muko moja, slatka :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dris
    CBC Veteran
    • 24.01.2008
    • 172
    • Novi Sad

    muko moja, slatka :)

    Dugo nisam pisao na ovu temu, pa ko veli da se pojadam

    trenutno imam auto, koji je poceo malko zeza ove zime... zavoleh ga ali malo mi je dosadio motor, ipak bih nesto zivlje ai brate malo bih da ulazem u drugi auto , ovaj ostaje caletu.

    elem, od mladjih auta sam uglavnom gledao nesto tipa hyundai elantra (moj favorit) 2001. vec moze da se nadje za cca. 3600-4200e benzinci pa cak i dieseli,
    dalje punto 1.3mjt 2003-2004 vec od 4000e se mogu naci i na kraju recimo bravo 1.6 2001.god za 3100e videh pre neki dan.
    Plin je po "default-u" za benzince tako da moram racunati i ugradnju istog u kalkulaciju troskova.

    finansijski momenat (zna se) je najbitniji, kao prosecan gradjanin imam jace zelje od mogucnosti , a obzirom da sam kratkog fitilja kada je kupovina u pitanju namece mi se i jos jedno razmisljanje (kasnije u tekstu)...
    KONKRETNO: ukoliko uzimam auto posle 2000. god. mogu da racunam na odredjeni finansijski support i suma kojom bih baratao je oko 2500e, znaci maaloo te se namece kredit kao jedina dopuna ali, to uslovljava kvalitet odrzavanja u prvih 1-2 godine posedovanja auta (citaj: ne sme da mi se kvari puno u tom periodu), a posto MRZIM velika dugovanja a pogotovo ne bih da hranim bezobrazne bankare palo mi je jos nesto na pamet zbog cega sam i krenuo da pisem sve ovo.

    na primer videh ovako nesto:
    1. bmw 318 84. god sa plinom, i kako se navodi sredjivan skorije http://www.polovniautomobili.com/oglas298890/bmw_318/
    2. bmw 316 82.god vidi se da je sredjivan ali mi nisu jasni dati podaci tj. razlikuju se od slika, ne zamerite mi ne poznajem modele bmw-ova http://www.polovniautomobili.com/oglas2 ... w_316_e21/
    3. bmw 318. 84. god i mozda najiskreniji prodavac http://www.polovniautomobili.com/oglas238019/bmw_318/
    Da naglasim da bi u slucaju bmw-a fond sigurno bio skromniji, znaci oko 1000-1200e pa tek vremenom sredjivati sta je na redu.
    moje pitanje u vezi BMW-ova je : kakvo je trziste delova za te punoletne ljubimce tj. dostupnost rezervnih delova i jesu li preskupi?
    kod bmw-a pod 2. je iygleda ubacivan drugi motor pa me interesuje oce li mi praviti problem kod registracije po novom zakonu ? odnosno da me ne nateraju ne neke ateste i cuda...

    i na kraju da li se "isplati" dizati kredit za "novije" automobile, govorim o pouzdanosti posto mi je trenutno odrzavanje jeftinije ali cesce.

    uf, bas udavih.

    cenim svaku sugestiju i svaki savet je dobrodosao. HVALA
    Pozdrav .
  • kristina990
    Banovan
    • 13.04.2009
    • 1066
    • Srbija

    #2
    Re: muko moja, slatka

    beži od onog auta gde piše može zamena,ma šta god govorili
    i još važnije:beži od kredita ko đavo od krsta,bez obzira kolika bila rata
    moja preporuka je stariji auto,jeste da treba para da se sredi ali omogućava održavanje u sopstvenoj režiji
    gledaj samo da nema neke hebene elektronike,znači čista klasika

    Comment

    • Dzoni_mkv
      CBC Senator XXL
      • 29.04.2007
      • 875
      • Kraljevo, Pinsk-Belorusija

      #3
      Re: muko moja, slatka

      Aj kao bisi vlasnik kockice, a sadasnji tragac za nesto novijim autom da ti pripomognem.
      Ovo sto si gledao, sta znam. Prvi nije los mada to mora dobro da se proveri da li je sklepan za prodaju ili je sasvim solidno uradjen. Drugi je radio covek sa ovog foruma i BMW cluba Srbija i ceo auto je rasrafio i uradio iz pocetka, mada ga je kasnije njegov rodjak lupio pa je ovaj opet popravio. Covek sam radi limariju i farbanje, a radio ga je za sebe tako da ne verujem da je nesto lose uradjeno tu. Ovaj treci........ako si avanturista.
      E sada da ti kaze covek koji je jurio da ima dobar motor to je vazno itd (inace moj je bio 325i)......zajebi to gledaj ODLICNU limariju! Sve ostalo je zezanje za taj auto. Motora ima da biras na kilo da kupujes i DZABE su. Najskuplja stavka je limarija i tu mozes zestoko da se za****s oko sredjivanja. Primera radi, moj auto je bio NIKAD udaren u odlicnom mehanickom stanju i sa jako malo novca je bio perfektan. E posto nikada nije cukan a mator je, (86 godiste) logicno da je limarija morala da se radi a to je kostalo jako mnogo. Naravno pricam o kvalitetnom radu kod majstora (nemam rodjaka pa da prodjem jevtinije). I tu sam odustao i prodao jer nisam hteo da ulazem previse novca u stari auto. Delovi za kockicu su jevtini, jednostavna je za odrzavanje, delova po otpadima ima k'o pleve, ne kvari se cesto ako je naravno sve ok, ako kupis dres jbg i zabavna je za voznju.
      Sve u svemu moj savet je: kupi noviji auto Ozbiljno. Sve je to lepo, i zaljubljenici i zanimljivost tog auta itd, ali to je matora kanta kojoj je vreme odavno reklo zbogom. Taj auto je vreme pregazilo i tu nema neke razumne kupovine. Uvek savetujem noviji auto, u dobrom stanju (nije ih tesko naci za razliku od ovih prvih) i s obzirom da kod nas su retki oni vozaci koji guraju preko 20 000 km godisnje, taj auto ce te sasvim OK sluziti par godina. Sada, znam da taj kredit i nije srecno resenje, ali ako kupis neku matoru kantu pa svaki mesec slupas 50-100 eur za vanredno odrzavanje to ti je rata malog kredita koji bu uzeo kao dopunu da kupis nesto novije. Veruj mi, ja sam sa Vectre B presao na kockicu (znam znam ******) i ZA*EBAO se do koske. Evo sada jurim opet nesto koliko toliko iz 21 veka.
      You tried your best and failed miserably. The lesson is: never try.

      Comment

      • milannik
        CBC Senator XXL
        • 23.12.2004
        • 1455
        • Niš

        #4
        Re: muko moja, slatka

        Ako si vec dosao do toga da hoces bmw-a, moj ti je savet da uzmes sto bolji primerak u startu.
        Npr, posto poznajem doticni auto i vlasnika:

        Jeste skuplji u nabavci ali nemas potrebe za vanrednim ulaganjima, ali bukvalno. Cak ima i sekvencijalni plin, 2 seta felni i guma, mazen, pazen, odrzavan...

        Comment

        • dris
          CBC Veteran
          • 24.01.2008
          • 172
          • Novi Sad

          #5
          Re: muko moja, slatka

          kada sam uopste dosao na ideju na obnovu voznog parka imao sam iskljucivo u vidu nesto sklapano u ovom veku, ali..
          kao sto sam naveo em ne volim kredite em niko ne moye da mi garantuje da na tim vozilima barem u roku od 2 godine nece biti vecih havarija/ulaganja vecih od barem 300e a pogotovo se bojim elektronike jer koliko sam citao po forumu to uopste nije jeftina popravka.

          Dakle vise strahujem od elektronike nego od samog kredita, jer racunica mi glasi ovako: trenutno mesecno na LPG trosim oko 4500 hiljade dinkica (manje od toga nece biti sigurno ni sa novijim vozilom) i ako na to dodam recimo 6-7 hiljada nekog kredita dolayim do cifre od barem 10 hiljada dinkica mesecno i to je po meni plafon plafona svih racunica. Razume se jednom godisnje registracija neka bude recimo 18 hiljada i redovan servis NOVIJEG auta u najbolju ruku 6-7 hiljada. Tako da manevarskog prostora za neke druge popravke\prepravke apsolutno vode robovanju autu, tj. ja njemu sluzim a ne on meni.


          Finansijski najrealniji izbor a istovremeno najmanji rizik verovatno bio bi izbor nekog puntica, pa makar i benzinca (da ne ugradjujem plin) 2000-2002 god. (recimo nekih 3200-3500e) i u tom slucaju bih mozda mogao da ispetljam neke beskamatne pozajmice, ali dug je dug i mora se vracati. Cak i u tom slucaju ja sam barem godinu i po u dugovima i nema mesta ulaganju u auto.

          Apsolutno se slazem da je noviji auto logican izbor, ali ako bih stvarno za 1500e recimo uzeo i "sredio- iole doterao" nekog BMW-a mislim da bih vise uzivao u voznji BMW-om a pogotovo znajuci da cu ga voziti i odrzavati SVOJIM novcima .

          hvala na na savetima i informacijama, puno mi znaci.
          a pogotovo mi je drago kada ste prepoznali bengulu iy oglasa i sto se kaze poznajete sadasnjeg vlasnika.

          kristina990 - mislim da si tu u pravu, zamene u startu "smrduckaju"

          Dzoni_mkv - hvala na informacijama znaci sam motor nije toliki bauk tj. skup, treba vijati limarijski sto boljeg.

          milannik - rado bih se opredelio za tako nesto ali startni kapital je plafon 1300-1500e tako da iz tog razloga i gledam nesto jeftinije (barem u startu jeftinije)

          hvala, cenim vase predloge.

          Comment

          • Dzoni_mkv
            CBC Senator XXL
            • 29.04.2007
            • 875
            • Kraljevo, Pinsk-Belorusija

            #6
            Re: muko moja, slatka

            Ako si bas resio da budes avanturista, evo

            http://www.polovniautomobili.com/oglas193688/bmw_320_i/ k'o secer, a jos u kocke

            Salim se, ima M-tech I spojlercice pogledas kakva je limrijski i onda BIRAS motor. Os 2.5 oces 2.0 Ispod toga ti ne preporucujem jer kad cujes zvuk 6-taka ima da ti padne vilica. Naravno, mozes i 1.8 itd.....

            2.5 motor sa svim agregatima i menjacem (a slicna je cena za 2.0) je oko 250 eur a tebi ne treba bas sve. Racunicu dalje nadji sam.....
            You tried your best and failed miserably. The lesson is: never try.

            Comment

            • dris
              CBC Veteran
              • 24.01.2008
              • 172
              • Novi Sad

              #7
              Re: muko moja, slatka

              TNX. Dzoni_mkv

              Bogami ako stvarno moze da se uzme ZDRAV motor za tu lovu, onda ova racunica postaje sve ozbiljnija

              Mislim sama ideja o BMW-u i jeste potekla kada je drugar pre 10-ak dana kupio jednog sestaka 2.0 doduse 92. god e36, znaci nisam mogao da verujem, zeludac mi i dalje nije na pravom mestu , a tek srce. Eh, momacki auto nema sta.

              Comment

              • Chubbs
                Everybody lies
                • 29.01.2006
                • 5807
                • Novi Sad
                • Audi A6 1.8T

                #8
                Re: muko moja, slatka

                delovi za e30 jesu relativno jeftini, ali ako uzmes neki kao sto je ovaj sa poslednjeg linka, koji pali, ali ne rade svi cilindri, to lako postane bunar bez dna i na kraju gledas da ga se resis kako bilo.

                bmw slabo podnosi budzevine, a toga kod nas bar ne fali. licno ne bih kupovao te sa salabijim motorima, jer se gubi poenta, ali opet veca kubikaza povlaci vecu potrosnju, vecu registraciju...

                a iskreno, ako nemas para za puntica 2000. godiste, ne preporucujem ti kupovinu bmw-a 20+ godina starosti.
                You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
                Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
                Speed's just a question of money. How fast you wanna go?

                Comment

                • dris
                  CBC Veteran
                  • 24.01.2008
                  • 172
                  • Novi Sad

                  #9
                  Re: muko moja, slatka

                  hvala jos jednom na savetima.

                  Slazem se da su mi rasudjivanje i "emocije" proradile kada je u pitanju bmw, i svakako sto se kaze ako kupujes tako nesto ostavi sastrane 300-500e za nedaj boze.

                  Vredi saznanje da ti motori BMW-a nisu tako skupi i sigurno cu pratiti ponude na trzistu, pa ako nesto lepo istrci sto da ne.
                  Mozda na kraju krajeva jedan dan ustanem sa "namerom da..." i nek sve ide u k. jednom se zivi, pa bilo to kredit ili bmw videcemo, jer kazem kada su kupovine u pitanju imam mnogo kratak fitilj i lako se zapalim za nesto. Znam da ne valja ali takav sam.

                  pozdrav.

                  Comment

                  Working...
                  X