PORSCHE 924 / 944

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • civi
    CBC Senator XXL
    • 26.07.2005
    • 1492
    • Pozarevac

    #16
    Re: PORSCHE

    zeleni je bio od nekog muzicara iz pozarevca, pricao sam par puta sa covekom, po prici je bio zadovoljan sa autom, ali to je davno bilo, pre 2-3 godine, ne znam u kakvom je sad stanju i zasto se prodaje.
    Nije bio taj preterano zadovoljan ako mislimo na isti ....
    Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
    - Kako to misliš, kočim?

    Comment

    • Dalibor Vukić
      CBC Senator
      • 08.09.2009
      • 279
      • Beograd

      #17
      Re: PORSCHE

      Priča o 2.0 motoru nije mitska, gotovo isti je išao u Audi 100, ali ostaje problem Jetronic-a koji je teško dovesti u fabričko stanje bez prilično skupog seta za reparaciju i dobrog majstora. Isplati se jedino razmišljati o uvozu 924 sa 2.0T motorom, pod uslovom da ikada ponovo ostave mogućnost mućke sa carinom, kao letos zbog MNE tabli, ali to je jedna skuplja priča.

      Na drugoj strani 924S deli i motor i trapove sa 944 tako da je daleko bolji od 924 i ne mnogo lošiji od 944 osim po izgledu. Doduše, bilo je i verzija 924 sa izvučenim rubovima (neke Turbo verzije, neki S modeli za američko tržište, 924S Le Mans i Carrera GT) koje se nisu ni po izgledu mnogo razlikovale od 944, a delova za tu karoseriju ima da se poruči iz inostranstva, jedino što se to isplati samo ako čovek hoće baš 924S, a ne 944. Razlika u snazi 150-163KS, koja je eliminisana na Le Mans verziji i valjda nekim standardnim 924S sa kraja proizvodnje, potiče od nižeg kompresionog stepena i nisam siguran, ali mislim da je u pitanju profil klipa, tako da se verovatno sa 944 klipovima može izvući svih 160 i kusur KS. To opet košta.

      Glavni problem sa 2.5 motorom je što ima majstora koji nekako srede protokomer sa L-klapnom da radi jedno 1000km tj dok ga vlasnik ne proda, a onda narednog vlasnika lupi po džepu trošak od 300-ak € za novi protokomer. Osim toga, motor je totalno predimenzionisan i ma koliko da se neko na njemu iživljavao, teško da je uspeo da ga mehanički odere.

      Na kraju, skoro nisam video 924 ili 944 koji nije lupan i prefarbavan tako da bih u svakom slučaju čekao ili neki super primerak ovde ili otvaranje granice.

      Brat od tetke već nekih 15 godina ima iščvrkovanog crvenog 944, a poslednjih 3-4 stoji mu u garaži, tj pod jabukom od kad je kupio drugi auto, jer nema pare da ga sredi i plati registraciju. Finansijski efekat kod takvog auta je najvažnija stvar. Ako samo hoćeš brzinu, bolji je izbor Calibra, 405 Mi16...

      Comment

      • ale944
        CBC Senator XXL
        • 20.03.2006
        • 1457
        • Beograd

        #18
        Re: PORSCHE

        Nije bio taj preterano zadovoljan ako mislimo na isti ....
        pa moguce, kazem, davno sam pricao sa covekom, tad ga je tek kupio koliko se secam..

        Glavni problem sa 2.5 motorom je što ima majstora koji nekako srede protokomer sa L-klapnom da radi jedno 1000km tj dok ga vlasnik ne proda, a onda narednog vlasnika lupi po džepu trošak od 300-ak € za novi protokomer.
        protokomer je najmanji problem, osim ako nije pojedena grafitna plocica, ali i ona se moze zameniti slicnom.. ima dosta tih protokomera sa slicnih motora koji rade dobro kada se stave na ovaj motor, probano vise puta, uspesno.
        bitno je samo da imaju istu karakteristiku, jer su u 944 isle dve varijante, sa dva razlicita tipa signala.

        stari tip:



        novi tip:


        opsirnije na:
        http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

        Comment

        • marko_skm
          CBC Član
          • 22.11.2009
          • 34
          • beograd

          #19
          Re: PORSCHE

          Hvala svima na informacijama.Ale izvini nismo se razumeli pitao sam te za ovaj 924S motor.
          Ja sam najverovatnije odlucio da sutra pazarim taj auto ali sam i dalje u nekim nedoumicama!
          Zamolio bih te ako ti nije problem da mi daas tvoj broj telefona kako bih mogao da te pitam par stvari koje me zanimaju.
          U stvari evo ti moj br 063 55 33 87 pa mi ako ti nije problem pusti poruku cim procitas post da bih mogao da te okrenem pre nego sto kupim auto.
          Nadam se da ces mi se javiti pre nego sto bude kasno.
          Unapred puno zahvalan,
          Pozdrav Marko

          Comment

          • Dalibor Vukić
            CBC Senator
            • 08.09.2009
            • 279
            • Beograd

            #20
            Re: PORSCHE

            @ale944: Sa čega može pločica za nelinearni tip protokomera? Ubio sam se tražeći po internetu nešto sa sličnom karakteristikom. To je trenutno jedina prepreka da se pomenuti 944 dovede u normalu.

            Comment

            • ale944
              CBC Senator XXL
              • 20.03.2006
              • 1457
              • Beograd

              #21
              Re: PORSCHE

              iskreno, zaboravio sam, jer sam kopao po gomili nekih starih protokomera, dok nisam nasao sta mi treba ) mislim da stari bmw-i bi trebalo da imaju nelinearni tip, trazi nesto sa motronicom ML 1.x ili slicno

              porsche je '85 presao na linearni tip, verujem da je i kod bmw-a slicno..
              ako ne uspete nista da napravite, javi mi se na pm da ti dam broj od coveka koji ima sigurno to sto ti treba, tj. iz gomile ce iskopati nesto .. a pogledacu i ja da li mi je ostalo nesto od starog tipa..
              http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

              Comment

              • Dalibor Vukić
                CBC Senator
                • 08.09.2009
                • 279
                • Beograd

                #22
                Re: PORSCHE

                Hvala za info, dajem se u potragu, kontaktiraću te ako nešto zatreba. Ja sam inače tražio po kataloškom broju i daje samo Porsche, ali se nisam setio da tražim samo ploču sa otpornom trakom. Ovaj nije mnogo prešao i nema mnogo drugih problema (osim onih što su nastali kao posledica udesa) tako da je po pitanju mehaničke grupe solidan, ali su ga stigle godine na zaptivačima, električnim i elektronskim delovima...

                Comment

                • ale944
                  CBC Senator XXL
                  • 20.03.2006
                  • 1457
                  • Beograd

                  #23
                  Re: PORSCHE

                  daj neke slike kad ti bude zgodno, da vidimo kako izgleda
                  inace, posto je stari tip u pitanju, prednje viljuske su identicne kao na golfu 1 , samo je zadnji silen blok razlicit, krajevi i sipke spona su takodje iz vw programa , ako bude potrebe da menjas nesto..

                  ..samo da proverim da li mislimo na istu stvar kad pricamo o linernoj i nelineranoj karakteristici, prvi , stariji, ima nelinearnu karakteristiku napon/ugao klapne, ali je napon/protok linearna, dok je kod novijeg tipa linearna napon/ugao klapne, ali je napon/protok nelinearna.
                  http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                  Comment

                  • marko_skm
                    CBC Član
                    • 22.11.2009
                    • 34
                    • beograd

                    #24
                    Re: PORSCHE

                    Auto je uzet . Hvala svima na savetima. Sutra kacim slike. Pozdrav

                    Comment

                    • ale944
                      CBC Senator XXL
                      • 20.03.2006
                      • 1457
                      • Beograd

                      #25
                      Re: PORSCHE

                      super jel onaj 924s ?
                      http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                      Comment

                      • Chubbs
                        Everybody lies
                        • 29.01.2006
                        • 5807
                        • Novi Sad
                        • Audi A6 1.8T

                        #26
                        Re: PORSCHE 924 / 944

                        Cestitam na kupovini


                        ocekujemo te u Automobili clanova.
                        You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
                        Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
                        Speed's just a question of money. How fast you wanna go?

                        Comment

                        Working...
                        X