da ugradjujem neku vrstu zastite i blokade na Lagunu, posto sam cuo da se Renaulti dosta drpaju zbog onih kartica.
                            Da li da turim tu neku OBD blokadu, koju mi nudi moj poznanik(autoelektricar inace) za nekih 50-ak evrica....
                            Ili mozda da turim neku tajnu elektroventilsku blokadu na dovodu goriva, tj. crevu, negde ispod auta ili pri dnu motornog prostora?
                            Znam da nije ovo mesto za ove teme, ali izvinjavam se unapred..jbga, ko zna kada cu iduci auto ponovo da pazarim, pa mi je frka zbog svega Slike nove limuzine,cu vam okaciti, nadam se uskoro. Hvala unapred..Svima

                            Comment

                            • StudentBGD
                              CBC Senator XXL
                              • 18.12.2007
                              • 1027
                              • Beograd

                              #15
                              Re: Polovnjak(benzinac) do 6500 evra

                              Cestitke na kupovini Da se navozas i uzivas sa novim autom.
                              IZ licnog iskustva savetujem ovl. servis Renault Sava koji se nalazi u Mirijevskom bulevaru. Ostale ovl. servise u BG vise ne mogu ni da smislim
                              Stavljanje neke vrste skrivene zastite ne bi bilo na odmet. Ako budes stavljao blokadu OBD-a pazi da to uradi neko ko se stvarno razume u materiju, da ne bude posle da ni sam ne mozes da odvezes svoj auto
                              Pozdrav
                              Ne znam da pisem kako treba pa ne bih da se potpisujem

                              Comment

                              Working...
                              X