Saab 9-3 2.0t aero

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • nik2yu
    CBC Senator
    • 19.11.2007
    • 298
    • belgrade

    Saab 9-3 2.0t aero

    Naime,
    Zainteresovao sam se za ovaj model prvenstveno zbog motora, deluje jako zanimljivo sa svojih 210 ks. U aero verziji izgleda sjajno, jer je malo spusten i ima 17'' felne. Al s'obzirom da sem ovoga ne znam nista vise o ovom modelu hteo bih da cijem vasa misljenja.

    Bolne tacke? Odrzavanje? ( to me dosta plasi posto saab nije dosta zastupljen u SRB ) Konkurenti? Mogucnost ugradnje plina ( koliko god glupo zvucalo )

    Ovaj model je u pitanju
    Henry Ford used to doff his hat when he saw an Alfa Romeo pass by!
  • TAZZ
    Banovan
    • 30.05.2005
    • 1409
    • NBGD,SERBIA

    #2
    Re: Saab 9-3 2.0t aero

    Pa ovako...

    Elem...
    SAAB 93 Sport Sedan MY2003-
    sa 2.0T motorom... TRIONIC 8 Motor Menadzment
    Podvozje deli sa VECTROM C
    ************************************************** ***********
    Vector i Aero Modeli su Veoma slicni. Aero se razlikuje po par stvari u spoljashnjosti drugachiji spojler naapred, spojler na sajtnama, zadnji spojler na gepeku, TZV AERO skirts.
    Motor je isti, razlika je u Programu u ECU jedinici.

    Vector 2.0T ima 175KS i oko 280NM obrtnog momenta.
    Aero 2.0T ima 210 KS i oko 300NM obrtnog momenta.

    Aero model kao sam po sebi je skuplji zbog onog Aero

    Ima Vector modela sa Aero Skirts i jeftiniji su od Aera. Vector takodje ima 17`` Sport felne. Motor kao motor je isti koji ima GM grupacia. Sto i reklo 2.0T motor je isti u Vectri C/Signum.

    Odrzavanje je isto kao i za OPELO VECTRA C recimo. Jeftiniji je od BMWa, Merca, i ostalih marki.

    Veeeeeeeoooooma zanimljiv za voznju, veoma upravljiv, put drzi kao machka kndzama tepih, u startu imash 8-10 AirBagova, TCS sa ESP, ABS sa EDB, bla bla bla bla... Automatsku 2 zone klimu, ima ih u Pilot PAket plus dodatku koji ima parking senzore, senzore za kishu, autozatamnjenje unutrashnjeg retrovizora, ima takodje pranje farova, cruse control, Board Comp..... Prepuni opreme. Veoma dobar odziv na papuchicu gasa, Drive by wire, shto znachi meni po BGDu je troshio 9-10 litara normalne voznje, zustre i kidanje oko 13. Na otvorenom, pri 120 km/h oko 6 litara. Veoma lako se namestish u njemu. Ako imash preko 195cm moze da bude malko problematichno za one pozadi. Po gabaritima je u klasi sa recimo BMW e46 serijom, ali meni licno je udobniji. I to PODOSTA.
    Ne znam shta bi ti prichao, ali... Auto koji definitivno ostavlja IMPRESIJU. Kako za vozacha tako i za one koji ga vide u prolazu. Dobar komad, 2003 godishte moze da se nadje i da koshta oko 9500 evra na ime. Lichno mishljenje je da bi izbegavao ovakva auta iz Italije, moj je stigao iz Swedske i ipak je to malko drugachije. Prelaze BOGA OCA, ako se odrzavaju kako treba. Imaju LANAC kao razvod, shto bi reklo... Servisi su LONG LIFE, na oko 15-20.000 u nashim uslovima voznje, a u SWE su na oko 30.000km.
    Sve u svemu... Dosta dobra voznja.
    Ako te interesuje neshto detaljnije i shta ja znam ... imash PP pa shibni kontakt, pa se cujemo. Prichamo... Druzimo...

    Pozdav Igor aka TAZZ













    Meni Licno LEPOTAN!

    Comment

    • TAZZ
      Banovan
      • 30.05.2005
      • 1409
      • NBGD,SERBIA

      #3
      Re: Saab 9-3 2.0t aero

      P.S.

      Mogao bih o njemu da pishem i pishem....... do Prekosutra...

      Bolje da se konjtaktiramo preko PP razmenimo telefone i cujemo se i ondak ... isprichamo!

      Comment

      • nik2yu
        CBC Senator
        • 19.11.2007
        • 298
        • belgrade

        #4
        Re: Saab 9-3 2.0t aero

        Hvala na opsirnom opisu. Pisem ti PP.

        Jos neko ???
        Henry Ford used to doff his hat when he saw an Alfa Romeo pass by!

        Comment

        • ECO TEC
          CBC Član
          • 17.12.2008
          • 26
          • Lesak-Kosovo

          #5
          Re: Saab 9-3 2.0t aero

          I meni se jako dopada ovaj model,u planu i ja imam jedan samo da se proda sadasnji auto i eto jednog u garazi.Licno ja bih isao na Aero varijantu iz razloga sto volim sportske detalje na autu a i vesanje je nize i tvrdje sto odgovara ostrijoj voznji.
          Ima li neko ovde iskustva sa ugradnjom gasa u isti?

          Comment

          Working...
          X