E sad drugar trazi da kupi pomenuti u naslovu auto zanima nas nekoliko stvari- u oglasima se pominju dva motora: 2001 od 136ks i restajling 2002 150ks.sem u snazi da li postoji neka razlika u kvalitetu , kako se kreću cene odrzavanja u servisima i eventualno neki drugi utisci o ovom modelu?
BMW 320 D 2001/2002
Collapse
X
-
Re: BMW 320 D 2001/2002
Jedan od mojih omiljenih auta.Taj od 136ks je sasvim ok masina, ali je to motor sa klasicnim ubrizgavanjem goriva, dok se kod onog od 150ks radi o komon-reil sistemu.Oba motora su ok, ali je ovaj jaci naravno tisi i potentniji.Majstor koji radi iskljucivo bmw kaze da nije nikad video onaj od 136ks sa izgorelim klipovima dok je onih od 150ks video vise kom.E, sad ovaj novi motor je u mladjim vozilima pa je verovatno manje i presao.Ne treba izbegavati vozila sa 136ks motorom i paznju treba posvetiti utvrdjivanju stanja vozila.Opet, motor 150ks je u ristajling vozilima, a to opet nosi svoje prednosti jer je ristajling model unapredjen u svakom a ne samo u estetskom smislu.Znaci, neka ti kriterijum bude stanje vozila.Naravno tu je i faktor cena......Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!
-
-
Re: BMW 320 D 2001/2002
pozdrav TETAK , preko moze da se nađe verzija od 136ks sa manje pređenih kilometara a zbog cene gledamo 2001/2002god, i u suštini trazimo što očuvaniji . uglavnom su svi oko i više od 200 000km prešli ali mislim da moze da se nađe baš dobar . nemci odrzavaju kola i bolje gorivo i putevi. nego jel znaš koje su cene servisa. dok sam vozio staru trojku gašenje inspekcije je bilo 20maraka
Comment
-
-
Re: BMW 320 D 2001/2002
pretrazi forum, pisano je dosta puta o tom modelu. narocito su interesanti postovi korinika overspeed, u sitna crevca sve objasnjeno.You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
Speed's just a question of money. How fast you wanna go?
Comment
-
-
Re: BMW 320 D 2001/2002
Gasenje inspekcije nekosta nista samo treba malo izguglati sta i kako.....A ako vec radis servis kod pravog majstora onda ce on to da uradi nema potrebe o tome da mislis....i servis kod njega kosta od 400 eura pa na gore u zavisnosti od predjene kilometraze,dali se radi mali servis ili veliki etc....A ako radis kod Djoleta iz Male Mostanice servis kosta od 147 do 223 eura i jos moras da mislis kako da ponistis inspekciju jel Djole inspekciju ponistava iskljucivo malom macolom
Comment
-
Comment